УВАГА!
Інструкція знаходиться на стадії наповнення актуальною інформацією.
Огляд картки Замовлення
Загальна інформація:
Вкладка «Послуги»
Вкладка «Пакет послуг»
Вкладка «Платежі»
У вкладці «Платежі» відображаються усі платежі конкретного замовлення в табличному вигляді.
- Таблиця складається з записів платежів і містить такі елементи:
- Колонка «Тип платежу» - містить інформацію щодо типу платежу, по замовчуванню «Поточний»;
- Колонка «Тип розрахунку» - містить інформацію про тип розрахунку, можливі значення:
- «Безготівковий» - розрахунок здійснено безготівковим способом;
- «Готівковий» - розрахунок готівковими коштами;
- Колонка «Дата платежу» - дата здійснення платежу;
- Колонка «Сума платежу» сума коштів конкретного платежу;
- Колонка «Послуги» - перелік послуг сплачених у даному платежі;
- Колонка «Коментар» - коментар щодо замовлення, можливо внести у картці платежу до моменту його сплати (детальніше див. тут);
- Колонка «Стан» - стан платежу в залежності від оплати, можливі значення:
- «Новий» - стан платежу, до його сплати;
- «Фіскалізовано» - платіж проведено з фіскалізацією (друком касового чеку);
- «Сплачено» - платіж сплачено;
- «Скасовано» - платіж було скасовано з відправкою інформації про повернення коштів у податкову службу (з друком відповідного касового чеку);
- Картка платежу містить такі елементи:
- Секція «Інформація щодо платежу», містить такі елементи:
- Напис «Номер замовлення» - номер замовлення з якого було сформовано платіж;
- Напис «Пацієнт» - інформація про пацієнта для якого було створено замовлення і платіж;
- Напис «Стан» - інформація щодо стану платежу (детальніше див. тут);
- Дата платежу – вибір з випадаючого календаря, або внесення значення з клавіатури. Автоматично заповнюється поточною датою, доступно для редагування лише за умови стану платежу «Новий»;
- Секція «Фінансова інформація» містить такі елементи:
- Поле «Тип платежу» - автоматично заповнюється значенням «Поточний»;
- Поле «Сума платежу, грн» - сума коштів ;
- Поле «Тип розрахунку», можливі значення: «Безготівковий», «Готівковий»;
- Поле «Коментар» - текстове поле, доступне для редагування до моменту сплати;
Всі платежі з усіх замовлень можливо переглянути в реєстрі «Платежі» (детальніше див. тут).
- Вкладка «Послуги» замовлення – містить таблицю з послугами що сплачені даним платежем та стандартні кнопки дій над записами таблиці;
- Вкладка «Історія друку чеків» - містить таблицю із записами взаємодій з касовим апаратом з кнопками стандартних дій над таблицею і такими колонками:
- «Дата та час дії» - дата та час дії, яку було фіскалізовано;
- «Серійний № фіскального регістратора» - інформація про серійний номер касового апарата;
- «№ чека» - порядковий номер фіскального чека;
- «Повернення» - логічна ознака, присутня якщо було виконано повернення коштів;
- «Текст помилки» - зазвичай порожня. Може містити інформацію про помилку в роботі фіскального регістратора;
Важливо! Серед інших звичних кнопок спеціальних дій в картці платежу існує кнопка «Скасувати чек». Ця дія скасовує платіж і надсилає команду на касовий регістратор друкувати чек-повернення.
В реєстрі «Платежі» відображаються усі платежі з усіх замовлень (детальніше див. тут).
Примітки до замовлення
Секція «Примітки до замовлення» По замовчуванню згорнута, щоб розгорнути необхідно натиснути стрілку вниз
. Містить такі елементи:- Текстове поле;
- Таблиця з посланнями на записи на прийом. Містить посилання на усі замовлення з яких було створено або відкрите поточне замовлення (детальніше про створення замовлення із запису на прийом тут);
Шляхи створення замовлення
Створення з реєстру записів на прийом.
Щоб створити замовлення із реєстру запису на прийом необхідно:
- Обрати потрібний запис натиснувши на нього один раз лівою кнопкою миші;
- Натиснути кнопку спеціальної дії «Створити замовлення»;
Створення із картки запису на прийом.
