Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

Оглавление

Передумови ведення медичної карти стаціонарного хворого

ВАЖЛИВО!

Примечание
titleВАЖЛИВО!
Для коректного ведення пацієнта та передачі його даних в ЕСОЗ, рекомендовано дотримуватися всіх зазначених передумов (здійснення пошуку пацієнта, а також проведення госпіталізації пацієнта в МІС "Медейр").

Пошук пацієнта


Предупреждение
titleУВАГА!

Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН) може викликати помилки передачі даних в eHealth!!!

Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого!

Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна.

  Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»"  (мал. 1). Image Added

Алгоритм дій наведено  (мал.1):

  1. Переходимо до реєстру "Пацієнти" (або інший реєстр, що містить дану спецдію) (мал.1,позначка [1]).
  2. Натискаємо спеціальну дію "Пошук персони в системі "eHealth"" (мал.1,позначка [2]).
  3. Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку,(мал.1,позначка [3]).
  4. Натискаємо кнопку "Пошук",Image Added (мал.1,позначка [4]).
  5. Для пацієнтів, що отримали РНОККП - обов'язковий пошук з перевіркою цього документу (мал.1,позначка [5]).
  6. Для додаткового  пошуку пацієнтів, що зареєстровані з цим же  номером телефону для зв'язку, котрий вказаний при реєстрації  в eHealth паієнта,  необхідно вказати номер мобільного (мал.1,позначка [6]).

Image Added

Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth


7. Система покаже результати пошуку. В залежності від варіантів результату, потрібно або перейти до роботи з пацієнтом, або виконати певні дії (залежить від ситуації, описано нижче).

Обробка електронного направлення

У випадку наявності у пацієнта електронного направлення на госпіталізацію необхідно виконати наступні дії на приймальному відділенні :

  1. Перейти в реєстр «Направлення пацієнта»;
  2. Натиснути кнопку «Пошук направлення» ;

Image Removed
Image Removed

Алгоритм дій обробки направлення:

  •  В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення. Внести номер направлення пацієнта з СМС повідомлення або друкованої форми направлення і натиснути кнопку пошуку.

...

(мал. 2);

Image Added


Image AddedМал. 2 - Пошук направлення


  • Перевірити направлення (мал. 3).
Предупреждение

Увага!

Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги (мал. 2, позначка [1]).

Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!

Для обробки направлення, необхідно знайти необхідний код послуги (мал. 2, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 2, позначка [3]).

Image AddedМал. 2 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)


Примечание
  • При обробці електронного направлення, повних даних ПІБ та дати народження не відображено.  

В будь-яких випадках рекомендовано здійснювати пошук пацієнта!

  • Для направлень, що попередньо взяті в обробку стан виконання за програмою буде "В обробці" (мал. 3).

Image AddedМал. 3 - Пошук направлення (направлення, зщо має стан "В обробці")

Після виконання всіх запропонованих дій з перевіркою пацієнта, виконати наступні дії:

  •  Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в чергу (мал. 3), а потім в обробку, або виконати цю процедуру однією спецдією "Взяти направлення в чергу та в роботу"

(мал. 4). Image Added

Обирати з випадаючого списку Спеціаліста призначеного на обробку.
Обираєти Місце надання послуг, після цього натискаєм кнопку "ОК".

Предупреждение

Увага!

При обробці направлення через спецдію "Взяти направлення в чергу та в роботу" - це незворотня дія, спеціаліст, що призначений на обробку, має виконати це направлення! 

Image Added

Мал. 4 -  Спецдія "Взяти направлення в чергу та в роботу"


  • Або виконати дію "Взяти направлення в чергу на обробку" (дана дія є зворотньою)  (мал. 5). Image Added

Image AddedМал. 5 - Формування черги на обробку

Подсказка

Зняття направлення з черги на обробку:

  • При потребі зняття направлення з черги на обробку, у відкритому електронному направленні натискаємо кнопку Image Added

та підтверджуємо зняття (мал. 6).

Image Added

Мал. 6 - Зняття направлення з черги на обробку

  • Після обробки система видасть повідомлення: "Направлення хххх-хххх-хххх-хххх успішно знято з черги на обробку в системі "eHealth" (мал. 7).

Image AddedМал. 7 - Успішно виконана дія зняття направлення з черги на обробку

  • Стан виконання направлення за програмою змінюється на "Нове".
  •  Після взяття направлення в чергк, необхідно взяти направлення в обробку (мал. 8). Image Added

 Обирати Image Removed
4.Обираєм направлення і натискаємо «Ок»
5.Після відкриття направлення потрібно «Взяти направлення в чергу на обробку».
Image Removed
6. Обираємо з випадаючого списку Спеціаліста призначеного на обробку.
7. Обираємо  Обирати Місце надання послуг, після цього натискаєм кнопку «"ОК»".
Image Removed
Image Removed
8. Після цього натискаєм кнопку «Взяти направлення в роботу». Image Removed
9.СТВОРЕННЯ ГОСПІТАЛІЗАЦІЇ

Предупреждение
titleУВАГА!

