...
Статуси листків непрацездатності в ЕРЛН та структура листка непрацездатності |
---|
• Закритий - вважається таким з дати початку непрацездатності до дати її закінчення; Структура унікального номеру листка непрацездатності (мал. 1): Мал. 1 - Номер в ЕРЛН (приклад)
Номер версії позначається цифрою «1» при створенні нового випадку непрацездатності та при створенні листка, як продовження. Номер збільшується («2»; «3» та далі за порядком) при внесенні кожної наступної зміни до листка непрацездатності на підставі кожної наступної зміни до медичного висновку про тимчасову непрацездатність. |
...
Приклад пошуку та перевірки стану ЕРЛН на ПФУ
- Перейти на портал ПФУ https://portal.pfu.gov.ua/
- Обрати розділ "Листки непрацездатності" та відкрити сторінку "Пошук листка непрацездатності" (мал. 2).
Мал. 2 - Розділ "Листки непрацездатності" (портал ПФУ)
3. На сторінці пошуку електронного лікарняного необхідно ввести номер листка непрацездатності та натиснути "Знайти" (мал. 3).
Мал. 3 - Пошук листка непрацездатності
4. Система видасть данні, що стосуються вказаного листка непрацездатності (мал. 4).
Мал. 4 - Результат пошуку внесеного ЕРЛН
Алгоритм дій у разі виникнення помилок ЕРЛН
Також нагадуємо алгоритм при отриманні будь-якої помилки від ЕРЛН:
1. Перевірити персональні дані непрацездатної особи, якщо від ЕРЛН надійшла помилка.
2. Якщо помилка пов’язана з персональними даними пацієнта, необхідно редагувати пацієнта в системі eHealthТакож нагадуємо алгоритм при отриманні будь-якої помилки від ЕРЛН:
1. Перевірити персональні дані непрацездатної особи, якщо від ЕРЛН надійшла помилка.
2. Якщо помилка пов’язана з персональними даними пацієнта, необхідно редагувати пацієнта в системі eHealth.
Що стосується помилок, пов’язаних з інформацією при реєстрації медичного висновку - "Відсутній страхувальник". За даними ФССУ дана помилка пов'язана, із звітуванням роботодавців за своїх застрахованих осіб. При прийнятті особи обов'язково потрібно подавати повідомлення про прийняття на роботу за будь-якими типами трудових договорів. При формуванні звітів щодо ЄСВ потрібно ретельно перевіряти дані про РНОКПП, а для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття РНОКПП і мають відмітку у паспорті, паспортні дані, вказані у звіті.
Тип помилки ЕРЛН | Алгоритм дій лікаря | Коментар, щодо можливих ситуацій |
---|---|---|
Дана помилка пов'язана з непрацездатним або страхувальником (роботодавецем). Ймовірні чинники, що впливають на причини отримання помилки від ЕСОЗ (за персональними даними пацієнта не вдалося ідентифікувати особу в Реєстрі застрахованих осіб):
Всі помилки виникають лише при створенні нового МВТН. | Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії:
2. Якщо виявлено помилку в персональних даних непрацездатної (пацієнта), то виправити (внесення змін до реєстрації ЕСОЗ) та виконати перевідправку МВТН. 3. Якщо все вірно з персональними даними, то порекомендувати пацієнту звернутися до ПФУ або роботодавця (страхувальника пацієнта). 4. Якщо питання зі сторони ПФУ не вирішується або персональні дані не підлягають виправленню та терміни дії МВТН (не готовий до сплати) дозволяють звернутися за технічною підтримкою, то зафіксувати звернення. 5. Якщо питання не вирішується та спливає термін по лікарняному пацієнта, видати паперовий (згідно роз'яснень в додатку до Наказу МОЗ від 01.06.2021 № 1066 (редакція від 29.09.2021). Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від дати створення та підписання висновку):
| Приклад для ситуації для виконання алгоритму: Прізвище відрізняється в реєстрації ЕСОЗ від ЕРЛН або не внесено зміни в інші персональні дані пацієнта. Виняток при якому внесення змін до персональних даних та перевідправка не дадуть результату: Посвідка на постійне місце проживання, котра містить недопустимі символи, що не дозволяють зареєструвати в ЕСОЗ. При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН |
2. Якщо після обробки МВТН отримано помилку МВ типу "Неочікувана помилка". Або виникає слідуюча ситуація:
Підписаний
Успішна обробка
Отримано конкретний текст помилки
Неочікувана помилка - виникає на будь якому етапі створення МВТН. На етапі створення нового МВТН виникає конкретна помилка у стані обробки МВ (стан обробки eHealth, в свою чергу,"Підписано" та "Успішна обробка"). | Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії:
Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від дати створення та підписання висновку):
| При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН. Якщо паперовий лікарняний є подовженням або скороченням (існує пов'язаний МВТН) то вказати № ЕРЛН |
3. Якщо у процесі обробки МВТН отримано помилку пов'язану з порушенням логіки на будь-якому етапі створення.
