- Создал(а) Кліценко К., редактировал(а) Info-MedEir июл. 26, 2024
Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.
Сравнить с текущим просмотр истории страницы
« Предыдущий Версия 19 Следующий »
Налаштування принтера та сканера | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Для налаштування необхідно:
Мал. 1 - Налаштування 2. Обрати (Сканер - "Застосування", Принтер - "Друк"). 3. Провести відповідні налаштування. Сканер Для повноцінної роботи функції сканування, на кожному робочому місці необхідно попередньо виконати наступні дії:
Відкриваємо закладку "Застосування" та натискаємо кнопку "Вибір сканера". Мал. 2 - Закладка "Застосування" форми "Налаштування" Кнопка відкриє вікно вибору сканера за замовчуванням (з тих, що встановлені в користувача на комп'ютері) – це надасть можливість вказати той сканер, який буде використовуватися при скануванні прикріплених файлів. В полі "Коефіцієнт по осі Х(%)" вказується відсоткове значення, яке змінить розмір сканованого зображення по горизонталі. В полі "Коефіцієнт по осі У(%)" вказується відсоткове значення, яке змінить розмір сканованого зображення по вертикалі. Принтер Закладка "Друк" (мал. 2) надає можливість користувачу налагодити принтери, які будуть використовуватися для окремих друкованих форм за замовчуванням. Дана процедура потрібна, якщо певна друкована форма викликається не із закладок "Друк" (карток чи реєстрів системи), а в певній логіці системи, без попереднього відкриття файлу друкованої форми в MS Word. Мал. 3 - Закладка "Друк" В полі "Друкована форма" відображаються всі друковані форми, на які є права у поточного користувача. Після того, як їх вибрано, потрібно натиснути на кнопку "Додати в перелік" і вони будуть додані в таблицю нижче. В цій таблиці для кожної друкованої форми можливо вибрати принтер, який буде використовуватися при друці. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Налаштування ЕЦП | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВАЖЛИВО! ЕЦП потрібен для накладання підпису при передачі ЕМЗ до системи eHealth, а саме: підписання ЕМЗ, декларацій тощо Файловий ключ кріпиться лише під один обліковий запис користувача. Якщо користувач має два облікових записи (дві спеціальності, наприклад, хіруг та травматолог), то ключ необхідно відкріпити від попереднього облікового запису (наприклад, хірург) та підкріпити до іншого (наприклад, травматолог). Керівник закладу повинен ОБОВ'ЯЗКОВО підписувати інформацію до НСЗУ лише за допомогою Токена або носія на Хмарному ресурсі! УВАГА! Передумовами для підкріплення ЕЦП до системи, є:
Передумовами для підпису особистим ключем, є:
Для підкріплення файлу особистого цифрового підпису до системи, необхідно:
Мал. 1 - Налаштування
Мал. 1 - Етапи виклику вікна реєстрації ЕЦП в системі
Мал. 2 - Вікно реєстрації ЕЦП в системі У таб. 1 (нижче) наведено всі поля, які є обов'язковими для заповнення. У таб. 2 наведено етапи процесу заповнення, в залежності від обраного варіанту в полі "Джерело сертифіката".
