Для реєстрації договору лікувального закладу (ЛЗ) з Національною службою здоров’я України (НСЗУ) через систему «МедЕйр» - необхідно попередньо зареєструвати заклад через МІС «МедЕйр» в системі eHealth. Інформацію про реєстрацію ЛЗ ви можете знайти за посиланням.
Після реєстрації ЛЗ в системі eHealth, необхідно пройти авторизацію (мал. 1 позначка [2]).
Детальніше про проведення авторизації ЛЗ за посиланням.
мал. 1 - Авторизація ЛЗ системі eHealth
Після успішно проведеної процедури авторизації керівник закладу може створити та подати заявку на договір з НСЗУ.
Для цього необхідно картку лікувального закладу натиснувши кнопку «Відкрити» (мал. 1 позначка [3]). Або на робочому полі двічі натиснути на рядок з даними ЛЗ лівою клавішею миші.
Після чого, з'явиться картка ЛЗ, в якій необхідно перевірити дані картки лікувального закладу (мал. 2 позначка [1]). та обрати вкладку «Договори всистемі eHealth» (мал. 2 позначка [2]).
мал. 2 Картка лікувального закладу
Після перевірки даних, на робочій панелі вкладки «Договори в системі eHealth» натисути кнопку «Створити» на боковій панелі таблиці (мал. 2 позначка [3]).
З'явиться форма: «Реєстрація договору в системі «eHealth»» (мал. 3).
мал. 3 - Реєстрація договору в системі «eHealth»
Де необхідно заповнити всі необхідні блоки картки.
Опис блоків картки:
Блок «Договір»
Поле «Вид договору*» | Поле містить довідник і заповнюється по замовчуванню. |
Поля: «Діє з*», «по *» | Початок строку дії договору – не раніше дати подання пропозиції, закінчення строку дії договору ‒ 31 грудня 2020 року або інша дата, на розсуд суб'єкт господарювання протягом 2020 року. Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря. |
Поле «Підписант» | Заповниться по замовчуванню після відправки договору. |
Поле «Наявне населення*» | Вказати наявне населення. Для фізичних осіб-підприємців – наявне населення «0» (нуль). |
Поле «Що діє на підставі*» | Текстове поле для самостійного введення даних. Для юридичних осіб потрібно зазначити “Статут”, для фізичних осіб-підприємців – “запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № __ (зазначити номер запису) від ___ (зазначити дату запису) |
Блок «Платіжні реквізити»
Поле «Назва банку* » | Текстове поле для самостійного введення даних. Необхідно вказати офіційну назву банку (наприклад: АТ КБ "ПРИВАТБАНК"). |
Поле «Розрахунковий рахунок*» | Текстове поле для самостійного введення даних. Необхідно вказати банківські реквізити заявника (IBAN) |
УВГА! НСЗУ ПОВІДОМЛЯЄ:
«Помилка у банківських реквізитах може призвести до необхідності проходження повторної процедури укладення договору та відтермінування оплати. Відповідальність за правильність банківських реквізитів, які автоматично будуть відображені у проекті договору, несе заявник».
Блок «Структурні одиниці» - поля блоку формуються автоматично згідно з порередніх реєстрацій структурних одиниць (амбулаторій та фельдшерсько-акушерських пунктів).
В даному блоці необхідно відмітити маркером поля навпроти тих структурних одиниць, що будуть наявні в договорі (мал. 4 позначка [1]). Та перевірити загальну кількість відмічених структурних одиниць (мал. 4 позначка [2]).
мал. 4 – Структурні одиниці
ВАЖЛИВО!
Якщо заклад має договір з зовнішнім підрядником, необхідно відмітити поле «Зовнішні підрядники» маркером (мал. 5 позначка [1]).
мал. 5 – Зовнішні підрядники
Для внесення інформації про зовнішнього підрядника натисути кнопку «Створити» на боковій панелі таблиці.
З’явиться картка для внесення даних (мал. 6)
мал. 6 – Дані про зовнішнього підрядника
УВАГА!
Зовнішній підрядник може бути внесений у договір з НСЗУ, лише за умови попередньої реєстрації в системі eHealth.
Таблиця «Зовнішній підрядник»
Поле «Підрядник*» | Вказати ЄДРПОУ підрядника. |
Поле «Номер договору» | Текстове поле. Необхідно вказати номер договору з підрядником. |
Поля: «Діє з*», «по *» | Зазначаємо строк дії договору з підрядником. Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря. |
Поля: «Структурна одиниця», «Послуга» | Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку. |
Після заповнення таблиці «Зовнішній підрядник» (мал. 6)
необхідно натиснути кнопку «Ок» в нижньому правому кутку таблиці.
ПІДКАЗКА!
Перед підписанням договору необхідно відмітити маркером поле «Погоджуюся з публічними правилами».
Для відправлення договору до НСЗУ необхідно перевірити внесені дані та натиснути кнопку «Зберегти» в нижньому правому кутку таблиці.
