Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 4 Следующий »


ЗмістПризначенняОпис

Робота з карткою ЛЗ. Розклад кабінету.

(Створення розкладу).

Основний алгоритм дій, необхідних при налаштуванні та редагуванні інформації щодо розкладу та його конфігурацій, для кабінету лікувального закладу.


ВАЖЛИВО!

Для коректної роботи із системою MedEir необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи інструкцією Опис картки Розклад даного розділу (Створення розкладу) та Опис ЕК закладу (докладно розділ Лікувальний заклад).

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу, тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал користувача, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ   є обов'язковими для заповнення.

УВАГА!

Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Розклад кабінетів (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).

Умови створення розкладу для кабінету

УВАГА!

Передумовою створення розкладу для кабінету є:

  • наявність відповідних відділень і кабінетів у лікувальному закладі користувача;

  • відповідне право у поточного користувача на їх редагування.

Дії які необхідно виконати для створення розкладу:

  1. Відкрити картку ЛЗ;

  2. Створити розклад:

    • обрати кабінет,

    • створити розклад.

Вибір кабінету

Для того, щоб створити розклад для кабінету в системі MedEir, необхідно:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні" (детально про модуль тут...).
  2. Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад" (детально про реєстр тут...).
  3. Відкрити картку лікувального закладу (детально про картку тут...).
  4. Обрати вкладку "Кабінети" (мал. 1, позначка [1]).
  5. Обрати потрібний створений раніше кабінет (мал. 1, позначка [2]).

Мал. 1 Відкрити картку кабінет

6. Відкриється картка кабінету (мал. 1, позначка [3]).

Опис картки кабінету, картки створення розкладу для кабінету та їх елементів, наведено в інструкції Опис ЕК закладу (Лікувальний заклад), розділ Загальні реєстри.

Створення розкладу

Після того, як відкриється картка кабінету (мал. 2), необхідно виконати наступні дії:

1. Натиснути кнопку [Cтворити] поряд з таблицею розкладу (мал. 2).

Мал. 2 - Створення запису розклад для кабінету

3. З'явиться вікно "Конфігурація розкладу (Створення)" (мал. 3).

Мал. 3 - Заповнення картки розклад для кабінету

4. У вікні конфігурації розкладу обрати наступні параметри (мал. 3, позначка [1 та 5]):

  • форма обслуговування встановлено за замовчуванням ("Прийом в лікувальному закладі"мал. 3, позначка [1]),
  • конфігурацію повторень (мал. 3, позначка [2]), з варіантів випадаючого списку (мал. 4),

Мал. 4 - Вибір конфігурації повторень розкладу

  • дату та час дії розкладу (мал. 3, позначка [4 та 5]),
  • за необхідності проставити логічну позначку "Тільки будні" (мал. 3, позначка [3]). 

5. Натиснути кнопку [Ок] (мал. 3, позначка [6]).

Продовження або редагування розкладу для кабінету

Розклад для кабінету створюється на певний період часу (мал. 3, позначка [4]), тому його потрібно продовжувати або якщо відбулися певні зміни вносити корективи (редагування) в існуючий розклад. Для продовження або редагування розкладу для кабінету, потрібно:

  1. Обрати ЕК ЛЗ, перейти на вкладку "Кабінети" та відкрити картку потрібного кабінету (детально в пункті Вибір кабінету).
  2. В залежності від того, що саме потрібно виконати продовження/редагування розкладу спеціаліста, обираємо наступні дії:
ПРОДОВЖЕННЯ:РЕДАГУВАННЯ:
  • Обрати попередній запис розкладу для кабінету в таблиці на вкладці "Розклад".
  • Скористатися функціональною кнопкою [Створити] та внести відповідні параметри до нового розкладу (детально Створення розкладу)

ВАЖЛИВО!

В полі "Діє*" система автоматично проставляє поточну дату при створенні запису розкладу (мал. 3, позначка [4]). 

Система також проводить перевірку періодів дії розкладу. У випадку вже створеного розкладу на певний період, система не дозволить створити новий запис який буде накладатися на період дії попереднього. Потрібно вносити корективи до попереднього запису і тільки після цього встановлювати новий період дії розкладу.

  • Обрати попередній запис розкладу спеціаліста в таблиці на вкладці "Розклад".
  • Відкрити запис та внести необхідні зміни (функціональні кнопки таблиці).

ВАЖЛИВО!

При внесенні змін до діючого розкладу, якщо різні періоди дії розкладу накладаються один на одного (приклад наведено нижче), потрібно спочатку змінити період дії розкладу (мал. 3, позначка [4]), вказати дату закінчення ("по") дії попереднього розкладу, на яку та після якої відсутні записи на прийом до лікаря. Тільки після цього вказати дату дії наступного розкладу з дати наступної після закінчення дії попереднього запису.


ПРИКЛАД:

Попередній розклад спеціаліста дії з 01.01.2020 по 30.09.2020 (Період 1)Наступний період розкладу діє з 01.09.2020 по 31.12.2020 (Період 2)

Потрібно в Періоді 1 змінити дату дії "по" на 31.08.2020, тоді Періоді 2 буде діяти з 01.09.2020.


3. Зберегти внесені дані до картки "Конфігурація розкладу".

  • Нет меток