Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 3 Следующий »


Пояснення по нестабільній реєстрації ЕМЗ до системи eHealth

13.01.2021

Шановні користувачі!
З 04.01.2021 МІС «МедЕйр» фіксує затримки при реєстрації ЕМЗ до системи eHealth, а також отримує інформацію від медичних співробітників про нестабільну роботу програми «МедЕйр» та реєстрацію ЕМЗ в системі eHealth, основна причина полягає саме в роботі ЦК eHealth.
Алгоритм передачі ЕМЗ такий:
- Створення електронного медичного запису в системі «МедЕйр» без затримок.
- Відправка медичного запису та накладання КЕП (кваліфікаційного електронного підпису) лікаря/спеціаліста на ЕМЗ та відправка до eHealth. Саме на цьому етапі, система eHealth, працює зі значними затримками.
В системі eHealth є внутрішня черга, згідно якої обробляються ЕМЗ, в момент пікового навантаження: з 08:00 до 14:00, черга eHealth не встигає вчасно обробити ЕМЗ, через що, лікарі не можуть швидко передати ЕМЗ до системи eHealth.
Ми, разом з іншими МІС, щоденно створюємо письмові запити та інформуємо НСЗУ та ДП “Електронне здоров`я”, про дану ситуацію.
Керівництво НСЗУ та ДП “Електронне здоров`я” визнають наявність такої проблеми та працюють над вирішенням цього критичного питання.
Зафіксований факт наявних проблем в системі eHealth на офіційній сторінці Facebooc https://www.facebook.com/ezdorovya/

В свою чергу НСЗУ запевнило нас, що з їх сторони відбувається інформування ЗОЗ про тимчасові проблеми при роботі з ЦК eHealth, та кол-центр НСЗУ 1677 також інформує медичних співробітників про наявні технічні проблеми ЦК eHealth.
Додатково інформуємо, що в системі «МедЕйр» можливо створити ЕМЗ (епізод, консультацію, виписку, діагностичний звіт, процедуру), накласти КЕП та далі працювати, навіть якщо ЕМЗ потрапив в чергу eHealth та не обробляється, його автоматично буде зареєстровано, як тільки черга eHealth відновить свою роботу, тобто медичному працівнику не потрібно очікувати, а переходити до обробки наступного ЕМЗ.
Просимо Вас з розумінням поставитися до даної ситуації, про відновлення стабільної роботи далі будемо інформувати.


УВАГА! Кваліфікований електронний підпис (оновлена новина)

27.10.2020

Продовжуємо Вас інформувати щодо використання кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). На поточний момент вже маємо оновлену інформацію щодо терміну використання КЕП та печаток користувачами електронної системи охорони здоров’я на незахищених та захищених носіях.
Відповідно до листа Національної служби здоров’я України (далі - НСЗУ) від 15 жовтня 2020р, представники закладів охорони здоров’я для електронної взаємодії з НСЗУ можуть використовувати електронний цифровий підпис та кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, до 31 грудня 2021 року.
Підставою для продовження терміну використання КЕП та печаток є офіційні відповіді від уповноважених установ, а саме - Мінцифри та Адміністрації Держспецзвязку, до яких НСЗУ звернулась за роз’ясненням через актуальність питання.
Таким чином, використання КЕП, отриманого на незахищеному носії (звичайна флешка або збережений файл КЕПу на комп’ютері) з актуальним терміном дії продовжиться і після 7 листопада 2020 року до закінчення терміну дії, але не пізніше 31.12 2021 року.
Також повідомляємо, що ТОВ «Ілайф» проводить заходи з розгортання власного хмарного сервісу для роботи з КЕП, який буде доступний для використання вже в листопаді цього року. Вартість послуги доступу до онлайн сервісу (захищеного середовища) для операцій з особистим ключем підписувача строком на 1 рік буде коштувати 150 грн.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Штатний розпис

15.10.2020

Увага! Шановні користувачі!

