Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 8 Следующий »


ЗмістОпис

Договори в системі eHealth. Опис картки, рекомендації при роботі з карткою.


ВАЖЛИВО!

Доступ до функцій в системі eHealth мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth, здійснили Авторизацію (детально тут...) та від системних прав конкретного користувача в МІС.

Більш детально опис роботи з даною карткою зазначено у відповідній інструкції блоку "Керівник закладу" Договір з НСЗУ (ПМД).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ   є обов'язковими для заповнення.

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системиЗагальні реєстриПерсональні налаштуванняПошук та перехід до інформації.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

УВАГА!

Договори з НСЗУ реєструє керівник закладу (або відповідальна особа - через обліковий запис керівника).

Невиконання рекомендацій поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок, які в свою чергу, можуть мати певні наслідки. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, це може потребувати певного часу, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.

Алгоритм створення картки

Для реєстрації  договору лікувального закладу (ЛЗ) з Національною службою здоров’я України (НСЗУ) через систему MedEir , необхідно попередньо зареєструвати заклад через МІС MedEir  в системі eHealth. Інформацію про реєстрацію ЛЗ ви можете знайти за посиланням.

Після реєстрації ЛЗ в системі eHealth, необхідно пройти авторизацію (мал. 1 позначка [2]).

Детальніше про проведення авторизації ЛЗ за посиланням.

Мал. 1 - Авторизація ЛЗ системі "eHealth"

Після успішно проведеної процедури авторизації, керівник закладу може створити та подати заявку на договір з НСЗУ.

Для цього необхідно відкрити картку лікувального закладу, натиснувши кнопку «Відкрити» (мал. 1 позначка [3]).  Або на робочому полі двічі натиснути на рядок з даними ЛЗ лівою клавішею миші.

Після чого, з'явиться картка ЛЗ, в якій необхідно перевірити дані картки лікувального закладу (мал. 2 позначка [1]). та обрати вкладку "Договори в системі  "eHealth" (мал. 2 позначка [2]).

Мал. 2 - Картка лікувального закладу

Після перевірки даних, на робочій панелі вкладки "Договори в системі "eHealth" натисути кнопку "Створити"  на боковій  панелі таблиці  (мал. 2 позначка [3]).

З'явиться форма: "Реєстрація договору в системі "eHealth"(мал. 3), де потрібно заповнити всі необхідні блоки картки.

Мал. 3 - Реєстрація договору в системі "eHealth"

Більш детально опис роботи з даною карткою зазначено у відповідній інструкції блоку "Керівник закладу" Договір з НСЗУ (ПМД).


Опис картки та її блоків

Блок «Договір»



Поле "Вид договору*"

Поле містить довідник і заповнюється по замовчуванню

Поля:  "Діє з*", "по *"

Початок строку дії договору – не раніше дати подання пропозиції, закінчення строку дії договору ‒ 31 грудня 2020 року або інша дата, на розсуд суб'єкта господарювання протягом 2020 року. Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря

Поле "Підписант"

Заповниться по замовчуванню після відправки договору

Поле "Наявне населення*"

Вказати наявне населення.

Для фізичних осіб-підприємців – наявне населення "0" (нуль)

Поле "Що діє на підставі*"

Текстове поле для самостійного введення даних

Для юридичних осіб потрібно зазначити "Статут", для фізичних осіб-підприємців – "запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № __ (зазначити номер запису) від ___ (зазначити дату запису)"


Блок "Платіжні реквізити"

Поле "Назва банку*"

Текстове поле для самостійного введення даних

Необхідно вказати офіційну назву банку (наприклад, АТ КБ "ПРИВАТБАНК").


Поле "Розрахунковий рахунок*"

Текстове поле для самостійного введення даних

 Необхідно вказатибанківські реквізити заявника (IBAN)

УВАГА! НСЗУ ПОВІДОМЛЯЄ:

"Помилка у банківських реквізитах може призвести до необхідності проходження повторної процедури укладення договору та відтермінування оплати. Відповідальність за правильність банківських реквізитів, які автоматично будуть відображені у проекті договору, несе заявник".

Блок "Структурні одиниці" - поля блоку формуються автоматично, згідно з порередніми реєстраціями структурних одиниць (амбулаторій та фельдшерсько-акушерських пунктів).

В даному блоці необхідно відмітити маркером поля навпроти тих структурних одиниць, що будуть наявні в договорі (мал. 4 позначка [1]). Та перевірити загальну кількість відмічених структурних одиниць (мал. 4 позначка [2]).

Мал. 4 – Структурні одиниці


ВАЖЛИВО!

Якщо заклад має договір з зовнішнім підрядником, необхідно відмітити поле "Зовнішні підрядники" маркером (мал. 5 позначка [1]).

Мал. 5 – Зовнішні підрядники

Для внесення інформації про зовнішнього підрядника, натисути кнопку "Створити" на боковій  панелі таблиці.

З’явиться картка для внесення даних (мал. 6)

Мал. 6 – Дані про зовнішнього підрядника

УВАГА!

Зовнішній підрядник може бути внесений у договір з НСЗУ, лише за умови попередньої реєстрації в системі "eHealth".

Таблиця "Зовнішній підрядник"

Поле "Підрядник*"

Вказати ЄДРПОУ підрядника

Поле "Номер договору"

Текстове поле. Необхідно вказати номер договору з підрядником

Поля:  "Діє з*", "по *"

Зазначаємо строк дії договору з підрядником. Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря

Поля: "Структурна одиниця", "Послуга"

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку

Після заповнення таблиці "Зовнішній підрядник" (мал. 6)

необхідно натиснути кнопку  "Ок"   в нижньому правому кутку таблиці.

