Зміст | Призначення | Опис | ||
| Робота з карткою спеціалістівдоговори |
|
ПРО РОЗДІЛ: | ||
Даний підрозділ 5244648 розділу Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД) інструкцій користувача містить основний алгоритм дій при реєстрації, оновленні, відміні та поданні нової заявки на договір з НСЗУ в системі eHealth. | ||
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для коректної роботи з системою MedEir та eHealth необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку МІС "МедЕйр", Загальна інформація Опис системи (детальний перелік розділів тут...) та Початок роботи (Керівник ПМД/СМД). Співробітники технічної підтримки МІС MedEir лише допомогаютьMedEir допомогають у випадку винекнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealtheHealth доступна лише користувачам, які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги, необхідний віддаленийдистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). Інформація доної даної інструкції подана лише для керівника ПМД. |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Не виконання Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача", може призвести до некоректної роботи із системою системи та винекнення виникнення помилок, які в свою чергу, можуть мати певні наслідки. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, це може потребувати певного часу, що в свою чергу може позначитися на роботі як певного спеціаліста , або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ. |
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Для переходу до потрібної інформації, необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу 5244648Договір з НСЗУ (ПМД) (зліва). Для Для переходу до інформації, зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально . Детально, як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі розділі Навчальні матеріали та техпідтримка). |
Реєстрація договору з НСЗУ
В двох Далі в таблицях нижче буде описано два алгоритми дій лікаря при проведенні реєстрації договору: стандартна ситуація (ситуація Табл. 1 (звичний перелік дій, без виникнення помилок при реєстрації - Табл 1), нестандартна ситуація ситуація Табл. 2 (перелік дій при виникненні помилок під час реєстрації - Табл 2). Далі описано в окремих В окремих пунктах інструкції буде описано алгоритм дій кожного з етапів наведених у таблицях.
Таблиця 1. Стандартна ситуація
Етап | Дія | Зміст | Опис | Пункт інструкції |
---|---|---|---|---|
Створення | Cтворити заявку Cтворити та заповнити заявку (алгоритм заповненя заповнення картки детально в розділі розділі Реєстрація в системі "eHealth"). | Створення заявки на договір з НСЗУ використовується в здійснюється в трьох випадках:
| Алгоритм дій детально в пункті Створення заявки | |
Перевірка | Перевірити стан заявки на наявність підтвердження та підписання з боку НСЗУ | Перевірку статусу поданої заявки потрібно робити з певною періодичністю. | Алгоритм дій детально в пункті Перевірка стану заявки (Підтверджено) | |
Підписання | Остаточне підписання договору ЛЗ після підпису зі сторони НСЗУ | Тільки після підписання заяви зі сторони ЛЗ, договір вважається дійсним. | Алгоритм дій детально в пункті Остаточне підписання договору |
Таблиця 2. Нестандартна ситуація
Етап | Дія | Зміст | Опис | Пункт інструкції |
---|---|---|---|---|
Створення | Cтворити заявку та заповнити заявку (алгоритм заповненя заповнення картки детально в розділі Реєстрація в системі "eHealth"). | Створення заявки на договір з НСЗУ та проведення етапу реєстрації використовується , здійснюється в трьох випадках:
| Алгоритм дій детально в пункті пункті Створення заявки | |
Перевірка | Перевірити стан заявки на наявність підтвердження та підписання з боку НСЗУ | Перевірку статусу поданої заявки потрібно робити з певною періодичністю. | Алгоритм дій детально в пункті пункті Перевірка стану заявки (Підтверджено) | |
Відміна | Виявлено помилки зі сторони ЛЗ | Намагайтеся уважно вноситидані вносити дані до заявки, картки ЛЗ і структурних підрозділів та перевіряти їх перед відправкою. | Алгоритм дій детально в пункті Відміна пункті Відміна з боку ЛЗ | |
Виявлено помилки зі сторони НСЗУ | Після внесення змін, потрібно провести повторне створення або редагування заявки на договір з НСЗУ. | Алгоритм дій детально в пункті Відміна пункті Відміна з боку НСЗУбоку НСЗУ | ||
Створення\Редагування | Подання заявки повторно, випадки описано описані в розділі Реєстрація в системі "eHealth" | Перевірку статусу поданої заявки потрібно робити з певною періодичністю. | Алгоритм дій детально в пунктах Відміна з боку ЛЗ (Створення заявки) та Відміна Відміна з боку НСЗУ (Редагування). | |
Перевірка | Перевірити стан заявки на наявність підтвердження та підписання з боку НСЗУ | Перевірку статусу поданої заявки потрібно робити з певною періодичністю. | Алгоритм дій детально в пункті пункті Перевірка стану заявки (Підтверджено) | |
Підписання | Остаточне підписання договору ЛЗ після підпису зі сторони НСЗУ (алгоритм детально в пункті Остаточне підписання договору). | Тільки після підписання договору зі сторони ЛЗ, він вважається дійсним. | Алгоритм дій детально в пункті Остаточне Остаточне підписання договору |
Якорь картка картка
Створення заявки
картка | |
картка |
Створення заявки
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Перед початком реєстрації, необхідно підв'язати в систему ЕЦП керівника закладу (детальніше у розділі Налаштування ЕЦП) |
Для створення заявки необхідно виконати наступні дійдії:
- Перейти в модуль модуль "Налагодження лікарні" (детально про модуль модуль тут...)
