Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 4 Следующий »


ЗмістПризначенняОпис

Робота з карткою спеціалістів
  • Реєстрація договору з НСЗУ
  • Оновлення договору з НСЗУ
  • Подання нової заявки на договір з НСЗУ

ПРО РОЗДІЛ:

Даний підрозділ Договір з НСЗУ (ПМД) розділу Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД) інструкцій користувача містить основний алгоритм дій при реєстрації, оновленні, відміні та поданні нової заявки на договір з НСЗУ в системі eHealth.

ВАЖЛИВО!

Для коректної роботи з системою MedEir та eHealth необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку МІС "МедЕйр"Загальна інформація системи (детальний перелік розділів тут...) та Початок роботи (Керівник ПМД/СМД).

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir лише допомогають у випадку винекнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth  доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК) тому для надання допомоги необхідний віддалений доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Інформація доної інструкції подана лише для керівника ПМД.

УВАГА!

Не виконання рекомендацій поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи із системою та винекнення помилок, які в свою чергу можуть мати певні наслідки. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, це може потребувати певного часу, що в свою чергу може позначитися на роботі як певного спеціаліста, або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Договір з НСЗУ (ПМД) (зліва).  Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка). 

Реєстрація договору з НСЗУ

В двох таблицях нижче описано два алгоритми дій лікаря при проведенні реєстрації договору: стандартна ситуація (звичний перелік дій, без виникнення помилок при реєстрації - Табл 1), нестандартна ситуація (перелік дій при виникненні помилок під час реєстрації - Табл 2). Далі описано в окремих пунктах інструкції алгоритм дій кожного з етапів наведених у таблицях.

Таблиця 1. Стандартна ситуація

ЕтапДіяЗмістОписПункт інструкції

Створення

Cтворити заявку та заповнити (алгоритм заповненя картки детально в розділі Реєстрація в системі "eHealth").

Створення заявки на договір з НСЗУ використовується в трьох випадках:

  1. Останній крок при первинній реєстрації ЛЗ ПМД в системі eHealth.
  2. Після зміни керівника ПМД.
  3. За вимогою НСЗУ.


Алгоритм дій детально в пункті Створення заявки

Перевірка 

Перевірити стан заявки на наявність підтвердження та підписання з боку НСЗУ  

Перевірку статусу поданої заявки потрібно робити з певною періодичністю.

Алгоритм дій детально в пункті Перевірка стану заявки (Підтверджено)

Підписання

Остаточне підписання договору ЛЗ після підпису зі сторони НСЗУ 

Тільки після підписання заяви зі сторони ЛЗ договір вважається дійсним.Алгоритм дій детально в пункті Остаточне підписання договору


Таблиця 2. Нестандартна ситуація

ЕтапДіяЗмістОписПункт інструкції

СтворенняCтворити заявку та заповнити (алгоритм заповненя картки детально в розділі Реєстрація в системі "eHealth").

Створення заявки на договір з НСЗУ та проведення етапу реєстрації використовується в трьох випадках:

  1. Останній крок при первинній реєстрації ЛЗ ПМД в системі eHealth.
  2. Після зміни керівника ПМД.
  3. За вимогою НСЗУ.
Алгоритм дій детально в пункті Створення заявки

ПеревіркаПеревірити стан заявки на наявність підтвердження та підписання з боку НСЗУ Перевірку статусу поданої заявки потрібно робити з певною періодичністю.Алгоритм дій детально в пункті Перевірка стану заявки (Підтверджено)




Відміна

Виявлено помилки зі сторони ЛЗНамагайтеся уважно вноситидані до заявки, картки ЛЗ і структурних підрозділів та перевіряти перед відправкою.Алгоритм дій детально в пункті Відміна з боку ЛЗ
Виявлено помилки зі сторони НСЗУ

Після внесення змін потрібно провести повторне створення або редагування заявки на договір з НСЗУ.

Алгоритм дій детально в пункті Відміна з боку НСЗУ

Створення\РедагуванняПодання заявки повторно, випадки описано в розділі Реєстрація в системі "eHealth" Перевірку статусу поданої заявки потрібно робити з певною періодичністю.Алгоритм дій детально в пунктах Відміна з боку ЛЗ (Створення заявки) та Відміна з боку НСЗУ (Редагування).

ПеревіркаПеревірити стан заявки на наявність підтвердження та підписання з боку НСЗУПеревірку статусу поданої заявки потрібно робити з певною періодичністю.

Алгоритм дій детально в пункті Перевірка стану заявки (Підтверджено)

ПідписанняОстаточне підписання договору ЛЗ після підпису зі сторони НСЗУ (алгоритм детально в пункті Остаточне підписання договору).Тільки після підписання договору зі сторони ЛЗ вважається дійсним.Алгоритм дій детально в пункті Остаточне підписання договору

Створення заявки

УВАГА!

Перед початком реєстрації необхідно підв'язати в систему ЕЦП керівника закладу (детальніше у розділі ЕЦП)

Для створення заявки необхідно виконати наступні дій:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  (детально про модуль тут...)
  2. Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад"  (детально про реєстр тут...)
  3. Відкрити картку лікувального закладу (мал.1) (детально про картку тут...)

