Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

Статуси листків непрацездатності в ЕРЛН та структура листка непрацездатності

Закритий - вважається таким з дати початку непрацездатності до дати її закінчення;
Готовий до сплати (виданий) - стає таким через сім днів від дати закінчення періоду дії;
Помилково сформований - стає таким, коли лікар вносить зміни до МВТН, на підставі якого сформовано листок непрацездатності, шляхом скасування МВТН;
Недійсний - буває таким, коли у цей же період непрацездатності в Реєстрі існує листок непрацездатності за іншою причиною непрацездатності, що його скорочує відповідно до Правил скорочення;
Оплачений - стає таким, коли страхувальник отримав фінансування від ФССУ.

Структура унікального номеру листка непрацездатності (мал. 1):Image Removed

Image Added

Мал. 1 - Номер в ЕРЛН (приклад)

  • Номер випадку непрацездатності,
  • Порядковий номер
  • Номер версії листка непрацездатності.

Номер версії позначається цифрою «1» при створенні нового випадку непрацездатності та при створенні листка, як продовження. Номер збільшується («2»; «3» та далі за порядком) при внесенні кожної наступної зміни до листка непрацездатності на підставі кожної наступної зміни до медичного висновку про тимчасову непрацездатність.

...

Приклад пошуку та перевірки стану ЕРЛН на ПФУ

  1. Перейти на портал ПФУ https://portal.pfu.gov.ua/
  2. Обрати розділ "Листки непрацездатності" та відкрити сторінку "Пошук листка непрацездатності" (мал. 2).

Image Added

Мал. 2 - Розділ "Листки непрацездатності" (портал ПФУ)

3. На сторінці пошуку електронного лікарняного необхідно ввести номер листка непрацездатності та натиснути "Знайти" (мал. 3).

Image Added

Мал. 3 - Пошук листка непрацездатності

4. Система видасть данні, що стосуються вказаного листка непрацездатності (мал. 4).

Image AddedМал. 4 - Результат пошуку внесеного ЕРЛН

Алгоритм дій у разі виникнення помилок ЕРЛН

Також нагадуємо алгоритм при отриманні  будь-якої помилки від ЕРЛН:
1. Перевірити персональні дані непрацездатної особи, якщо від ЕРЛН надійшла помилка.
2. Якщо помилка пов’язана з персональними даними пацієнта, необхідно редагувати пацієнта в системі eHealthТакож нагадуємо алгоритм при отриманні  будь-якої помилки від ЕРЛН:
1. Перевірити персональні дані непрацездатної особи, якщо від ЕРЛН надійшла помилка.
2. Якщо помилка пов’язана з персональними даними пацієнта, необхідно редагувати пацієнта в системі eHealth.
Що стосується помилок, пов’язаних з інформацією при реєстрації медичного висновку - "Відсутній страхувальник". За даними ФССУ дана помилка пов'язана, із звітуванням роботодавців за своїх застрахованих осіб. При прийнятті особи обов'язково потрібно подавати повідомлення про прийняття на роботу за будь-якими типами трудових договорів. При формуванні звітів щодо ЄСВ потрібно ретельно перевіряти дані про РНОКПП, а для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття РНОКПП і мають відмітку у паспорті, паспортні дані, вказані у звіті.

Тип помилки ЕРЛНАлгоритм дій лікаряКоментар, щодо можливих ситуацій
  1. Якщо по МВТН отримано помилку типу “Не знайдено страхувальника”, "Непрацездатну особу не знайдено в Реєстрі застрахованих осіб” або “Невірно ідентифікований пацієнт”.

Дана помилка пов'язана з непрацездатним або страхувальником (роботодавецем).

