Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.



ЗмістОпис

Оглавление

Загальна інформація про ЕК закладу. Опис блоків, вкладок та полів картки, загальний принцип роботи з ними.

Опис поширених кнопок спеціальних дій для картки закладу.


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Не всі з описаних нижче можливостей можуть бути використані при роботі з реєстрами даних. В залежності від системних прав конкретного користувача, виду та призначення конкретного реєстру даних, ті чи інші з перелічених далі в інструкції основних елементів управління реєстрами можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Наведений опис ЕК підходить для користувача будь-якого ЛЗ (ПМД/СМД, приватна клініка), а зазначена інформація є загальною для всіх користувачів. Більш детально про алгоритм створення та роботу з карткою зазначено у відповідних інструкціях ЕК Реєстрації ЛЗ, Розкладу кабінету, Виключення з розкладу та розділах Налаштування закладу (Керівник ПМД/СМД)Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД)).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ   є обов'язковими для заповнення.


Предупреждение
titleУВАГА!

Передумовою для ознайомлення з інформацією даного розділу та роботою в системі, є виконання умов розділу Елементи управління інтерфейсуОпис та робота з реєстрамиЗагальні функції карток реєстрів.


Алгоритм створення/відкриття картки


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Першочергове заповнення та створення картки ЛЗ в МІС в даному реєстрі відбувається при підключенні ЗОЗ до системи MedEir. Надалі вносити зміни до даної картки ЛЗ можуть лише користувачі, яким надано відповідне право (керівник закладу, відповідальна особа та спеціалісти, робота яких пов'язана із внесенням змін до розкладу або реєстрацією послуг, що надає заклад), перелік користувачів визначається керівництвом ЗОЗ.

Вносити корективи та зміни до картки ЛЗ в даному реєстрі можливо лише під обліковим записом керівника медичного закладу або іншого користувача, якому надано дане право (детально в інструкціях ЕК Реєстрації ЛЗ, Розкладу кабінету, Виключення з розкладу та розділах Налаштування закладу (Керівник ПМД/СМД)Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД)).

Вносити певні корективи до облікового запису ЛЗ може лише представник технічної підтримки за поданням відповідного запиту від ЗОЗ (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).

Для відкриття детальної інформації по лікувальному закладу відкрийте цей запис, в реєстрі потрібно обрати відповідний запис (скористатися пошуком за фільтрацією, якщо перелік записів містить не один заклад) та натиснути кнопку [Відкрити] (мал. 1, позначка [2]) або двічі натиснувши на назву (мал. 1, позначка [1]).

Мал. 1 - Відкриття картки закладу

Відкриється анкета лікувального закладу в якій можливо переглянути та редагувати наступну інформацію (мал. 2). Детально в пункті інструкції опис елементів картки нижче.

Мал. 2 - Склад картки закладу

Опис ЕК заклад

Робоча область картки містить наступні налаштування та параметри:

  • Панель кнопок, секція "Спеціальні дії" (мал. 2, позначка[1], детально пункт даної інструкції Опис кнопок спеціальних дій Опис кнопок спеціальних дій ЕК).

  • Секція "Інформація" (табл. 1), містить загальну інформацію про ЛЗ керівника, адресу та контактну інформацію (мал. 2, позначка[2]).

  • Секція вкладок "Налаштування ЛЗ" (мал. 2, позначка[1], детально табл. 2).

Мал. 3 - Склад секції "Інформація" картки закладу

Таблиця 1. Секція "Інформація"

№ позначки на мал. 3

Назва елементу (поля)

Візуалізація

Опис



[1]



"Лікувальний заклад*"

ПРИКЛАД!

Текстове поле, з випадаючим списком та підтримкою внесення з клавіатури значень поляОбирається зі списку запропонованих закладів. Налаштовується при підключенні ЗОЗ до МІС.

Предупреждение
titleУВАГА!

Дані не вносяться та не редагуються, доступ до зміни даного поля мають право лише співробітники МІС MedEir. Користувач може лише подати запит на зміну назви (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).




[2]

"ПІБ головного лікаря"

"ПІБ завідувача"

ПРИКЛАД!

Текстові поля підтримують внесення значень поля з клавіатури. Вносимо ПІБ в називному відмінку, українською мовою, пробіл лише між Прізвищем Ім'ям та По батькові. Перший раз заповнюється співробітниками МІС MedEir, на далі змінюється за потреби користувачем з відповідними правами. 
[3]"ЄДРПОУ"

ПРИКЛАД!

