Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 6 Следующий »


Зміст

Призначення

Опис

Оформлення або відмова від госпіталізації до стаціонару.

Картка візитів.

Передумови госпіталізації або відмови від госпіталізації. Алгоритм оформлення госпіталізації/відмови у приймальному відділенні за різних сценаріїв звернення пацієнта до стаціонару.

ВАЖЛИВО!

Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Помилки при роботі з системою (Стаціонар) та виконайте зазначені рекомендації.

Пошук та ідентифікація пацієнта в системі eHealth та МedEir є обов'язковим етапом алгоритму роботи приймального відділення.

Ідентифікацію пацієнта потрібно проводити лише за документами.

УВАГА!

Передумовою для роботи з інформацією даного підрозділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи, (перелік розділів зазначено у пункті першомутут...), попередніх підрозділів Початок роботи (СМД)Опис інтерфейсу (Приймального),  Приймальне відділення та сторінки підрозділу Алгоритм роботи (Приймального).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ   є обов'язковими для заповнення.

Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг неправильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікацію пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі.

Створення картки госпіталізації (Візит)

Для створення картки необхідно:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  (детально про модуль тут...)
  2. Відкрити реєстр Приймальне відділення/Приймальний покій (детально про реєстр тут...)
  3. Натискаємо «Створити»;
  4. Відкрити картку лікувального закладу (детально про картку тут...)

5. У вікні створення необхідно заповнити наступні поля:






6. В полі Пацієнт вказуємо Прізвище та Ім'я пацієнта, після чого потрібно обрати з випадаючого списку (Випадаючий список відображає лише перших 20 значень, тому прописуємо уважно Прізвище та Ім'я і звіряємо дату народження);


7. Дата і час госпіталізації;

8. Тип візиту:

при виборі Прийом/Госпіталізації )-генерується Стаціонарна карта 003, при виборі
Акушерство (прийом)/Вагітна (прийом)генерується Стаціонарна карта 096, що реєструються в 001 та 002 журнали відповідно; при виборі Аборт (прийом) генерується Стаціонарна карта 003-1;


9. У розділі Госпіталізація - вказуємо планово або ургентно

10. У полі Ким направлений вибираємо з випадаючогосписку (Самостійно, Швидка, за направленням) Якщо обирається ургентна госпіталізація, у полі скерований вибираєм – Швидка та вписуєм номер бригади КШД в випадаючому полі. Якщо вказуємо планову госпіталізацію, в полі скерований обираємо: Самостійно або За направленням;

11.  В полі Відділення при госпіталізації вибираємо з випадаючого списку відповідне відділення;

12. Вказуємо діагноз при прийомі за МКХ10 (можливі 2 варіанти введення:

  • за кодуванням- наприклад: J45 або 
  • за назвою захворювання -Наприклад: Астма, і вибираєм з випадаючого списку).

Якщо захворювання не знайшли у випадаючому списку, потрібно вписати його в поле Опис діагнозу. В описі діагнозу можна вказувати доповнення по діагнозу, або попередній діагноз.

13. Відділення при госпіталізації прописуємо відповідне відділення.

14. Після того, як вся інформація заповнена, натискаємо кнопку «ЗБЕРЕГТИ». Внаслідок цієї дії, автоматично генерується Номер стаціонарної картки, а також присвоюється номер у відповідному журналі.

15. Для збереження картки візиту і виходу з неї - натискаємо копку «Зберегти і закрити».

Перейшовши в загальний реєстр Приймальний покій, можна переглядати всі введені картки пацієнтів, які поступили в стаціонар. Ці дані можна сортувати в залежності від того, яку інформацію ви хочете бачити. Наприклад: поставивши фільтр по даті надходження, буде доступна інформація тільки за поточний день.

Відмова (Візити)

При виборі відмов присвоюється запис в відповідному журналі, стаціонарна картка не генерується, і потрібно вписати Причину відмови Спеціальній дії «Відмова» 

Лікар приймального відділення (Візити)

Лікар приймального відділення вносить дані огляду в Результат огляду в картці госпіталізації: Скарги, Огляд, Вжиті заходи, Рекомендації.



  • Нет меток