Ймовірні чинники, що впливають на причини отримання помилки від ЕСОЗ (за персональними даними пацієнта не вдалося ідентифікувати особу в Реєстрі застрахованих осіб):

  • особа насправді відсутня в РЗО;

  • не коректні відомості про РНОКПП (або серію та номер паспорту у разі відсутності) в реєстрі пацієнтів;

  • не коректні відомості про РНОКПП (або серію та номер паспорту у разі відсутності) в РЗО.

Всі помилки виникають лише при створенні нового МВТН.


Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії: 

  1. Виконати перевірку персональних даних пацієнта (або непрацездатної особи). 

Image Modified


2. Якщо виявлено помилку в персональних даних непрацездатної (пацієнта), то виправити (внесення змін до реєстрації ЕСОЗ) та виконати перевідправку МВТН.

3. Якщо все вірно з персональними даними, то порекомендувати пацієнту звернутися до ПФУ або роботодавця (страхувальника пацієнта).

Image Modified

4. Якщо питання зі сторони ПФУ не вирішується або персональні дані не підлягають виправленню та терміни дії МВТН (не готовий до сплати) дозволяють звернутися за технічною підтримкою, то зафіксувати звернення.

5. Якщо питання не вирішується та спливає термін по лікарняному пацієнта, видати паперовий (згідно роз'яснень в додатку до Наказу МОЗ від 01.06.2021 № 1066 (редакція від 29.09.2021).

Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від  дати створення та підписання висновку):

        1. Видати паперовий лікарняний.
        2. За потреби зафіксувати звернення в Систему техпідтримки eHelp або звернутися за допомогою іншим зручним способом.

Image Modified

Приклад для ситуації для виконання алгоритму: Прізвище відрізняється в реєстрації ЕСОЗ від ЕРЛН або не внесено зміни в інші персональні дані пацієнта.

Виняток при якому внесення змін до персональних даних та перевідправка не дадуть результату: Посвідка на постійне місце проживання, котра містить недопустимі символи, що не дозволяють зареєструвати в ЕСОЗ.

При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН



2. Якщо після обробки МВТН отримано помилку МВ типу "Неочікувана помилка".

Або виникає слідуюча ситуація:

  • "Стан в "eHealth"" 

Підписаний

  • "Стан обробки в черзі  "eHealth""

Успішна обробка

  • "Стан обробки МВ"

Отримано конкретний текст помилки

 

Неочікувана помилка - виникає на будь якому етапі створення МВТН.

На етапі створення нового МВТН виникає конкретна помилка у стані обробки МВ (стан обробки eHealth, в свою чергу,"Підписано" та "Успішна обробка").

Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії:

  1. Звернутися за технічною підтримкою та зафіксувати звернення.
  2. Якщо питання не вирішується та спливають терміни по лікарняному пацієнта, то видати паперовий згідно роз'яснень в Наказі МОЗ від 01.06.2021 № 1066 (редакція від 29.09.2021).

Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від  дати створення та підписання висновку):

  1. Видати паперовий лікарняний.
  2. Зафіксувати звернення (за потреби).

При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН.

Якщо паперовий лікарняний є подовженням або скороченням (існує пов'язаний МВТН) то вказати № ЕРЛН

3. Якщо у процесі обробки МВТН отримано помилку пов'язану з порушенням логіки на будь-якому етапі створення.

  • "Стан в "eHealth"" (поточний) 

Чернетка → Підписаний

  • "Стан обробки в черзі  "eHealth""

→ Помилка обробки (відображає текст помилки)

  • "Стан обробки МВ" ( з'явиться після обробки запиту на ЕРЛН Пенсійного фонду)

В процесі обробки → Помилка обробки (відображає текст помилки)

В очікуванні→ Помилка обробки (відображає текст помилки)

Якщо помилку


Помилка виникає на будь-якому етапі створення МВТН.

Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії: 

  1. Звернутися за технічною підтримкою та зафіксувати звернення.
  2. Якщо питання не вирішується та спливають терміни по лікарняному пацієнта, то видати паперовий згідно роз'яснень в
додатку 1066
  1. Наказі МОЗ від 01.06.2021 № 1066 (редакція від 29.09.2021).

Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від  дати створення та підписання висновку):

  1. Видати паперовий лікарняний.
  2. Зафіксувати звернення (за потреби).

Детально рекомендації у відповідності до таблиці eHealth Довідник - RESULT - можливі результати обробки запиту ЕРЛНом).

Даний тип помилки виникає на будь якому етапі створення МВТН, тому потрібно зняти логи та скріни з усіх МВТН, що входять до одного лянцюгу.

Ланцюжок - МВТН однієї категорії, що пов'язані між собою.

При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН.

Якщо паперовий лікарняний є подовженням або скороченням (існує пов'язаний МВТН) то вказати № ЕРЛН

4. Якщо по МВТН отримано помилки але відсутній текстовий опис помилки.

Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії:


Помилка виникає на будь-якому етапі створення МВТН (без текстового опису помилки ЕРЛН). 

Текст помилки ЕРЛН відсутній у випадку помилки відправки. На стороні ЕСОЗ відсутній зв'язок з ЕРЛН (перенавантаження, технічні збої). Повторна перевідправка

Дочекатися перевідправки

МВТН в ЕСОЗ до ЕРЛН

(таймер

через кожні 3 години

)

. При перевідправці з інтерфейсу користувачем отримання помилки "404 Bad Request"

Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії:

  1. Дочекатися перевідправки МВТН в ЕСОЗ до ЕРЛН (таймер 3 години)
  2. Якщо помилка
Якщо помилка
  1. залишається, то не перевідправляти самостійно. Звернутися за технічною підтримкою та зафіксувати
звернення.
  • Якщо питання не вирішується та спливають терміни по лікарняному пацієнта, то видати паперовий згідно роз'яснень в додатку 1066
  • Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від  дати створення та підписання висновку):

    1. Видати паперовий
    2. Зафіксувати звернення (за потреби)

    Детально рекомендації у відповідності до таблиці eHealth Довідник - RESULT - можливі результати обробки запиту ЕРЛНом).

    Даний тип помилки виникає на будь якому етапі створення МВТН, тому потрібно зняти логи та скріни з усіх МВТН, що входять до одного лянцюгу.

    Ланцюжок - МВТН однієї категорії, що пов'язані між собою.

    При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН.

    Якщо паперовий лікарняний є подовженням або скороченням (існує пов'язаний МВТН) то вказати № ЕРЛН

    5. Якщо при повторній відправці МВТН отримано "404 Bad Request".

    Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії:

    1. Звернутися за технічною підтримкою та зафіксувати звернення.
    2. Якщо питання не вирішується та спливають терміни по лікарняному пацієнта, то видати паперовий згідно роз'яснень в додатку 1066

    Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від  дати створення та підписання висновку):

    1. Видати паперовий
    2. Зафіксувати звернення (за потреби)

    Детально рекомендації у відповідності до таблиці eHealth Довідник - RESULT - можливі результати обробки запиту ЕРЛНом).

    Даний тип помилки виникає на будь якому етапі створення МВТН, тому потрібно зняти логи та скріни з усіх МВТН, що входять до одного лянцюгу.

    Ланцюжок - МВТН однієї категорії, що пов'язані між собою.

    При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН.

    Якщо паперовий лікарняний є подовженням або скороченням (існує пов'язаний МВТН) то вказати № ЕРЛН

    6. Не підпадає під опис попередніх пунктів

    Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії:

    1. Звернутися за технічною підтримкою та зафіксувати звернення.
    2. Якщо питання не вирішується та спливають терміни по лікарняному пацієнта, то видати паперовий згідно роз'яснень в додатку 1066

    Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від  дати створення та підписання висновку):

    1. Видати паперовий
    2. Зафіксувати звернення (за потреби)

    Детально рекомендації у відповідності до таблиці eHealth Довідник - RESULT - можливі результати обробки запиту ЕРЛНом).

