Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 4 Следующий »

Для реєстрації  договору лікувального закладу (ЛЗ) з Національною службою здоров’я України (НСЗУ) через систему "МедЕйр", необхідно попередньо зареєструвати заклад через МІС "МедЕйр" в системі eHealth. Інформацію про реєстрацію ЛЗ ви можете знайти за посиланням.

Після реєстрації ЛЗ в  системі eHealth, необхідно пройти авторизацію (мал. 1 позначка [2]).

Детальніше про проведення авторизації ЛЗ за посиланням.

мал. 1 - Авторизація ЛЗ  системі eHealth

Після успішно проведеної процедури авторизації керівник закладу може створити та подати заявку на договір з НСЗУ.

Для цього необхідно картку лікувального закладу натиснувши кнопку «Відкрити» (мал. 1 позначка [3]).  Або на робочому полі двічі натиснути на рядок з даними ЛЗ лівою клавішею миші.

Після чого, з'явиться картка ЛЗ, в якій необхідно перевірити дані картки лікувального закладу (мал. 2 позначка [1]). та обрати вкладку «Договори всистемі  eHealth» (мал. 2 позначка [2]).

мал. 2  Картка лікувального закладу

Після перевірки даних, на робочій панелі вкладки «Договори в системі  eHealth»  натисути кнопку «Створити»  на боковій  панелі таблиці  (мал. 2 позначка [3]).

З'явиться форма: «Реєстрація договору в системі «eHealth»» (мал. 3).

мал. 3 - Реєстрація договору в системі «eHealth»

Де необхідно заповнити всі необхідні блоки картки.

Опис блоків картки:

Блок «Договір»

Поле «Вид договору*»

Поле містить довідник і заповнюється по замовчуванню.

Поля:  «Діє з*», «по *»

Початок строку дії договору – не раніше дати подання пропозиції, закінчення строку дії договору ‒ 31 грудня 2020 року або інша дата, на розсуд суб'єкт господарювання протягом 2020 року. Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря.

Поле «Підписант»

Заповниться по замовчуванню після відправки договору.

Поле «Наявне населення*»

Вказати наявне населення.

Для фізичних осіб-підприємців – наявне населення «0» (нуль).

Поле «Що діє на підставі*»

Текстове поле для самостійного введення даних.

Для юридичних осіб потрібно зазначити “Статут”, для фізичних осіб-підприємців – “запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № __ (зазначити номер запису) від ___ (зазначити дату запису)


Блок «Платіжні реквізити»

Поле «Назва банку* »

Текстове поле для самостійного введення даних.

Необхідно вказати офіційну назву банку (наприклад: АТ КБ "ПРИВАТБАНК").


Поле «Розрахунковий рахунок*»

Текстове поле для самостійного введення даних.

 Необхідно вказати банківські реквізити заявника (IBAN)

УВГА! НСЗУ ПОВІДОМЛЯЄ:

«Помилка у банківських реквізитах може призвести до необхідності проходження повторної процедури укладення договору та відтермінування оплати. Відповідальність за правильність банківських реквізитів, які автоматично будуть відображені у проекті договору, несе заявник».

Блок «Структурні одиниці» - поля блоку формуються автоматично згідно з порередніх реєстрацій структурних одиниць (амбулаторій та фельдшерсько-акушерських пунктів).

В даному блоці необхідно відмітити маркером поля навпроти тих структурних одиниць, що будуть наявні в договорі (мал. 4 позначка [1]). Та перевірити загальну кількість відмічених структурних одиниць (мал. 4 позначка [2]).

мал. 4 – Структурні одиниці


ВАЖЛИВО!

Якщо заклад має договір з зовнішнім підрядником, необхідно відмітити поле «Зовнішні підрядники» маркером (мал. 5 позначка [1]).

мал. 5 – Зовнішні підрядники

Для внесення інформації про зовнішнього підрядника натисути кнопку «Створити»  на боковій  панелі таблиці.

З’явиться картка для внесення даних (мал. 6)

мал. 6 – Дані про зовнішнього підрядника

УВАГА!

Зовнішній підрядник може бути внесений у договір з НСЗУ, лише за умови попередньої реєстрації в системі eHealth.

Таблиця «Зовнішній підрядник»

Поле «Підрядник*»

Вказати ЄДРПОУ підрядника.

Поле «Номер договору»

Текстове поле. Необхідно вказати номер договору з підрядником.

Поля:  «Діє з*», «по *»

Зазначаємо строк дії договору з підрядником. Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря.

Поля: «Структурна одиниця», «Послуга»

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку.

Після заповнення таблиці «Зовнішній підрядник» (мал. 6)

необхідно натиснути кнопку  «Ок»   в нижньому правому кутку таблиці.

ПІДКАЗКА!

Перед підписанням договору необхідно відмітити маркером поле «Погоджуюся з публічними правилами».

Для відправлення договору до НСЗУ необхідно перевірити внесені дані та  натиснути кнопку «Зберегти»   в нижньому правому кутку таблиці.