ЄДРПОУ лікувального закладу – вводиться з  клавіатури.


[4]

"Години роботи закладу з по"

ПРИКЛАД!

Години роботи закладу  заповнюються за відповідними параметрами з якої години і до якої працює лікувальний заклад.


[5]

"Зміни в розкладі можливо за*"

ПРИКЛАД!

За який термін можно вносити зміни в розклад – задає часовий інтервал напроти якого можна внести зміни в розклад. Для редагування доступні наступні параметри: текстове поле для вводу цифр та вибіркове поле для вибору проміжку часу (хвилини, години, доба).


[6]

"Код"


Код лікувального закладу – поле не є обов’язковим для заповнення, та заповнюється для створення ідентифікатора лікувального закладу лікувального закладу у системі MedEir.


[7]

"Початок лікарської доби"

ПРИКЛАД!

Початок лікарської доби – поле для вводу початку роботи. В поле вводиться параметр години.







[8]







"Адреса"



ПРИКЛАД!

Адреса лікувального закладу (Регіон, населений пункт, район населеного пункту, вулиця будинок). Вказується адреса лікувального закладу для налаштування доступні наступні параметри:

Текстові поля, з випадаючим списком та підтримкою внесення з клавіатури значень поля: 

Регіон – список для вибору області. 

Населений пункт - список для вибору населеного пункта. Обов'язкове для заповнення.

Район населеного пунктусписок для вибору району населеного пункта.

Примечание
titleВАЖЛИВО!

У випадаючому списку відображається перші двадцять результатів. Для пошуку потрібного пункту почніть вводити назву і система відфільтрує по схожим результатам.

Вулиця та Будинок текстові поля підтримують внесення значень поля з клавіатури. 

[9]

"Контактна інформація"

Дані заповнюються на підставі вкладки "Адреси телефони". 

Наступна секція це вкладки налаштування лікувального закладу, в даному полі відображаються основні налаштування лікувального закладу (мал. 3, позначка[11], детально табл. 2). Також дану секцію можна розгорнути скориставшись відповідною кнопкою (мал. 3, позначка[10]).

Таблиця 2. Секція вкладок "Посадова інформаціяНалаштування  ЛЗ"

з/п.

Назва елементу (поля)

Візуалізація

Опис

1

"Кабінети"

Image Modified

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Image Modified

Має форму таблиці – відображає перелік

кабінетів

Кабінетів. Таблиця має відповідні поля: "Номер" - відображає номер кабінету в ЛЗ. "Код" - код кабінету в системі. "Відділення" - відділення до якого належить кабінет. "Поверх" - поверх на якому знаходиться кабінет. "Опис" -  короткий опис про кабінет.

Для додавання оберіть відповідну кнопку Image Modified . Після відкриється вікно створення кабінетів.

Потрібно зазначити наступні параметри для збереження кабінету:

[1] – номер кабінету.

[2]- відділення в якому знаходиться кабінет, обрати з випадаючого списку (створено попередньо у віповідній вкладці).

[3] – опис кабінету (довільна форма).

[4] – поверх кабінету.

[5] – код кабінету (не обов'язково).

[6] – інтервал відображення розкладу (показує розклад за встановлений період, якщо попередньо розклад створено).

[7] – конфігурацію розкладу кабінету (детально в інструкції Розкладу кабінету).

2

"Послуги"

Image Modified

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Image ModifiedImage ModifiedImage Modified

Має форму таблиці – відображає перелік

послуг

Послуг. Таблиця має відповідні поля: "Спеціальність", "Стандартна послуга", "Код послуги", "Тривалість", "Кабінет" та інші наведено в полі "Візуалізаціяданої таблиці 2.

Для додавання оберіть відповідну кнопку Image Modified . Після відкриється вікно створення послуги.

Створення та заповнення послуги є важливою частиною налаштування лікувального закладу: для реєстрації послуги в eHealth, для створення розкладу лікарів.

Для запису пацієнта на прийом, потрібно створення послуги яку надає лікар (-і). В ній фіксуються дані про лікарів, зазначено час, який спеціаліст витрачає на одну консультацію, що дає змогу оптимізувати графік надання послуг в лікувальному закладі.

