Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.



ЗмістПризначенняОпис

Оглавление

Робота з карткою Планувальник.

(Створення запису на прийом до лікаря).

Основний алгоритм дій, необхідних при створенні та редагуванні інформації щодо запису на прийом, для спеціаліста лікувального закладу.




Примечание
titleВАЖЛИВО!

Для коректної роботи із системою MedEir необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи та розділом Розклад.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу, тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал користувача, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ   є обов'язковими для заповнення.


Предупреждение
titleУВАГА!

Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.


Подсказка
titleЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу 8029244 (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).


Алгоритм створення/відкриття запису

Запис на прийом до лікаря може здійснити як працівник реєстратури так і безпосередньо лікар. Алгоритм дій створення запису є однаковим, як для реєстратури так і для лікаря, відмінність лише в правах доступу до певного функціоналу та з під яким реєстром створюється запис. Детальний опис картки Планувальник наведено в розділі інструкцій Загальні реєстри, опис роботи з реєстрами та картками реєстрів наведено в інструкціях розділу Загальний опис елементів системи.

В реєстрі Запис на прийом (список) створюються, зберігаються, редагуються та налаштовуються всі картки запису на прийом системи.

Щоб відкрити реєстр Запис на прийом необхідно:

  1. Відкрити модуль Налагодження лікарні (мал. 1, позначка [1]).

  2. Обрати реєстр Запис на прийом (список) (мал. 1, позначка [2]).

Мал. 1 - Реєстр Запис на прийом (список), приклад

3. Для створення запису на прийом необхідно відкрити Планувальник (Календар) запису на прийом (мал. 1, позначка [2]). Натиснути на кнопку  [Створити] відкривається календар запису на прийом.

Предупреждение
titleУВАГА!

В залежності від налаштувань конкретного лікувального закладу зовнішній вигляд, назва та кількість під реєстрів Запису на прийом може відрізнятися.

Передумовами створення коректного запису на прийом є:

  1. В системі MedEir створено коректно (всі дані відповдають дійсності) спеціаліста (лікаря) до якого планується створення запису.
  2. Для спеціаліста створено корректно розклад (детально в розділі Розклад).
  3. Розклад є діючим на момент створення запису.
  4. Спеціаліст прив'язаний в системі до відповідної послуги (послуг), що вказується в записі на прийом (детально в інструкціях Послуги (Керівник ПМД/СМД) та Послуги та ролі в eHealth (СМД)).
  5. Проведено пошук та ідентифікацію пацієнта/направлення (детально в інструкціях Пошук пацієнта в системіПошук пацієнта ("eHealth")Пошук направлення ("eHealth")).

Запис може бути сформований як до певного спеціаліста так і до групи спеціалістів, а також запис може бути сформовано до певного кабінету в якому приймає спеціаліст.

Якорь
_Запис_до_спеціаліста
_Запис_до_спеціаліста
Запис до спеціаліста

Після виконання операції створення відкривається календар запису на прийом (Планувальник, мал. 2). Детально опис атрибутів картки наведено в інструкції Запис на прийом розділу Загальні реєстри.

Мал. 2 - Планувальник

Після створення за замовчуванням заповнені відповідні поля:

  • "Ресурс*" - значення Спеціаліст.
  • "Лікувальний заклад" - значення, назва ЛЗ в якому працює користувач, що увійшов до системи.

Мал. - Заповнення картки Планувальник

Для запису на прийом слід виконати такі дії в Планувальнику (мал. 3):

  1. За потреби обрати відповідний ресурс (мал. 3, позначка [1]), прив'язка створенного запису до Спеціаліста або Кабінету (в даному випадку розглядаємо значення Спеціаліст).
Предупреждение
titleУВАГА!

За замовчування в картці Планувальника системи, відображається розклад спеціалістів (мал. 4, позначка [1]) лише тих в, яких на дату формування запису на прийом існує робочий час (дата в календарі входить до періоду розкладу).

Для відображення в Планувальнику всіх спеціалістів необхідно проставити логічну позначку "Всі спеціалісти" (мал. 4, позначка [2]).


Мал. 4 - Вибір спеціалістів, розклад яких буде відображатися

2. За потреби обрати/змінити лікувальний заклад для запису (мал. 3, позначка [2]). Якщо Реєстратор здійснює записи більш ніж в один заклад або спеціаліст працює в підпорядкованих структурних одиницях ЛЗ, що зареєстровані в системі.

3. Обрати за потреби або використанні, дільницю обслуговування (мал. 3, позначка [3]).

