Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.



Зміст

Призначення

Опис

Image Modified

Оглавление

Оформлення або відмова від госпіталізації до стаціонару.

Картка надходження.

Передумови госпіталізації або відмови від госпіталізації. Алгоритм оформлення госпіталізації/відмови у приймальному відділенні за різних сценаріїв звернення пацієнта до стаціонару.

...

Мал. 2 - Склад картки госпіталізації (Надходження)

Перший блок "Надходження" (мал. 2 позначка [1]) містить всю інформацію, що відноситься до надходження при оформленні госпіталізації. Другий блок "Пацієнт" (мал. 2 позначка [2]) містить всю інформацію про пацієнта, що обрано в полі "Пацієнт". Третій блок "Госпіталізація"  (мал. 2 позначка [3]) містить всю інформацію, що відноситься до госпіталізації заповнюється користувачем під час оформлення пацієнта до стаціонару. Четвертий блок "Статистика"  (мал. 2 позначка [4]) містить статистичну інформацію. П'ятий блок "Результат огляду"  (мал. 2 позначка [5]) містить інформацію стосовно первинного огляду пацієнта лікарем. Даний блок за замовчуванням згорнутий  (мал. 2 позначка [6]).

5. У вікні створення госпіталізації необхідно заповнити наступні поля (блок "Надходження", "Пацієнт""Госпіталізація""Статистика"):

Мал. 3 - Склад картки госпіталізації (Надходження), заповнення блоків "Надходження", "Пацієнт", "Госпіталізація", "Статистика"

6. Вказати дату та час госпіталізації (мал. 3 позначка [1]) блок "Надходження" (мал. 2 позначка [1]).

Предупреждение
titleУВАГА!

Дата та час автоматично заповнюється поточною датою та часом при створенні картки госпіталізації. Тому за необхідності (формування госпіталізації в системі після оформлення пацієнта) потрібно змінити дату та час госпіталізації, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!

Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг з помилками лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі.

Виправлення даних (за відсутності умов виправити самостійно) потребує формування запиту до Технічної підтримки (детально Навчальні матеріали та техпідтримка) та виконання певної процедури (детально Регламент подачі заяви на деактивацію картки пацієнта).

...