Створення "Візитів" або "Надходжень" по госпіталізації можлива у двох випадках:
- У разі наявності в пацієнта Електронного направлення від лікаря ПМД/СМД;
- У разі звернення без направлення, у випадку самозвернення чи БШМД.
Створення "Візитів" або "Надходжень" по госпіталізації за електронним направленням
У випадку наявності у пацієнта електронного направлення на госпіталізацію необхідно виконати наступні дії на приймальному відділенні:
- Провести пошук направлення та взяти його в обробку.
Крок | Дія | Зображення | Відео |
---|---|---|---|
1 | Перейти в реєстр «Направлення пацієнта»; | ||
2 | Натиснути кнопку «Пошук направлення» ; | ||
3 | Внести номер направлення пацієнта з СМС повідомлення або друкованої форми направлення і натиснути кнопку пошуку. | ||
4 | Обираєм направлення і натискаємо «Ок» | ||
5 | Після відкриття направлення потрібно «Взяти направлення в чергу на обробку». | ||
6 | Обираємо з випадаючого списку Спеціаліста призначеного на обробку. | ||
7 | Обираємо Місце надання послуг, після цього натискаєм кнопку «ОК». | ||
8 | Після цього натискаєм кнопку «Взяти направлення в роботу». |
2. Створити госпіталізацію ("Візитів" або "Надходжень"):
На приймальному відділенні пацієнту створюється картка Госпіталізації, де вказується час та дата госпіталізації, відділення госпіталізації.
Мал.1 - Створення картки Госпіталізації