Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


Спеціальні дії реєстру «Всі заявки лабораторії»

  • Взяти заявку до виконання
  • Відмінити заявку
  • Відмітити як помилково внесену
  • Множинний друк обраних штрих-кодів зразків


2.1.Створення заявки

Щоб створити заявку на виконання дослідження оберіть реєстр «Всі заявки лабораторії» та натисніть на кнопку «Створити».

Зображення 1.Створення заявки на дослідження
Відкриється картка створення заявки.

Зображення 2.Картка заявки на дослідження
Секція 1 – для пошуку вже створеного в системі направлення чи внесення данних з паперового направлення.
Секція 2 – Загальна інформація про направлення, пацієнта, вид дослідженя та ініціатора.

  1. «Обрана підстава» - Номер та дата направлення;
  2. «Пацієнт» - Данні для ідентифікації пацієнта;
  3. «Дослідження» - Аналіз який потрібно провести;
  4. «ЗОЗ, що направив» - Організація, що направила на дослідження;
  5. «Лікар, що направив» - Лікар, що направила на дослідження;

Таблиця 1. Перелік показників які потрібно отримати в результаті дослідження.
Таблиця 2. Зразки передані в лабораторію.

2.1.1. Створення Заявки за зареєстрованим направленням.

Для створення завки, для направлення зареєстрованого в системі, достатньо в полі направлення ввести його номер та натиснути «пошук»,

Зображення 3
Всі данні, які вніс ініціатор дослідження, система заповнить автоматично.

Форма пошуку направлення

Для того, щоб викликати розширену форму пошуку направлення потрібно натиснути кнопку пошук, залишивши поле номер направлення пустим

  1. Тип – обирається «Направлення»;
  2. Номер – Номер направлення;
  3. Ідентифікатор зразку – Номер зразку біоматеріалу зареєстрованого в направленні;
  4. Дата – Дата створення направлення:
  5. Ідентифікатор пацієнта – Індивідуальний номер пацієнта;


2.1.2Створення Заявки за незареєстрованим направленням.

Для створення завки, для направлення незареєстрованого в системі, потрібно в полі направлення натиснути кнопку «Додати»,

Зображення 4.
та в формі створення направлення внести данні передані ініціатором направлення.

Зображення 5.Створення направлення

  1. «Дата» - Дата направлення;
  2. «Звідки направлено» - ЗОЗ, що направив;
  3. «Лікар» - Спеціаліст, що направив на дослідження;
  4. «Лабораторія» - Заклад, в який направлено;
  5. «Додати аналіз» - Аналіз, який потрібно провести;
  6. «Діагноз» - Причина аналізу;
  7. «Пацієнт» - Данні для ідентифікації пацієнта;
  8. «Тип направлення» - Форма для введення додаткових данних(анамнезу);

Створення Пацієнта з Картки створення направлення

2.1.3 Створення зразку.

Для внесення данних, щодо отриманого біоматеріалу, в секції «Зразки» натиснути кнопку «Додати»,

Зображення 6
Відкриється форма створення зразку, з можливістю внести данні зразку та роздрукувати штрих-код

Зображення 7.Зразок(Створення)

2.1.4 Прийняття зразку.

Щоб прийняти зразок, потрібно натиснути кнопку «Прийняти зразок»

Зображення 8.Заявка на дослідженя
Та ввести данні в формі реєстрації зразку в лабораторії

Зображення 9.Прийняти зразок

2.1.5 Редагування зразку.

Для прийнятого зразку в секції «Зразки», доступні слідуючі зміни:

  • Редагування – якщо потрібно внести зміни в данні для зразка;
  • Відбракувати зразок – якщо в процессі роботи виявлено, що зразок не відповідає вимогам;
  • Помістити в архів – якщо зразок залишено на зберігання;
  • Роздрукувати штрих-код – для друку штрих-коду;


Та в

2.1.6 Збереження заявки.

Після того, як всі данні в заявці внесені натиснути кнопку «Ок»

Зображення 10

2.2. Взяття заявки «До виконання»(Створення «Задачі»)

Щоб заявку в роботу оберіть її в реєстрі та натисніть кнопку «До виконання».

Зображення 11.До виконання
Відкриється форма «Заявка на дослідження до виконання»

Зображення 12.Заявка на дослідження до виконання

  1. Аналіз який потрібно провести;
  2. Зразок(ки) прийнятого матеріалу;
  3. Підрозділ призначений на обробку;
  4. Кабінет, в якому проводиться дослідження;
  5. Показники, які потрібно отримати в результаті аналізу;
  6. Пріоритет виконання аналізу;
  7. Відповідальний спеціаліст;
  8. Спеціаліст чи Пристрій який буде виконавцем дослідження;
  9. Вибір зі списку, зареєстрованих в відділі спеціалістів чи пристроїв;
  10. Коментар до аналізу;
  11. Створення ще одної задачі, в рамках данної заявки (відкривається форма «Контекст виконання» Зоб.11).



Зображення 13.Контекст виконання

2.3.Картка створеної задачі в стані «В роботі», «Виконано»

Картка містить 3 вкладки – «Зразки», «Показники», «Дії». В вкладці «Зразки» інформація доступна для редагування, в інших тільки для перегляду.

Зображення 14.Картка створеної задачі

Зображення 15.Показники

Зображення 16.Дії
3.1 Відбракування зразку
Для того щоб відбракувати зразок потрібно викликати форму «Відбракування», натиснувши кнопку

Де можна вказати, причину, дату, скановану копію документу причини, та більш повну інформацію в примітках

2.4.Робота з реєстрами

4.1Налагодження реєстру відображення інформації в реєстрі.
Для того, щоб переглянути будь-який реєстр потрібно в меню навігації обрати його(1), в секції 2 відображаються назви колонок присутніх в реєстри та за якими можна провести пошук чи сортування, натиснувши правою кнопкою мишки на назву колонки ми побачимо додаткові налаштування(3) відображення реєстру та сортування в ньому.

Щоб налагодити колонки які вам потрібні для перегляду, в меню (3), оберіть пункт налагодження колонок та в відкрившійся формі, поставте чи приберіть галочки напроти потрібних колонок.

4.2. Пошук раніше створених заявок, зразків.
Пошук раніше створених заявок, зразків виконується, за допомогою фільтрів в будь-які з колонок реєстру. Для цього потрівно навести мишкою на назву реєстру та натиснути на знак фільтрації , після цього з'явить вікно пошуку в обраному реєстрі з параметрами пошуку(1), та полем з вводом інформації для пошуку(2), надайте потрібну інформацію та натисніть застосувати(3), программа відобразить інформацію яка відповідає критеріям пошуку.

4.2. Експорт данних реєстру в Excel
Експорт данних реєстру в Excel ініціюється за допомогою кнопки Експорт,

2.5.Результати досліджень

Для друку результатів потрібно відкрити заявку, натиснути на вкладку друк та натиснути на друк потрібного шаблону.

Також якщо повернутись на вкладку головна, можна переглянути історію друку результатів аналізів.