та обрати "Кабінет" або натиснути кнопку "Переключити ресурс" (мал. 9). Для використання ресурсу "Кабінет", необхідно попередньо зареєструвати неохідні кабінети. Image Added
Мал. 9 - Ресурс " Спеціаліст"/"Кабінет" - Обрати лікувальний заклад для запису (якщо необхідний ЛЗ не вказано за замовчуванням)
- При потребі обрати послугу, на яку буде здійснено запис
- Обрати кабінет
- Натиснути кнопку "Відобразити розклад"
Система відобразить сітку розкладу Кабінету. |
Image Added
Мал. 10 - Заповнення картки Планувальник Раскрыть |
---|
title | Зміна шкали розкладу |
---|
| - Для внесення змін по часу запису на прийом (тривалість одного запису на прийом) необхідно у Планувальнику натиснути кнопку "Шкала розкладу" вгорі ліворуч на панелі задач і обрати потрібне значення з випадаючого списку, зміна шкали доступна, якщо від по замовчуванню в Шкалі розкладу відмічений час зазначений у даній послузі для його збільшення (або зменшення) обрати потрідне значення шкали. (мал. 11).
Image Added
Мал. 11 - Зміна шкали розкладу
Сітка розкладу також відповідно змінить свій вигляд (мал. 12). Image Added
Мал. 12 - Зміна шкали сітка розкладу (після зміни шкали)
Подсказка |
---|
| За потреби, тривалість послуги можливо редагувати безпосередньо в картці запису на прийом, для цього перейдіть в поле "Час прийому з" _"по" і відредагуйте значення (мал. 13). Image Added
Мал. 13- Зміна тривалості послуги |
|
Для запису на прийом слід виконати такі дії в Планувальнику: - За потреби обрати відповідний ресурс (мал. 10, позначка [1]), прив'язка створенного запису до Спеціаліста або Кабінету (в даному випадку розглядаємо значення Спеціаліст).
Предупреждение |
---|
| - За замовчуванням, в картці Планувальника системи відображається розклад лише тих спеціалістів, в яких на дату формування запису на прийом існує робочий час (дата в календарі входить до періоду розкладу).
- Для відображення в Планувальнику всіх спеціалістів, необхідно проставити логічну позначку "Всі спеціалісти" (мал. 10, позначка [7]).
- Для вибору декількох спеціалістів в Планувальнику необхідно проставити множинний вибір спеціалістів та вибрати необхідних спеціалістів для відображення, після вибору спеціалістів, необхідно натиснути "Ок". (мал. 14).
Image Added
Мал. 14 - Вибір спеціалістів, розклад яких буде відображатися - За потреби відобразити розклад спеціалістів в яких на дату формування запису на прийом існує робочий час (дата в календарі входить до періоду розкладу) без проставлянна параметрів Планувальника необхідно вкалендарі обрати відповідну дату та натиснути "ОК" (мал. 15).
Image Added
Мал. 15 - Вибір спеціалістів в яких, на дату формування запису, на прийом існує робочий час |
- За потреби, обрати/змінити лікувальний заклад для запису (мал. 10, позначка [2]), якщо Реєстратор здійснює записи більш ніж в один заклад або спеціаліст працює в підпорядкованих структурних одиницях ЛЗ, що зареєстровані в системі.
- Обрати, за потреби, дільницю обслуговування та /або відділення (мал. 10, позначка [3;4]).
- Обрати спеціальність лікаря до якого потрібно створити запис (мал. 10, позначка [5]). Потрібно прописувати назву спеціальності.
- Обрати послугу для запису на прийом (мал. 10, позначка [6]). Потрібно прописувати назву послуги (мал. 16, варіант а).
Image Added
Мал. 16 - Послуга лікаря а) Вибір послуги відповідно спеціальності лікаря Для лікаря ПМД/СМД на дану спеціальність має бути додана послуга для ідентичної спеціальності Image Added
Image Added
Мал. 16 - Послуга лікаря в) Для СМД - співпадіння спеціальності лікаря в картці спеціаліста eHealth та послуги Предупреждение |
---|
| В системі спеціаліст прив'язаний до відповідної послуги (послуг), що вказується в записі на прийом: - ПМД/СМД - в картці Спеціаліста (реєстр Спеціалісти закладу) в полі "Спеціальність" та на вкладці Послуги (реєстр та картка Лікувальний заклад) в полі "Спеціальність" повинно ОБОВ'ЯЗКОВО бути вказано однакову спеціальність (мал. 11).
|
- Обрати "Спеціаліста" до якого необхідно здійснити запис (мал. 10, позначка [8]), вказавши його ПІБ.
- Натиснути кнопку "Відобразити розклад" (мал. 10, позначка [9]).
