Зміст | Призначення | Опис | Відео | |
---|---|---|---|---|
Пошук картки пацієнта при самозверненні (eHealth та МedEir). Пошук картки пацієнта за направленням. | Наведено загальну інформацію та кроки при проведенні пошук ЕК пацієнта за різних варіантів звернення до стаціонару. |
ВАЖЛИВО!
Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Помилки при роботі з системою (Стаціонар), та виконайте зазначені рекомендації.
Пошук та ідентифікація пацієнта в системі eHealth та МedEir є обов'язковим етапом алгоритму роботи приймального відділення.
Ідентифікацію пацієнта потрібно проводити лише за документами.
УВАГА!
Передумовою для роботи з інформацією даного підрозділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи, (перелік розділів зазначено у пункті першому, тут...), попередніх підрозділів Початок роботи (СМД), Опис інтерфейсу (Приймального), Приймальне відділення та сторінки підрозділу Алгоритм роботи (Приймального).
Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг не правильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікації пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається на користувачеві який виконав обробку даних пацієнта в системі.
Варіанти пошуку
Госпіталізація пацієнта до стаціонару може проходити в залежності від типу звернення (Самозвернення, За направленням), за різними сценаріями (Алгоритм роботи (Приймального), табл.2). Тому і пошук при різних варіантах звернення пацієнта має певні відмінності.
УВАГА!
ОБОВ'ЯЗКОВІ УМОВИ оформлення до стаціонару або відмови пацієнта від госпіталізації:
- Пошук пацієнта по системі eHealth.
- Ідентифікація пацієнта за документами.
- Перевірка дублюючих ЕК пацієнта в системі МedEir за допомогою функціоналу системи.
Далі розглянемо поетапно кожен різновид звернення окремо.
Самозвернення
При самозверненні (не залежно від обставин та ситуації звернення) ОБОВ'ЯЗКОВО проводиться пошук пацієнта в eHealth!
Пошук здійснюється в реєстрі Надходження/Приймальний покій (залежить від налаштування системи) за допомогою кнопки спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"]. Детально пошук пацієнта в eHealth заначено в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth").
ДО ВІДОМА:
Пошук може здійснювати як середній медичний персонал приймального відділення (зареєстровано на ЦК eHealth) так і черговий лікар.
Обов'язковою передумовою для доступу до функції пошук в eHealth є реєстрація та авторизація користувача в eHealth (детально Початок роботи (СМД)).
Алгоритм дій пошуку наведено нижче, (мал.1):
- Переходимо до реєстру, позначка [1] на мал.1.
- Натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі "eHealth"], позначка [2] на мал.1.
- Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку, позначка [3] на мал.1.
- Натискаємо кнопку [Пошук], позначка [4] на мал.1.
- Проводимо ідентифікацію пацієнта за документами!
- За необхідності (залежить від ідентифікації пацієнта в системі) проводимо додатково пошук в системі МedEir (реєстр Пацієнти, детально Пошук пацієнта в системі).
Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth
Після проведення пошуку, система може видати один з 5 результатів або помилку (детальніше про варіанти пошуку тут...):
- Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth, (мал.2).
- Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth, (табл. 2).
- Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth, (табл. 2).
- Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи), (табл. 2).
- Пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth, (табл. 2).
- Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (Помилка! Два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth), (табл. 2).
Перший варіант, коли Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth, (мал.2). Даний результат свідчить про те, що пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в eHealth або має декларацію (позначка [2]).
Мал. 2 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth
В такому випадку проводимо ідентифікацію пацієнта за документами та переходимо до наступного етапу, зазначеного у таблиці розділу Алгоритм роботи (Приймального): робота з ЕК, ЕМК, епізодом, консультацією або оформлення госпіталізації (в залежності від типу звернення пацієнта та ситуації).
Інші варіанти пошуку зазначені нижче в Таблиці 2 (детальніше в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth")) та потребують додаткових дій, лише після виконання яких, можливо переходити до наступного етапу основного алгоритму роботи.
Таблиця 2 - Варіанти пошуку пацієнта, які потребують додаткових дій
№ | Варіант | Значення та дії (скорочено) |
---|---|---|
1. | Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth | |
2. | Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth | |
3. | Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи) | |
4. | Пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth | |
5. | Помилка! Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (Два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth) |
За направленням
Пацієнт може звернутися за електронним направленням від спеціаліста як ПМД так і СМД. Дане направлення фіксується та відправляється на ЦК eHealth (детально про направлення тут...).
Для того, щоб оформити госпіталізацію пацієнта за електронним направленням, необхідно:
- Провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта за допомогою спеціальної дії [Пошук направлення] та додатково:
- Провести пошук пацієнта в eHealth (детально Пошук пацієнта ("eHealth"),
- Визначити правильну картку пацієнта в МedEir (пошук в системі, детально Пошук пацієнта в системі).
- Ідентифікувати пацієнта за документами!
- У випадку відсутності даних про пацієнта в системі провести імпорт або створення (детально Робота з "eHealth", Робота з пацієнтом в МІС).
- Перейти в картку пацієнта по електронному направленню.
- Опрацювати направлення: [Взяти направлення в чергу на обробку] та [Взяти направлення в роботу].
- Перейти до наступного етапу алгоритму (Алгоритм роботи (Приймального)).
Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено в інструкції Пошук направлення ("eHealth").
Мал. 3 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Направлення пацієнта
ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:
Якщо даний етап "Пошук пацієнта" завершено успішно - знайшли потрібного пацієнта та ідентифікували за документами.
Далі переходимо до наступного розділу ЕК та ЕМК пацієнта (Приймальне) або іншого потрібного етапу, визначається за потреби користувачем.