Чернетка → Підписаний
→ Помилка обробки (відображає текст помилки)
В процесі обробки → Помилка обробки (відображає текст помилки) В очікуванні→ Помилка обробки (відображає текст помилки) |
Помилка виникає на будь-якому етапі створення МВТН. | Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії:
|
Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від дати створення та підписання висновку):
| Детально рекомендації у відповідності до таблиці eHealth Довідник - RESULT - можливі результати обробки запиту ЕРЛНом). Даний тип помилки виникає на будь якому етапі створення МВТН, тому потрібно зняти логи та скріни з усіх МВТН, що входять до одного лянцюгу. Ланцюжок - МВТН однієї категорії, що пов'язані між собою. При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН. Якщо паперовий лікарняний є подовженням або скороченням (існує пов'язаний МВТН) то вказати № ЕРЛН |
4. Якщо по МВТН отримано помилки але відсутній текстовий опис помилки. |
Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії:
Помилка виникає на будь-якому етапі створення МВТН (без текстового опису помилки ЕРЛН). Текст помилки ЕРЛН відсутній у випадку помилки відправки. На стороні ЕСОЗ відсутній зв'язок з ЕРЛН (перенавантаження, технічні збої). Повторна перевідправка |
МВТН в ЕСОЗ до ЕРЛН |
через кожні 3 години |
. При перевідправці з інтерфейсу користувачем отримання помилки "404 Bad Request" | Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії:
|
|
Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від дати створення та підписання висновку):
- Видати паперовий
- Зафіксувати звернення (за потреби)
Детально рекомендації у відповідності до таблиці eHealth Довідник - RESULT - можливі результати обробки запиту ЕРЛНом).
Даний тип помилки виникає на будь якому етапі створення МВТН, тому потрібно зняти логи та скріни з усіх МВТН, що входять до одного лянцюгу.
Ланцюжок - МВТН однієї категорії, що пов'язані між собою.
При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН.
Якщо паперовий лікарняний є подовженням або скороченням (існує пов'язаний МВТН) то вказати № ЕРЛН
5. Якщо при повторній відправці МВТН отримано "404 Bad Request".
Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії:
- Звернутися за технічною підтримкою та зафіксувати звернення.
- Якщо питання не вирішується та спливають терміни по лікарняному пацієнта, то видати паперовий згідно роз'яснень в додатку 1066
Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від дати створення та підписання висновку):
- Видати паперовий
- Зафіксувати звернення (за потреби)
Детально рекомендації у відповідності до таблиці eHealth Довідник - RESULT - можливі результати обробки запиту ЕРЛНом).
Даний тип помилки виникає на будь якому етапі створення МВТН, тому потрібно зняти логи та скріни з усіх МВТН, що входять до одного лянцюгу.
Ланцюжок - МВТН однієї категорії, що пов'язані між собою.
При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН.
Якщо паперовий лікарняний є подовженням або скороченням (існує пов'язаний МВТН) то вказати № ЕРЛН
Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії:
- Звернутися за технічною підтримкою та зафіксувати звернення.
- Якщо питання не вирішується та спливають терміни по лікарняному пацієнта, то видати паперовий згідно роз'яснень в додатку 1066
Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від дати створення та підписання висновку):
- Видати паперовий
- Зафіксувати звернення (за потреби)
Детально рекомендації у відповідності до таблиці eHealth Довідник - RESULT - можливі результати обробки запиту ЕРЛНом).
Даний тип помилки виникає на будь якому етапі створення МВТН, тому потрібно зняти логи та скріни з усіх МВТН, що входять до одного лянцюгу.
Ланцюжок - МВТН однієї категорії, що пов'язані між собою.
При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН.
