Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 6 Следующий »


ВізуалізаціяНазва ЗмістВирішенняПричина

Помилка 400 Signature timestamp verification failed

Термін дії ключа ЕЦП вичерпано

Спеціалістові необхідно оновити свій електронно цифровий підпис у своєму центрі сертифікації ключів (податкова, ПриватБанк та ін.)



Помилка 401 Unauthorized

В доступі відмовлено

Необхідно пройти авторизацію спеціаліста в системі Ehealth



Invalid access tokenВ доступі відмовленоНеобхідно пройти авторизацію спеціаліста в системі Ehealth

Помилка 403 (No matching rule was found for path…)

Пацієнт (саме дана картка пацієнта) не має реєстрації в системі Ехелс (активної деларації, реєстрації)

Перейти на реєстр "Пацієнти" та здійснити пошук данного пацієнта в системі Ехелс. Якщо реєстрація відсутня викрнати реєстрацію, якщо реєстрація є провести імпорт, детально тут...



Помилка 409

--Invalid program processing status

Перевірити стан у пункті “Стан виконання за програмою”

При виникненні помилки:

Пеерейти до реєстру “Направлення пацієнта”

Знайти направлення за публічним номером пацієнта

Відкрити направлення

Перевірити стан у пункті “Стан виконання за програмою”



(Does not match with signer drfo)Помилка виникає під час перевірки стану будь якого ЕМЗ, що потребує накладання ЕЦП (консультації, направлення, рецепту). ІПН в ключі (ЕЦП) спеціаліста відрізняється від ІПН з яким цей спеціаліст був зареєстрований в системі Ехелс.
  1. необхідно перейти на веб-ресурс: https://ca.informjust.ua/certificates-search та здійснити Пошук сертифікатів за допомогою особистого ключа
  2. Внести ключ спеціаліста і пароль та натиснути Зчитати
  3. У вікні з інформацією знайти поле КОД ДРФО (це і є ІПН спеціаліста). Якщо спеціаліст не має ІПНу, то в цьому вікні будіть відображатись дані паспорту.
  4. Необхідно звірити код ДРФО від ЕЦП (з браузеру) з полем ІПН в формі реєстрації Ехелс цього спеціаліста (скрін нижче). Ці значення мають бути однакові, інакше буде виникати помилка.
  5. Якщо ІПН невірно вказаний в ЕПЦ - необхідно змінити дані ключа в АЦСК, якщо  ІПН невірно вказаний в формі реєстрації Ехелс - потрібно перереєструвати спеціаліста з корректними даними

При підписанні діагностичного звіту - ЕЦП накладається того спеціаліста, якого вказано в полі "Реєстратор звіту".



(Does not match with signer drfo)

при роботі з діагностичним звітом

Помилка виникає під час перевірки стану будь якого ЕМЗ, що потребує накладання ЕЦП (консультації, направлення, рецепту). ІПН в ключі (ЕЦП) спеціаліста відрізняється від ІПН з яким цей спеціаліст був зареєстрований в системі Ехелс.


При підписанні діагностичного звіту - ЕЦП накладається того спеціаліста, якого вказано в полі "Реєстратор звіту". 

Якщо користувач підписує діагностичний звіт своїм ЕЦП під своїм обліковим записом МедЕйр - необхідно в полі "Реєстратор звіту" вказати себе.



Employee is not performer of encounter

Консультація (виписка) не належить даному спеціалістові.

Може виникнути при накладанні ЕЦП при відправленні виписки зі стаціонару, консультації

В 99% випадків спеціаліст авторизувався не під тим обліковим записом Ehealth (найчастіше спеціаліст має дві спеціальності і відповідно 2 облікових записи в системі Ехелс і намагається використати один і той самий запис під обидва своїх користувача в системі МедЕйр).
Необхідно авторизуватись під корректним обліковим записом в системі Ехелс, котрий відповідає спеціалістові, що зареєстрований під цим обліковим записом в системі МедЕйр

Приклад: Лікар має спеціальності хірурга і уролога. Спеціаліст зайшов до системи під користувачем (логіном) уролога і виконав авторизацію в системі Ехелс як спеціаліст хірург. Відповідно отримав помилку. Необхідно пройти авторизацію як спеціаліст-уролог



Помилка 422

--(required property value was not present)

Помилка виникає при створенні ЕМЗ (найчастіше - епізоду)

 Спеціаліст не зареєстрований або має прострочену реєстрацію

Потрібно зайти на форму реєстрації спеціаліста Ехелс та перевірити який “стан” має форма: 

 1) Картка реєстрації спеціаліста має стан - Проект (спеціаліста взагалі не реєстрували - головний лікар або відповідальна особа повинні зареєструвати працівника)
 2) Картка реєстрації спеціаліста має стан - “Прострочений” (спеціаліст не підтвердив лист-верифікацію від Ехелс на пошті протягом місяця з моменту реєстрації/зміни даних в реєстрації, необхідно звернутись до спеціаліста з БД для відновлення форми реєстрації)
 3) Картка реєстрації спеціаліста має стан - Очікує верифікації (спеціалісту необхідно підтвердити лист-верифікацію від Ехелс на пошті після чого головний лікар може авторизувати спеціаліста, зайшовши на його форму реєстрації Ехелс)



(end date must be in future)

В формі реєстрації Ехелс даного спеціаліста встановлена дата кінця роботи на посаді (в самій формі цієї дати може не відображатись).

Під обліковим записом головного лікаря в формі реєстрації даного спеціаліста необхідно вказати майбутню дату в полі "Кінець роботи на посаді", виконати дію “” (наприклад - 01.12.2050), підтвердити лист-верифікацію від електронної системи здоров’я на пошті і пройти авторизацію в МІС МедЕйр



--(At least one of action references, diagnostic reports or procedures should reference the same service)

Хоча б одна послуга повинна відповідати даному направленню

Виникає при відправці консультації (перевірці стану) лікарем СМД по направленню.

Необхідно вказати в розділі “Дії” послугу яка відповідає послузі в направленні, тобто якщо в направленні було вказано Послуга A67003 Консультація Хірурга, то у розділі "Дії" має бути обов'язково вказано  - “Послуга A67003 Консультація Хірурга” та можуть бути вказані інші дії




















































  • Нет меток