4. Обрати спеціальність лікаря до якого потрібно створити запис (мал. 3, позначка [4]). Потрібно прописувати назву спеціальності.

5. Обрати послугу для запису на прийом (мал. 3, позначка [5]). Потрібно прописувати назву послуги.

Image Added

Мал. 6- Вибір послуги

Предупреждение
titleУВАГА!

Спеціаліст прив'язаний в системі до відповідної послуги (послуг), що вказується в записі на прийом.

6. Обрати "Спеціаліста" до якого необхідно здійснити запис (мал. 3, позначка [6]). Потрібно прописувати ПІБ спеціаліста.


Предупреждение
titleУВАГА!

Обрати відповідний варіант відображення спеціалістів (мал. 4, позначка [2]). Відображаються на дату створення лише спеціалісти в яких є робочий час в цей день.

7. Натиснути кнопку [Відобразити розклад] (мал. 3, позначка [7]).

8. Після виконання вищеописаних дій знизу відкриється сітка розкладу спеціаліста  (мал. 56), необхідно обрати час і двічі натиснути лівою кнопкою миші (мал. 67).

Мал.  5 6 - Відображення розкладу спеціаліста для створення запису на прийом

Мал. 6 7 - Вибір часу спеціаліста для створення запису на прийом

9. У вікні, що відкриється (мал. 8) внести за потреби зміни.

Image Added

Мал. 8 - Картка "Запис на прийом (Створення)", внесення змін

10. За потреби (подвійна послуга, пацієнт повернеться повторно на прийом наприклад після сдачи клінічних аналізів) можливо додати або видалити послугу в запис на прийом (мал. 9, позначка [1]). При додаванні ще однієї послуги потрібно обрати потрібну послугу в полі "Послуга" с. Система автоматично формує час прийому (мал. 9, позначка [3]) пацієнта (відповідно шкали прийому), зазначеним спеціалістом в картці прийому. За замовчуванням час початку прийому автоматично проставляється наступний вільний у спеціаліста. Після вибору послуги час завершення прийому (мал. 9, позначка [3]) автоматично формується відповідно шкалі прийому. 

Image Added

Мал. 9 - Картка "Запис на прийом (Створення)", додати видалити послугу

Після чого в сітці розкладу спеціаліста за даним пацієнтом буде заброньовано подвійний час прийому (мал. 10).

Image Added

Мал. 10 - Сітка розкладу спеціаліста із записами на прийом

11. В картці "Запис на прийом (Створення)" необхідно обрати пацієнта (мал. 711в полі "Пацієнт" (пошук можливо здійснювати за прізвищем або за номером телефону). Якщо пацієнта не знайдено його необхідно створити (мал. 812), натиснувши кнопку [Створити] (детальніше Робота з ЕК пацієнтаСтворення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")Неідентифікований пацієнт ("eHealth")Імпорт пацієнта з "eHealth").

Мал. 7 11 - Картка "Запис на прийом (Створення)", заповнення поля "Пацієнт*"


Предупреждение
titleУВАГА!

Перед вибором або створенням пацієнта ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно провести пошук пацієнта в системі та ідентифікувати його (детально в інструкціях Пошук пацієнта в системіПошук пацієнта ("eHealth")Пошук направлення ("eHealth")).

Мал. 12 - Поле "Пацієнт*", створення у випадку відсутності пацієнта

1012. Для перегляду та редагування картки Пацієнта пацієнта можливо скористатися кнопкою «Відкрити картку пацієнта» [Відкрити картку пацієнта] (мал. 13).

Мал. 13 - Поле "Пацієнт*", перегляд даних пацієнта

1113. Заповнити За потреби заповнити поля "Хто записав" і "Телефон особи, яка записує" (мал. 14).

Мал. 10 14 - Заповнення полів 

Роздрукувати за потреби талон запису на прийом і натиснути кнопку «Ок»;

Image Removed
Зверніть увагу!

14. Після внесення та редагування (за потреби) всіх даних, натиснути кнопку [ОК]. Картка автоматично збережеться та буде доступна в сітці розкладу спеціаліста (мал. 10)

Внесення змін та редагування картки 

До картки поки вона в стані "Дійсний" (мал. 15, позначка [1]) можливо внесення змін. для цього потрібно відкрити потрібну картку запису на прийом (подвійним кліком миші), відкриється картка, внести потрібні зміни. Також можливо роздрукувати за потреби талон запису на прийом  (мал. 15, позначка [2]). Формується шаблон талону в програмі Microsoft Word (мал. 16), який потрібно роздрукувати (повинен бути підключений та налаштований принтер, детально тут...). Натиснути кнопку  [ОК].