Для створення замовлення з картки запису на прийом необхідно:
- Створити картку запису на прийом (про створення запису на прийом див. тут) або відкрити існуючу подвійним натисненням лівої кнопки миші по обраному запису на прийом;
- Натиснути кнопку «Створити замовлення» в лівому нижньому кутку картки запису на прийом;
- Натиснути кнопку створити «Створити замовлення» поряд з таблицею замовлень;
Створення з реєстру пацієнтів.
Для створення замовлення з реєстру пацієнтів необхідно:
- Обрати потрібного пацієнта в реєстрі пацієнтів натиснувши один раз лівою кнопкою миші;
- Натиснути кнопку спеціальної дії «Створити замовлення»
Створення з картки пацієнта.
Щоб створити замовлення за картки пацієнта необхідно:
- Створити (про створення картки пацієнта див. тут) або відкрити картку пацієнта;
- Натиснути кнопку спеціальної дії «Створити замовлення»;
Створення з реєстру замовлень.
Щоб створити замовлення з реєстру замовлень необхідно:
- Перейти в реєстр замовлень;
- Натиснути кнопку спеціальної дії «Створити»;
Зверніть увагу! В залежності від налаштувань Вашого лікувального закладу назва логічних реєстрів замовлень може відрізнятися. Наприклад: «Замовлення мого офісу», «Замовлення за сьогодні», «Замовлення з пакетами» (детальніше про пакети тут) і т. п.
Додавання і редагування послуг у Замовленні
Обов'язкові поля для послуг у замовленні
Передумовою додавання послуг у замовлення є виконання наступних дій:
- Вибір джерела коштів (детальніше див тут);
- Вибір прайс-листу;
- Вибір форми оплати;
- Вибір виконавця (якщо такий є);
- Вибір спеціаліста, що направив (якщо такий є);
Додавання із запису на прийом
Послуга на яку було записано пацієнта додається в замовлення автоматично за умови створення замовлення з картки запису на прийом.
Додавання з направлення на послуги
- Для додавання послуги у замовлення з таблиці направлень на послуги (детальніше про направлення див. тут) необхідно:
- Обрати потрібну послугу в таблиці направлень на послуги натиснувши один раз лівою кнопкою миші;
- Натиснути кнопку «Додати в замовлення» поряд з таблицею направлень на послуги;
- Для додавання в замовлення альтернативної послуги із заміною з направлення необхідно:
- Обрати потрібну послугу в таблиці направлень на послуги натиснувши один раз лівою кнопкою миші;
- Натиснути кнопку «Замінити і додати в замовлення» поряд з таблицею направлень на послуги;
- У вікні, що відкриється обрати альтернативну послугу з випадаючого списку і натиснути «Ок»
- Для того щоб, нагадати про направлення на послугу наступного разу необхідно:
- Обрати потрібну послугу в таблиці направлень на послуги натиснувши один раз лівою кнопкою миші;
- Натиснути кнопку «Нагадати наступного разу» поряд з таблицею направлень на послуги (під час наступного звернення пацієнта послуга буде відображатися у новому замовленні пацієнта в таблиці направлень на послуги);
- Для того щоб видалити послугу з таблиці направлень на послуги необхідно:
- Обрати потрібну послугу в таблиці направлень на послуги натиснувши один раз лівою кнопкою миші;
- Натиснути кнопку «Скасувати» поряд з таблицею направлень на послуги;
Зверніть увагу! Наявність запису в колонці «Спеціаліст» таблиці направлень на послуги свідчить про те що послуга була фактично надана спеціалістом а не лише рекомендована, таку послугу потрібно обов'язково додати у замовлення.
