Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 2 Следующий »


  • Автоматизацію лікувально-діагностичних процесів лікувального закладу.

  • Підвищення доступності та якості надання Пацієнтам медичних послуг.

  • Надання безперервної допомоги Пацієнту.

  • Раціональне використання ресурсів лікувального закладу (кабінетів, ліжкового фонду, медикаментів тощо).

  • Зниження рівня адміністративного навантаження на працівників лікувального закладу.

  • Раціональне використання  робочого  часу  лікарів  шляхом  спрощення  ведення  медичних облікових форм, зменшення роботи з записами на папері, забезпечення повною та систематизованою  інформацією  про  хворого,  що  матиме  наслідком  підвищення  ефективності взаємодії з Пацієнтом.

  • Організацію ефективних інформаційних потоків між усіма учасниками лікувально- діагностичного процесу.

  • Нет меток