Інструкція містить алгоритм роботи з неідентифікованим пацієнтом в стаціонарі.

Створення неідентифікованого пацієнта

ВАЖЛИВО!

Для коректного ведення пацієнта та передачі його даних в ЕСОЗ, рекомендовано дотримуватися всіх зазначених передумов (здійснення пошуку пацієнта, а також проведення госпіталізації пацієнта в МІС "Медейр").

Передумови створення:


  • Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна.

      Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»"  (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). 

УВАГА!

Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН) може викликати помилки передачі даних в eHealth!!!

Мал .1  - Пошук пацієнта в системі "eHealth"

ВАЖЛИВО!

У виключних ситуаціях, коли медичний персонал не має можливості ідентифікувати персону пацієнта до подання медичних даних до систем  «eHealth» (наприклад, пацієнт без свідомості або за якихось причин не може назвати свої персональні дані), у системі «eHealth» повинна бути заведена неідентифікована персона:

  • для забезпечення можливості передачі та відстеження медичних даних такого пацієнта;
  • для можливості приєднання медичних даних такого пацієнта до запису ідентифікованої персони коли персональні дані неідентифікованого пацієнта будуть однозначно та точно визначені


Алгоритм створення Неідентифікованого пацієнта:

  1. Після перевірки через  через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»" не знайдено пацієнта в системі eHealth.
  2. У випадку невпевненості або невідповідності усіх даних пацієнта персональним та уникнення створення дублікатів проведено: 
    • пошук пацієнта в системі MedEir  (детально тут...)
    • відредаговано або створено, за необхідності, дані пацієнта в MedEir (детально тут...)
  3. Якщо пацієнта не було знайдено, необхідно створити ЕК пацієнта та заповнити всі відомі дані на неідентифікованого пацієнта (мал. 2).

Мал. 2 - Електронна карта пацієнта (приклад)

УВАГА!

Причиною створення неідентифікованого пацієнта може бути:

  • Госпіталізація пацієнта бригадою екстреної медичної допомоги
  • Госпіталізація пацієнта з обставинами які потребують виклику поліції
  • Пацієнт є новонародженою дитиною без свідоцтва про народження
  • Інші обставини звернення для госпіталізації

Неідентифікований пацієнт може бути створений за необхідністю створення електронних медичних записів та документів:

Неідентифікований пацієнт може бути створений лише за необхідністю внесення медичних записів якщо:

  • пацієнт залишається на момент виписування з стаціонарного лікування в непритомному стані або в стані амнезії
  • пацієнт є новонародженою дитиною без свідоцтва про народження
  • пацієнт до моменту виписування немає документів, що підтверджують особу, внаслідок їх втрати
  • зафіксована смерть неідентифікованого пацієнта


4. Після реєстрації натискаємо на кнопку спецдії "Неідентифікований пацієнт в системі "eHealth""  ознайомлюємось з повідомленням про реєстрацію неідентифікованого пацієнта та натискаємо "Ок" (мал. 3).

Мал. 3 - Повідомлення про необхідність пеєстрації неідентифікованого пацієнта

5. Заповнюємо картку неідентифікованого пацієнта та вказуємо необхідну причину створення неідентифікованого пацієнта (мал 4).

Мал. 4 - Причина створення неідентифікованого пацієнта

6. Після заповнення поля "Причина створення*" з'явиться додаткове поле для уточнення інформації про причину сторення залежно від обраної категорії (мал. 5).

Мал. 5 - Причина створення неідентифікованого пацієнта (поле для уточнення причини)

7. Блок "Особа для екстренного зв'язку" обов'язковий при виборі причини створення "Пацієнт є новонародженою дитиною без свідоцтва про народження" (мал 6).

Мал. 6 - Причина створення неідентифікованого пацієнта (новонародженого)

8. Після внесення всіх необхідних даних натискаємо кнропку "Зареєструвати" (мал. 7

Мал. 7 - Реєстрація неідентифікованого пацієнта

9. З'явиться повідомлення про реєстрацію неідентифікованого пацієнта. Після ознайомлення з повідомленням про реєстрацію неідентифікованого пацієнта та натискаємо "Ок" (мал. 8).

Мал. 8 - Повідомлення про створення запису неідентифікованого пацієнта

10. Стан пацієнта в системі  "eHealth"  "Активний", а також з'явиться можливість роздрукувати дані про неідентифіковану персону та оновити попередні дані вказані в блоці "Персональні дані (зі слів пацієнта або  супровідної особи)" або дані блоку "Особа для екстренного зв'язку" (мал 9).

Мал. 9 - Стан пацієнта в системі  "eHealth"  "Активний"

УВАГА!

Після реєстації неідентифікованого пацієнта необхідно провести альтернативну ідентифікацію

Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Альтернативна ідентифікація"

УВАГА!

  • Взаємодія з типом "Альтернативна ідентифікація" можлива за умови попередньої реєстрації неідентифікованого пацієнта в системі eHealth (окрім реєстрації новонароджених пацієнтів) (мал. 7).
  • За потреби повторної  госпіталізації цього ж неідентифікованого пацієнта,  взаємодію з типом "Альтернативна ідентифікація" проводити не потрібно.