- Після виконання вищезазначених дій, внизу відкриється сітка розкладу спеціаліста (мал. 17), де необхідно обрати час і двічі натиснути лівою кнопкою миші (мал. 18).
Image Added
Мал. 17- Відображення сітки розкладу спеціалістів для створення запису на прийом Image Added
Мал. 18 - Вибір часу спеціаліста для створення запису на прийом - У вікні, що відкриється (мал. 19), за потреби, внести зміни дати та часу відвідування, послуги та обрати відповідного пацієнта після заповнення всіх необхідних даних натиснути "Ок".
Image Added
Мал. 19 - Створення картки "Запис на прийом" Раскрыть |
---|
title | Перевірка даних пацієнта |
---|
| - В картці "Запис на прийом (Створення)" необхідно обрати пацієнта в полі "Пацієнт" (пошук можливо здійснювати за прізвищем або за номером телефону).Після вибору конкретного пацієнта рекомендовано перевірити ЕК пацієнта, натиснувши натиснувши кнопку "Відкрити картку пацієнта" та, при потребі, редагувати дані його електронної картки (мал. 20).
Image Added
Мал. 20 - Картка "Запис на прийом (Створення)", редагування поля "Пацієнт*" |
Предупреждение |
---|
Увага! Для типу звернення пацієнта "Електронне направлення" є можливість внести номер електронного направлення, а також здійснити пошук цього направлення. Для цього необхіднно вказати тип звернення "Електронне направлення", та номер електронного направлення eHealth. Також, за потреби, є можливість здійснити перевірку внесеного направлення, натиснувши на кнопку "Перевірка направлення" (мал. 19). Система відкриє всі направлення під цим публічним номером (мал. 21). Image Added
Мал. 21 - Перевірка електронного направлення із картки "Запис на прийом" (відкритий пошук напрпавлень) |
Подсказка |
---|
- За потреби, можливо додати (або видалити) додаткову послугу в записі на прийом (мал. 22) ( наприклад, подвійна послуга для пацієнта, що повернеться повторно на прийом після клінічних аналізів, рентгенографії, УЗД чи інших досліджень). Для додавання ще однієї послуги, в полі "Послуга" необхідно натиснути "Додати"
Image Added(для видалення додаткової послуги "Видалити" Image Added).
Система автоматично формує час прийому пацієнта (відповідно шкали прийому) зазначеним спеціалістом в картці прийому. За замовчуванням, час початку та завершення прийому автоматично проставляється на наступний вільний у спеціаліста, за потреби, його можливо змінити. Після збереження картки "Запис на прийом (Створення" ), в сітці розкладу спеціаліста за даним пацієнтом буде заброньовано подвійний час прийому. Image Added
Мал. 22 - Картка "Запис на прийом (Створення)", додати /видалити додаткову послугу |
Примечание |
---|
| - За потреби створення картки амбулаторного пацієнта (для пацієнтів, які не мають створеної амбулаторної карти), необхідно проставити відмітку "Створити амбулаторну картку" (мал. 23).
Image Added
Мал. 23 - Створення амбулаторної карти - За потреби створення картки "Замовлення" (для ЛЗ, що працюють з карткою "Замовлення") необхідно натиснути кнопку "Замовлення" (мал. 24).
Image Added
Мал. 24 - Створення картки "Замовлення" |
Подсказка |
---|
| - Для закладів, що мають відповідні налаштування, за потреби, можливо заповнити поля "Тип звернення*" і "Коментар" (мал. 25).
Image Added
Мал. 25 - Поля: "Тип звернення*" і "Коментар" |
- Після внесення та /або редагування всіх даних, натиснути кнопку "ОК". Картка автоматично буде збережена та доступна в сітці розкладу спеціаліста.
Раскрыть |
---|
| - Для друку талона запису на прийом, необхідно в картці "Запис на прийом (Створення)" натиснути кнопку "Друк талона" / "Друк 025/о" (мал. 26).
Image Added
Мал. 26 - Друк талона Формується шаблон талону в програмі Microsoft Word (мал. 27), який потрібно видрукувати (повинен бути підключений та налаштований принтер, детально тут...) Image Added
Мал. 27 - Друк талона в Microsoft Word |
|
Раскрыть |
---|
title | Редагування/ Копіювання /Перенесення |
---|
| - Для внесення змін у створену карту запису на прийом, необхідно відкрити картку запису на прийом, натиснувши двічі лівою клавішею миші (рекомендовано проводити зміни карти запису на прийом в стані карти - "Дійсний"). Після внесення необхідних змін (дати, часу, ланих пацієнта чи іншого (мал. 28, позначка [1; 2; 3; 4]), натиснути кнопку "Ок".
