- Создана пользователем Info-MedEir. Последнее обновление: мая 24, 2024 Время чтения: 15 мин.
Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.
Сравнить с текущим просмотр истории страницы
« Предыдущий Версия 18 Следующий »
Передумови запису на прийом через реєстратуру або лікаря | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Для запису на прийом з планувальника системи МІС "МедЕйр" необхідно ідентифікувати пацієнта - перевіривши документи та здійснити пошук пацієнта в системі eHealth: Перевірити чи наявна у пацієнта реєстрація в МІС та eHealth. Якщо пацієнт звернувся з електронним направленням, необхідна перевірка е-направлення: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Запис через реєстратуру та (або) лікаря | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() |
ПЕРЕВІРИТИ НАЛАШТУВАННЯ ДЛЯ ЗАПИСУ НА ПРИЙОМ Обов'язковою умовою запису на прийом є налаштування розкладу лікаря та ВІДМІТКА про можливість відображення його у розкладі (мал. 1; мал. 2). Мал. 1 - Розклад лікаря Мал. 2 - Відображати розклад у записі на прийом (через МІС та онлайн) ВАЖЛИВО! Залежно від налаштувань і ролі спеціаліста, Запис на прийом можливо створювати з реєстру "Запис на прийом"/"Запис на прийом (список)" (модуль "Реєстратура" або "Поліклініка"). Також є можливість створення запису через підпорядковані реєстри: "Записані на сьогодні" / "Записані на завтра". Варіанти створення запису на прийом:
Мал. 3 - Створення картки Планувальника запису на прийом (модуль "Пацієнти, реєстр "Запис на прийом)
Мал. 4 - Створення картки Планувальника запису на прийом з ЕМК пацієнта
Мал. 5 - Створення картки Планувальника запису на прийом з реєстру "Пацієнти" за допомогою спецдії "Запис на прийом" В реєстрі "Запис на прийом" (список) створюються, зберігаються, редагуються та налаштовуються всі картки запису на прийом. Щоб відкрити реєстр Запис на прийом, необхідно:
Мал. 6 - Запис на прийом (модуль "Поліклініка" або "Реєстратура") 3. Для створення запису на прийом необхідно відкрити Планувальник (Календар) запису на прийом (мал. 6, позначка [3]). Натиснути на кнопку "Створити"
4. Для відкривання попереднього запису на прийом, необхідно обрати запис пацієнта та натиснути на кнопку "Відкрити" Мал. 7 - Відкривання попереднього запису на прийом (приклад) Після виконання операції створення, відкривається календар запису на прийом "Планувальник" (мал. 8). Мал. 8 - Планувальник запису на прийом Після створення (за замовчуванням) заповнені відповідні поля:
Заміна ресурсу "Спеціаліст" на "Кабінет" Ресурс " Спеціаліст" зазначено за замовчуванням. При потребі запису в кабінет, необхідно видалити ресурс "Спеціаліст" та обрати "Кабінет" або натиснути кнопку "Переключити ресурс" (мал. 9). Для використання ресурсу "Кабінет", необхідно попередньо зареєструвати неохідні кабінети. Мал. 9 - Ресурс " Спеціаліст"/"Кабінет"
Система відобразить сітку розкладу Кабінету. Мал. 10 - Заповнення картки Планувальник
Мал. 11 - Зміна шкали розкладу Сітка розкладу також відповідно змінить свій вигляд (мал. 12). Мал. 12 - Зміна шкали сітка розкладу (після зміни шкали) ПІДКАЗКА! За потреби, тривалість послуги можливо редагувати безпосередньо в картці запису на прийом, для цього перейдіть в поле "Час прийому з" _"по" і відредагуйте значення (мал. 13). Мал. 13- Зміна тривалості послуги Для запису на прийом слід виконати такі дії в Планувальнику:
УВАГА!