Якщо є помилки, при внесенні інформації, рекомендовано натиснути кнопку «Скасувати» в нижньому правому кутку таблиці.
Після збереження договору з’явиться табличка де відправник договору має обрати сформовані в форматі PDF «Додаток 1» та «Додаток 2» після збереження додатків накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП).
Підказка! Детальна інформація по роботі з ЕЦП за посиланням…
ВАЖЛИВО!
Додатки до договору формує керівник, відповідно до вимог НСЗУ.
Перелік додатків:
Додаток 1. Повідомлення про відповідність умовам закупівлі та специфікації згідно зі встановленою формою; сканована копія документа, що підтверджує повноваження представника (подається у разі підписання пропозиції та доданих до неї документів представником суб'єкта господарювання, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань).
Додаток 2. Відомості про підрядників. У разі якщо підрядники відсутні, про це необхідно вказати у додатку.
Увага:
Додаток 1 подається окремим файлом у вигляді сканованої копії підписаних документів у форматі PDF. Додаток 1 є обов'язковим для всіх суб'єктів господарювання, який потрібно прикріпити до пропозиції.
Додаток 2 подається у вигляді сканованої копії підписаного документу у форматі PDF, який потрібно прикріпити до заяви.
Детальна інформація про створення додатків до договору за посиланням….
Статуси договору в системі eHealth:
- «Проект»- створення нової реєстрації договору.
- «Новий» - відправлений проект договору на розгляд НСЗУ.
- «Обробляється» – очікує обробки від НСЗУ.
- «Підтверджений» - НСЗУ підтвердило договір.
- «Очікує на підписання НСЗУ» - НСЗУ підписує договір;
- «Підписаний НСЗУ» - НСЗУ підписала договір;
- «Очікує верифікації» – очікує верифікації від НСЗУ.
- «Верифікований» - договір успішно зареєстрований в системі eHealth.
- «Призупинений» - за рішенням НСЗУ з вказаними причинами такої дії (наприклад: зміна ліцензії).
- «Завершений (заявка)» - після відміни договору.
- «Відмінений» за рішенням НСЗУ з вказаними причинами такої дії.
Внесення змін до верифікованого договору з eHealth
- Зміни даних організації
УВАГА!
Якщо необхідні зміни в картці реєстрації системі eHealth (ЦПМСД) керівник має обрати картку лікувального закладу (ЛЗ) та натиснути кнопку спецдії «Реєстрація в системі eHealth» (мал. 7 позначка [1]).
ПІДКАЗКА!
Детальна інформація по внесенні змін у форму «Реєстрація в системі eHealth» за посиланням.
Після внесення відкоригованих даних натиснути кнопку «Зберегти», потім кнопку «Підписати та відправити»
Після проведених дій зайти на електронну пошту Центру, прийняти запрошення від eHealth про співпрацю і авторизуватися.
- Оновлення верифівкованого договору
Перейти на закладку «Договори в системі eHealth», натиснути кнопку «Оновити договір» (мал. 7 позначка [3]).
мал. 7 – Робота з договором
З'явиться форма: «Реєстрація договору в системі «eHealth»» (мал. 3).
натиснути кнопку «Відправити заявку», завантажити ПДФ документи («Додаток 1», «Додаток 2») і підписати ЕЦП.
- Створення нового структурного підрозділу
Необхідно надіслати на електронну адресу технічної підтримки «МедЕйр» запит на створення нового структурного підрозділу із визначенням назви, адреси, підпорядкованості.
Після отримання електронного листа-відповіді про створення нового структурного підрозділу, зареєструвати його в eHealth.
Оновити договір, попередньо відмітивши маркером напроти нового структурного підрозділу (мал. 4). Далі натиснути кнопку «Відправити заявку», завантажити ПДФ документи («Додаток 1», «Додаток 2») і підписати ЕЦП.
- Закриття структурного підрозділу
Необхідно оновити договір, попередньо прибравши маркер напроти деактивованого структурного підрозділу (мал. 4). Далі натиснути кнопку «Відправити заявку», завантажити ПДФ документи («Додаток 1», «Додаток 2») і підписати ЕЦП.
Після оновлення договору провести авторизацію центру та деактивувати структурний підрозділ в системі eHealth (мал. 8).
УВАГА!!!
Деактивація структурного підрозділу дія незворотна!
мал.8 –Деактивація структурного підрозділу
ВАЖЛИВО!
Після всіх оновлень договору необхідно проходити авторизацію центру в системі eHealth.
- Зміни графіку роботи структурного підрозділу (амбулаторії)
Керівник в картці реєстрації структурного підрозділу обирає блок «Робочі години» та змінює графік роботи закладу та натискає кнопку «Відправити» (мал. 9).
мал. 9 – Оновлення графіку структурного підрозділу
Після зміни графіку структурного підрозділу необхідно оновити договір.