З 15.10.2020 року в МІС «МедЕйр» буде проведено оновлення, до якого увійде реалізація  електронної  передачі штатного розпису (розкладу) до Національної служби здоров’я України. Актуально для лікувальних закладів спеціалізованної медичної допомоги (вторинка/третинка).

Детальна інформація по передачі штатного розпису за посиланням…

В рамках удосконалення сервісу підтримки користувачів МІС "МедЕйр", ви можете подати заявку та прослухати вебінар на тему: «Штатний розклад».

Увага!!! Робота КЕП з захищених носіїв

13.10.2020

Доводимо до Вашого відома, що починаючи з 07.11.2020р., відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» та п.2 Наказу Міністерства юстиції України та Адміністрації Держспецзв’язку від 18.11.2019 № 3563/5/610, використовувати КЕП можна буде тільки з захищених носіїв, а саме: токена або збереженого в депозитарії (захищене хмарне сховище).

МІС «МедЕйр» підтримує можливість використання КЕП з наступних захищених носіїв:

  • е.ключ ІІТ Алмаз-1К
  • смарт-карта чи е.ключ Автор 337
  • е.ключ Авест AvestKey
  • е.ключ ІІТ Кристал-1

На поточний момент ведуться роботи з усіма хмарними сервісами, в тому числі із тими, які ще не пройшли тестування Держспецзв’язку України. Сподіваємось, що в найближчих версіях буде надано можливість їх підключення у разі отримання висновку Держспецзв’язку.


Зміни в найближчому оновленні МІС "МедЕйр"

25.09.2020
Шановні користувачі!
УВАГА!!!
Найближчим часом планується проведення оновлення МІС до 49 версії. Слідкуйте за розділом Оновлення МІС "МедЕйр"  на Порталі. В даному розділі буде зазначено детальну інформація, щодо змісту найближчого оновлення.


У зв'язку з найближчим оновленням МІС до 49 версії, система буде підтримувати роботу:


1. Лише з пакету Microsoft .NET Framework  4.8. Перевірте наявність даного пакету на Вашому ПК та завантажте і встановіть даний пакет у разі його відсутності. Детально як це зробити можливо переглянувши інструкцію за посиланням...

2. МІС (версія 49) більше не підтримує роботу з наступними ОС:

  • Windows XP
  • Windows Vista SP2
  • Windows 8

3. МІС (версія 49) підтримує роботу лише з наступними ОС:

  • Windows 7 SP1
  • Windows 8.1
  • Windows 10 (версія 1607 та вище)

Дякуємо за розуміння та співпрацю!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Регламент подачі заяви на деактивацію картки пацієнта

10.09.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!

Змінено регламент подачі заявок на деактивацію карти пацієнта. В зв'язку зі збільшенням дублів карток пацієнта в системі «МедЕйр» повідомляємо:

Якщо при оформленні пацієнта в Системі було допущено помилку в прізвищі, імені, по батькові,  даті нарожлення чи документах пацієнта, що призвело до створення двох (або декількох карток) в Системі, видалення її буде проводитися лише за умови подання письмової заявки, завіреної підписом Керівника закладу із зазначенням причини помилково створеного запису в Системі.

В листі необхідно вказати:

  • ЄДРПОУ закладу,
  • ПІБ картки пацієнта (якого необхідно видалити);
  • дату народження пацієнта;
  • індивідуальний номер в Системі;
  • дату створення картки пацієнта.

Обов’язково в листі зазначити:
«Всю відповідальність за видалені записи, в тому числі і в eHealth, лікувальний заклад бере на себе»

Для уникнення таких ситуацій, перед оформленням  картки пацієнта потрібно:

  • виконати пошук пацієнта в eHealth;
  • переконатися, що це саме Ваш пацієнт;
  • тільки після цих дій обирати/створювати пацієнта та зберігати картку.

Зауважимо, що заявки на деактивацію картки пацієнта обробляються в порядку черги до 20 робочих днів.



  • Нет меток