Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.



ЗмістПризначенняОпис

Image Added

Оглавление

Робота з карткою Планувальник.

(Створення запису на прийом до лікаря).

Основний алгоритм дій, необхідних при створенні та редагуванні інформації щодо запису на прийом, для спеціаліста лікувального закладу.




Примечание
titleВАЖЛИВО!

Для коректної роботи із системою MedEir необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи та розділом Розклад.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу, тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал користувача, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ Image Added  є обов'язковими для заповнення.


Предупреждение
titleУВАГА!

Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.


Подсказка
titleЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу 8029244 (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).


Алгоритм створення/відкриття запису

Запис на прийом до лікаря може

...

здійснити як працівник реєстратури так і безпосередньо лікар. Алгоритм дій створення запису є однаковим, як для реєстратури так і для лікаря, відмінність лише в правах доступу до певного функціоналу та з під яким реєстром створюється запис. Детальний опис картки Планувальник наведено в розділі інструкцій Загальні реєстри, опис роботи з реєстрами та картками реєстрів наведено в інструкціях розділу Загальний опис елементів системи.

В реєстрі Запис на прийом (список) створюються, зберігаються, редагуються та налаштовуються всі картки запису на прийом системи.

Щоб відкрити реєстр Запис на прийом необхідно:

  1. Відкрити модуль Налагодження лікарні (мал. 1, позначка [1]).

  2. Обрати реєстр Запис на прийом (список) (мал. 1, позначка [2]).

Image Added

Мал.1. Реєстр Запис на прийом (список), приклад

3.

Створення запису на прийом

Для створення запису на прийом необхідно відкрити Планувальник (Календар) запису на

...

  • Натиснути кнопку «Календар» (Розклад запису) в панелі навігації; Image Removed
  • Натиснути кнопку «Створити» в реєстрі «Запис на прийом»;

...

прийом (мал. 1, позначка [2]). Натиснути на кнопку Image Added [Створити] відкривається календар запису на прийом.

Предупреждение
titleУВАГА

...

!

В залежності від налаштувань конкретного лікувального закладу зовнішній вигляд, назва та кількість під реєстрів Запису на прийом може відрізнятися.

Передумовами створення коректного запису на прийом є:

  1. В системі MedEir створено спеціаліста (лікаря) до якого планується створення запису.
  2. Для спеціаліста створено корректно розклад (детально в розділі Розклад).
  3. Розклад є діючим на момент створення запису.
  4. Спеціаліст прив'язаний в системі до відповідної послуги (послуг), що вказується в записі на прийом (детально в інструкціях Послуги (Керівник ПМД/СМД) та Послуги та ролі в eHealth (СМД)).
Якорь
_Запис_до_спеціаліста
_Запис_до_спеціаліста
Запис до спеціаліста

Для запису на прийом слід виконати такі дії в Планувальнику:

  • Обрати лікувальний заклад для запису (якщо Реєстратор здійснює записи біль ніж в один заклад);
  • Обрати спеціальність лікаря до якого потрібно створити запис;
  • Обрати послугу для запису на прийом;
  • Обрати Спеціаліста до якого необхідно здійснити запис;
  • Натиснути кнопку «Відобразити розклад»;

Image Modified

  • Після виконання вищеописаних дій знизу відкриється сітка розкладу спеціаліста, необхідно обрати час і двічі натиснути лівою кнопкою миші;
  • У вікні, що відкриється необхідно обрати Пацієнта в полі «Пацієнт» (пошук можливо здійснювати за прізвищем або за номером телефону). Якщо Пацієнта не знайдено його необхідно створити, натиснувши кнопку «Створити» (детальніше див. тут).

Image Modified
Для перегляду та редагування картки Пацієнта можливо скористатися кнопкою «Відкрити картку пацієнта»
Image Modified

  • Заповнити поля «Хто записав» і «Телефон особи, яка записує»;
  • Роздрукувати за потреби талон запису на прийом і натиснути кнопку «Ок»;

Image Modified
Зверніть увагу!
Шкалу розкладу можливо регулювати.
Для цього необхідно натиснути кнопку «Шкала розкладу» згори ліворуч на панелі задач і оберіть потрібне значення з випадаючого списку
Image Modified
Сітка розкладу відповідно змінить свій вигляд
Image Modified
За потреби тривалість послуги можливо редагувати безпосередньо в картці запису на прийом, для цього перейдіть в поле «по» праворуч від поля «Послуга» і відредагуйте значення
Image Modified

Створення копії запису на прийом

Створення копії запису на прийом можливо двома способами:

  • Відмітити чек бокс «Повторити прийом» у відкритій картці запису на прийом і натиснути кнопку «Ок»;

Image Modified

  • Або натиснути кнопку «Копія» згори вікна реєстру записів на прийом;

Image Modified
Після виконання одного з вищеописаних способів відкриється сітка розкладу, де необхідно обрати час і здійснити запис подвійним натисненням лівої кнопки миші, при цьому послуга і пацієнт будуть аналогічні запису що копіюється, іншою буде тільки дата.
Зверніть увагу!
Запис можливо скопіювати безліч разів. Перед створенням останнього примірника копії необхідно зняти відмітку з чек боксу «Повторити прийом».