ПІДКАЗКА!

Перед підписанням договору, необхідно відмітити маркером поле "Погоджуюся з публічними правилами".

Для відправлення договору до НСЗУ, необхідно перевірити внесені дані та натиснути кнопку "Зберегти"  в нижньому правому кутку таблиці.

Якщо є помилки, при внесенні інформації, рекомендовано натиснути кнопку "Скасувати"  в нижньому правому кутку таблиці.

Після збереження договору, з’явиться табличка, де відправник договору має обрати сформовані в форматі PDF «Додаток 1» та «Додаток 2». Після збереження додатків, накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП).

Підказка! Детальна інформація по роботі з ЕЦП за посиланням…


ВАЖЛИВО!

Додатки до договору формує керівник, відповідно до вимог НСЗУ.


Перелік додатків:

Додаток 1. Повідомлення про відповідність умовам закупівлі та специфікації, згідно зі встановленою формою; сканована копія документа, що підтверджує повноваження представника (подається у разі підписання пропозиції та доданих до неї документів представником суб'єкта господарювання, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань).
Додаток 2. Відомості про підрядників. У разі якщо підрядники відсутні, про це необхідно вказати у додатку.

Увага!
Додаток 1 подається окремим файлом у вигляді сканованої копії підписаних документів у форматі PDF. Додаток 1 є обов'язковим для всіх суб'єктів господарювання, який потрібно прикріпити до пропозиції.
Додаток 2 подається у вигляді сканованої копії підписаного документу у форматі PDF, який потрібно прикріпити до заяви.

Детальна інформація про створення додатків до договору за посиланням….

Статуси договору в системі "eHealth":

  • "Проект"– створення нової реєстрації договору
  • "Новий" – відправлений проект договору на розгляд НСЗУ
  • "Обробляється" – очікує обробки від НСЗУ
  • "Підтверджений" – НСЗУ підтвердило договір
  • "Очікує на підписання НСЗУ" – НСЗУ підписує договір
  • "Підписаний НСЗУ" – НСЗУ підписала договір
  • "Очікує верифікації" – очікує верифікації від НСЗУ
  • "Верифікований" – договір успішно зареєстрований в системі "eHealth"
  • "Призупинений"  за рішенням НСЗУ із вказаними причинами такої дії (наприклад: зміна ліцензії)
  • "Завершений (заявка)" – після відміни договору
  • "Відмінений" – за рішенням НСЗУ з вказаними причинами такої дії.

Внесення змін до верифікованого договору з "eHealth"

  • Зміни даних організації

УВАГА!

Якщо необхідні зміни в картці реєстрації системі "eHealth" (ЦПМСД), керівник має обрати картку лікувального закладу (ЛЗ) та натиснути  кнопку спецдії "Реєстрація в  системі "eHealth" (мал. 7 позначка [1]).

ПІДКАЗКА!

Детальна інформація  про внесення змін у форму "Реєстрація в  системі "eHealth" за посиланням

Після внесення відкоригованих даних, натиснути кнопку "Зберегти", потім кнопку "Підписати та відправити"

Після проведених дій,зайти на  електронну пошту Центру, прийняти запрошення від eHealth про співпрацю та авторизуватися.

  • Оновлення верифівкованого договору

Перейти на закладку "Договори в системі "eHealth", натиснути кнопку "Оновити договір" (мал. 7 позначка [3]).

Мал. 7 – Робота з договором

З'явиться форма: "Реєстрація договору в системі "eHealth" (мал. 3).

Натиснути  кнопку "Відправити заявку", завантажити ПДФ документи ("Додаток 1", "Додаток 2")  і підписати ЕЦП.

  • Створення нового структурного підрозділу

Необхідно надіслати на електронну адресу технічної підтримки "МедЕйр" запит на створення нового структурного підрозділу із визначенням назви, адреси, підпорядкованості.

Після отримання електронного листа-відповіді про створення нового структурного підрозділу, зареєструвати його в "eHealth".

Оновити договір, попередньо відмітивши маркером навпроти нового структурного підрозділу (мал. 4). Далі натиснути  кнопку "Відправити заявку", завантажити ПДФ документи ("Додаток 1", "Додаток 2")  і підписати ЕЦП.

  •  Закриття структурного підрозділу

 Необхідно оновити договір, попередньо прибравши маркер навпроти деактивованого структурного підрозділу (мал. 4). Далі натиснути  кнопку "Відправити заявку", завантажити ПДФ документи ("Додаток 1", "Додаток 2")  і підписати ЕЦП.

Після оновлення договору, провести авторизацію центру та деактивувати структурний підрозділ в системі "eHealth" (мал. 8).

УВАГА!!!

Деактивація структурного підрозділу дія незворотна!

Мал. 8 – Деактивація структурного підрозділу

ВАЖЛИВО!

Після всіх оновлень договору, необхідно проходити авторизацію центру в системі "eHealth".


  • Зміни графіку роботи структурного підрозділу (амбулаторії)

 Керівник в картці реєстрації структурного підрозділу обирає блок "Робочі години", змінює графік роботи закладу та натискає кнопку "Відправити"

(мал. 9).

Мал. 9 – Оновлення графіку структурного підрозділу

Після зміни графіку структурного підрозділу, необхідно оновити договір.


  • Нет меток