- Відкрити реєстр реєстр "Мій лікувальний заклад" (детально про реєстр тут...)
- Відкрити картку лікувального закладу (мал. 1) (детально про картку тут...)
Мал. 1 - Картка лікувального закладу (Створення заявки на договір)
4. Перейти на вкладку "Договори в системі "eHealth" (мал. 1, позначка [1])
5. Натиснути кнопку [Створити] (мал. 1, позначка [2])
Мал. 2 - Картка створення заявки на договір
6. У вікні, що відкриється (мал.2), заповнити поля картки (детальніше про заповнення тут...)
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Державні заклади: Вказати кількість наявного населення (поле "Наявне населення") та, що діє на підставі СтатутуВказати значення в полях "Діє з ... по" (мал. 2, позначка [1]).Приватні заклади: Наявне населення – 0 (нуль), що діє на підставі – запису в ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № Запису від Дати, "Що діє на підставі" (мал. 2, позначка [13]). |
, блок "Платіжні реквізити" (мал. 2, позначка [ |
4]) |
та інші відповідні значення (детальніше про заповнення тут...), згідно форми власності ЛЗ. Державні заклади:
|
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Прибравши галочку біля певного Структурного підрозділу можливо виключити одиницю із структури ЛЗ в майбутньому договорі
|
Приватні заклади:
|
|
|
Мал. 3 - Таблиця зовнішніх підрядників, заявка на договір
9. Натиснути кнопку [Створити] (мал.37. Перевірити інформацію стосовно переліку структурних одиниць та відредагувати її за потреби (мал. 2, позначка [
35]).
Мал. 4 - Картка зовнішніх підрядників, заявка на договір
10. Вказати ЄДРПОУ зовнішнього підрядника (мал.4, позначка [1])
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Можливо лише якщо зовнішній підрядник зареєстрований в eHealth |
11. Додати структурні підрозділи вашого закладу, яким надаються послуги зовнішнім підрядником (мал.4, позначка [2]). Детальніше про заповнення картки зовнішніх підрядників тут...
12. Поставити відмітку "Погоджуюся з публічними правилами" (мал.2, позначка [5])
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
ОБОВ'ЯЗКОВО перед підписанням та відправкою заявки перевірте ще раз внесені дані до картки заяви та дані про ЛЗ і структурні підрозділи. |
13. Натиснути кнопку [Відправити заявку]
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для відправки заявки повинні бути вже готові (підписані та відскановані лише у PDF-форматі) актуальні Додаток 1 та Додаток 2 (Детально тут...) |
14. Обрати файл Додаток 1 та Додаток 2 в PDF-форматі, натисніть [Відкрити] (у вікні, що з'явиться) при виборі кожного додатку
15. Відкриється вікно для підписання ЕЦП, ввести пароль ключа, натиснути [Підписати]
Мал.5 - Підписання ЕЦП
Информация |
---|
Заявка на договір подана. Стан заявки "Новий". |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
В цьому стані договір перебуватиме до розгляду НСЗУ. |
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Після відправки заявки на договір дочекатися зміни статусус заявки. Періодично перевіряти стан заявки, повнен змінитися на "Підтверджено" або "Відмінений". Підтверджено: Перевірки статусу та подальші дій в пункті Перевірка стану заявки (Підтверджено) Відмінено: Перейти до пункту Відміна з боку НСЗУ |
Перевірка стану заявки (Підтверджено)
Перед тим як остаточно буде підписано заявву необхідно перевіряти статус поданої заявки. У вкладці "Договори в системі "eHealth" відкрийте картку поданої заявки:
- Якщо стан заявки "Обробляється", то заявка ще на розгляді в НСЗУ.