Якщо є помилки, при внесенні інформації, рекомендовано натиснути кнопку «Скасувати»  в нижньому правому кутку таблиці.

Після збереження договору з’явиться табличка де відправник договору має обрати сформовані в форматі PDF  «Додаток 1» та «Додаток 2» після збереження додатків накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП).

Підказка! Детальна інформація по роботі з ЕЦП за посиланням…




ВАЖЛИВО!

Додатки до договору формує керівник, відповідно до вимог НСЗУ.


Перелік додатків:

Додаток 1. Повідомлення про відповідність умовам закупівлі та специфікації згідно зі встановленою формою; сканована копія документа, що підтверджує повноваження представника (подається у разі підписання пропозиції та доданих до неї документів представником суб'єкта господарювання, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань).
Додаток 2. Відомості про підрядників. У разі якщо підрядники відсутні, про це необхідно вказати у додатку.

Увага:
Додаток 1 подається окремим файлом у вигляді сканованої копії підписаних документів у форматі PDF. Додаток 1 є обов'язковим для всіх суб'єктів господарювання, який потрібно прикріпити до пропозиції.
Додаток 2 подається у вигляді сканованої копії підписаного документу у форматі PDF, який потрібно прикріпити до заяви.

Детальна інформація про створення додатків до договору за посиланням….

Статуси договору в системі eHealth:

  • «Проект»- створення нової реєстрації договору.
  • «Новий» - відправлений проект договору на розгляд НСЗУ.
  • «Обробляється» – очікує обробки від НСЗУ.
  • «Підтверджений» - НСЗУ підтвердило договір.
  • «Очікує на підписання НСЗУ» - НСЗУ підписує договір;
  • «Підписаний НСЗУ» - НСЗУ підписала договір;
  • «Очікує верифікації» – очікує верифікації від НСЗУ.
  • «Верифікований» - договір успішно зареєстрований в системі eHealth.
  • «Призупинений» - за рішенням НСЗУ з вказаними причинами такої дії (наприклад: зміна ліцензії).
  • «Завершений (заявка)» - після відміни договору.
  • «Відмінений» за рішенням НСЗУ з вказаними причинами такої дії.

Внесення змін до верифікованого договору з eHealth

  • Зміни даних організації

УВАГА!

Якщо необхідні зміни в картці реєстрації системі eHealth (ЦПМСД) керівник має обрати картку лікувального закладу (ЛЗ) та натиснути  кнопку спецдії «Реєстрація в  системі eHealth» (мал. 7 позначка [1]).

ПІДКАЗКА!

Детальна інформація  по внесенні змін у форму «Реєстрація в  системі eHealth» за посиланням.

Після внесення відкоригованих даних натиснути кнопку «Зберегти», потім кнопку «Підписати та відправити»

Після проведених дій зайти на  електронну пошту Центру, прийняти запрошення від eHealth про співпрацю і  авторизуватися.

  • Оновлення верифівкованого договору

Перейти на закладку «Договори в системі eHealth», натиснути кнопку «Оновити договір» (мал. 7 позначка [3]).

мал. 7 – Робота з договором

З'явиться форма: «Реєстрація договору в системі «eHealth»» (мал. 3).

натиснути  кнопку «Відправити заявку», завантажити ПДФ документи («Додаток 1», «Додаток 2»)  і підписати ЕЦП.

  • Створення нового структурного підрозділу

Необхідно надіслати на електронну адресу технічної підтримки «МедЕйр» запит на створення нового структурного підрозділу із визначенням назви, адреси, підпорядкованості.

Після отримання електронного листа-відповіді про створення нового структурного підрозділу, зареєструвати його в eHealth.

Оновити договір, попередньо відмітивши маркером напроти нового структурного підрозділу (мал. 4). Далі натиснути  кнопку «Відправити заявку», завантажити ПДФ документи («Додаток 1», «Додаток 2»)  і підписати ЕЦП.

  •  Закриття структурного підрозділу

 Необхідно оновити договір, попередньо прибравши маркер напроти деактивованого структурного підрозділу (мал. 4). Далі натиснути  кнопку «Відправити заявку», завантажити ПДФ документи («Додаток 1», «Додаток 2»)  і підписати ЕЦП.

Після оновлення договору провести авторизацію центру та деактивувати структурний підрозділ в системі eHealth (мал. 8).

УВАГА!!!

Деактивація структурного підрозділу дія незворотна!

мал.8 –Деактивація структурного підрозділу

ВАЖЛИВО!

Після всіх оновлень договору необхідно проходити авторизацію центру в системі eHealth.


  • Зміни графіку роботи структурного підрозділу (амбулаторії)

 Керівник в  картці реєстрації структурного підрозділу  обирає блок «Робочі години» та змінює графік роботи  закладу та натискає кнопку «Відправити» (мал. 9).

мал. 9 – Оновлення графіку структурного підрозділу

Після зміни графіку структурного підрозділу необхідно оновити договір.


  • Нет меток