Мал. 14 - Вибір спеціалістів, розклад яких буде відображатися
Мал. 15 - Вибір спеціалістів в яких, на дату формування запису, на прийом існує робочий час
Мал. 16 - Послуга лікаря а) Вибір послуги відповідно спеціальності лікаря Для лікаря ПМД/СМД на дану спеціальність має бути додана послуга для ідентичної спеціальності Мал. 16 - Послуга лікаря в) Для СМД - співпадіння спеціальності лікаря в картці спеціаліста eHealth та послуги УВАГА! В системі спеціаліст прив'язаний до відповідної послуги (послуг), що вказується в записі на прийом:
Мал. 17- Відображення сітки розкладу спеціалістів для створення запису на прийом Мал. 18 - Вибір часу спеціаліста для створення запису на прийом
Мал. 19 - Створення картки "Запис на прийом"
Мал. 20 - Картка "Запис на прийом (Створення)", редагування поля "Пацієнт*" Увага! Для типу звернення пацієнта "Електронне направлення" є можливість внести номер електронного направлення, а також здійснити пошук цього направлення. Для цього необхіднно вказати тип звернення "Електронне направлення", та номер електронного направлення eHealth. Також, за потреби, є можливість здійснити перевірку внесеного направлення, натиснувши на кнопку "Перевірка направлення" (мал. 19). Система відкриє всі направлення під цим публічним номером (мал. 21). Мал. 21 - Перевірка електронного направлення із картки "Запис на прийом" (відкритий пошук напрпавлень)
Система автоматично формує час прийому пацієнта (відповідно шкали прийому) зазначеним спеціалістом в картці прийому. За замовчуванням, час початку та завершення прийому автоматично проставляється на наступний вільний у спеціаліста, за потреби, його можливо змінити. Після збереження картки "Запис на прийом (Створення" ), в сітці розкладу спеціаліста за даним пацієнтом буде заброньовано подвійний час прийому. Мал. 22 - Картка "Запис на прийом (Створення)", додати /видалити додаткову послугу ВАЖЛИВО!
Мал. 23 - Створення амбулаторної карти
Мал. 24 - Створення картки "Замовлення"
Мал. 25 - Поля: "Тип звернення*" і "Коментар"
Мал. 26 - Друк талона Формується шаблон талону в програмі Microsoft Word (мал. 27), який потрібно видрукувати (повинен бути підключений та налаштований принтер, детально тут...) Мал. 27 - Друк талона в Microsoft Word
Мал. 28 - Сформована картка "Запис на прийом" Існує декілька алгоритмів копіювання запису на прийом:
Мал. 29 - Створення копії запису на прийом до збереження Після збереження картки повторного запису на прийом, можливо створити копію двома способами:
Мал. 30 - Створення копії запису на прийом після збереження через кнопку спеціальної дії УВАГА! Запис можливо скопіювати безліч разів. Перед створенням останнього примірника копії необхідно зняти відмітку з чек боксу "Повторити прийом".
Ресурс " Спеціаліст" зазначено за замовчуванням. При потребі запису в кабінет, необхідно видалити ресурс "Спеціаліст" та обрати "Кабінет" або натиснути кнопку "Переключити ресурс" (мал. 31). Для використання ресурсу "Кабінет", необхідно попередньо зареєструвати неохідні кабінети. Мал. 31 - Ресурс " Спеціаліст"/"Кабінет" УВАГА! Передумови для створення запису:
ПІДКАЗКА! Пошук номеру кабінету відпрацьовує по параметру "містить". Наприклад: номер кабінету "425" - шукаємо через цифру "5". Система відсортує всі номери з цифрою "5". Для створення запису на прийом до певного кабінету, необхідно виконати такі дії:
Мал. 32 - Вибір номеру кабінету
Мал. 33 - Відображення розкладу кабінету
Мал. 34 - Вибір спеціаліста та пацієнта в картці запис на прийом
Всі записи на прийом створюються зі станом "Проект" (мал. 35), він є початковим і означає, що із записом ніяких дій не відбувалося. Мал. 35 - Стан картки "Запис на прийом (Створення)"- "Проект" Після внесення даних в картку "Запис на прийом (Створення)" збереження картки (натиснути "Ок"), стан переходить у "Дійсний" (мал. 36). Мал. 36 - Стан картки "Запис на прийом (Створення)"- "Дійсний" Перевірку стану запису можна зробити з будь-якого реєстру запису на прийом (мал. 37). Мал. 37 - Відображення станів запису на прийом в реєстрі Нижче в таблиці наведено можливі зміни стану картки запису на прийом. Таблиця 1. Можливі переходи станів