Мал.6 - Стан заявки "Обробляється"
2. Потрібно зачекати поки стан заявки стане "Підтверджено".
Мал.7 - Стан заявки "Підтверджено"
Якщо стан заявки "Підтверджено", то заявка розглянута та підтверджена НСЗУ. Далі в стані "Підтверджено" можливо виконати наступні дії:
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Прибравши галочку біля певного Структурного підрозділу є можливість виключити одиницю із структури ЛЗ в майбутньому договорі (мал. 2, позначка [6] та [7], поле "Наявність в договорі"). |
8. За наявності зовнішніх підрядників, відмітити їх галочкою (мал. 2, позначка [8] та мал. 3, позначка [1 та 2]).
Мал. 3 - Таблиця зовнішніх підрядників, заявка на договір
9. Натиснути кнопку [Створити] (мал. 3, позначка [3])
Мал. 4 - Картка зовнішніх підрядників, заявка на договір
10. Вказати ЄДРПОУ зовнішнього підрядника (мал. 4, позначка [1])
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Можливо, якщо зовнішній підрядник зареєстрований в eHealth |
11. Додати структурні підрозділи вашого закладу, яким надають послуги зовнішні підрядники (мал.4, позначка [2]). Детальніше про заповнення картки зовнішніх підрядників тут...
12. Поставити відмітку "Погоджуюся з публічними правилами" (мал. 2, позначка [9])
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
ОБОВ'ЯЗКОВО перед підписанням та відправкою заявки перевірити внесені дані, інформацію щодо ЛЗ і структурних підрозділів. |
13. Натиснути кнопку [Відправити заявку] (мал. 2, позначка [10]). Або кнопки [Зберегти] та [Скасувати](мал. 2, позначка [11]), що відповідно зберігає внесену інформацію (дозволяє повернутися пізніше до даної заявки) та відмінити всі внесені дані.
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для відправки заявки повинні бути готові підписані та відскановані лише у PDF-форматі актуальні Додаток 1 та Додаток 2 (Детально тут...) |
14. Обрати файл Додаток 1 та Додаток 2 в PDF-форматі, натиснути [Відкрити] (у вікні, що з'явиться) при виборі кожного додатку
15. Обрати в полі "Тип підпису" значення "Сертифікат" або "Зовнішній ресурс" (мал. 5), визначити на ресурсі тип ключа обрати за потреби файл з інформацією, що підлягає підпису та ввести пароль від ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції Налаштування ЕЦП).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
У зв'язку зі змінами відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" та п. 2 Наказу Міністерства юстиції України та Адміністрації Держспецзв'язку від 18.11.2019 № 3563/5/610, пов'язаних з використовувати КЕП (ЕЦП) лише тільки із захищених носіїв. Керівник закладу повинен ОБОВ'ЯЗКОВО підписувати заявки на договір з НСЗУ лише за допомогою Токена або носія на Хмарному ресурсі. |
Мал. 5 - Підписання ЕЦП
Информация |
---|
Заявка на договір подана. Стан заявки "Новий". |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
У цьому стані договір перебуватиме до розгляду НСЗУ. |
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Після відправки заявки на договір, необхідно дочекатися зміни її статусу. Для цього періодично перевіряти стан заявки, який повинен змінитися на "Підтверджено" або "Відмінений". Підтверджено: Перевірка статусу та подальші дії в пункті Перевірка стану заявки (Підтверджено) Відмінено: Перейти до пункту Відміна з боку НСЗУ. |
Перевірка стану заявки (Підтверджено)
Перед остаточним підписанням заявки, необхідно перевірити її статус. У вкладці "Договори в системі "eHealth" відкрийте картку поданої заявки:
- Якщо стан заявки "Обробляється" - заявка на розгляді в НСЗУ.
Мал. 6 - Стан заявки "Обробляється"
2. Потрібно зачекати поки стан заявки зміниться на "Підтверджено".