Мал. 1 -  Картка лікувального закладу (Створення заявки на договір)

4. Перейти на вкладку "Договори в системі "eHealth" (мал.1, позначка [1])

5. Натиснути кнопку [Створити] (мал.1, позначка [2])

Мал. 2 -  Картка створення заявки на договір

6. У вікні, що відкриється (мал.2), заповнити поля картки (детальніше про заповнення тут...)

ВАЖЛИВО!

Державні заклади: Вказати кількість наявного населення (поле "Наявне населення") та, що діє на підставі Статуту (мал.2, позначка [1]).

Приватні заклади: Наявне населення – 0 (нуль), що діє на підставі – запису в ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № Запису від Дати (мал.2, позначка [1]).

 7. Перевірте інформацію стосовно переліку структурних одиниць та відредагуйте її за потреби (мал.2, позначка [2]).

ВАЖЛИВО!

Прибравши галочку біля певного Структурного підрозділу можливо виключити одиницю із структури ЛЗ в майбутньому договорі (мал.2, позначка [3], поле "Наявність в договорі").

8. За наявності зовнішніх підрядників відмітити галочкою (мал.2, позначка [4] та мал.3, позначка [1 та 2]).

Мал. 3 -  Таблиця зовнішніх підрядників, заявка на договір

9. Натиснути кнопку [Створити] (мал.3, позначка [3])

Мал. 4 -  Картка зовнішніх підрядників, заявка на договір

10. Вказати ЄДРПОУ зовнішнього підрядника  (мал.4, позначка [1])

ВАЖЛИВО!

Можливо лише якщо зовнішній підрядник зареєстрований в eHealth

11. Додати структурні підрозділи вашого закладу, яким надаються послуги зовнішнім підрядником  (мал.4, позначка [2]). Детальніше про заповнення картки  зовнішніх підрядників тут...

12. Поставити відмітку "Погоджуюся з публічними правилами" (мал.2позначка [5])

УВАГА!

ОБОВ'ЯЗКОВО перед підписанням та відправкою заявки перевірте ще раз внесені дані до картки заяви та дані про ЛЗ і структурні підрозділи.

13. Натиснути кнопку [Відправити заявку]

ВАЖЛИВО!

Для відправки заявки повинні бути вже готові (підписані та відскановані лише у PDF-форматі) актуальні Додаток 1 та Додаток 2 (Детально тут...

14. Обрати файл Додаток 1 та  Додаток 2 в PDF-форматі, натисніть [Відкрити] (у вікні, що з'явиться) при виборі кожного додатку

15. Відкриється вікно для підписання ЕЦП, ввести пароль ключа, натиснути [Підписати]

Мал.5 - Підписання ЕЦП

Заявка на договір подана. Стан заявки "Новий".

ВАЖЛИВО!

В цьому стані договір перебуватиме до розгляду НСЗУ.

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Після відправки заявки на договір дочекатися зміни статусус заявки. Періодично перевіряти стан заявки, повнен змінитися на "Підтверджено" або "Відмінений". 

Підтверджено: Перевірки статусу та подальші дій в пункті Перевірка стану заявки (Підтверджено) 

Відмінено: Перейти до пункту Відміна з боку НСЗУ

Перевірка стану заявки (Підтверджено)

Перед тим як остаточно буде підписано заявву необхідно перевіряти статус поданої заявки. У вкладці "Договори в системі "eHealth" відкрийте картку поданої заявки:

  1. Якщо стан заявки "Обробляється", то заявка ще на розгляді в НСЗУ.

Мал.6 - Стан заявки "Обробляється"

2. Потрібно зачекати поки стан заявки стане "Підтверджено".


Мал.7 - Стан заявки "Підтверджено"

Якщо стан заявки "Підтверджено", то заявка розглянута та підтверджена НСЗУ. Далі в стані "Підтверджено" можливо виконати наступні дії:

  • Відмінити заявку (за потреби, детально у пункті Відміна з боку ЛЗ);
  • Підтвердити заявку. У відкритій картці заяви натиснути кнопку [Підтвердити заявку]. Стан заявки зміниться на "Очікує на підписання від НСЗУ"

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Після підтвердження заявки на договір зі сторони ЛЗ дочекатися зміну статусус заявки. Періодично перевіряти стан заявки, повнен змінитися на "Підписаний НСЗУ" або "Відмінений". 

Підписаний НСЗУ: Перевірки статусу та подальші дій в пункті Остаточне підписання договору

Відмінено: Перейти до пункту Відміна з боку НСЗУ

Відміна заявки на договір

Подана заявка може бути відмінена у двох випадках:

  • З ініціативи ЛЗ потрібно внести зміни, відмінити можливо лише в статусі: Новий, Обробляється, Підтверджений, Очікує на підписання НСЗУ, Підписаний НСЗУ
  • З ініціативи НСЗУ - виявлено помилки або інша причина.

Відміна з боку ЛЗ

Якщо після подання заявки було виявлено помилки заявку можна скасувати. Детальніше про варіанти відміни заявки тут...