Якщо паперовий лікарняний є подовженням або скороченням (існує пов'язаний МВТН) то вказати № ЕРЛН
тип запиту / значення
група / значення
помилка / значення
Кометар
відповідь / асинхрон / код
RESULT
ЕСОЗ
Адміністратор ЕСОЗ
Лікар
Пацієнт
реєстрація нового медичного висновку
неочікувана помилка
Неочікувана помилка при створенні
Обробка завершилася не передбаченим чинною логікою результатом. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН
1000
Ініціювати розгяд питання в ПФУ
дослідити проблему
-
-
реєстрація нового медичного висновку
все ок
ЕЛН створено успішно
ЕЛН на підставі МВТН створено успішно
1101
-
-
-
-
реєстрація нового медичного висновку
все ок
ЕЛН створено успішно в статусі "Недійсний" (існує інший випадок непрацездатності з іншої причини)
ЕЛН на підставі МВТН створено успішно але в статусі недійсний. ЦЕ значить що на поточний момент в ЕРЛН існує інший ЕЛН з причиною, яка не може бути скороченою новим випадком
1102
-
-
-
-
реєстрація нового медичного висновку
непрацездатний
Непрацездатну особу не знайдено в Реєстрі застрахованих осіб
За отриманими від ЕСОЗ персональними даними пацієнта не вдалося ідентифікувати особу в Реєстрі застрахованих осіб. Ймовірні причини:
особа насправді відсутня в РЗО;
не коректні відомості про РНОКПП (або серію та номер паспорту у разі відсутності) в реєстрі пацієнтів;
не коректні відомості про РНОКПП (або серію та номер паспорту у разі відсутності) в РЗО
1201
-
-
За потреби перевірити та актуалізувати дані про пацієнта
Надати лікарю коректні персональні дані та перевірити інформацію про себе в РЗО
реєстрація нового медичного висновку
непрацездатний
Помилка однозначного пошуку в РЗО / Перевірте коретність ПІБ та документ
За отриманими від ЕСОЗ персональними даними пацієнта не вдалося ідентифікувати особу в Реєстрі застрахованих осіб але було знайдено співпадіння по РНОКПП. Ймовірні причини:
не коректні відомості про прізвище, ім'я та по-батькові або некоректний номер паспортного документу (для осіб, що відмовилися від РНОКПП) в реєстрі пацієнтів;
не коректні відомості про прізвище, ім'я та по-батькові або некоректний номер паспортного документу (для осіб, що відмовилися від РНОКПП) в РЗО
1202
-
-
За потреби перевірити та актуалізувати дані про пацієнта
Надати лікарю коректні персональні дані та перевірити інформацію про себе в РЗО
реєстрація нового медичного висновку
непрацездатний
Помилка однозначного пошуку в РЗО / За направленими персональними даними знайдено більше однієї особи / Перевірте ПІБ та документ особи
За отриманими від ЕСОЗ персональними даними пацієнта не вдалося ОДНОЗНАЧНО ідентифікувати особу в Реєстрі застрахованих осіб але було знайдено бвльше 1 співпадіння по РНОКПП або серії номеру паспортного документа. Ймовірні причини:
не коректні відомості про прізвище, ім'я та по-батькові або некоректний номер паспортного документу (для осіб, що відмовилися від РНОКПП) в реєстрі пацієнтів;
не коректні відомості про прізвище, ім'я та по-батькові або некоректний номер паспортного документу (для осіб, що відмовилися від РНОКПП) в РЗО
1203
-
-
За потреби перевірити та актуалізувати дані про пацієнта
Надати лікарю коректні персональні дані та перевірити інформацію про себе в РЗО
реєстрація нового медичного висновку
страхувальник
Відсутня інформація про трудові відносини на дату початку періоду непрацездатності
За отриманими від ЕСОЗ персональними даними пацієнта особу БУЛО ідентифіковано в Реєстрі застрахованих осіб. Ймовірні причини:
особа на поточний момент не перебуває в жодних трудових відносинах;
відомості про початок трудових відносин ще не надано до РЗО;
інші причини відсутності інформації в РЗО
1301
-
-
Надати пацієнту рекомендацію звернутися до роботодавця та/або ПФУ і після вирічення питання на стороні РЗО - перевідправити МВТН повторно за зверненням пацієнта
Звернутися до роботодавця та/або ПФУ для забезпечення вирішення питання
реєстрація нового медичного висновку
логіка
Направлений МВТН вже було оброблено
МВТН направляється до ЕРЛН повторно після отримання коду результату 1101 або 1102
1401
-
-
-
продовження медичного випадку
неочікувана помилка
Неочікувана помилка при продовження
Такий тип запиту не передбачено поточною логікою. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН
2000
алярм
дослідити проблему
-
-
продовження медичного випадку
все ок
ЕЛН продовжено успішно
Такий тип запиту не передбачено поточною логікою. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН
2101
алярм
дослідити проблему
-
-
продовження медичного випадку
логіка
Продовження випадку неможливе щодо ЕЛН, який має статус "Помилково сформований"
Такий тип запиту не передбачено поточною логікою. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН
2201
алярм
дослідити проблему
-
-
продовження медичного випадку
логіка
Продовження випадку неможливе - МВТН який продовжується не останній (вже продовжено/скорочено)
Такий тип запиту не передбачено поточною логікою. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН
2202
алярм
дослідити проблему
-
-
продовження медичного випадку
логіка
Продовження випадку неможливе - для попереднього МВТН не було створено ЕЛН
Такий тип запиту не передбачено поточною логікою. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН
2203
алярм
дослідити проблему
-
-
продовження медичного випадку
логіка
Продовження неможливе - ЕЛН який продовжується заборонено змінювати (ЕЛН в статусі "Готовий до сплати")
Такий тип запиту не передбачено поточною логікою. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН
2204
алярм
дослідити проблему
-
-
скорочення терміну медичного висновку
неочікувана помилка
Неочікувана помилка при скороченні
Обробка завершилася не передбаченим чинною логікою результатом. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН
3000
алярм
дослідити проблему
-
-
скорочення терміну медичного висновку
все ок
ЕЛН скорочено успішно
ЕЛН на підставі МВТН скорочено успішно
3101
-
-
-
-
скорочення терміну медичного висновку
логіка
Скорочення випадку неможливе щодо ЕЛН, який має статус "Помилково сформований"
В МВТН, який мав скоротити випадок непрацездатності, вказано відомості про попередній МВТН, який було раніше помічено як помилковий. Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ
3201
-
-
Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ
скорочення терміну медичного висновку
логіка
Скорочення випадку неможливе - МВТН який скорочується не останній (вже продовжено/скорочено)
В МВТН, який мав скоротити випадок непрацездатності, вказано відомості про МВТН, який не є останнім у послідовності МВТН випадку непрацездатності. Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ
3202
-
-
Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ
скорочення терміну медичного висновку
логіка
Скорочення неможливе - ЕЛН який скорочується заборонено змінювати (ЕЛН в статусі "Готовий до сплати")
ЕЛН, який мав скоротитися на підставі МВТН, уже у статусі "Готовий до сплати" і не може бути скороченим. Відповідно до поточних налаштувань обмежень щодо створення в минулому, така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ
3203
-
-
Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ
скорочення терміну медичного висновку
логіка
Скорочення випадку неможливе - випадок непрацездатності, який продовжується уже завершено новим МВТН іншої категорії
ЕЛН, який мав скоротитися на підставі МВТН, не може бути скороченим оскільки він був скорочений при створенні нового ЕЛН в межах іншого випадку непрацездатності
3204
-
-
-
-
скорочення терміну медичного висновку
логіка
Скорочення випадку неможливе - для попереднього МВТН не було створено ЕЛН
В МВТН, який мав скоротити випадок непрацездатності, вказано відомості про попередній МВТН, на підставі якого в ЕРЛН не було створено ЕЛН. У разі отримання такого результату, варто перевірити який результат було отримано по попередньому МВТН.
3205
-
-
Перевірити який результат було отримано по попередньому МВТН
-
реєстрація нового медичного висновку як продовження (для тривалої хвороби).
неочікувана помилка
Неочікувана помилка при продовженні як створенні
Обробка завершилася не передбаченим чинною логікою результатом. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН
4000
алярм
дослідити проблему
-
-
реєстрація нового медичного висновку як продовження (для тривалої хвороби).
все ок
ЕЛН створено успішно як продовження випадку
ЕЛН на продовження випадку непрацездатності на підставі МВТН створено успішно
4101
-
-
-
-
реєстрація нового медичного висновку як продовження (для тривалої хвороби).
логіка
Продовження випадку неможливе - для попереднього МВТН не було створено ЕЛН
В МВТН, який мав продовжити випадок непрацездатності, вказано відомості про попередній МВТН, на підставі якого в ЕРЛН не було створено ЕЛН. У разі отримання такого результату, варто перевірити який результат було отримано по попередньому МВТН.
4201
-
-
Перевірити який результат було отримано по попередньому МВТН
реєстрація нового медичного висновку як продовження (для тривалої хвороби).
логіка
Продовження випадку неможливе щодо ЕЛН, який має статус "Помилково сформований"
В МВТН, який мав продовжити випадок непрацездатності, вказано відомості про попередній МВТН, який було раніше помічено як помилковий. Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ
4202
-
-
Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ
реєстрація нового медичного висновку як продовження (для тривалої хвороби).