Додавання з випадаючого списку у замовленні
Для вибору і додавання послуги безпосередньо в картці замовлення необхідно виконати такі дії:
- Поставити курсор миші в поле «Назва послуги»;
- Обрати з випадаючого списку необхідну (для прискорення пошуку потрібно почати писати будь яку частину назви послуги, або її код);
- Натиснути кнопку «Додати» поряд з полем вибору послуги (послугу буде додано в таблицю послуг у замовленні);
- Послуги також можливо додавати масово, шляхом перелічення їх кодів через кому в полі «Коди послуг» і натисненням кнопки «Enter» на клавіатурі;
Редагування послуги
Для того щоб відредагувати послугу необхідно:
- Обрати послугу натиснувши один раз на неї в таблиці послуг;
- Відредагувати необхідні поля (детально про вміст кожного з полів див. тут(Підсекція редагування послуги));
- Натиснути кнопку «Зберегти»;
Додавання пакету послуг
Для додавання пакету послуг необхідно виконати такі дії:
- Створити замовлення Шляхи створення замовлення і зберегти його;
- Натиснути кнопку спеціальної дії «Додати пакет послуг» на верхній панелі вікна замовлення;
- У вікні, що відкриється обрати пакет послуг з випадаючого списку і натиснути кнопку «Ок»;
Способи оплати замовлення
Сплатити замовлення
Найпоширеніший спосіб оплати. При його використанні формується стільки платежів, скільки форм оплати є в замовленні:
- Якщо в замовленні є кілька послуг і всі вони мають однакову форму оплати створиться один платіж (і один фіскальний чек) з усім переліком послуг.
- Якщо послуги в замовленні мають різні форми оплати. Наприклад, одну з послуг пацієнт оплачує готівкою а іншу банківською карткою сформується два платежі і два фіскальних чека.
Щоб сплатити замовлення необхідно:
- Натиснути кнопку «Сплатити замовлення»;
- Уважно прочитати повідомлення у спливаючому вікні (якщо в якійсь із послуг не обрано форму оплати Система повідомить про це Користувача);
- Натиснути «Так», якщо все вірно (якщо потрібно щось виправити, натиснути «Ні», відредагувати послугу (послуги) і повторити дію з пункту 1);
- За умови наявності в замовленні готівкової форми оплати з'явиться вікно для підрахунку решти. Необхідно внести значення в поле «Готівка від пацієнта, грн», значення решти система підрахує в полі «Решта, грн». Після підрахунку необхідно натиснути «Закрити»;
- За умови наявності в замовленні послуг-аналізів після сплати з'явиться повідомлення «Виконати створення карток результатів аналізів?». Необхідно натиснути «Так», Для того щоб створилися картки для внесення результатів аналізів. Зверніть увагу! Без виконання цієї дії в лабораторії чи маніпуляційному кабінеті внесення результатів аналізів буде неможливе.
Якщо створити картки результатів дослідження необхідно не в момент сплати замовлення необхідно скористатися кнопкою спеціальної дії «Створення результатів аналізів та друк штрих кодів» на верхній панелі вікна програми
,
Або кнопкою «Друкувати штрих код обраному аналізу» поряд з таблицею послуг обравши конкретну послугу-аналіз.
Сплатити частину замовлення
Замовлення також можливо сплатити частково. Корисно для випадків коли пацієнт бажає сплатити частину замовлення готівкою а іншу частину банківською карткою. Необхідно виконати такі дії:
- Натиснути кнопку спеціальної дії «Сплатити частину замовлення» на верхній панелі вікна замовлення;
- У вікні, що відкриється відмітити чек бокси з послугами які необхідно оплатити;
- Обрати форму оплати;
- Ввести суму коштів, яку бажає оплатити пацієнт в поле «Сплатити частину, (грн)»
- Натиснути «Ок»;
- Система надасть повідомлення про те що буде сформовано платіж з обраною формою оплати, необхідно натиснути «Так»;
- В замовлення відобразиться інформація про часткову оплату;
Для остаточного розрахунку необхідно повторити дії з пунктів 1-5, система надасть повідомлення про те що буде сформовано платіж з обраною формою оплати та буде проведено остаточний розрахунок, необхідно натиснути «Так».
Скасування оплати
Для того, щоб скасувати оплату необхідно виконати такі дії:
- Перейти у вкладку «Платежі»;
- Відкрити потрібний платіж;
- Натиснути кнопку «Скасувати чек»;
Важливо! Доцільність і правомірність повернення коштів за медичні послуги необхідно уточнювати у відповідальної особи конкретного лікувального закладу (Наприклад, у бухгалтера).
