Електронна медична карта (ЕМК) пацієнта
Передумови роботи з електронною медичною картою пацієнта (ЕМК)
- Рекомендовано здійснити "Пошук пацієнта в системі "eHealth"" знаходиться в реєтрі "Пацієнти"/ "Всі пацієнти", для уникнення створення дублів.
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Здійсніть пошук пацієнта для уникнення створення дублів карток. Обов'язково необхідно пересвідчитись чи немає ЕК пацієнта створеного з помилкою у персональних даних. |
Перегляд та робота ЕМК пацієнта
Для переходу в ЕМК пацієнта потрібно натиснути на спеціальну дію "ЕМК" (мал. 1) електронній карці пацієнта, або обрати реєстр "ЕМК", "Пацієнти", обрати пацієнта та натиснути спецдію "ЕМК" (мал. 2).
Мал. 1 - Спецдія ЕМК пацієнта ( в ЕК)
Мал. 12 - Спецдія ЕМК пацієнта (в реєстрі "Пацієнти")
Далі спеціаліст може, за потреби, створити Амбулаторну картку пацієнта, для цього необхідно в ЕМК пацієнта обрати вкладку "Медичні документи" (мал. 3).
Мал. 3 - Створення Амбулаторної карти пацієнта
Заповнити поля форми створення Амбулаторної картки та натиснути "Ок" (мал. 4).
Мал. 4 - Заповнення Амбулаторної карти пацієнта
Предупреждение |
---|
УВАГА! Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також, в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ. |
ВАЖЛИВО!
Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системи, Загальні реєстри, Персональні налаштування та Робота з "eHealth", а також іншими розділами загального блоку, що будуть корисними при роботі із даним розділом.
Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам, які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).
Інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД, тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена приміткою ПМД або СМД - БУДЬТЕ УВАЖНІ!