ПІДКАЗКА:

Для неідентифікованих пацієнтів, яким попередньо не проведена "Альтернативна ідентифікація", при створенні стаціонарної взаємодії, у полі "Тип взаємодії" одразу буде вибір лише цього типу взаємодії (мал. 10). Після реєстрації взаємодії з цим типом, стануть доступні інші типи взаємодії.

Мал. 10- Взаємодія "Альтернативна ідентифікація"

ВАЖЛИВО!

За навчальними матеріалами НСЗУ, для взаємодії  "Альтернативна ідентифікація", рекомендовано вносити дані в секції "Спостереження" з додаванням коду спостереження – стать та зріст.

В разі некоректного заповнення даного типу взаємодії, буде виведене  повідомлення:

Приклад заповнення секції спостереження (мал.  11).

Мал. 11 - Заповнення секції "Спостереження" з кодом "Зріст" (приклад)

Після успішної реєстрації взаємодії з типом "Альтернативна ідентифікація" (взаємодія має стан "Завершена) (мал 12) можлива реєстація інших стаціонарних взаємодій, а також при фактичній іденифікації пацієнта приєднання запису неідентифікованого пацієнта в "eHealth".

Мал. 12 - Завершена взаємодія з типом "Альтернативна ідентифікація"

Приєднання запису неідентифікованого пацієнта в "eHealth"

УВАГА!

Передумовою приєднання запису неідентифікованого пацієнта в "eHealth" є зареєстований пацієнт в системі "eHealth".

Перед приєднанням пацієнта необхідно здійснити пошук пацієнта в "eHealth" через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»"  (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). 

Пошук пацієнта здійснюємо з документів!

Якщо після пошуку пацієнта в "eHealth" пацієнта знайдено, необхідно провести Імпорт даних картки пацієнта з eHealth.

Перед приєднанням пацієнта, необхідно закрити епізод, що був створений на неідентифікованого пацієнта. Після приєднання закриття епізоду на неідентифікованого пацієнта НЕМОЖЛИВЕ!!!

Алгоритм приєднання неідентифікованого пацієнта в "eHealth"

  1. Редагувати пацієнта  в системі "eHealth" (або знайти картку з його попередньою реєстрацією в ЕСОЗ)(мал 13).

Мал. 13 - Редагування пацієнта в системі "eHealth"


Після успішної реєстрації пацієнта можливе приєднання  запису неідентифікованого пацієнта в "eHealth" (мал 14).

Мал. 14 - Редагування пацієнта в системі "eHealth" (стан "Підписано")


2. Редагувати ЕК пацієнта (мал 15).

Мал. 15 - Редагування ЕК пацієнта 

3. Після редагування необхідно натиснути кнопку спецдії "Приєднати запис неідентифікованого пацієнта в "eHealth"" (мал 16).

Мал. 16 -  Кнопка спецдії "Приєднати запис неідентифікованого пацієнта в "eHealth""

4. У формі, що з'явиться необхідно обрати метод автентифікації та натиснути "Зареєструвати" (мал 17).

Мал. 17 -  Реєстрація приєднання запису неідентифікованого пацієнта в "eHealth""

5. Ознайомитися самостійно та ознайомити пацієнта з інформаційним повідомленням про ідентифікацію пацієнта (за потреби, роздрукувати )

та натиснути "Продовжити"  (мал 18).

Мал. 18 -  Інформаційне повідомленням про ідентифікацію пацієнта 

6. Залежно від методу автентифікації через СМС (пацієнту надходить код СМС) або через документи необхідно обрати  скан-копію документа, що підтверджує  пацієнта:  обрати паспорт та натиснути "Відкрити",   обрати РНОКПП та натиснути "Відкрити"  (мал 19).

Мал. 19 -  Ідентифікація пацієнта через документи 

7. Система видасть повідомлення про заявку на об'єднання запису неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого в "eHealth"",

яку необхідно підтвердити та підписати протягом 1- ї години! (мал 20).

Мал. 20 - Повідомлення про заявку на об'єднання запису неідентифікованого пацієнта 

8. Ознайомитися самостійно та ознайомити пацієнта з інформаційним повідомленням та інформованою згодою на приєднання медичних даних запису неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого в "eHealth"" та на обробку персональних даних пацієнта, для якого створюється запис в реєстрі пацієнтів Електронної системи охорони здоров’я.

 Необхідно роздрукувати та натиснути "Продовжити"  (мал 21).

Мал. 21 - Повідомлення про заявку на об'єднання запису неідентифікованого пацієнта 

9. Підписати приєднання медичних даних запису неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого в "eHealth"" (мал 22).

Мал. 22- Згода на приєднання медичних даних запису

10. Сиситема видасть повідомлення про успішне приєднання запису неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого в "eHealth"".

Для перевірки стану запису необхідно натиснути "Ок" (мал 23).

Мал. 23 - Повідомлення про успішне приєднання запису неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого

11. Стан приєднання запису неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого в "eHealth" змінено на "Підписано"(мал 24).

Мал. 24 - Стан приєднання запису неідентифікованого пацієнта ("Підписано")

  • Нет меток