Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...


ЗмістОпис

Оглавление
styleЗаголовок 2

Імпорт пацієнта з системі системи eHealth. 

Опис картки імпорту та умови його проведення імпорту.

Алгоритм дій при проведенні імпорту та рекомендації при різних варіантах дій.

...

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Доступ до проведення іморту даних пацієнта з системі системи eHealth до MedEir та інших функцій в системі eHealth, мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth та здійснили Авторизацію (детально тут...).

Не всі з описаних нижче можливостей можуть бути використані при роботі з пошуком пацієнта в системі eHealth. В залежності від системних прав конкретного користувача, ті чи інші з перелічених далі в інструкції основних елементів управління реєстрами можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ   є обов'язковими для заповнення.

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системиЗагальні реєстриПерсональні налаштуванняПошук та перехід до інформаціїРобота з пацієнтом в МІСПошук пацієнта ("eHealth")

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку винекнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

...

Предупреждение
titleУВАГА!

Обов'язково при проведенні імпорту користувач повинен бути впевнений, що пошук реєстрації пацієнта в системі eHealth проведено правильно. Дані пацієнта в системі MedEir та eHealth є індетичними, відповідають персональним даним згідно документів, що посвідчують дану особу. Картки реєстрації в системах MedEir та eHealth, які обєднуються, повинні відповідати одному і тому ж пацієнту, про що спеціаліст який проводить об'єднання ставить відповідну позначку. Вся Всю відповідальність після відмітки позначки про відповідність даних об'єднуваних єднувальних карток, заноходиться на несе спеціалісті який провів дану операцію.

Для уникнення помилок при проведенні імпорту, пошук пацієнта потрібно проводити максимально інформативно (пошук за всіма відомими персональними даними). Пошуку Пошук в eHealth без документів, що посвідчують особу пацієнта, невиконання рекомендацій зазначених в даній інструкції, призводить до винекнення виникнення проблем в роботі користувача та системи (помилки при відправці даних до ЦК eHealth, порушення алгоритму роботи системи МІС МedEir), що в свою чергу призводить до втрати часу на вирішення проблеми та усунення наслідків помилок.

...

Імпорт даних пацієнта з eHealth відбувається після проведення пошуку пацієнта в даній системі. Для того, щоб провести пошук пацієнта в eHealth, а далі потім імпорт даних даних в eHealth (за умови правильних даних пацієнта). Потрібно , потрібно виконати наступні дії в реєстрі Пацієнти:

...

Предупреждение
titleУВАГА!

При проведенні пошуку з подальшим імпортом, Вам необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО звертати звернути увагу на поле "Ідентифікатор в системі "eHealth"Якщо ідентифікатор має два записи і вони є різними, потрібно перейти до пункту 6, таблиці 3, інструкції Пошук пацієнта ("eHealth")

За умови, якщо всі дані про пацієнта в ЕК відповідають зазначеним в документах пацієнта, тільки в цьому випадку потрібно можливо проводити імпорт. 


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Для того, щоб впевнитися в достовірності записів пацієнта в системі та провести імпорт, радимо:

Перевірити дані запису про пацієнта в системі МedEir


Раскрыть
titleДля цього необхідно:
  1. Натиснути кнопку [Відкрити] на формі пошуку (мал. 2, позначка [7]) або двічі лівою кнопкою миші на записі пацієнта в МedEir (мал. 2, позначка [5]) в таблиці пошуку;
  2. Первірити Перевірити дані ЕК пацієнта та ЕМК;
  3. Якщо дані про пацієнта не відповідають дійсності (персональні дані не співпадають з документами пацієнта) не потрібно одразу редагувати, радимо провести пошук інших записів (дубль) про пацієнта в системі МedEir.

Пошук в МedEir:

  1. Перейти в реєстр Пацієнти та закрити картку пошуку eHealth.
  2. Провести пошук пацієнта на наявність інших записів в системі МedEir за допомогою спеціальної дії [Загальний пошук], (детальніше тут...).
  3. Якщо дубль знайдено:
    • відкрити ЕК, ЕМК пацієнта МedEir, перевірити дані;
    • визначити правильну картку пацієнта;
    • внести зміни за потреби;
    • перейти до пошуку пацієнта в eHealth;
    • виконати імпорт.
  4. Якщо дубль не знайдено:
    • потрібно створити ЕК пацієнта (детально тут...);
    • перейти до пошук пошуку пацієнта в eHealth;
    • виконати імпорт.
Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо виникають питання з приводу інформації в дублюючих ЕК пацієнта або помилки, звертатися до технічної підтримки.




5. Після того як перевірили перевірки ЕК пацієнта в системі МedEir, натиснути кнопку [Відкрити]  (мал. 2, позначка [6] або [7]) та провести імпорт картки пацієнта з eHealth (попередньо провівши здійснивши перевірку даних).

Мал. 2 - Способи відкрити ЕК для перевірки та провести імпорт 

Імпорт даних картки пацієнта з eHealth.

Після того, як в таблиці результатів обрали запис пацієнта в eHealth та натиснути натиснули кнопку [Відкрити]  або двічі лівою кнопкою миші, з'явиться вікно з повідомленням (мал. 3):

...

У вікні обрати потрібну кнопку вибору [Так] або [Ні]. Якщо Ви хочете провести імпорт то натискаєте [Так], відкриється вікно імпорту.

Опис картки

...

імпорту пацієнта з eHealth

У вікні імпорту пацієнта є дві секції: "Пацієнт в системі "eHealth" та "Пацієнт в Системі" (мал. 4, позначка [1] та [2]).

...

  1. Поле "Пацієнт в Системі" повинно бути заповнене даними про пацієнта в системі МedEir та відповідати реальному пацієнту, що звернувся до ЛЗ. Обов'язково перевірити дані та за необхідності, провести пошук додаткових записів по МedEir (зазначено вище в даній інструкції).
  2. Обидва записи про пацієнта повинні відповідати одному і томуж тому ж самому пацієнтові (не повинно бути помилок або неточностей в персональних даних пацієнта).
Предупреждение
titleУВАГА!

Всю відповідальність про об'єднання даних при імпорті бере на себе користувач, який провів об'єднання, про що свідчить відповідна позначка яку користувач простовляє проставляє під час імпорту.

Для проведення остаточного імпорту необхідно: 

...

  • у вікні імпорту пацієнта Ви повинні поставити позначку в елементі "Документи, що підтверджують особу пацієнта перевірено" (мал. 5, позначка [1]);
  • кнопка [Імпорт] (мал.5, позначка [2]) стане активною, натиснути на неї
  • з'явиться повідомлення про успішність імпорту, натиснути [ОК] (мал. 6, позначка [10], [11])

...

Информация
titleВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Після того, як імпорт пацієнта було проведено успішно (дані пацієнта відповідають персональним даним з докуметів та обидва записи відносяться до одного і того ж пацієнта) записи повинні співпадати. При проведені пошуку пацієнта в eHealth система видасть результат пошуку співпадіння двох записів про пацієнта (мал. 8). Тепер можна передавати ЕМЗ даного пацієнта в Ehealth.

Мал. 8 - Результат успішного імпорту пацієнта

...