Мал. 7 - Стан заявки "Підтверджено"
Якщо стан заявки "Підтверджено" - заявка розглянута та підтверджена НСЗУ. Далі в стані "Підтверджено" можливо виконати наступні дії:
- Відмінити заявку (за потреби, детально в пункті Відміна з боку ЛЗ);
- Підтвердити заявку. У відкритій картці заяви натиснути кнопку [Підтвердити заявку]. Стан заявки зміниться на "Очікує на підписаннявід НСЗУ".
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Після підтвердження заявки на договір зі сторони ЛЗ дочекатися зміну статусус заявки. Періодично перевіряти стан заявки, повнен змінитися на "Підписаний НСЗУ" або "Відмінений". Підписаний НСЗУ: Перевірки статусу та подальші дій в пункті Остаточне підписання договору Відмінено: Перейти до пункту Відміна з боку НСЗУ |
Відміна заявки на договір
Подана заявка може бути відмінена у двох випадках:
- З ініціативи ЛЗ потрібно внести зміни, відмінити можливо лише в статусі: Новий, Обробляється, Підтверджений, Очікує на підписання НСЗУ, Підписаний НСЗУ
- З ініціативи НСЗУ - виявлено помилки або інша причина.
Відміна з боку ЛЗ
Якщо після подання заявки було виявлено помилки заявку можна скасувати. Детальніше про варіанти відміни заявки тут...
- У вкладці "Договори в системі "eHealth" відкрийте картку заявки, яку потрібно відмінити. Детальніше тут...
- В лівому нижньому куті натисніть кнопку [Відмінити заявку]
- Стан заявки зміниться "Завершений"
Відміна з боку НСЗУ
Якщо після подання заявки НСЗУ виявить помилки у поданій закладом заявці, то НСЗУ відмінить подану закладом заявку. Стан заявки буде - Відмінений.
- У вкладці "Договори в системі "eHealth" оберіть картку відміненої заявки. Детальніше тут...
- Справа від таблиці натисніть кнопку "Коригувати заявку на договір". Детальніше можна переглянути тут...
- Вгорі картки прочитайте повідомлення про причину відміни.
Информация |
---|
Наприклад причина відміни заявки з боку НСЗУ: "Не вказано графік роботи відділення" |
4. Виправте вказані недоліки. Детальніше тут...
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
ОБОВ'ЯЗКОВО перед підписанням та відправкою заявки перевірте ще раз внесені дані до картки заяви та дані про ЛЗ і структурні підрозділи. |
5. Натиснути кнопку [Відправити заявку]
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Повинні бути підписані та відскановані (лише у PDF-форматі) актуальні Додаток 1 та Додаток 2 (Детально тут...) |
6. Обрати файл Додаток 1 та Додаток 2 в PDF-форматі, натисніть [Відкрити] (у вікні, що з'явиться) при виборі кожного додатку
7. Відкриється вікно для підписання ЕЦП, ввести пароль ключа, натиснути [Підписати]
Мал.5 - Підписання ЕЦП
Информация |
---|
Заявка на договір подана. Стан заявки "Новий". |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
В цьому стані договір перебуватиме до розгляду НСЗУ. |
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Після повторної відправки підтвердження заявки на договір зі сторони ЛЗ, потрібно дочекатися зміни статусус заявки. Періодично її статусу. Для цого періодично перевіряти стан заявки, повнен який повинен змінитися на "ПідтвердженоПідписаний НСЗУ" або "Відмінений". ПідтвердженоПідписаний НСЗУ: Перевірки Перевірка статусу та подальші дій дії в пункті Перевірка стану заявки (Підтверджено) Остаточне підписання договору Відмінено: Перейти до пункту Відміна з боку НСЗУ |
Відміна заявки на договір
Подана заявка може бути відмінена у двох випадках:
- З ініціативи ЛЗ - потрібно внести зміни. Відмінити можливо лише в статусі: Новий, Обробляється, Підтверджений, Очікує на підписання НСЗУ, Підписаний НСЗУ
- З ініціативи НСЗУ - виявлено помилки або інша причина.
Відміна з боку ЛЗ
Якщо після подання заявки було виявлено помилки - її можна скасувати. Детальніше про варіанти відміни заявки тут...
- У вкладці "Договори в системі "eHealth" відкрити картку заявки, яку потрібно відмінити. Детальніше тут...
- В лівому нижньому куті натиснути кнопку [Відмінити заявку]
- Стан заявки зміниться "Завершений"
Відміна з боку НСЗУ
Якщо після подання заявки НСЗУ виявить помилки - відбувається її відміна. Стан заявки буде Відмінений.