Множинний вибір спеціалістів

Для більш зручного вибору вільного для запису часу різних Спеціалістів можливо відобразити сітку розкладу для кількох Спеціалістів одночасно. Для цього необхідно виконати дії описані в п 1.1 Запис до спеціаліста до моменту вибору Спеціаліста, натомість слід:

  • Натиснути кнопку переключення у множинний режим вибору Спеціалістів поряд з полем «Спеціаліст»

Image Modified ;

  • Відмітити чек бокси поряд з необхідними Спеціалістами (множинний вибір), натиснути кнопку «Ок»

Image Modified
Далі дії аналогічні із записом до Спеціаліста.

Запис у кабінет

Для запису в Кабінет необхідно виконати такі дії:

  • Натиснути кнопку «Переключити ресурс»;

Image Modified

  • Обрати лікувальний заклад для запису (якщо Реєстратор здійснює записи біль ніж в один заклад);
  • Обрати відділення лікувального закладу у якому знаходиться кабінет;
  • Обрати послугу на яку буде здійснено запис;
  • Обрати кабінет;
  • Натиснути кнопку «Відобразити розклад»;

Система відобразить сітку розкладу Кабінету
Image Modified

  • В картці запису на прийом необхідно обрати Спеціаліста

Image Modified
Далі дії для запису проводяться за аналогією із записом до Спеціаліста.

Зміни в записі на прийом та переходи станів

Всі записи на прийом створюються зі станом «Дійсний», він є початковим і означає що із записом ніяких дій ще не відбувалося.

Таблиця можливих переходів станів

Початковий стан

Дія

Стан в який відбудеться перехід

«Дійсний»

«Скасувати з ініціативи пацієнта»

«Скасовано з ініціативи пацієнта»

«Дійсний»

«Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу»

«Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу»

«Дійсний»

«Перенести запис на прийом»

«Перенесено»

«Дійсний»

«Пацієнт в клініці»

«Пацієнт в клініці»

«Дійсний»

«Запрошуємо»

«Спеціаліст очікує»

«Дійсний»

«Прийом відбувся»

«Прийом відбувся»

«Скасовано з ініціативи пацієнта»

«Повернути скасований»

«Дійсний»

«Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу»

«Повернути скасований»

«Дійсний»

«Перенесено»

Не існує

Не існує

«Пацієнт в клініці»

«Запрошуємо»

«Спеціаліст очікує»

«Пацієнт в клініці»

«Прийом відбувся»

«Прийом відбувся»

«Спеціаліст очікує»

«Іде прийом»

«Іде прийом»

«Іде прийом»

«Прийом відбувся»

«Прийом відбувся»

«Іде прийом»

«Скасувати з ініціативи пацієнта»

«Скасовано з ініціативи пацієнта»

«Іде прийом»

«Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу»

«Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу»

«Прийом відбувся»

«Повернути скасований»

«Дійсний»

.Скасування запису на прийом

Дії над записами на прийом необхідно виконувати в реєстрі «Запис на прийом» або в його під реєстрах.

  • Для скасування запису на прийом з ініціативи пацієнта необхідно обрати запис (поставити на нього курсор миші одинарним натисненням лівої кнопки миші) і натиснути кнопку «Скасувати з ініціативи пацієнта»

Image Modified

  • Щоб скасувати запис на прийом у зв'язку зі зміною розкладу необхідно обрати запис і натиснути кнопку «Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу»

Image Modified
Після виконання операції скасування запис прийме відповідний стан «Скасувати з ініціативи пацієнта» або «Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу». Час в Планувальнику розкладу звільниться для здійснення інших записів.

  • Якщо запис було скасовано помилково його можливо повернути в стан «Дійсний» натиснувши кнопку «Повернути скасований»;

Image Modified

.Перенесення запису на прийом

Для перенесення запису на прийом необхідно:

  • Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку «Перенести запис на прийом»;

Image Modified
Система перенаправить Вас в Планувальник запису на прийом, при цьому спеціальність і послугу уже буде обрано з випадаючих списків відповідних полів.
В сітці розкладу за таких умов будуть відображені спеціалісти відповідної спеціальності.
Image Modified

  • Обрати Спеціаліста до якого буде перенесено запис з випадаючого списку, або безпосередньо в сітці розкладу;
  • Подвійним натисненням лівої кнопки миші обрати новий час запису;
  • Переконатися в коректності інформації і натиснути кнопку «Ок»;

Після виконання вищенаведених дій запис що переносився змінить свій стан на «Перенесено», новий запис створиться в стані «Дійсний».
Image Modified

Пацієнт в клініці

Опціонально, використовується не у всіх конфігураціях Системи. Дозволяє перевести запис у стан «Пацієнт в клініці», відповідно лікар в якого присутній реєстр «Пацієнти і клініці (Мої пацієнти в клініці)» може бачити коли пацієнт прибув до клініки. Потребує додаткових налаштувань.

  • Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку «Пацієнт в клініці»

Image Modified
Image Modified

Запрошуємо

Опціонально. Дає змогу перевести в стан «Спеціаліст очікує», тим самим показати Пацієнтові що Спеціаліст вільний і готовий прийняти його. Використовується для взаємодії з електронними чергами.

  • Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку «Запрошуємо»


Image Modified
Image Modified

Іде прийом

Опціонально. Дає змогу перевести в стан «Іде прийом», таким чином на пристрої, що відображає електронну чергу буде показано, що в даний момент Спеціаліст проводить прийом. Використовується для взаємодії з електронними чергами.

  • Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку «Іде прийом»

Image Modified
Image Modified

Прийом відбувся

Переводить запис у стан «Прийом відбувся». Переводить запис у стан «Прийом відбувся». Може використовуватися як окремо так і для взаємодії з електронною чергою.

  • Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку «Прийом відбувся»

Image Modified
Image Modified