Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 5 Следующий »


ВізуалізаціяНазва ЗмістВирішенняПричина

Помилка 400 Signature timestamp verification failed

Термін дії ключа ЕЦП вичерпано

Спеціалістові необхідно оновити свій електронно цифровий підпис у своєму центрі сертифікації ключів (податкова, ПриватБанк та ін.)



Помилка 401 Unauthorized

В доступі відмовлено

Необхідно пройти авторизацію спеціаліста в системі Ehealth



Invalid access tokenВ доступі відмовленоНеобхідно пройти авторизацію спеціаліста в системі Ehealth

Помилка 403 (No matching rule was found for path…)

Пацієнт (саме дана картка пацієнта) не має реєстрації в системі Ехелс (активної деларації, реєстрації)

Перейти на реєстр "Пацієнти" та здійснити пошук данного пацієнта в системі Ехелс. Якщо реєстрація відсутня викрнати реєстрацію, якщо реєстрація є провести імпорт, детально тут...



Помилка 409

--Invalid program processing status

Перевірити стан у пункті “Стан виконання за програмою”

При виникненні помилки:

Пеерейти до реєстру “Направлення пацієнта”

Знайти направлення за публічним номером пацієнта

Відкрити направлення

Перевірити стан у пункті “Стан виконання за програмою”



(Does not match with signer drfo)Помилка виникає під час перевірки стану будь якого ЕМЗ, що потребує накладання ЕЦП (консультації, направлення, рецепту). ІПН в ключі (ЕЦП) спеціаліста відрізняється від ІПН з яким цей спеціаліст був зареєстрований в системі Ехелс.
  1. необхідно перейти на веб-ресурс: https://ca.informjust.ua/certificates-search та здійснити Пошук сертифікатів за допомогою особистого ключа
  2. Внести ключ спеціаліста і пароль та натиснути Зчитати
  3. У вікні з інформацією знайти поле КОД ДРФО (це і є ІПН спеціаліста). Якщо спеціаліст не має ІПНу, то в цьому вікні будіть відображатись дані паспорту.
  4. Необхідно звірити код ДРФО від ЕЦП (з браузеру) з полем ІПН в формі реєстрації Ехелс цього спеціаліста (скрін нижче). Ці значення мають бути однакові, інакше буде виникати помилка.
  5. Якщо ІПН невірно вказаний в ЕПЦ - необхідно змінити дані ключа в АЦСК, якщо  ІПН невірно вказаний в формі реєстрації Ехелс - потрібно перереєструвати спеціаліста з корректними даними

При підписанні діагностичного звіту - ЕЦП накладається того спеціаліста, якого вказано в полі "Реєстратор звіту".



(Does not match with signer drfo)

при роботі з діагностичним звітом

Помилка виникає під час перевірки стану будь якого ЕМЗ, що потребує накладання ЕЦП (консультації, направлення, рецепту). ІПН в ключі (ЕЦП) спеціаліста відрізняється від ІПН з яким цей спеціаліст був зареєстрований в системі Ехелс.


При підписанні діагностичного звіту - ЕЦП накладається того спеціаліста, якого вказано в полі "Реєстратор звіту". 

Якщо користувач підписує діагностичний звіт своїм ЕЦП під своїм обліковим записом МедЕйр - необхідно в полі "Реєстратор звіту" вказати себе.




Employee is not performer of encounter








































































  • Нет меток