Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 3 Следующий »

ПРО РОЗДІЛ:

Даний розділ Опис інтерфейсу (Керівник ПМД/СМД) блоку Керівник медичного закладу інструкцій користувача містить короткий опис Інтерфейсу МІС керівника ПМД/СМД

Інтерфейс системи для керівника ЛЗ як ПМД так і СМД схожий, відрізняється лише функціонал, опис якого наведено у відповідних розділах. Інформація подана в інструкції загальною структурою для ПМД та СМД, лише в певних моментах (де є різниця в роботі), інформація буде наведена з приміткою ПМД або СМД

ВАЖЛИВО!

Для коректної роботи з системою MedEir та eHealth необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку МІС "МедЕйр"Загальна інформація системи та розділом Початок роботи (Керівник ПМД/СМД).

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку винекнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал керівника ПМД\СМД, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД, тому в певних моментах (де є різниця в роботі), інформація позначена приміткою ПМД або СМД, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!

УВАГА!

Передумовою для роботи з інформацією даного розділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи (перелік розділів зазначено у пункті першому, тут...).

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Опис інтерфейсу (Керівник ПМД/СМД) (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).

Після вдалого входу в систему, користувач бачить перед собою головне вікно системи (детальний опис в розділі Інтерфейс системи). Робоча область головного вікна системи містить елемент - "Дерево навігації ярликів" (мал. 1 та 2, позначка [1]), що є основним інструментом при роботі користувача з інформацією в системі (пошук та перегляд). Інтерфейс Дерева навігації ярликів є стандартним для керівника ПМД та СМД та містить наступні елементи: "Модулі дерева навігації" (мал. 1 та 2, позначка [2]), "Дерево навігації" (мал. 1 та 2, позначка [3]) та вікно "Відкриті картки" (детально тут...). Відрізняються вони лише функціоналом та залежать від налаштування системи, тому назва, вигляд піктограми, послідовність та перелік модулів, реєстрів та звітів можуть відрізнятися.

Для керівника ПМД/СМД загалом назва та перелік модулів можуть бути наступними:

  • Основний модуль (в залежності від рівня ЛЗ)для ПМД - "ЦПМСД" або "Поліклініка" (мал. 1, позначка [1]), для СМД -"Поліклініка" та"Стаціонар" (мал. 1, позначка[2]). Містить основний перелік реєстрів та підреєстрів, що несуть інформацію про пацієнта (персональну та медичну).
  • Модуль звітів (статистики): містить перелік звітів для керівника ПМД/СМД.
  • Модуль налаштування ЛЗ: містить перелік реєстрів стосовно налаштівання ЛЗ та реєстрації в eHealth (Спеціалісти, ЛЗ та структурні підрозділи).
  • Модуль довідників:  містить перелік доступних для перегляду або редагування довідників системи.

Мал. 1 - Інтерфейс керівника ПМД (приклад)

Мал. 2 - Інтерфейс керівника СМД (приклад)

Також, можуть бути окремо винесені інші модулі в системі, що в свою чергу залежить від налаштування системи, наприклад, модуль "Стистичні карти"Детально опис модулів та реєстрів можна переглянути в підрозділі Опис та робота з модулями та розділі Загальні реєстри. Опис роботи з пацієнтом зазначено в розділі Робота з пацієнтом в МІС. Опис та робота з функціоналом  eHealth зазначено в розділі Робота з "eHealth". Детальний перелік розділів описаний в першому пункті розділу Початок роботи (Керівник ПМД/СМД).

У правому верхньому куті (мал. 2, позначка [4]) зазначено інформацію про Технічну підтримку (перелік інструкцій, перехід на портал технічної підтримки та онлайн чат, телефони та електронна пошта).

У лівому верхньому куті (мал. 2, позначка [5]) розміщено головне меню системи, в якому необхідно провести налаштування для користувача, детально в розділі Персональні налаштування. 

Мал. 3 - Інтерфейс керівника СМД (приклад)

ВАЖЛИВО!

Якщо керівник закладу тільки починає працювати з системою, ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно провести налаштування, особливо підкріплення ЕЦП до системи.

У випадку, якщо керівник закладу працює також на іншій посаді, наприклад, лікаря спеціаліста, ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно ЕЦП переналаштувати, в залежності від того, під яким обліковим записом керівник увійшов до системи (детально тут...)

ОБОВ'ЯЗКОВО слідкуйте під яким саме обліковим записом увійшли до системи, розташування логіну показано на мал. 2, позначка [6], логін користувача зазначено в дужках (мал. 3, позначка [1]).

Вся необхідна інформація для роботи керівника знаходиться в системі. Щоб  її знайти спочатку потрібно визначити до якого модулю відноситься дана інформація, визначити іі реєстр і після цого провести пошук, детально про пошук та перехід до інформації зазначено у розділі Пошук та перехід до інформації.

Всі звіти формуються відповідно до внесеної лікарями інформації про пацієнта в систему, за відсутності потрібної інформації дані до звіту не потрапляють.

Для отримання додаткової інформації, що містить система (формування певних звітів які відсутні в системі) необхідно звернутися до технічної підтримки з відрповідним запитом (детально у розділі Навчальні матеріали та техпідтримка)

  • Нет меток