Детально заповнення форми послуги для розкладу зазначено в інструкції 

Послуги (Керівник ПМД/СМД) для всіх закладів. Інформація про реєстрацію послуги в eHealth зазначено в інструкції Послуги та ролі в eHealth (СМД) лише для закладів вториного/третиного рівнів. Опис картки послуги наведено в інструкції ЕК Реєстрації Послуг та ролей.

3"Заміни"

Image Modified

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Image Modified

Має форму таблиці – відображає перелік

кабінетів

Заміни. Таблиця має відповідні поля: "Дата з по" - відображає період заміни. "Час з по" - час заміни години які підлягають заміні. "Спеціаліст якого заміняють""Хто заміняє".

Створення замін лікарів лікувального закладу (наприклад: лікар у відпустці і його замінює інший).

Для додавання оберіть відповідну кнопку Image Modified . Після відкриється вікно створення заміни.

[1] Спеціаліст, якого заміняють – потрібно обрати з випадаючого списку, також можливо переглянути його картку.

[2] – Так само обрати спеціаліста хто заміняє.

[3] – Встановіть дату з якої і по яку відбувається заміна спеціаліста.

[4] - Встановіть час з якого по який відбувається заміна.

4"
Заміни
Виключення з розкладу"

 

 

 

– 

Image Removed

Для створення оберіть відповідну функцію Image Removed

Відкриється вікно додавання спеціалістів

Image Removed

[1] Спеціаліст, якого заміняють – оберіть спеціаліста якого заміняють.

[2] – Оберіть спеціаліста хто виконує заміну.

[3] – Встановіть дату з якої і по яку відбувається заміна спеціаліста.

[4]- Встановіть час.

Виключення з розкладу – інформаційне

Image Added

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Image Added

Має форму таблиці – відображає перелік Виключення з розкладу. Таблиця має відповідні поля: "Причина виключень""Рік""Місяць""Числа".

Інформаційне поле для перегляду створених виключень з розкладу в ЛЗ. 

Всі індивідуальні виключення з розкладу створюються в карточці лікаря під час створення робочого розкладу,

та будуть фіксуватись

в даному пункті фіксуватись виключення що відносяться до роботи закладу.

Image Removed

Для додавання

виключень натисніть відкрити Image Removed Відкриється вікно додавання параметрівImage Removed

оберіть відповідну кнопку Image Added . Після відкриється вікно створення виключення з розкладу.

[1]

– Вкажіть

– З випадаючого списку вказати причину виключення (наприклад Святкові дні, прийом вагітних, прийом дітей до

1го

1-го року).

[2] – 

Вкажіть Вкажіть місяць

Вказати рік дії виключення.

[3]

 

 Місяць дії виключення.

[4]

– Вкажіть число.

Для збереження натисніть ОК.

Додаткова інформація – можливість створення інформації про лікувальний заклад, а також додати зображення лікувального закладу та додати відображення доступних медичних статусів пацієнта.

Image Removed

Для редагування доступних медичних статусів пацієнта використовуйте відповідний пункт Image Removed

 

 

 

Райони обслуговування – перегляд та редагування дільниць лікувального закладу, а саме інформації про місцезнаходження.

Image Removed

 

 

Договори в системі eHealth – звертаємо увагу, дана вкладка доступна тільки в налаштуваннях закладів ПМД . Дозволяє створити, або передивитися активні договори в системі eHealth . Блок договорів підтримує можливість: створити новий договір, передивитися стан в системі eHealth , оновити договір в випадку призупинення або необхідності актуалізації інформації по договору.

Image Removed

Адреси і телефони – інформаційний пункт з фіксацією адреси і контактних телефонів лікувального закладу (номерами головного лікаря, реєстратури, відділень и т.п.)

Image Removed

Довірені лікувальні заклади – вкладка тільки для лікувальних закладів ПМД. Дає можливість надати доступ для перегляду інформації поточного лікувального закладу іншим.

Image Removed

Відділення – перегляд та налаштування відділень лікувального закладу. Налаштування є обов’язковим оскільки без коректного створення відділень неможлива робота фіксація пацієнтів в стаціонарному відділенні та робота з ними.

Image Removed

Для створення відділення використовуйте відповідну кнопку

Image Removed

Відкриється відповідне вікно для створення відділення :

Image Removed

[1] Назва відділення.

[2] Код відділення – коді відділення вводиться відповідно до довідників кодів стаціонарних відділень закладів охорони здоров’я України. Детальна інформація по довіднику ви можете знайти за посиланням .