    Даний тип помилки виникає на будь якому етапі створення МВТН, тому потрібно зняти логи та скріни з усіх МВТН, що входять до одного лянцюгу.

    Ланцюжок - МВТН однієї категорії, що пов'язані між собою.

    При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН.

    Якщо паперовий лікарняний є подовженням або скороченням (існує пов'язаний МВТН) то вказати № ЕРЛН

    тип запиту / значення

    група / значення

    помилка / значення

    Кометар

    відповідь / асинхрон / код

    RESULT

    ЕСОЗ

    Адміністратор ЕСОЗ

    Лікар

    Пацієнт

    реєстрація нового медичного висновку

    неочікувана помилка

    Неочікувана помилка при створенні

    Обробка завершилася не передбаченим чинною логікою результатом. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН

    1000

    Ініціювати розгяд питання в ПФУ

    дослідити проблему

    -

    -

    реєстрація нового медичного висновку

    все ок

    ЕЛН створено успішно

    ЕЛН на підставі МВТН створено успішно

    1101

    -

    -

    -

    -

    реєстрація нового медичного висновку

    все ок

    ЕЛН створено успішно в статусі "Недійсний" (існує інший випадок непрацездатності з іншої причини)

    ЕЛН на підставі МВТН створено успішно але в статусі недійсний. ЦЕ значить що на поточний момент в ЕРЛН існує інший ЕЛН з причиною, яка не може бути скороченою новим випадком

    1102

    -

    -

    -

    -

    реєстрація нового медичного висновку

    непрацездатний

    Непрацездатну особу не знайдено в Реєстрі застрахованих осіб

    За отриманими від ЕСОЗ персональними даними пацієнта не вдалося ідентифікувати особу в Реєстрі застрахованих осіб. Ймовірні причини:

    • особа насправді відсутня в РЗО;

    • не коректні відомості про РНОКПП (або серію та номер паспорту у разі відсутності) в реєстрі пацієнтів;

    • не коректні відомості про РНОКПП (або серію та номер паспорту у разі відсутності) в РЗО

    1201

    -

    -

    За потреби перевірити та актуалізувати дані про пацієнта

    Надати лікарю коректні персональні дані та перевірити інформацію про себе в РЗО

    реєстрація нового медичного висновку

    непрацездатний

    Помилка однозначного пошуку в РЗО / Перевірте коретність ПІБ та документ

    За отриманими від ЕСОЗ персональними даними пацієнта не вдалося ідентифікувати особу в Реєстрі застрахованих осіб але було знайдено співпадіння по РНОКПП. Ймовірні причини:

    • не коректні відомості про прізвище, ім'я та по-батькові або некоректний номер паспортного документу (для осіб, що відмовилися від РНОКПП) в реєстрі пацієнтів;

    • не коректні відомості про прізвище, ім'я та по-батькові або некоректний номер паспортного документу (для осіб, що відмовилися від РНОКПП) в РЗО

    1202

    -

    -

    За потреби перевірити та актуалізувати дані про пацієнта

    Надати лікарю коректні персональні дані та перевірити інформацію про себе в РЗО

    реєстрація нового медичного висновку

    непрацездатний

    Помилка однозначного пошуку в РЗО / За направленими персональними даними знайдено більше однієї особи / Перевірте ПІБ та документ особи

    За отриманими від ЕСОЗ персональними даними пацієнта не вдалося ОДНОЗНАЧНО ідентифікувати особу в Реєстрі застрахованих осіб але було знайдено бвльше 1 співпадіння по РНОКПП або серії номеру паспортного документа. Ймовірні причини:

    • не коректні відомості про прізвище, ім'я та по-батькові або некоректний номер паспортного документу (для осіб, що відмовилися від РНОКПП) в реєстрі пацієнтів;