При обробці направлення через спецдію "Взяття направлення в обробку" - це незворотня дія, спеціаліст, що призначений на обробку, має виконати це направлення! 

Image Added

Мал. 12 - Спецдія "Взяття направлення в обробку"


5. Після відкриття направлення необхідно перейти до госпіталізації пацієнта

Госпіталізація з електронним направленням

На приймальному відділенні пацієнту створюється картка Госпіталізації

...

(Надходження або візиту),

Для стаціонарного хворого створюється один з типів стаціонарної катри (тип візиту):

  • Медична карта стаціонарного хворого -  003/o;
  • Медична карта переривання вагітності - 003-1/o;
  • Історія пологів - 096/o (створюється для пацієнток,  які госпіталізовані в стаціонар із строком вагітності 22 тижні та більше);
  • Карта розвитку новонародженого 097/o – створюється в стаціонарі після пологів.

Після вибору необхідної документації вказується час та дата госпіталізації, відділення госпіталізації

...

, планова чи ургентна консультація, опс діагнозу (діагноз пацієнта)

Image AddedImage Removed


  1. Лікар Приймального відділення, лікуючий лікар або постова медсестра приймає пацієнта у відділення та обирає палату та ліжко.

...


Для внесення Причин звернення натиснути кнопку «Додати».
Відкриється картка Причини звернення, в якій лікар:
  В полі Причина звернення обирає причини звернення за довідником ICPC-2,
  В полі Опис, може описати деталізацію до обраної за довідником ICPC-2 причини звернення,
Після вибору причини звернення з'являється блок Додаткова інформація, в якому лікар може бачити відповідність між обраною причиною звернення за довідником ICPC-2 та кодами довідника МКХ-10.

Якщо причина звернення одна – натискаємо кнопку «Ок», якщо причин звернення декілька – натискаємо «Додати іншу». Відкриється картка для вибору іншої причини звернення по даному епізоду.
Зверніть увагу! Якщо лікар створить консультацію без епізоду, при занесенні причини звернення, система автоматично буде шукати, чи є в цього пацієнта відкритий епізод по даній проблемі. Лікар може обрати, до якого з них віднести дану консультацію.

Таблиця «Спостереження»


Для внесення Спостереження натиснути кнопку «Додати»

Перелік спостережень, що підлягають створенню:
Стать для всіх пацієнтів
Вага дитини до року при госпіталізації в стаціонар (одиниця вимірювання вказується в грамах) для всіх пацієнтів віком до 1 року
Шкала апгар на першій хвилині життя для всіх неонатальних випадків
Шкала апгар на п'ятій хвилині життя для всіх неонатальних випадків
Важливо: відсутність, при виписці зі стаціонару, створених обстежень за цим переліком може призвести до неможливості віднесення пролікованого випадку до діагностично-спорідненої групи (дсг) та як наслідок - неможливості отримання оплати за цей випадок
УВАГА при реєстрації в ЕСОЗ НЕІДЕНТИФІКОВАНОЇ особи

ВАЖЛИВО: у випадку, якщо дані про вищезазначені обстеження неідентифікованої особи не будуть внесені, то запис про цю особу буде заблоковано, що унеможливлює внесення медичних даних про неї, а отже і отримання оплати за цей пролікований випадок.

Таблиця «Діагнози»


В полі Код МКХ-10 кодуємо діагноз за довідником MKX-10 Австралійської модифікації.
В полі Клінічний статус обираємо з випадаючого списку (Активний, Вилікуваний/Завершений, Лікування загострення завершено, Лікування призупинено, Ремісія, Рецидив)
В полі Статус достовірності Введений помилково, диференціальний, заключний попередній, спростований)
Зверніть увагу! Діагноз, який внесено першим в картку, має роль основний. Інші діагнози, додані в картки будуть або з роллю супутній або з роллю ускладнення.

Таблиця «Дії»


 Поле Послуга заповнюється згідно Австралійського класифікатора медичних інтервенцій (АКМІ) до 30 інтервенцій.

...


Для внесення Діагностичного звіту натиснути кнопку «Додати».
Інформацію по діагностичному звіті у Виписці пацієнта в системі може вносити як лікар, який проводив діагностичне дослідження, так і лікуючий лікар, який виписує пацієнта.
Відкривається поле для внесення інформації за категоріями.

Блок «Заключення»

Передача Виписки в eHealth

...