ВАЖЛИВО! Якщо ваш ЕЦП містить лише один файл (ключ і сертифікат в одному файлі), обрати варіант "Контейнер". Якщо більше одного файлу (ключ і сертифікат окремо) - обрати варіант "Файл". Таблиця 2. Кроки процесу заповнення форми реєстрації ЕЦП, в залежності від обраного варіанту джерела сертифіката
ВАЖЛИВО! Якщо у Вас відсутній файл сертифіката до вашого ЕЦП, його необхідно скачати в інтернеті. Це можна зробити, наприклад, на сайті ЦЗО Переходимо за посиланням https://czo.gov.ua/sign
Мал. - Вибір типу ключа
Мал. - Вибір типу ключа"Хмарний" (приклад) Якщо це хмарний підпис від ПриватБанку, необхідно виконати сканування QR-коду через застосунок. та виконати вказані дії у самому застосунку. Мал. - Авторизація в SmartID (приклад) Після виконаних запропонованих дій з'являться дані про підписанта і можливість скачати сертифікат. Мал. - Доступний сертифікат (приклад) ВАЖЛИВО! У випадку, якщо при виконанні попереднього пункту не вдається підкріпити ЕЦП (файл ключа та пароль вірні, але приєднати ЕЦП не вдається), Вам необхідно здійснити процес переформатування ЕЦП з формату Key-6.dat в формат Key-6.pk.8 та виконати процес підкріплення ЕЦП до MedEir. Даний процес проводиться виключно для ЕЦП, які видані АЦСК органів Юстиції та ДФС. Дану операцію необхідно виконати лише один раз. Виконуємо наступні дії: 1) Скопіювати ЕЦП на USB-накопичувач (флешку) 2) Завантажити ПЗ (програмне забезпечення) для роботи з ЕЦП:
3) Встановити завантажене ПЗ 4) Переформатовати ЕЦП 5) Підкріпити ЕЦП до свого користувача в системі MedEir Детально процес переформатування наведено у цьому відео, тут... Для підписання інформації в системі MedEir за допомогою захищеного носія (Токена), що представляє собою флеш носій (детально про Токен за посиланням, тут...), необхідно провести реєстрацію сертифікату Токена. Попередньо файл сертифікату (мал.14) повинен бути завантажений (мал.15) на ПК користувача (детально про пошук та завантаження, тут...).ВАЖЛИВО! МІС MedEir підтримує можливість використання КЕП з наступних захищених носіїв:
Мал. 14 - Файл сертифікату (Приклад) Мал. 15 - Розміщення файлу сертифікату на ПК користувача (Приклад) УВАГА! Реєстрація сертифікату є ОБОВ'ЯЗКОВИМ та головною умовою для успішного накладання підпису. Після того як файл сертифікату буде розташований на ПК, необхідно виконати наступні дії:
Мал. 16 - Попередження системи про відкриття даного файлу (Приклад) 3. Далі з'явиться вікно параметрів сертифікату (мал.17), де при відкритті певної вкладки (мал.17, позначка [1]) можливо переглянути властивості сертифікату (дата дії сертифікату, а відповідно і самого Токена, персональні дані підписувача та інше...). Мал. 17 - Вікно параметри сертифікату (Приклад) 4. Для встановлення сертифікату необхідно натиснути на клавішу [Інсталювати сертифікат...] (мал.17, позначка [2]). Запуститься Мастер імпорту сертифікатів. 5. З'явиться вікно "Мастер імпорту сертифікатів" (мал.18). Мал. 18 - Вікно "Мастер імпорту сертифікатів" (Приклад) 6. Спочатку потрібно обрати розташування сховища де буде розташовано зареєстрований сертифікат (мал.18, позначка [1]):
УВАГА! При вході під іншим користувачем до системи Windows реєстрація сертифікату Токена діяти не буде, потрібна повторна реєстрація під даним користувачем.
УВАГА! У випадку роботи користувача на декількох комп'ютерах, реєстрацію сертифікату Токена потрібно буде проводити також на інших комп'ютерах. 7. Після вибору розміщення сховища сертифікатів, натиснути кнопку [Далі] (мал.18, позначка [2]). 8. Далі потрібно обрати варіант в якій саме теці буде зберігатися сертифікат (мал.19). Мал. 19 - Вікно вибору теки сховища сертифікатів (Приклад) Варіанти вибору:
9. Після вибору варіанту зберігання сертифікату до відповідної теки, натиснути кнопку [Далі] (мал.19). Після успішної реєстрації з'явиться вікно про успішну реєстрацію сертифікату в системі Windows (мал.20). Мал. 20 - Вікно про успішну реєстрацію сертифікату (Приклад) ДО ВІДОМА: Як підписати? Алгоритм підпису за допомогою захищеного носія (Токена) в інструкції Накладання ЕЦП Особливості налаштування Токену е.ключ ІІТ Кристал-1 Для підписання інформації в системі MedEir за допомогою захищеного носія типу е.ключ ІІТ Кристал-1 (детально тут...), необхідно провести попередньо реєстрацію сертифікату Токена (детально тут...) та встановити на комп'ютер користувача відповідний програмний комплекс. Попередньо необхідно завантажити файл встановлення Програмного комплексу роботи з ключами користувача ЦСК (мал.21) на сайті АЦСК ІДД ДФС (детально за посиланням тут...) керуючись підказками сайту. ВАЖЛИВО! Працювати в МІС MedEir з захищених носієм е.ключ ІІТ Кристал-1 не можливо без встановленого Програмного комплексу роботи з ключами користувача ЦСК (мал.21). Мал. 21 - Приклад програмного забезпечення Після завантаження з сайту програми (мал.22) потрібно встановити програмне забезпечення, попередньо розархівувати або відкрити завантажений архів Мал. 22 - Приклад завантаження програмного забезпечення Після встановлення програмного забезпечення, запуститься відповідний сервіс (мал. 23). Лише після цього можна починати підписувати ЕМЗ при передачі до eHealth (попередньо ОБОВ'ЯЗКОВО встановити звантажений сертифікат токена). Мал. 23 - Приклад успішно встановленого та запущеного програмного забезпечення Для налаштування КЕП хмарного носія сервісу необхідно виконати наступні кроки:
Мал. 24 - Внесене РНОКПП в картці спеціаліста 2. В лікувальному закладі необхідно перевірити ЄДРПОУ (мал. 25). Мал. 25 - Перевірка ЄДРПОУ лікувального закладу 3. Після перевірки всіх налаштувань з'являється можливість підписання ЕМЗ або медичних документів. Для підписання документів в параметрах підпису обираємо тип підпису "Сервіс eSign" (мал. 26) та вводимо пароль до свого хмарного носія (мал. 27). Мал. 26 - Тип підпису "Сервіс eSign" Мал. 27 - Підписання хмарним КЕП eSign Детальна інформація за про Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ТОВ Ілайф "eSign" за посиланням: https://ca.e-life.com.ua/ Для роботи з токеном сервісу "eSign" неохідно скачати та установити сертифікат:
Мал. 28 - Пошук сертифікатів 3. У форму пошуку ввести ПІБ та (або) ЄДРПОУ закладу або чотирьохзначний серійний номер та здійснити пошук (мал. 29).
Мал. 29 - Пошук сертифікатів по ПІБ (приклад) 4. Після пошуку необхідного сертифікату, потрібно здійснити його завантаження (мал. 30). Мал. 30 - Завантажити сертифікат (приклад) Завантажений сертифікат можливо пошукати у завантаженнях ПК (мал. 31). Мал. 31 - Завантажений сертифікат (приклад) 5. Після завантаження відкрити даний сертифікат натиснувши на нього (мал. 32) . Мал. 32 - Натиснути сертифікат (приклад) 6. З'явиться попередження системи про відкриття сертифікату, необхідно натиснути кнопку "Відкрити" (мал. 33). Мал. 33 - Відкрити завантажений сертифікат 7. У вкладці "Загальні" завантаженогосертифікату натиснути кномку "Інсталювати сертифікат" (мал. 34). Мал. 34 - Інсталювання сертифікату 8. В майстері імпорту сертифікатів вказати розташування сертифікату "Локальний комп'ютер" та натиснути кнопку "Далі" (мал. 35). Мал. 35 - Збереження сертифікату "Локальний комп'ютер" 9. Для користувачів, яким надійде повідомлення від служби зазисту користувачів, теобхідно дозволити програмі вносити зміни на вашому пристрої, натиснувши "Так" (мал. 36). Мал. 36 - Дозвіл на внесення змін на пристрої 10. В майстері імпорту сертифікатів вказати розташування сертифікату "Розташувати всі сертифікати в такому сховищі" та натиснути кнопку "Огляд" (мал. 37). Мал. 36 - Огляд сховищ для розташування сертифікату 11. При виборі сховища для сертифікатів вказати "Особисті" та натиснути "Ок" (мал. 37). Мал. 37 - Особисті сховища для розташування сертифікату 12. Після вибору середовища натискаємо "Далі" (мал. 38). Мал. 38 - Перехід далі (для імпортування сертифікату) 13. Для завершення роботи майстра імпорту сертифікатів натискаємо "Готово" (мал. 39). Мал. 39 - Завершення роботи майстра імпорту сертифікатів 14. Система повідомить про успішне інсталювання сертифікату, необхідно натиснути "Ок" (мал. 40). Мал. 40 - Успішне імпортування 15. Після успішного імпортування вставте токен в порт USB, запустьіть МІС та виконайте підписання необхідних документів чи ЕМЗ. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Налаштування принтер та сканер |
|
інформація щодо накладення ЕЦП (особистого Електронного Цифрового Підпису користувача) для роботи із функціоналом eHealth (Епізод, Консультація, Декларація, Доступні ліки та інше...) |
- Нет меток