Image Added

Мал. 15 - Сформована картка "Запис на прийом"

Image Added

Мал. 16 - Шаблон талону прийому пацієнта

Зміна шкали розкладу

Шкалу розкладу можливо регулювати.
Для цього необхідно натиснути кнопку «Шкала розкладу» згори [Шкала розкладу] згори ліворуч на панелі задач і оберіть потрібне значення з випадаючого спискусписку (мал. 17).

Image Modified

Мал. 17 Зміна шкали розкладу


Сітка розкладу відповідно змінить свій вигляд
Image Removedвигляд (мал. 18, а, б).

Image Added

а) до зміни шкали

Image Added

б) після зміни шкали

Мал. 18 - Варіанти зміни шкали розкладу

За потреби тривалість послуги можливо редагувати безпосередньо в картці запису на прийом, для цього перейдіть в поле «по» "по" праворуч від поля «Послуга» і "Послуга", відредагуйте значення (мал. 19)

Image Modified

Мал. 19 - Зміна тривалості послуги

Створення копії запису на прийом

Для того щоб зекономити час спеціаліста та не створювати повторно запис на прийом з одними і тими самими даними або з пчасткововими, є можливість створити копію запису. Створення копії запису на прийом можливо двома способами:

Відмітити чек бокс «Повторити прийом»

1. Під час створення запису (до збереження катки) відмітити чек бокс "Повторити прийом" (мал. 20) або додати послугу (мал. 9, позначка [1]у відкритій картці запису на прийом і натиснути кнопку

«Ок»;

[Ок].

Image Added

Мал. 20 - Створення копії запису на прийом до збереження

2. Після збереження картки запис на прийом, можливо створити копію двома способами:

  • натиснути кнопку спеціальної дії [Копія] 

Image Removed

  • Або натиснути кнопку «Копія» згори вікна реєстру записів на прийом (мал. 21);
  • відкрити картку запису на прийом (через реєстр або з Планувальника) та натиснути кнопку [Копія] (мал. 22).

Image Modified

Мал. 21 - Створення копії запису на прийом після збереження через кнопку спеціальної дії

Image Added

Мал. 22 - Створення копії запису на прийом після збереження через картку

3. Після виконання одного з вищеописаних способів відкриється сітка розкладу, де необхідно обрати час і здійснити запис подвійним натисненням лівої кнопки миші, при цьому послуга і пацієнт будуть аналогічні запису що копіюється, іншою буде тільки дата.

Зверніть увагу
Предупреждение
titleУВАГА!

Запис можливо скопіювати безліч разів. Перед створенням останнього примірника копії необхідно зняти відмітку з чек

боксу «Повторити прийом»

боксу "Повторити прийом" (мал. 20).

Множинний вибір

спеціалістів

спеціалісті

Для більш зручного вибору вільного для запису часу різних Спеціалістів спеціалістів можливо відобразити сітку розкладу для кількох Спеціалістів спеціалістів одночасно. Для цього необхідно виконати дії описані в п 1.1 пункті Запис до спеціаліста до даної інструкції, до моменту вибору Спеціаліста спеціаліста (пункт 9), натомість після пункту 8 слід:

Натиснути

1. Натиснути кнопку переключення у множинний режим вибору

Спеціалістів поряд

спеціалістів поряд з полем

«Спеціаліст»

"Спеціаліст" (мал. 23).

Image Added

Мал. 23 - Переключення у множинний режим вибору

2. Відмітити чек бокси (мал. 23) поряд з необхідними спеціалістами

Image Removed ;

Відмітити чек бокси поряд з необхідними Спеціалістами

(множинний вибір), натиснути

кнопку «Ок»

кнопку [Ок].

Image Modified

Мал. 24 - Множинний вибір спеціалістів

3. Далі дії аналогічні із записом після вибору спеціаліста пункту Запис до

Спеціаліста

спеціаліста.

Запис у кабінет

Для запису в Кабінет Крім запису на прийом до конкретного спеціаліста можливо створити запису в кабінет. Не прив'язуючись то конкретного спеціаліста. Для цього необхідно виконати такі дії:

Натиснути кнопку «Переключити ресурс»;

1. Натиснути кнопку [Переключити ресурс] (мал. 24).

Image Modified

2. Обрати лікувальний заклад для запису (якщо Реєстратор здійснює записи біль ніж в один заклад)

;

.

3. Обрати відділення лікувального закладу у якому знаходиться кабінет

;

.

4. Обрати послугу на яку буде здійснено запис

;

.

