Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

Тип помилки ЕРЛНАлгоритм дій лікаряКоментар, щодо можливих ситуацій
  1. Якщо по МВТН отримано помилку типу “Не знайдено страхувальника”, "Непрацездатну особу не знайдено в Реєстрі застрахованих осіб” або “Невірно ідентифікований пацієнт”.

Дана помилка пов'язана з непрацездатним або страхувальником (роботодавецем).

Ймовірні чинники, що впливають на причини отримання помилки від ЕСОЗ (за персональними даними пацієнта не вдалося ідентифікувати особу в Реєстрі застрахованих осіб):

  • особа насправді відсутня в РЗО;

  • не коректні відомості про РНОКПП (або серію та номер паспорту у разі відсутності) в реєстрі пацієнтів;

  • не коректні відомості про РНОКПП (або серію та номер паспорту у разі відсутності) в РЗО.

Всі помилки виникають лише при створенні нового МВТН.


Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії: 

  1. Виконати перевірку персональних даних пацієнта (або непрацездатної особи). 


2. Якщо виявлено помилку в персональних даних непрацездатної (пацієнта), то виправити (внесення змін до реєстрації ЕСОЗ) та виконати перевідправку МВТН.

3. Якщо все вірно з персональними даними, то порекомендувати пацієнту звернутися до ПФУ або роботодавця (страхувальника пацієнта).

4. Якщо питання зі сторони ПФУ не вирішується або персональні дані не підлягають виправленню та терміни дії МВТН (не готовий до сплати) дозволяють звернутися за технічною підтримкою, то зафіксувати звернення.

5. Якщо питання не вирішується та спливає термін по лікарняному пацієнта, видати паперовий (згідно роз'яснень в додатку до Наказу МОЗ від 01.06.2021 № 1066 (редакція від 29.09.2021).

Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від  дати створення та підписання висновку):

        1. Видати паперовий лікарняний.
        2. За потреби зафіксувати звернення в Систему техпідтримки eHelp або звернутися за допомогою іншим зручним способом.

Приклад для ситуації для виконання алгоритму: Прізвище відрізняється в реєстрації ЕСОЗ від ЕРЛН або не внесено зміни в інші персональні дані пацієнта.

Виняток при якому внесення змін до персональних даних та перевідправка не дадуть результату: Посвідка на постійне місце проживання, котра містить недопустимі символи, що не дозволяють зареєструвати в ЕСОЗ.

При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН



2. Якщо після обробки МВТН отримано помилку МВ типу "Неочікувана помилка".

Або виникає слідуюча ситуація:

  • "Стан в "eHealth"" 

Підписаний

  • "Стан обробки в черзі  "eHealth""

Успішна обробка

  • "Стан обробки МВ"

Отримано конкретний текст помилки

 

Неочікувана помилка - виникає на будь якому етапі створення МВТН.

На етапі створення нового МВТН виникає конкретна помилка у стані обробки МВ (стан обробки eHealth, в свою чергу,"Підписано" та "Успішна обробка").

Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії:

  1. Звернутися за технічною підтримкою та зафіксувати звернення.
  2. Якщо питання не вирішується та спливають терміни по лікарняному пацієнта, то видати паперовий згідно роз'яснень в Наказі МОЗ від 01.06.2021 № 1066 (редакція від 29.09.2021).

Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від  дати створення та підписання висновку):

  1. Видати паперовий лікарняний.
  2. Зафіксувати звернення (за потреби).

При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН.

Якщо паперовий лікарняний є подовженням або скороченням (існує пов'язаний МВТН) то вказати № ЕРЛН

3. Якщо у процесі обробки МВТН отримано помилку пов'язану з порушенням логіки на будь-якому етапі створення.

  • "Стан в "eHealth"" (поточний) 

Чернетка → Підписаний

  • "Стан обробки в черзі  "eHealth""

→ Помилка обробки (відображає текст помилки)

  • "Стан обробки МВ" ( з'явиться після обробки запиту на ЕРЛН Пенсійного фонду)

В процесі обробки → Помилка обробки (відображає текст помилки)

В очікуванні→ Помилка обробки (відображає текст помилки)


Помилка виникає на будь-якому етапі створення МВТН.

Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії: 

  1. Звернутися за технічною підтримкою та зафіксувати звернення.
  2. Якщо питання не вирішується та спливають терміни по лікарняному пацієнта, то видати паперовий згідно роз'яснень в Наказі МОЗ від 01.06.2021 № 1066 (редакція від 29.09.2021).

Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від  дати створення та підписання висновку):

  1. Видати паперовий лікарняний.
  2. Зафіксувати звернення (за потреби).

Детально рекомендації у відповідності до таблиці eHealth Довідник - RESULT - можливі результати обробки запиту ЕРЛНом).

Даний тип помилки виникає на будь якому етапі створення МВТН, тому потрібно зняти логи та скріни з усіх МВТН, що входять до одного лянцюгу.

Ланцюжок - МВТН однієї категорії, що пов'язані між собою.

При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН.

Якщо паперовий лікарняний є подовженням або скороченням (існує пов'язаний МВТН) то вказати № ЕРЛН

4. Якщо по МВТН отримано помилки але відсутній текстовий опис помилки.


Помилка виникає на будь-якому етапі створення МВТН (без текстового опису помилки ЕРЛН). 

Текст помилки ЕРЛН відсутній у випадку помилки відправки. На стороні ЕСОЗ відсутній зв'язок з ЕРЛН (перенавантаження, технічні збої). Повторна перевідправка МВТН в ЕСОЗ до ЕРЛН через кожні 3 години. При перевідправці з інтерфейсу користувачем отримання помилки "404 Bad Request"

Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії:

  1. Дочекатися перевідправки МВТН в ЕСОЗ до ЕРЛН (таймер 3 години)
  2. Якщо помилка залишається, то не перевідправляти самостійно. Звернутися за технічною підтримкою та зафіксувати звернення.
  3. Якщо питання не вирішується та спливають терміни по лікарняному пацієнта, то видати паперовий згідно роз'яснень в Наказі МОЗ від 01.06.2021 № 1066 (редакція від 29.09.2021).

Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від  дати створення та підписання висновку):

  1. Видати паперовий
  2. Зафіксувати звернення (за потреби)
Детально рекомендації у відповідності до таблиці eHealth Довідник - RESULT - можливі результати обробки запиту ЕРЛНом
  1. )
.

Даний тип помилки виникає на будь якому етапі створення МВТН, тому потрібно зняти логи та скріни з усіх МВТН, що входять до одного лянцюгу.

Ланцюжок - МВТН однієї категорії, що пов'язані між собою.

При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН.

Якщо паперовий лікарняний є подовженням або скороченням (існує пов'язаний МВТН) то вказати № ЕРЛН

5. Не підпадає під опис попередніх пунктів



Помилка виникає на будь-якому етапі створення МВТН.

Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії:

  1. Звернутися за технічною підтримкою та зафіксувати звернення.
  2. Якщо питання не вирішується та спливають терміни по лікарняному пацієнта, то видати паперовий згідно роз'яснень в Наказі МОЗ від 01.06.2021 № 1066 (редакція від 29.09.2021).

Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від  дати створення та підписання висновку):

  1. Видати паперовий
  2. Зафіксувати звернення (за потреби)

При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН.

Якщо паперовий лікарняний є подовженням або скороченням (існує пов'язаний МВТН) то вказати № ЕРЛН

...