Image Added
Мал. 28 - Сформована картка "Запис на прийом" Існує декілька алгоритмів копіювання запису на прийом: - Для копіювання даного запису на прийом, необхідно натиснути кнопку "Копія" (мал. 28, позначка [6]) та обрати дату і час для внесення запису і відкрити потрібний слот двічі натиснувши лівою клавішею миші, скопійований запис перенесеться у нову дату і обраний час, для підтвердження запису необхідно натиснути кнопку "Ок".
- Під час створення нового запису (до збереження картки) відмітити чек бокс "Повторити прийом", обрати необхідну дата та час і відкрити її, попередній прийом буде внесено в картці, після перевірки, натиснути "Ок" (мал. 29).
Image Added
Мал. 29 - Створення копії запису на прийом до збереження
Після збереження картки повторного запису на прийом, можливо створити копію двома способами: - Відкрити картку "Запис на прийом (Створення)" (через реєстр або з Планувальника) та натиснути кнопку "Копія" (мал. 28, позначка [6])
- Також можливо обрати необхідного пацієнта в реєстрі запису на прийом та натиснути кнопку спецдії "Копія", у планувальнику, що з'явиться, обрати відповідну дата та час для запису на прийом(мал. 30).
Image Added
Мал. 30 - Створення копії запису на прийом після збереження через кнопку спеціальної дії Предупреждение |
---|
| Запис можливо скопіювати безліч разів. Перед створенням останнього примірника копії необхідно зняти відмітку з чек боксу "Повторити прийом". |
|
Раскрыть |
---|
| Ресурс " Спеціаліст" зазначено за замовчуванням. При потребі запису в кабінет, необхідно видалити ресурс "Спеціаліст" та обрати "Кабінет" або натиснути кнопку "Переключити ресурс" (мал. 31). Для використання ресурсу "Кабінет", необхідно попередньо зареєструвати неохідні кабінети. Image Added
Мал. 31 - Ресурс " Спеціаліст"/"Кабінет"
Подсказка |
---|
| Пошук номеру кабінету відпрацьовує по параметру "містить". Наприклад: номер кабінету "425" - шукаємо через цифру "5". Система відсортує всі номери з цифрою "5". |
Для створення запису на прийом до певного кабінету, необхідно виконати такі дії: - Обрати лікувальний заклад для запису (якщо Реєстратор здійснює записи біль ніж в один заклад),
- Обрати відділення лікувального закладу в якому знаходиться кабінет
- Обрати послугу на яку буде здійснено запис (детально пункт інструкції )
- Обрати номер кабінету (мал. 32)
Image Added
Мал. 32 - Вибір номеру кабінету - Натиснути кнопку "Відобразити розклад" . Система відобразить сітку розкладу кабінету (мал. 33).
Image Added
Мал. 33 - Відображення розкладу кабінету - В картці запису на прийом необхідно обрати спеціаліста та відповідного пацієнта (мал. 34).
Image Added
Мал. 34 - Вибір спеціаліста та пацієнта в картці запис на прийом - Далі дії для запису проводяться за аналогією запису на прийом дол спеціаліста.
|
Раскрыть |
---|
| Всі записи на прийом створюються зі станом "Проект" (мал. 35), він є початковим і означає, що із записом ніяких дій не відбувалося. Image Added
Мал. 35 - Стан картки "Запис на прийом (Створення)"- "Проект" Після внесення даних в картку "Запис на прийом (Створення)" збереження картки (натиснути "Ок"), стан переходить у "Дійсний" (мал. 36). Image Added
Мал. 36 - Стан картки "Запис на прийом (Створення)"- "Дійсний" Перевірку стану запису можна зробити з будь-якого реєстру запису на прийом (мал. 37). Image Added
Мал. 37 - Відображення станів запису на прийом в реєстрі Нижче в таблиці наведено можливі зміни стану картки запису на прийом. Таблиця 1. Можливі переходи станів № | Початковий стан | Дія | Стан в який відбудеться перехід |
---|
1 | "Дійсний" | [Скасувати за ініціативи пацієнта] | "Скасовано за ініціативи пацієнта" | 2 | "Дійсний" | [Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу] | "Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу" | 3 | "Дійсний" | [Перенести запис на прийом] | "Перенесено" | 4 | "Дійсний" | [Пацієнт в клініці] | "Пацієнт в клініці" | 5 | "Дійсний" | [Запрошуємо] | "Спеціаліст очікує" | 6 | "Дійсний" | [Прийом відбувся] | "Прийом відбувся" | 7 | "Скасовано за ініціативи пацієнта" | [Повернути скасований] | "Дійсний" | 8 | "Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу" | [Повернути скасований] | "Дійсний" | 9 | "Перенесено" | Не існує | Не існує | 10 | "Пацієнт в клініці" | [Запрошуємо] | "Спеціаліст очікує" | 11 | "Пацієнт в клініці" | [Прийом відбувся] | "Прийом відбувся" | 12 | "Спеціаліст очікує" | [Іде прийом] | "Іде прийом" | 13 | "Іде прийом" | [Прийом відбувся] | "Прийом відбувся" | 14 | "Іде прийом" | [Скасувати за ініціативи пацієнта] | "Скасовано за ініціативи пацієнта" | 15 | "Іде прийом" | [Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу] | "Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу" |