    • не коректні відомості про прізвище, ім'я та по-батькові або некоректний номер паспортного документу (для осіб, що відмовилися від РНОКПП) в РЗО

    1203

    -

    -

    За потреби перевірити та актуалізувати дані про пацієнта

    Надати лікарю коректні персональні дані та перевірити інформацію про себе в РЗО

    реєстрація нового медичного висновку

    страхувальник

    Відсутня інформація про трудові відносини на дату початку періоду непрацездатності

    За отриманими від ЕСОЗ персональними даними пацієнта особу БУЛО ідентифіковано в Реєстрі застрахованих осіб. Ймовірні причини:

    • особа на поточний момент не перебуває в жодних трудових відносинах;

    • відомості про початок трудових відносин ще не надано до РЗО;

    • інші причини відсутності інформації в РЗО

    1301

    -

    -

    Надати пацієнту рекомендацію звернутися до роботодавця та/або ПФУ і після вирічення питання на стороні РЗО - перевідправити МВТН повторно за зверненням пацієнта

    Звернутися до роботодавця та/або ПФУ для забезпечення вирішення питання

    реєстрація нового медичного висновку

    логіка

    Направлений МВТН вже було оброблено

    МВТН направляється до ЕРЛН повторно після отримання коду результату 1101 або 1102

    1401

    -

    -

    -

    продовження медичного випадку

    неочікувана помилка

    Неочікувана помилка при продовження

    Такий тип запиту не передбачено поточною логікою. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН

    2000

    алярм

    дослідити проблему

    -

    -

    продовження медичного випадку

    все ок

    ЕЛН продовжено успішно

    Такий тип запиту не передбачено поточною логікою. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН

    2101

    алярм

    дослідити проблему

    -

    -

    продовження медичного випадку

    логіка

    Продовження випадку неможливе щодо ЕЛН, який має статус "Помилково сформований"

    Такий тип запиту не передбачено поточною логікою. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН

    2201

    алярм

    дослідити проблему

    -

    -

    продовження медичного випадку

    логіка

    Продовження випадку неможливе - МВТН який продовжується не останній (вже продовжено/скорочено)

    Такий тип запиту не передбачено поточною логікою. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН

    2202

    алярм

    дослідити проблему

    -

    -

    продовження медичного випадку

    логіка

    Продовження випадку неможливе - для попереднього МВТН не було створено ЕЛН

    Такий тип запиту не передбачено поточною логікою. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН

    2203

    алярм

    дослідити проблему

    -

    -

    продовження медичного випадку

    логіка

    Продовження неможливе - ЕЛН який продовжується заборонено змінювати (ЕЛН в статусі "Готовий до сплати")

    Такий тип запиту не передбачено поточною логікою. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН

    2204

    алярм

    дослідити проблему

    -

    -

    скорочення терміну медичного висновку

    неочікувана помилка

    Неочікувана помилка при скороченні

    Обробка завершилася не передбаченим чинною логікою результатом. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН

    3000

    алярм

    дослідити проблему

    -

    -

    скорочення терміну медичного висновку

    все ок

    ЕЛН скорочено успішно

    ЕЛН на підставі МВТН скорочено успішно

    3101

    -

    -

    -

    -

    скорочення терміну медичного висновку

    логіка

    Скорочення випадку неможливе щодо ЕЛН, який має статус "Помилково сформований"

    В МВТН, який мав скоротити випадок непрацездатності, вказано відомості про попередній МВТН, який було раніше помічено як помилковий. Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ

    3201

    -

    -

    Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ

    скорочення терміну медичного висновку

    логіка

    Скорочення випадку неможливе - МВТН який скорочується не останній (вже продовжено/скорочено)

    В МВТН, який мав скоротити випадок непрацездатності, вказано відомості про МВТН, який не є останнім у послідовності МВТН випадку непрацездатності. Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ

    3202

    -

    -

    Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ

    скорочення терміну медичного висновку

    логіка

    Скорочення неможливе - ЕЛН який скорочується заборонено змінювати (ЕЛН в статусі "Готовий до сплати")

    ЕЛН, який мав скоротитися на підставі МВТН, уже у статусі "Готовий до сплати" і не може бути скороченим. Відповідно до поточних налаштувань обмежень щодо створення в минулому, така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ

    3203

    -

    -

    Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ

    скорочення терміну медичного висновку

    логіка

    Скорочення випадку неможливе - випадок непрацездатності, який продовжується уже завершено новим МВТН іншої категорії

    ЕЛН, який мав скоротитися на підставі МВТН, не може бути скороченим оскільки він був скорочений при створенні нового ЕЛН в межах іншого випадку непрацездатності

    3204

    -

    -

    -

    -

    скорочення терміну медичного висновку

    логіка

    Скорочення випадку неможливе - для попереднього МВТН не було створено ЕЛН

    В МВТН, який мав скоротити випадок непрацездатності, вказано відомості про попередній МВТН, на підставі якого в ЕРЛН не було створено ЕЛН. У разі отримання такого результату, варто перевірити який результат було отримано по попередньому МВТН.

    3205

    -

    -

    Перевірити який результат було отримано по попередньому МВТН

    -

    реєстрація нового медичного висновку як продовження (для тривалої хвороби).

    неочікувана помилка

    Неочікувана помилка при продовженні як створенні

    Обробка завершилася не передбаченим чинною логікою результатом. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН

    4000

    алярм

    дослідити проблему

    -

    -

    реєстрація нового медичного висновку як продовження (для тривалої хвороби).

    все ок

    ЕЛН створено успішно як продовження випадку

    ЕЛН на продовження випадку непрацездатності на підставі МВТН створено успішно

    4101

    -

    -

    -

    -

    реєстрація нового медичного висновку як продовження (для тривалої хвороби).

    логіка

    Продовження випадку неможливе - для попереднього МВТН не було створено ЕЛН

    В МВТН, який мав продовжити випадок непрацездатності, вказано відомості про попередній МВТН, на підставі якого в ЕРЛН не було створено ЕЛН. У разі отримання такого результату, варто перевірити який результат було отримано по попередньому МВТН.

    4201

    -

    -

    Перевірити який результат було отримано по попередньому МВТН

    реєстрація нового медичного висновку як продовження (для тривалої хвороби).

    логіка

    Продовження випадку неможливе щодо ЕЛН, який має статус "Помилково сформований"

    В МВТН, який мав продовжити випадок непрацездатності, вказано відомості про попередній МВТН, який було раніше помічено як помилковий. Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ

    4202

    -

    -

    Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ

    реєстрація нового медичного висновку як продовження (для тривалої хвороби).

    логіка

    Продовження випадку неможливе - дати строку дії МВТН не припустима відносно періоду непрацездатності в раніше створеному ЕЛН (дата початку строку дії менша за початок періоду в ЕЛН або більша за дату кінця періоду ЕЛН більше ніж на 1 день)

    Дати строку дії МВТН не припустимі відносно періоду непрацездатності в раніше створеному ЕЛН (дата початку строку дії менша за початок періоду в ЕЛН або більша за дату кінця періоду ЕЛН більше ніж на 1 день). Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ

    4203

    -

    -

    Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ

    реєстрація нового медичного висновку як продовження (для тривалої хвороби).

    логіка

    Продовження випадку неможливе - МВТН який продовжується не останній (вже продовжено/скорочено)

    В МВТН, який мав продовжити випадок непрацездатності, вказано відомості про МВТН, який не є останнім у послідовності МВТН випадку непрацездатності. Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ

    4204

    -

    -

    Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ

    реєстрація нового медичного висновку як продовження (для тривалої хвороби).