Image Removed

Звертаю Вашу увагу в списку відділень відображаються перші 20 варіантів, для пошуку інших розпочніть вводити назву або код відділення.

[3] Тип відділення – відображає відповідний тип, варіант ви можете обрати у списку Image Removed

 

[4] Контакти – довільна форма для заповнення, вказується контактний номер телефону відділення.

Після заповнення інформації натисніть зберегти та ок.

Звертаю Вашу увагу, що після збереження ви маєте можливість додати спеціалістів в дане відділення. Після додавання всі спеціалісти які працюють в відділенні будуть відображатися в відповідно пункті.

Image Removed

 

Палати 

– Число дії виключення.

Детально процес створення виключення з розкладу в інструкції Виключення з розкладу.

5"Додаткова інформація"

Image Added

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші


Дана вкладка представлена наступними атрибутами:

  1. "Горизонтальний доступ для амбулаторій" - логічний атрибут, відображається тільки для ЛЗ, що є "ЦПМСД".
  2. "Доступні медичні статуси" - множинний вибір зі списку, для редагування доступних медичних статусів пацієнта. Довідник "Медичних статусів"
  3. "Відображати у записі на прийом" - логічне, якщо атрибут заданий, то відображати поточний лікувальний заклад у параметрах фільтру планувальника розкладу. За замовчанням, атрибут відмічений.
  4. "Зображення" - додатково кнопка для вибору зображень із довідника. Дозволяє обирати зображення тільки з типом Building. Вписувати зображення в квадрат інтерфейсу.
6"Райони обслуговування"

Image AddedДля збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Image Added

а)

Image Added

б)

Має форму таблиці – відображає перелік Районів обслуговування. Містить дві таблиці, одна з яких відображає номер дільниці (позначка [1]), друга перелік територіальних одиниць (позначка [2], з відповідними полями: "Район""Населений пункт""Район населеного пункту", "Вулиця" , "Частина вулиці", "Будинки").

Для додавання потрібно натиснути кнопку Image Added. Після відкриється вікно створення дільниці (а) та територіальна одиниця дільниці (б). При створенні дільниці заповнюється номер або назва у відповідне поле. Тільки після того як створено дільницю створюється територіальна одиниця із зазначенням наступних полів:

[1] – район (обов'язкове), вибір зі списку, поле заповнене за замовченням із секції "Адреси".

[2]- населений пункт (обов'язкове), вибір зі списку.

[3] – район населений пункт (не обов'язкове, за наявності), вибір зі списку.

[4] – вулиця (не обов'язкове), вибір зі списку або є можливість додати за відсутності вулиці за допомогою кнопки Image Added, що викликає відповідну форму з полем для назви вулиці.

[5] – частина вулиці (не обов'язкове), вибір зі списку (парна або не парна сторона вулиці).

[6] – будинки (не обов'язкове), поле із вводом з клавіатури.

7"Договори в системі eHealth"

Image Added

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Має форму таблиці – відображає перелік Договорів в системі eHealth. Дана вкладка доступна тільки в налаштуваннях закладів ПМД. Дозволяє створити, або передивитися активні договори в системі eHealth. Блок договорів підтримує можливість: створити новий договір, передивитися стан в системі eHealth , оновити договір у випадку призупинення або необхідності актуалізації інформації по договору.

Детально опис картки договору зазначено в інструкції Договори з НСЗУ ("eHealth").

Робота з даною вкладкою та карткою зазначено в інструкції Договір з НСЗУ (ПМД).

8"Адреси і телефони"

Image Added

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Має форму таблиці – відображає перелік Адрес і телефонів. Інформаційний пункт з фіксацією адреси і контактних телефонів лікувального закладу (номерами головного лікаря, реєстратури, відділень та інше).

Для додавання потрібно натиснути кнопку Image Added. Після відкриється вікно створення.

Дана інформація відображається в секції картки закладу "Контактна інформація" (мал. 3, позначка[9]).

9"Довірені лікувальні заклади"

Image Added

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Має форму таблиці – відображає перелік Довірених лікувальних закладів. Вкладка тільки для лікувальних закладів ПМДДає можливість надати доступ для перегляду інформації поточного лікувального закладу іншим. Містить дві таблиці, одна з яких відображає перелік закладів яким надано доступ (позначка [1]), друга перелік закладів які отримали доступ (позначка [2]).

