Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 11 Следующий »

Створення "Візитів" або "Надходжень" по госпіталізації можлива у двох випадках:

  1. У разі наявності в пацієнта Електронного направлення від лікаря ПМД/СМД;
  2. У разі звернення без направлення, у випадку самозвернення чи БШМД.

Створення "Візитів" або "Надходжень" по госпіталізації за електронним направленням

У випадку наявності у пацієнта електронного направлення на госпіталізацію необхідно виконати наступні дії на приймальному відділенні:

  1. Провести пошук направлення та взяти його в обробку.
КрокДіяЗображення

Відео 

1

Перейти в реєстр «Направлення пацієнта»




















2

Натиснути кнопку «Пошук направлення» 

3

Внести номер направлення пацієнта з СМС повідомлення або друкованої форми направлення і натиснути кнопку пошуку


4

Обираєм направлення і натискаємо «Ок»

5

Після відкриття направлення потрібно «Взяти направлення в чергу на обробку»



6

Обираємо з випадаючого списку Спеціаліста призначеного на обробку

7Обираємо Місце надання послуг, після цього натискаєм кнопку «ОК»
8Після цього натискаєм кнопку «Взяти направлення в роботу»

2.  Створити госпіталізацію ("Візитів" або "Надходжень"):

На приймальному відділенні пацієнту створюється картка Госпіталізації, де вказується час та дата госпіталізації, відділення госпіталізації.


Мал.1 - Створення картки Госпіталізації


  • Нет меток