Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


Подсказка

ПРО РОЗДІЛ:

 Реєстр ЕМК (електронних медичних карток) містить  всі ЕМК (стаціонарні картки, амбулаторні картки, діагностика) пацієнтів, що звернулися до ЛЗ.

Розділ інструкцій Робота з ЕМК пацієнта блоку Загальна інформація системи містить опис алгоритмів роботи медичними даними пацієнта, працівниками медичних закладів в системі MedEir.

В даному розділі зібрана вся інформація, необхідна для роботи користувача ЛЗ в системі з  медичними даними пацієнта: робота з ЕМК пацієнта, створення/редагування медичних даних, звітною інформацією. Вся інформація в інструкціях представлена у вигляді алгоритму дій, опис відповідних елементів ЕК системи наведено в окремих розділах інструкцій користувача, блоку Загальна інформація системи (текст містить окремі посилання на детальний опис того чи іншого функціоналу системи). Опис унікальних ЕК або елементів функціоналу системи наведено в даному розділі інструкцій. 

Робота з даними пацієнта в системі також потребує використання функціоналу eHealth для передачі інформації про пацієнта до ЦК eHealth. Тому в даному розділі інструкцій наведено використання функціоналу eHealth, але лише в загальному вигляді. Детальний опис роботи з тим чи іншим елементом функціоналу наведено в окремому розділі Робота з "eHealth".

Враховуючи, що здебільшого робота користувачів ЛЗ як ПМД, так і СМД з даними пацієнта схожа в системі, інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД. Лише в певних моментах (де є різниця в роботі), інформація наводиться з приміткою ПМД або СМД.

Інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД, тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена приміткою ПМД або СМД - БУДЬТЕ УВАЖНІ!


Перелік інструкцій розділу та пошук 

Page Tree
expandCollapseAlltrue
rootРобота з ЕМК пацієнта
spacesINFO
excerpttrue
searchBoxtrue

Статистика переглядів інструкцій

Електронна медична карта (ЕМК) пацієнта

Передумови роботи з електронною медичною картою пацієнта (ЕМК)

  • Рекомендовано здійснити  "Пошук пацієнта в системі "eHealth"" Image Added спецдіязнаходиться в реєтрі "Пацієнти"/  "Всі пацієнти", для уникнення створення дублів.
Предупреждение
titleУВАГА!

Здійсніть пошук пацієнта  для уникнення створення дублів карток.

Обов'язково необхідно пересвідчитись чи немає ЕК  пацієнта створеного з помилкою у персональних даних.

Перегляд та робота ЕМК пацієнта

Для переходу в ЕМК пацієнта потрібно натиснути на спеціальну дію "ЕМК" (мал. 1)Image Added електронній карці пацієнта, або обрати реєстр "ЕМК", "Пацієнти", обрати пацієнта та натиснути спецдію "ЕМК" (мал. 2). 

Image AddedМал. 1 - Спецдія ЕМК пацієнта ( в ЕК)

Image Added

Мал. 12 - Спецдія ЕМК пацієнта (в реєстрі "Пацієнти")

Далі спеціаліст може, за потреби, створити Амбулаторну картку пацієнта, для цього необхідно в ЕМК пацієнта обрати вкладку "Медичні документи" (мал. 3).

Image Added

Мал. 3 - Створення Амбулаторної карти пацієнта 

Заповнити поля  форми створення Амбулаторної картки та натиснути "Ок" (мал. 4).

Image AddedМал. 4 - Заповнення Амбулаторної карти пацієнта 

Предупреждение

УВАГА!

Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також, в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.

Примечание

ВАЖЛИВО!

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системи, Загальні реєстриПерсональні налаштування та Робота з "eHealth", а також іншими розділами загального блоку, що будуть корисними при роботі із даним розділом.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам, які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД, тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена приміткою ПМД або СМД - БУДЬТЕ УВАЖНІ!