5. Обрати кабінет

;

.

Натиснути кнопку «Відобразити розклад»;

Система відобразить сітку розкладу Кабінету

  • В картці запису на прийом необхідно обрати Спеціаліста


Далі дії для запису проводяться за аналогією із записом до Спеціаліста.

Зміни в записі на прийом та переходи станів

Всі записи на прийом створюються зі станом «Дійсний», він є початковим і означає що із записом ніяких дій ще не відбувалося.

Таблиця можливих переходів станів

Початковий стан

Дія

Стан в який відбудеться перехід

«Дійсний»

«Скасувати з ініціативи пацієнта»

«Скасовано з ініціативи пацієнта»

«Дійсний»

«Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу»

«Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу»

«Дійсний»

«Перенести запис на прийом»

«Перенесено»

«Дійсний»

«Пацієнт в клініці»

«Пацієнт в клініці»

«Дійсний»

«Запрошуємо»

«Спеціаліст очікує»

«Дійсний»

«Прийом відбувся»

«Прийом відбувся»

«Скасовано з ініціативи пацієнта»

«Повернути скасований»

«Дійсний»

«Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу»

«Повернути скасований»

«Дійсний»

«Перенесено»

Не існує

Не існує

«Пацієнт в клініці»

«Запрошуємо»

«Спеціаліст очікує»

«Пацієнт в клініці»

«Прийом відбувся»

«Прийом відбувся»

«Спеціаліст очікує»

«Іде прийом»

«Іде прийом»

«Іде прийом»

«Прийом відбувся»

«Прийом відбувся»

«Іде прийом»

«Скасувати з ініціативи пацієнта»

«Скасовано з ініціативи пацієнта»

«Іде прийом»

«Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу»

«Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу»

«Прийом відбувся»

«Повернути скасований»

«Дійсний»

.Скасування запису на прийом

Дії над записами на прийом необхідно виконувати в реєстрі «Запис на прийом» або в його під реєстрах.

  • Для скасування запису на прийом з ініціативи пацієнта необхідно обрати запис (поставити на нього курсор миші одинарним натисненням лівої кнопки миші) і натиснути кнопку «Скасувати з ініціативи пацієнта»

  • Щоб скасувати запис на прийом у зв'язку зі зміною розкладу необхідно обрати запис і натиснути кнопку «Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу»


Після виконання операції скасування запис прийме відповідний стан «Скасувати з ініціативи пацієнта» або «Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу». Час в Планувальнику розкладу звільниться для здійснення інших записів.

  • Якщо запис було скасовано помилково його можливо повернути в стан «Дійсний» натиснувши кнопку «Повернути скасований»;

.Перенесення запису на прийом

Для перенесення запису на прийом необхідно:

  • Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку «Перенести запис на прийом»;


Система перенаправить Вас в Планувальник запису на прийом, при цьому спеціальність і послугу уже буде обрано з випадаючих списків відповідних полів.
В сітці розкладу за таких умов будуть відображені спеціалісти відповідної спеціальності.

  • Обрати Спеціаліста до якого буде перенесено запис з випадаючого списку, або безпосередньо в сітці розкладу;
  • Подвійним натисненням лівої кнопки миші обрати новий час запису;
  • Переконатися в коректності інформації і натиснути кнопку «Ок»;

Після виконання вищенаведених дій запис що переносився змінить свій стан на «Перенесено», новий запис створиться в стані «Дійсний».

Пацієнт в клініці

Опціонально, використовується не у всіх конфігураціях Системи. Дозволяє перевести запис у стан «Пацієнт в клініці», відповідно лікар в якого присутній реєстр «Пацієнти і клініці (Мої пацієнти в клініці)» може бачити коли пацієнт прибув до клініки. Потребує додаткових налаштувань.

  • Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку «Пацієнт в клініці»


Запрошуємо

Опціонально. Дає змогу перевести в стан «Спеціаліст очікує», тим самим показати Пацієнтові що Спеціаліст вільний і готовий прийняти його. Використовується для взаємодії з електронними чергами.

  • Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку «Запрошуємо»



Іде прийом

Опціонально. Дає змогу перевести в стан «Іде прийом», таким чином на пристрої, що відображає електронну чергу буде показано, що в даний момент Спеціаліст проводить прийом. Використовується для взаємодії з електронними чергами.

  • Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку «Іде прийом»


Прийом відбувся

Переводить запис у стан «Прийом відбувся». Переводить запис у стан «Прийом відбувся». Може використовуватися як окремо так і для взаємодії з електронною чергою.

  • Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку «Прийом відбувся»