Для додавання потрібно натиснути кнопку Image Added. Після відкриється вікно створення.

10"Відділення"

Image Added

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Image AddedImage Added

Має форму таблиці – відображає перелік Відділень. Перегляд та налаштування відділень лікувального закладу. Налаштування є обов’язковим оскільки без коректного створення відділень неможлива робота фіксація пацієнтів в стаціонарному відділенні та робота з ними, а також створення кабінетів.

Для додавання потрібно натиснути кнопку Image Added. Після відкриється вікно створення.

[1] –  в текстовому полі вказати назву відділення без слова відділення у назві.

[2] – поле код відділення не є обов’язковим для заповнення. Код відділення вводиться відповідно до довідників кодів стаціонарних відділень закладів охорони здоров’я України, згідно додатку "Інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації № 066/о" тут.... В списку відділень відображаються перші 20 варіантів, для пошуку інших необхідно вводити назву або код відділення.

[3] відображає відповідний тип, варіант обрати зі списку.

[4] – довільна форма для заповнення, вказується контактний номер телефону відділення.

При створенні відділення даний параметр використовується при реєстрації спеціаліста ЛЗ в стаціонарі, створенні плат та кабінетів.

Робота з даною вкладкою та карткою зазначено в інструкції Відділення (Керівник ПМД/СМД).

11"Палати"

Image Added

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Image AddedImage Added

а)                                                              б)

Має форму таблиці – відображає перелік Палат. Перегляд

– перегляд

та налаштування палат лікувального закладу. Налаштування палат є обов’язковим, оскільки без коректно налаштованого ліжкового фонду лікарі стаціонару не зможуть продовжити роботу з пацієнтами через МІС

 

, а саме покласти в системі пацієнта на ліжко в палаті.

Image Removed

Для

створення палат оберіть Створити Image Removed

додавання потрібно натиснути кнопку Image Added. Після відкриється вікно створення палати.

[1] – з випадаючого списку вказати Відділення (створене раніше)

Image Removed

[1] – Оберіть відділення до якого потрібно додати палату

.

[2]

 Вкажіть

– вказати номер палати.

[3]

 Вкажіть тип палати

 вказати тип палати з випадаючого списку (заповнено у відповідному довіднику системи).

[4]

 Вкажіть поверх відділення

– вказати поверх де знаходиться палата.

[5]

 Натисніть додати для додавання ліжок в відділення. Перед вами

– створити перелік ліжок що містяться в палаті. Для додавання потрібно натиснути кнопку Image Added. Після відкриється вікно створення ліжок.

Image Removed

[1]

Вкажіть

номер

відділення

ліжка.

[2] – 

Вкажіть

профіль

відділення

ліжка, з випадаючого списку.

[3] 

Вкажіть

стан ліжка, з випадаючого списку.

[4] – 

Вкажіть

характеристику ліжка, з випадаючого списку.

[5]

Вкажіть дату

дата з якої починає діяти

відділення

ліжко.

[6]

Вкажіть

кількість ліжок які потрібно створити

.Для збереження натисніть ок

, автоматично створиться потрібна кількість ліжок із ідентичними параметрами.

Робота з даною вкладкою та карткою зазначено в інструкції Палати та ліжка (Керівник СМД).


Опис кнопок станів та спеціальних дій ЕК

Картка спеціаліста містить набір кнопок спеціальних дій та станів дій (мал. 2, позначка [10-121]), що дозволяє виконати наступні дії над карткою спеціаліста (табл. 3): 

Таблиця 3. Кнопки станів та спеціальних дій

№ 

позначки на мал. 2

Назва кнопкиВізуалізаціяОпис
10

Секція "Стани"

[Звільнити]/[Працює]

Image Removed

Дана кнопка дозволяє перевести стан картки спеціаліста в стан Працює або Не працює (звільнено спеціаліста)
Опис
111

Секція "Спеціальні дії"

[Реєстрція в системі "eHealth"]

Дана кнопка дозволяє перейти до картки реєстрації спеціаліста ЛЗ в системі eHealth. Детально по роботі з даною карткою в інструкціях:

12

Секція "Спеціальні дії"

[Розклад]

Image Removed

Дана кнопка дозволяє перейти до картки створення розкладу спеціаліста. Детально опис картки та робота з нею зазначено в інструкції Створення розкладу
  • - робота з карткою.

Якорь
Стан
Стан