Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.



ВізуалізаціяНазва ЗмістВирішенняПричина

Image Added

Помилка 400 Signature timestamp verification failed

Термін дії ключа ЕЦП вичерпано

Спеціалістові необхідно оновити свій електронно цифровий підпис у своєму центрі сертифікації ключів (податкова, ПриватБанк та ін.)



Image Added

Помилка 401 Unauthorized

В доступі відмовлено

Необхідно пройти авторизацію спеціаліста в системі Ehealth



Image Added

Invalid access tokenВ доступі відмовленоНеобхідно пройти авторизацію спеціаліста в системі Ehealth

Image Added

Помилка 403 (No matching rule was found for path…)

Пацієнт (саме дана картка пацієнта) не має реєстрації в системі Ехелс (активної деларації, реєстрації)

Перейти на реєстр "Пацієнти" та здійснити пошук данного пацієнта в системі Ехелс. Якщо реєстрація відсутня викрнати реєстрацію, якщо реєстрація є провести імпорт, детально тут...



Image Added

Помилка 409

--Invalid program processing status

Перевірити стан у пункті “Стан виконання за програмою”

При виникненні помилки:

Пеерейти до реєстру “Направлення пацієнта”

Знайти направлення за публічним номером пацієнта

Відкрити направлення

Перевірити стан у пункті “Стан виконання за програмою”

Image Added



Image Added

(Does not match with signer drfo)Помилка виникає під час перевірки стану будь якого ЕМЗ, що потребує накладання ЕЦП (консультації, направлення, рецепту). ІПН в ключі (ЕЦП) спеціаліста відрізняється від ІПН з яким цей спеціаліст був зареєстрований в системі Ехелс.
  1. необхідно перейти на веб-ресурс: https://ca.informjust.ua/certificates-search та здійснити Пошук сертифікатів за допомогою особистого ключа
  2. Внести ключ спеціаліста і пароль та натиснути Зчитати
  3. У вікні з інформацією знайти поле КОД ДРФО (це і є ІПН спеціаліста). Якщо спеціаліст не має ІПНу, то в цьому вікні будіть відображатись дані паспорту.
  4. Необхідно звірити код ДРФО від ЕЦП (з браузеру) з полем ІПН в формі реєстрації Ехелс цього спеціаліста (скрін нижче). Ці значення мають бути однакові, інакше буде виникати помилка.
  5. Якщо ІПН невірно вказаний в ЕПЦ - необхідно змінити дані ключа в АЦСК, якщо  ІПН невірно вказаний в формі реєстрації Ехелс - потрібно перереєструвати спеціаліста з корректними даними

При підписанні діагностичного звіту - ЕЦП накладається того спеціаліста, якого вказано в полі "Реєстратор звіту".



Image Added

(Does not match with signer drfo)

при роботі з діагностичним звітом

Помилка виникає під час перевірки стану будь якого ЕМЗ, що потребує накладання ЕЦП (консультації, направлення, рецепту). ІПН в ключі (ЕЦП) спеціаліста відрізняється від ІПН з яким цей спеціаліст був зареєстрований в системі Ехелс.


При підписанні діагностичного звіту - ЕЦП накладається того спеціаліста, якого вказано в полі "Реєстратор звіту". 

Якщо користувач підписує діагностичний звіт своїм ЕЦП під своїм обліковим записом МедЕйр - необхідно в полі "Реєстратор звіту" вказати себе.




Employee is not performer of encounter