|
---|
Створення огляду (візиту, звернення)
Створити консультацію до епізоду можна як з відкритої картки Епізоду (1), натиснувши кнопку «Додати консультацію» у лівому нижньому куті картки епізоду, так і з бокової панелі таблиці епізодів (2), натиснувши кнопку «Додати консультацію»
Відкривається вікно створення консультації, в якому ми бачимо № амбулаторної картки та тип консультації і натискаємо Ок.
У вкладці Медичні документи створюється наша консультація. При цьому епізод, до якого ми віднесли дану консультацію, підтягується автоматично.
Опис блоків картки огляду (візиту, звернення)
Тепер картка складається з декількох блоків: 1)Загальне; 2)Скарги; 3)eHealth; 4)Заключення.
У блоці «Загальне» міститься інформація про:
...
- Рекомендації,
- Заключення,
- Дата наступного візиту
- Спеціаліст
- Статистичний талон,
- Консультаційний висновок (форма 028/о)
Робота з блоком «eHealth» картки
Таблиця «Причини звернення»
Для внесення Причин звернення натиснути кнопку «Додати».
Відкриється картка Причини звернення, в якій лікар:
...
Картка Процес медичної допомоги
Передача огляду (візиту) в eHealth
Після заповнення картки огляду натискаємо на кнопку Відправити в eHealth
З'являється картка для підписання ЕЦП. Обираємо ключ, вводимо пароль ключа і натискаємо кнопку «Підписати»
Система видає повідомлення, що Консультація очікує обробки в системі eHealth. Натискаємо Ок.
Консультація перейшла у стан Очікує обробки, далі необхідно перевірити її стан. Натискаємо кнопку «Перевірити стан»
Консультація переходить у стан Завершена і система видає повідомлення, що Консультацію створено в системі eHealth.
Редагувати консультацію після відправлення у eHealth неможливо!!!
Відміна огляду (візиту), який внесено помилково.
Якщо лікар допустив помилку, натискаємо на кнопку «Помилково внесена»
Обираємо причину і заносимо обгрунтування.
Підписуємо ключем
Робимо перевірку стану
Отримуємо повідомлення, що Консультація позначена як помилково внесена в системі eHealth.