  1. У вкладці "Договори в системі "eHealth" відкрийте картку заявки, яку потрібно відмінити. Детальніше тут...
  2. В лівому нижньому куті натисніть кнопку [Відмінити заявку]
  3. Стан заявки зміниться "Завершений"

Відміна з боку НСЗУ

Якщо після подання заявки НСЗУ виявить помилки у поданій закладом заявці, то НСЗУ відмінить подану закладом заявку. Стан заявки буде - Відмінений.

  1. У вкладці "Договори в системі "eHealth" оберіть картку відміненої заявки. Детальніше тут...
  2. Справа від таблиці натисніть кнопку "Коригувати заявку на договір". Детальніше можна переглянути тут...
  3. Вгорі картки прочитайте повідомлення про причину відміни.

Наприклад причина відміни заявки з боку НСЗУ: "Не вказано графік роботи відділення"

4. Виправте вказані недоліки. Детальніше тут...

УВАГА!

ОБОВ'ЯЗКОВО перед підписанням та відправкою заявки перевірте ще раз внесені дані до картки заяви та дані про ЛЗ і структурні підрозділи.

5. Натиснути кнопку [Відправити заявку]

ВАЖЛИВО!

Повинні бути підписані та відскановані (лише у PDF-форматі) актуальні Додаток 1 та Додаток 2 (Детально тут...

6. Обрати файл Додаток 1 та  Додаток 2 в PDF-форматі, натисніть [Відкрити] (у вікні, що з'явиться) при виборі кожного додатку

7. Відкриється вікно для підписання ЕЦП, ввести пароль ключа, натиснути [Підписати]

Мал.5 - Підписання ЕЦП

Заявка на договір подана. Стан заявки "Новий".

ВАЖЛИВО!

В цьому стані договір перебуватиме до розгляду НСЗУ.

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Після повторної відправки заявки на договір дочекатися зміни статусус заявки. Періодично перевіряти стан заявки, повнен змінитися на "Підтверджено" або "Відмінений". 

Підтверджено: Перевірки статусу та подальші дій в пункті Перевірка стану заявки (Підтверджено) 

Відмінено: Перейти до пункту Відміна з боку НСЗУ

Остаточне підписання договору

Після підписання заявки зі сторони НСЗУ необхідно:

  1. У вкладці "Договори в системі "eHealth" відкрийте картку поданої заявки (мал.6, дії згідно позначок [1 - 4]). Детальніше тут...
  2. Якщо стан заявки змінився на "Підписаний НСЗУ" (мал.6, позначка [3]), то значить що з боку НСЗУ договір підписано і договір має підписати вже керівник закладу

Мал. 6 -  Картка лікувального закладу (Підписання заявки на договір)

3. Для підписання необхідно у відкритій картці заяви потрібно натиснути кнопку [Підписати заяву]

4. Підписати ЕЦП керівника. Відкриється вікно для підписання ЕЦП, ввести пароль ключа, натиснути [Підписати]

Мал.7 - Підписання ЕЦП

Заявка на договір остаточно подана. Стан заявки "Верифіковано".

ВАЖЛИВО!

Договір заключено з НСЗУ. 

Оновлення інформації щодо поточного договору, редагування

Оновленя договору потрібно у таких випадках:

  • зміна даних в ЦПМСД або структурних підрозділах;
  • за вимогою НСЗУ.

Для оновлення інформації щодо поточного договору необхідно:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  (детально про модуль тут...)
  2. Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад"  (детально про реєстр тут...)
  3. Відкрити картку лікувального закладу (мал.8) (детально про картку тут...)

Мал. 8 -  Картка лікувального закладу (Оновлення договору)

4. Перейти на вкладку "Договори в системі "eHealth"

5. Обрати Верифікований договір.

6. Натиснути кнопку [Оновити договір]

7. В разі необхідності змінити дані в картці договора та натиснути кнопку [Відправити заявку]

ВАЖЛИВО!

Для відправки заявки повинні бути вже готові (підписані та відскановані лише у PDF-форматі) актуальні Додаток 1 та Додаток 2 (Детально тут...

8. Обрати файл Додаток 1 та  Додаток 2 в PDF-форматі, при виборі кожного додатку натисніть [Відкрити] (у вікні, що з'явиться) 

9. Відкриється вікно для підписання ЕЦП, ввести пароль ключа, натиснути [Підписати]

Мал.5 - Підписання ЕЦП

Заявка на договір подана. Стан заявки "Новий".

ВАЖЛИВО!

В цьому стані договір перебуватиме до розгляду НСЗУ.

Зміна станів заявки відбуватиметься аналогічно як при поданні нової заявки.

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Після відправки заявки на договір дочекатися зміни статусус заявки. Періодично перевіряти стан заявки, повнен змінитися на "Підтверджено" або "Відмінений". 

Підтверджено: Перевірки статусу та подальші дій в пункті Перевірка стану заявки (Підтверджено).

Відмінено: Перейти до пункту Відміна з боку НСЗУ.

  • Нет меток