Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Доступ до реєстрації, оновлення даних про пацієнта та інших функцій в системі eHealth мають лише ті спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth та пройшли Авторизацію (детально тут...).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ  є обов'язковими для заповнення.

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системиЗагальні реєстриПошук та перехід до інформаціїРобота з пацієнтом в МІС.


Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).


Предупреждение
titleУВАГА!

Пошук реєстрації пацієнта в системі eHealth є важливою складовою роботи спеціаліста ЛЗ та первинним етапом всіх алгоритмів роботи в системі МedEir. Вся робота з пацієнтом на початку лікування (пацієнт вперше звернувся до закладу: консультація, стаціонарне лікування...) або яка потребує внесення даних про нього до eHealthОБОВ'ЯЗКОВО потребує проведення пошуку пацієнта в eHealth.

При здійсненні реєстрації або редагуванні даних пацієнта в системі eHealth, користувач повинен ОБОВ'ЯЗКОВО провести пошук пацієнта та бути впевненим, що його проведено вірно.

Для уникнення помилок при проведенні реєстрації або редагуванні даних, пошук пацієнта потрібно проводити максимально інформативно (пошук за всіма відомими персональними даними). Пошуку в eHealth без документів, що посвідчують особу пацієнта, невиконання рекомендацій зазначених в інструкціях, призводить до винекнення проблем в роботі користувача та системи (помилки при відправці даних до ЦК eHealth, порушення алгоритму роботи системи МІС МedEir), що в свою чергу, призводить до втрати часу на вирішення проблеми та усунення наслідків помилок.

У випадку помилок та незрозумілих ситуацій, що виходять за межі зазначених в даному підрозділі, необхідно  звертатися до Технічної підтримки MedEir (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Всю відповідальність за реєстрацію Ідентифікованого пацієнта бере на себе користувач, який провів дану процедуру.

...