- У вкладці "Договори в системі "eHealth" обрати картку відміненої заявки. Детальніше тут...
- Справа від таблиці натиснути кнопку "Корегувати заявку на договір". Детальніше можна переглянути тут...
- Вгорі картки ознайомитись з повідомленням про причину відміни.
Информация |
---|
Наприклад, причина відміни заявки з боку НСЗУ: "Не вказано графік роботи відділення" |
4. Виправити вказані недоліки. Детальніше тут...
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
ОБОВ'ЯЗКОВО перед підписанням та відправкою заявки перевірити внесені дані, інформацію щодо ЛЗ і структурних підрозділів. |
5. Натиснути кнопку [Відправити заявку]
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для відправки заявки повинні бути підписані та відскановані лише у PDF-форматі актуальні Додаток 1 та Додаток 2 (Детально тут...) |
6. Обрати файл Додаток 1 та Додаток 2 в PDF-форматі, натиснути [Відкрити] (у вікні, що з'явиться) при виборі кожного додатку.
7. У вікні підпису обрати в полі "Тип підпису" значення "Сертифікат" або "Зовнішній ресурс" (мал. 8), визначити на ресурсі тип ключа обрати за потреби файл з інформацією, що підлягає підпису та ввести пароль від ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції Налаштування ЕЦП).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
У зв'язку зі змінами відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" та п. 2 Наказу Міністерства юстиції України та Адміністрації Держспецзв'язку від 18.11.2019 № 3563/5/610, пов'язаних з використанням КЕП (ЕЦП) лише тільки із захищених носіїв. Керівник закладу повинен ОБОВ'ЯЗКОВО підписувати заявки на договір з НСЗУ лише за допомогою Токена або носія на Хмарному ресурсі. |
Мал. 8 - Підписання ЕЦП
Информация |
---|
Заявка на договір подана. Стан заявки "Новий". |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
В цьому стані договір перебуватиме до розгляду НСЗУ. |
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Після повторної відправки заявки на договір, дочекатися зміни її статусу . Для цього - періодично перевіряти стан заявки, який повинен змінитися на "Підтверджено" або "Відмінений". Підтверджено: Перевірка статусу та подальші дії в пункті Перевірка стану заявки (Підтверджено) Відмінено: Перейти до пункту Відміна з боку НСЗУ |
Остаточне підписання договору
Після підписання заявки зі сторони НСЗУ, необхідно:
- У вкладці "Договори в системі "eHealth" відкрити картку поданої заявки (мал. 9, дії згідно позначок [1 - 4]). Детальніше тут...
- Якщо стан заявки змінився на "Підписаний НСЗУ" (мал. 9, позначка [3]) це означає, що з боку НСЗУ договір підписано і тепер його має підписати керівник закладу.
Мал. 9 - Картка лікувального закладу (Підписання заявки на договір)
3. Для підписання, необхідно у відкритій картці заяви натиснути кнопку [Підписати заяву]
4. Підписати ЕЦП керівника. Відкриється вікно для підписання ЕЦП. Обрати в полі "Тип підпису" значення "Сертифікат" або "Зовнішній ресурс" (мал. 10), визначити на ресурсі тип ключа обрати за потреби файл з інформацією, що підлягає підпису та ввести пароль від ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції Налаштування ЕЦП).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
У зв'язку зі змінами відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" та п. 2 Наказу Міністерства юстиції України та Адміністрації Держспецзв'язку від 18.11.2019 № 3563/5/610, пов'язаних з використовувати КЕП (ЕЦП) лише тільки із захищених носіїв. Керівник закладу повинен ОБОВ'ЯЗКОВО підписувати заявки на договір з НСЗУ лише за допомогою Токена або носія на Хмарному ресурсі. |
Мал. 10 - Підписання ЕЦП
Информация |
---|
Заявка на договір остаточно подана. Стан заявки "Верифіковано". |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Договір заключено з НСЗУ. |
Оновлення інформації щодо поточного договору, редагування
Оновленя договору потрібно у таких випадках:
- зміна даних в ЦПМСД або про керівника;
- на вимогу НСЗУ.
Для оновлення інформації щодо поточного договору необхідно:
- Перейти в модуль "Налагодження лікарні" (детально про модуль тут...)
- Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад" (детально про реєстр тут...)
