Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Кожен день ми підтримуємо та оновлюємо портал актуальними даними. |
ВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Обов’язкове підключення до Системи техпідтримки «eHelp»Шановні користувачі! З 1-го вересня почала роботу нова система технічної підтримки користувачів МІС "МедЕйр". Для покращення надання технічної підтримки та оперативності вирішення Ваших питань (детально ознайомитися з описом системи можете, тут...). 10- го вересня підключення до Системи техпідтримки «eHelp» є ОБОВ’ЯЗКОВИМ! Як перейти до системи або підключитися детально тут... З повагою, Команда технічної підтримки “МедЕйр” |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Просимо Вас приділити 1-2 хвилини для отримання зворотної інформації щодо використання МІС «МедЕйр». Разом з Вами ми сподіваємось стати краще. Перейдіть будь ласка за посиланням (Відгуки по роботі з технічною підтримкою Системи МІС "МедЕйр") та пройдіть опитування. Опитування активне до 18:00 10.09.2020! |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
У випадку втрати доступу до облікового запису Система технічної підтримки (eHelp):
Вам необхідно з офіційної електронної пошти закладу надіслати листа на електронну пошту до технічної підтримки МІС МедЕйр. |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Офіційні державні свята та офіційне перенесення робочих днів - є вихідними. Про зміни в графіку роботи технічної підтримки, буде повідомлено в новинах. |
ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?
МІС "МедЕйр" | Загальна інформація про МІС "МедЕйр", основні компоненти системи, варіанти розгортання, вимоги до апаратного забезпечення та інша корисна інформація про систему. |
Новини | Новини про МІС "МедЕйр" |
FAQ (Поширені запитання) | Запитання, що часто виникають при використання МІС "МедЕйр", та відповіді на них. |
Інструкція користувача | Основні Інструкції користувача, посилання на відео-матеріали та інша корисна інформація щодо використання МІС "МедЕйр" |
Захист інформації | Інформація щодо захисту інформації в МІС "МедЕйр". Опис Програмного засобу криптографічного захисту інформації «Криптос Гейт Плас». Експертні висновки ТЗІ та атестати відповідності КСЗІ. |
Оновлення МІС "МедЕйр" | Опис оновлень МІС "МедЕйр", в тому числі перелік нових можливостей та внесених до програмного продукту змін. |
Информация | ||
---|---|---|
| ||
Контакт-центр, Системи технічної підтримки eHelp, Підтримка через он-лайн мережі, Support medeir (Youtube канал з відеоінструкціями) |
ЯкорьКонтакт-центр Контакт-центр
НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ТА ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА:
Контакт-центр | |
Контакт-центр |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для того щоб скористатися даним он-лайн ресурсом необхідно натиснути на піктограму Як пройти першу реєстрацію після отримання запрошення, опис функціоналу та як користуватися данною системою, детально тут... Як подати заявку на приєднання до системи технічної підтримки, детально тут... |
title | УВАГА! |
---|
У випадку втрати доступу до облікового запису Система технічної підтримки (eHelp):
- забули пароль;
- прострочене посилання в листі для переходу до eHelp.
Контакт-центр*
Графік роботи: | |
---|---|
Робочі дні та години | Пн. - Пт. з 8:00 до 18:00 Сб. з 9:00 до 15:00 |
Вихідні дні | Офіційні державні свята. Офіційне перенесення робочих днів. |
Системи технічної підтримки eHelp МІС МедЕйр
Графік роботи: | Цілодобово на прийом та перегляд. Відповіді та опрацювання заявок в робочі години Контакт-центру | |||||||||||
Є питання, проблеми з роботою в системі? Зайдіть на портал технічної підтримки. Спочатку спробуйте знайти необхідну інформацію в "Інструкціях користувача"
| ||||||||||||
Графік роботи: | Цілодобово на прийом та перегляд. Відповіді та опрацювання заявок в робочі години Контакт-центру | |||||||||||
Підтримка через он-лайн мережі та Youtube канал
Графік роботи: | цілодобово на прийом, |
відповіді в робочі години контакт центру |
Технічна підтримка МІС МедЕйр у Viber
|
|
Технічна підтримка МІС МедЕйр. Офіційна електронна пошта: medeir@e-life.com.ua - |
|
Графік роботи: | цілодобово |
Пн. - Пт. з 8:00 до 18:00 ,
Сб. з 9:00 до 15:00
+38 (067) 622 30 62
+38 (050) 410 92 75