    логіка

    Продовження випадку неможливе - випадок непрацездатності, який продовжується уже завершено новим МВТН іншої категорії

    Випадок непрацездатності, який потрібно було продовжити на підставі МВТН, не може бути продовжено оскільки він був скорочений при створенні нового ЕЛН в межах іншого випадку непрацездатності

    4205

    -

    -

    -

    -

    скасування

    неочікувана помилка

    Неочікувана помилка при скасуванні

    Обробка завершилася не передбаченим чинною логікою результатом. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН

    5000

    алярм

    дослідити проблему

    -

    -

    скасування

    все ок

    ЕЛН позначено як помилково створений

    Для ЕЛН, створеного на підставі МВТН, щодо якого до ЕРЛН було направлено інформацію про скасування, було встановлено статус "Помилково сформований"

    5101

    -

    -

    -

    -

    скасування

    логіка

    Статус "Помилково сформований" було встановлено раніше

    Для ЕЛН, створеного на підставі МВТН, щодо якого до ЕРЛН було направлено інформацію про скасування, було УЖЕ встановлено статус "Помилково сформований" РАНІШЕ

    5201

    -

    -

    -

    -

    скасування

    логіка

    Неможливо встановити статус "Помилково сформований" по ЕЛН, щодо якого є продовження випадку

    МВТН щодо якого надійшло повідомлення є підставою для ЕЛН після створення якого уже було його скорочення чи продовження випадку. Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ

    5202

    -

    -

    Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ

    скасування

    логіка

    Неможливо встановити статус "Помилково сформований" по ЕЛН в статусі "Готовий до сплати"

    ЕЛН створений на підставі МВТН, який було помічено як помилковий уже у статусі "Готовий до сплати" і не може бути переведений в статус "Помилково сформований". Відповідно до поточних налаштувань обмежень щодо створення в минулому, така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ

    5203

    -

    -

    Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ

    скасування

    логіка

    ЕЛН створений за таким МВТН відсутній у реєстрі

    На підставі МВТН який помічено як помилковий в ЕРЛН не було створено ЕЛН. У разі отримання такого результату, варто перевірити який результат було отримано по попередньому МВТН.

    5204

    -

    -

    Перевірити який результат було отримано по попередньому МВТН

    Довідник - CANCEL_REASON

    1. звернення.
    2. Якщо питання не вирішується та спливають терміни по лікарняному пацієнта, то видати паперовий згідно роз'яснень в Наказі МОЗ від 01.06.2021 № 1066 (редакція від 29.09.2021).

    Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від  дати створення та підписання висновку):

    1. Видати паперовий
    2. Зафіксувати звернення (за потреби)

    Детально рекомендації у відповідності до таблиці eHealth Довідник - RESULT - можливі результати обробки запиту ЕРЛНом).

    Даний тип помилки виникає на будь якому етапі створення МВТН, тому потрібно зняти логи та скріни з усіх МВТН, що входять до одного лянцюгу.

    Ланцюжок - МВТН однієї категорії, що пов'язані між собою.

    При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН.

    Якщо паперовий лікарняний є подовженням або скороченням (існує пов'язаний МВТН) то вказати № ЕРЛН

    5. Не підпадає під опис попередніх пунктів



    Помилка виникає на будь-якому етапі створення МВТН.

    Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії:

    1. Звернутися за технічною підтримкою та зафіксувати звернення.
    2. Якщо питання не вирішується та спливають терміни по лікарняному пацієнта, то видати паперовий згідно роз'яснень в Наказі МОЗ від 01.06.2021 № 1066 (редакція від 29.09.2021).

    Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від  дати створення та підписання висновку):

    1. Видати паперовий
    2. Зафіксувати звернення (за потреби)

    При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН.

    Якщо паперовий лікарняний є подовженням або скороченням (існує пов'язаний МВТН) то вказати № ЕРЛН

    Ключ

    Значення

    1

    Помилка ідентифікації

    2

    Помилка ручного вводу