- Відкрити картку лікувального закладу (мал. 8) (детально про картку тут...)
Мал. 11 - Картка лікувального закладу (Оновлення договору)
4. Перейти на вкладку "Договори в системі "eHealth"
5. Обрати Верифікований договір.
6. Натиснути кнопку [Оновити договір]
7. В разі необхідності, змінити дані в картці договору та натиснути кнопку [Відправити заявку].
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для відправки заявки повинні бути підписані та відскановані лише у PDF-форматі актуальні Додаток 1 та Додаток 2 (Детально тут...) |
8. Обрати файл Додаток 1 та Додаток 2 в PDF-форматі, при виборі кожного додатку натиснути [Відкрити] (у вікні, що з'явиться)
9. Відкриється вікно для підписання ЕЦП. Обрати в полі "Тип підпису" значення "Сертифікат" або "Зовнішній ресурс" (мал.12), визначити на ресурсі тип ключа обрати за потреби файл з інформацією, що підлягає підпису та ввести пароль від ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції Налаштування ЕЦП).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
У зв'язку зі змінами відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" та п. 2 Наказу Міністерства юстиції України та Адміністрації Держспецзв'язку від 18.11.2019 № 3563/5/610, пов'язаних з використовувати КЕП (ЕЦП) лише тільки із захищених носіїв. Керівник закладу повинен ОБОВ'ЯЗКОВО підписувати заявки на договір з НСЗУ лише за допомогою Токена або носія на Хмарному ресурсі. |
Мал. 12
Остаточне підписання договору
Після підписання
- У вкладці "Договори в системі "eHealth" відкрийте картку поданої заявки (мал.6, дії згідно позначок [1 - 4]). Детальніше тут...
- Якщо стан заявки змінився на "Підписаний НСЗУ" (мал.6, позначка [3]), то значить що з боку НСЗУ договір підписано і договір має підписати вже керівник закладу
Мал. 6 - Картка лікувального закладу (Підписання заявки на договір)
3. Для підписання необхідно у відкритій картці заяви потрібно натиснути кнопку [Підписати заяву]
4. Підписати ЕЦП керівника. Відкриється вікно для підписання ЕЦП, ввести пароль ключа, натиснути [Підписати]
Мал.7 - Підписання ЕЦП
Информация |
---|
Заявка на договір остаточно подана. Стан заявки "Верифіковано". |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Договір заключено з НСЗУ. |
новлення інформації щодо поточного договору, редагування
Оновленя договору потрібно у таких випадках:
- зміна даних в ЦПМСД або структурних підрозділах;
- за вимогою НСЗУ.
Для оновлення інформації щодо поточного договору необхідно:
- Перейти в модуль "Налагодження лікарні" (детально про модуль тут...)
- Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад" (детально про реєстр тут...)
- Відкрити картку лікувального закладу (мал.8) (детально про картку тут...)
Мал. 8 - Картка лікувального закладу (Оновлення договору)
4. Перейти на вкладку "Договори в системі "eHealth"
5. Обрати Верифікований договір.
6. Натиснути кнопку [Оновити договір]
7. В разі необхідності змінити дані в картці договора та натиснути кнопку [Відправити заявку]
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для відправки заявки повинні бути вже готові (підписані та відскановані лише у PDF-форматі) актуальні Додаток 1 та Додаток 2 (Детально тут...) |
8. Обрати файл Додаток 1 та Додаток 2 в PDF-форматі, при виборі кожного додатку натисніть [Відкрити] (у вікні, що з'явиться)
9. Відкриється вікно для підписання ЕЦП, ввести пароль ключа, натиснути [Підписати]
Мал.5 - Підписання ЕЦП
Информация |
---|
Заявка на договір подана. Стан заявки "Новий". |
Информацияnote | ||
---|---|---|
| ||
В цьому стані договір перебуватиме до розгляду НСЗУ. Зміна станів заявки відбуватиметься аналогічно, як при поданні нової заявки. |
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Після відправки заявки на договір, дочекатися зміни статусус заявки. Періодично її статусу. Для цього - періодично перевіряти стан заявки, повнен який повинен змінитися на "Підтверджено" або "Відмінений". Підтверджено: Перевірки Перевірка статусу та подальші дій дії в пункті Перевірка стану заявки (Підтверджено). Відмінено: Перейти до пункту Відміна з боку НСЗУ. |