|
Раскрыть |
---|
title | Скасування запису на прийом |
---|
| Дії над записами на прийом необхідно виконувати в реєстрі "Запис на прийом" або підпорядкованих реєстрах. 1. Для скасування запису на прийом з ініціативи пацієнта, необхідно обрати запис (поставити на нього курсор миші одинарним натисканням лівої кнопки миші) і натиснути кнопку "Скасувати з ініціативи пацієнта" (мал. 38). Image Added
Мал. 38 - Вибір кнопки спеціальної дії [Скасувати з ініціативи пацієнта] 2. Щоб скасувати запис на прийом у зв'язку зі зміною розкладу, необхідно обрати запис і натиснути кнопку "Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу" (мал. 39). Image Added
Мал. 39 - Вибір кнопки спеціальної дії [Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу] Після виконання операції скасування, запис перейде у відповідний стан "Скасовано з ініціативи пацієнта" або "Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу". Час в Планувальнику розкладу звільниться для здійснення інших записів. 3. Якщо запис було скасовано помилково його можливо повернути в стан "Дійсний", натиснувши кнопку "Повернути скасований" (мал. 40). Image Added
Мал. 40 - Вибір кнопки спеціальної дії [Повернути скасований] |
Раскрыть |
---|
title | Перенесення запису на прийом |
---|
| Для перенесення запису на прийом, необхідно: 1. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку "Перенести запис на прийом" (мал. 41). Image Added
Мал. 41 - Вибір кнопки спеціальної дії [Перенести запис на прийом] Система перенаправить в Планувальник запису на прийом, при цьому спеціальність і послугу уже буде обрано з випадаючих списків відповідних полів. В сітці розкладу за таких умов будуть відображені спеціалісти відповідної спеціальності (мал. 42). Image Added
Мал. 42 - Відображення розкладу спеціалістів Подвійним натисканням лівої кнопки миші обрати новий час запису. Переконатися в коректності інформації і натиснути кнопку "ОК". Після виконання вищенаведених дій запис, що переносився, змінить свій стан на "Перенесено", новий запис створиться в стані "Дійсний" (мал. 43). Image Added
Мал. 43 - Відображення зміни станів при перенесенні запису на прийом |
Раскрыть |
---|
| Опціонально, використовується не у всіх конфігураціях системи. Дозволяє перевести запис у стан "Пацієнт в клініці", відповідно лікар в якого присутній реєстр Пацієнти в клініці (Мої пацієнти в клініці) може бачити коли пацієнт прибув до клініки. Потребує додаткових налаштувань. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку "Пацієнт в клініці" (мал. 44). Image Added
Мал. 44 - Вибір кнопки спеціальної дії "Пацієнт в клініці" Image Added
Мал. 45 - Відображення зміни стану коли пацієнт в клініці |
Раскрыть |
---|
| Опціонально, дає змогу перевести в стан "Спеціаліст очікує", тим самим показати пацієнтові, що спеціаліст вільний і готовий прийняти його. Використовується для взаємодії з електронними чергами. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку "Запрошуємо" (мал. 46). Image Added
Мал. 46 - Вибір кнопки спеціальної дії "Запрошуємо" Image Added
Мал. 47 - Відображення зміни стану коли пацієнт очікує спеціаліста |
Раскрыть |
---|
| Опціонально, дає змогу перевести в стан "Іде прийом", таким чином на пристрої, що відображає електронну чергу, буде показано, що в даний момент спеціаліст проводить прийом. Використовується для взаємодії з електронними чергами. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку "Іде прийом" (мал. 48). Image Added
Мал. 48 - Вибір кнопки спеціальної дії "Іде прийом" Image Added
Мал. 49 - Відображення зміни стану коли спеціаліст веде прийом |
Раскрыть |
---|
| Переводить запис у стан "Прийом відбувся". Може використовуватися як окремо так і для взаємодії з електронною чергою. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку "Прийом відбувся" (мал. 50). Image Added
Мал. 50 - Вибір кнопки спеціальної дії "Прийом відбувся" Image Added
Мал. 51- Відображення зміни стану коли прийом відбувся |
|
|