Робота із замовленням залежно від джерела коштів
Власний кошт
При роботі із замовленням з джерелом коштів «Власний кошт» необхідно послідовно виконати дії:
- Створити замовлення (Шляхи створення замовлення);
- Додати послуги (Додавання і редагування послуг у Замовленні);
- Сплатити (Способи оплати замовлення)
Контрагент
За умови роботи з замовленням із джерелом коштів «Контрагент» необхідно виконати такі дії:
- Створити замовлення (Шляхи створення замовлення);
- Обрати джерело коштів «Контрагент»;
- Створити поліс, якщо цього не було зроблено в картці пацієнта (детальніше див. тут);
- Обрати представника страхової компанії (опціонально);
- Обрати форму оплати «Гарантовано»;
- Додати послуги (Додавання і редагування послуг у Замовленні);
- По кожній з послуг відмітити чек бокс гарантовано у секції редагування послуги;
- Обрати діагноз (опціонально, залежить від вимог конкретної страхової компанії);
- Зберегти замовлення.
Зверніть увагу! Секція «Оплата» містить інформацію про суму до сплати контрагентом і напис «Відшкодовано: 0,00 грн». Після того, як відповідальна особа зафіксує відшкодування замовлення відповідним контрагентом, сума «Відшкодовано» зміниться на суму відшкодування. (Детальніше про роботу з довідником контрагентів див. тут).
Контрагент з франшизою
- Створити замовлення (Шляхи створення замовлення);
- Обрати джерело коштів «Контрагент»;
- Створити поліс, якщо цього не було зроблено в картці пацієнта (детальніше див. тут);
- Обрати представника страхової компанії (опціонально);
- Обрати форму оплати «Гарантовано»;
- Додати послуги (Додавання і редагування послуг у Замовленні);
- По кожній з послуг відмітити чек бокс гарантовано у секції редагування послуги;
- По кожній з послуг змінити форму оплати з «Гарантовано» на ту якою пацієнт бажає оплатити суму франшизи;
- Проставити % або суму в гривнях франшизи.
- Обрати діагноз (опціонально, залежить від вимог конкретної страхової компанії);
- Сплатити замовлення (Способи оплати замовлення)
Замовлення з пакетом послуг
Послідовність дій при роботі із замовленнями з пакетом послуг:
- Створити замовлення (Шляхи створення замовлення);
- Додати пакет послуг (Додавання пакету послуг);
- Обрати форму оплати та відредагувати за потреби інші поля (Вкладка «Пакет послуг»), зокрема згенерувати планові дати;
- Сплатити (Способи оплати замовлення);
Зверніть увагу! Замовлення з пакетом сплачується одноразово. Під час фактичного звернення пацієнта за отриманням послуги необхідно виконати такі дії:
- Відкрити замовлення з пакетом. Це можливо зробити такими способами:
- Із запису на прийом:
- Відкрити картку запису на прийом натиснути кнопку «Створити замовлення», або обрати запис на прийом шляхом одинарного натиснення лівою кнопкою миші по потрібному запису (аналогічно з процесу створення замовлення Створення з реєстру записів на прийом. Створення із картки запису на прийом.);
- У таблиці, що відкриється обрати замовлення з пакетом і відкрити його;
- Із реєстру замовлень:
- Перейти в реєстр замовлень, відшукати потрібне за допомогою фільтрів (наприклад, по фамілії пацієнта);
- Відкрити його подвійним натисненням лівої кнопки миші, або кнопкою спеціальної дії «Відкрити»
В залежності від налаштувань конкретного лікувального закладу можлива присутність спеціального логічного реєстру «Замовлення з пакетами», в ньому присутні лише ті замовлення в яких є пакет послуг.
- З картки пацієнта:
- Відкрити картку пацієнта (детальніше про пошук пацієнтів див. тут);
- Перейти у вкладку «Замовлення»;
- Відкрити потрібне замовлення;
- В замовленні з пакетом обрати послугу, яку отримав пацієнт;
- Обрати виконавця у відповідній комірці таблиці послуг;
- Проставити дату отримання послуги у відповідній комірці (якщо поставити курсор в комірку дати і натиснути кнопку «Виконано сьогодні» поряд з таблицею послуг пакету, автоматично буде проставлено поточну дату виконання для обраної послуги);