Дії над записами на прийом необхідно виконувати в реєстрі "Запис на прийом" або підпорядкованих реєстрах. 1. Для скасування запису на прийом з ініціативи пацієнта, необхідно обрати запис (поставити на нього курсор миші одинарним натисканням лівої кнопки миші) і натиснути кнопку "Скасувати з ініціативи пацієнта" (мал. 38). Мал. 38 - Вибір кнопки спеціальної дії [Скасувати з ініціативи пацієнта] 2. Щоб скасувати запис на прийом у зв'язку зі зміною розкладу, необхідно обрати запис і натиснути кнопку "Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу" (мал. 39). Мал. 39 - Вибір кнопки спеціальної дії [Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу] Після виконання операції скасування, запис перейде у відповідний стан "Скасовано з ініціативи пацієнта" або "Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу". Час в Планувальнику розкладу звільниться для здійснення інших записів. 3. Якщо запис було скасовано помилково його можливо повернути в стан "Дійсний", натиснувши кнопку [Повернути скасований] (мал. 40). Мал. 40 - Вибір кнопки спеціальної дії [Повернути скасований] Для перенесення запису на прийом, необхідно: 1. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку "Перенести запис на прийом" (мал. 41). Мал. 41 - Вибір кнопки спеціальної дії [Перенести запис на прийом] Система перенаправить в Планувальник запису на прийом, при цьому спеціальність і послугу уже буде обрано з випадаючих списків відповідних полів. В сітці розкладу за таких умов будуть відображені спеціалісти відповідної спеціальності (мал. 42). Мал. 42 - Відображення розкладу спеціалістів 2. Подвійним натисканням лівої кнопки миші обрати новий час запису. 3. Переконатися в коректності інформації і натиснути кнопку "ОК". Після виконання вищенаведених дій запис, що переносився, змінить свій стан на "Перенесено", новий запис створиться в стані "Дійсний" (мал. 43). Мал. 43 - Відображення зміни станів при перенесенні запису на прийом Опціонально, використовується не у всіх конфігураціях системи. Дозволяє перевести запис у стан "Пацієнт в клініці", відповідно лікар в якого присутній реєстр Пацієнти в клініці (Мої пацієнти в клініці) може бачити коли пацієнт прибув до клініки. Потребує додаткових налаштувань. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку "Пацієнт в клініці" (мал. 44). Мал. 44 - Вибір кнопки спеціальної дії [Пацієнт в клініці] Мал. 45 - Відображення зміни стану коли пацієнт в клініці Опціонально, дає змогу перевести в стан "Спеціаліст очікує", тим самим показати пацієнтові, що спеціаліст вільний і готовий прийняти його. Використовується для взаємодії з електронними чергами. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку "Запрошуємо" (мал. 46). Мал. 46 - Вибір кнопки спеціальної дії [Запрошуємо] Мал. 47 - Відображення зміни стану коли пацієнт очікує спеціаліста Опціонально, дає змогу перевести в стан "Іде прийом", таким чином на пристрої, що відображає електронну чергу, буде показано, що в даний момент спеціаліст проводить прийом. Використовується для взаємодії з електронними чергами. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку "Іде прийом" (мал. 48). Мал. 48 - Вибір кнопки спеціальної дії "Іде прийом" Мал. 49 - Відображення зміни стану коли спеціаліст веде прийом Переводить запис у стан "Прийом відбувся". Може використовуватися як окремо так і для взаємодії з електронною чергою. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку "Прийом відбувся" (мал. 50). Мал. 50 - Вибір кнопки спеціальної дії [Прийом відбувся] Мал. 51- Відображення зміни стану коли прийом відбувся | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Нет меток