логіка
Продовження випадку неможливе - дати строку дії МВТН не припустима відносно періоду непрацездатності в раніше створеному ЕЛН (дата початку строку дії менша за початок періоду в ЕЛН або більша за дату кінця періоду ЕЛН більше ніж на 1 день)
Дати строку дії МВТН не припустимі відносно періоду непрацездатності в раніше створеному ЕЛН (дата початку строку дії менша за початок періоду в ЕЛН або більша за дату кінця періоду ЕЛН більше ніж на 1 день). Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ
4203
-
-
Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ
реєстрація нового медичного висновку як продовження (для тривалої хвороби).
логіка
Продовження випадку неможливе - МВТН який продовжується не останній (вже продовжено/скорочено)
В МВТН, який мав продовжити випадок непрацездатності, вказано відомості про МВТН, який не є останнім у послідовності МВТН випадку непрацездатності. Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ
4204
-
-
Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ
реєстрація нового медичного висновку як продовження (для тривалої хвороби).
логіка
Продовження випадку неможливе - випадок непрацездатності, який продовжується уже завершено новим МВТН іншої категорії
Випадок непрацездатності, який потрібно було продовжити на підставі МВТН, не може бути продовжено оскільки він був скорочений при створенні нового ЕЛН в межах іншого випадку непрацездатності
4205
-
-
-
-
скасування
неочікувана помилка
Неочікувана помилка при скасуванні
Обробка завершилася не передбаченим чинною логікою результатом. Потребує негайного реагування Адміністраторів ЕСОЗ та ЕРЛН
5000
алярм
дослідити проблему
-
-
скасування
все ок
ЕЛН позначено як помилково створений
Для ЕЛН, створеного на підставі МВТН, щодо якого до ЕРЛН було направлено інформацію про скасування, було встановлено статус "Помилково сформований"
5101
-
-
-
-
скасування
логіка
Статус "Помилково сформований" було встановлено раніше
Для ЕЛН, створеного на підставі МВТН, щодо якого до ЕРЛН було направлено інформацію про скасування, було УЖЕ встановлено статус "Помилково сформований" РАНІШЕ
5201
-
-
-
-
скасування
логіка
Неможливо встановити статус "Помилково сформований" по ЕЛН, щодо якого є продовження випадку
МВТН щодо якого надійшло повідомлення є підставою для ЕЛН після створення якого уже було його скорочення чи продовження випадку. Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ
5202
-
-
Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ
скасування
логіка
Неможливо встановити статус "Помилково сформований" по ЕЛН в статусі "Готовий до сплати"
ЕЛН створений на підставі МВТН, який було помічено як помилковий уже у статусі "Готовий до сплати" і не може бути переведений в статус "Помилково сформований". Відповідно до поточних налаштувань обмежень щодо створення в минулому, така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ
5203
-
-
Така ситуація наразі не очікується, тому у разі отримання необхідно звернутися до МІС та Адміністратора ЕСОЗ
скасування
логіка
ЕЛН створений за таким МВТН відсутній у реєстрі
На підставі МВТН який помічено як помилковий в ЕРЛН не було створено ЕЛН. У разі отримання такого результату, варто перевірити який результат було отримано по попередньому МВТН.
5204
-
-
Перевірити який результат було отримано по попередньому МВТН
Довідник - CANCEL_REASON
Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від дати створення та підписання висновку):
| Детально рекомендації у відповідності до таблиці eHealth Довідник - RESULT - можливі результати обробки запиту ЕРЛНом). Даний тип помилки виникає на будь якому етапі створення МВТН, тому потрібно зняти логи та скріни з усіх МВТН, що входять до одного лянцюгу. Ланцюжок - МВТН однієї категорії, що пов'язані між собою. При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН. Якщо паперовий лікарняний є подовженням або скороченням (існує пов'язаний МВТН) то вказати № ЕРЛН | |
5. Не підпадає під опис попередніх пунктів Помилка виникає на будь-якому етапі створення МВТН. | Якщо помилку помітили до завершення МВТН (до семи днів з дати створення та підписання висновку) необхідно виконати наступні дії:
Помилку помітили після завершення МВТН (після семиденного строку від дати створення та підписання висновку):
| При видачі паперового лікарняного вказувати № МВТН. Якщо паперовий лікарняний є подовженням або скороченням (існує пов'язаний МВТН) то вказати № ЕРЛН |
Ключ
Значення
1
Помилка ідентифікації
2