Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.
Комментарий: Восстановить из v. 29



ЗмістПризначенняОпис

Image RemovedImage Added

Реєстратура


Image RemovedImage Added

Лікар

Оглавление

Робота з карткою Планувальник.

(Створення запису на прийом до лікаря).

Основний алгоритм дій, необхідних при створенні та редагуванні інформації щодо запису на прийом, для спеціаліста лікувального закладу.




Предупреждение
titleУВАГА!

Передумовою створення запису на прийом є  налаштований і діючий розклад спеціаліста, а також налаштовані послуги лікувального закладу.


Алгоритм створення/відкриття запису


Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Запис на прийом  до спеціаліста або на інші послуги доступна для:

  • Працівника реєстратури (ресепшіоніста)
  • Лікаря

Залежить від налаштувань та ролі спеціаліста і може відрізнятися залежно від особливостей налантувань Системи.


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Залежно від налаштувань і ролі спеціаліста Запис на прийом можливо створювати з реєстру "Запис на прийом"/"Запис на прийом (список)" (модуль "Реєстратура").

Також є можливість створення запису через підпорядковані реєстри:  "Записані на сьогодні" / "Записані на завтра".

Для створення обираємо один зі вказаних регєтрів і на головній панелі тиснимо кнопку "Створити"  Image Removed Image Addedпісля чого з'явиться Планувальник запису.

Image Removed


Image Added

Image AddedImage Removed










При потребі створення розкладу з картки ЕМК пацієнта

Image AddedImage Removed

Або з реєстру "Пацієнти"
Image RemovedImage Added


Подсказка
titleПІДКАЗКА!
Детальний опис картки Планувальник наведено в розділі інструкцій Загальні реєстри, опис роботи з реєстрами та картками реєстрів наведено в інструкціях розділу Загальний опис елементів системи.


В реєстрі Запис на прийом (список) створюються, зберігаються, редагуються та налаштовуються всі картки запису на прийом.

Щоб відкрити реєстр Запис на прийом, необхідно:

  1. Відкрити модуль Налагодження лікарні (мал. 1, позначка [1]).

  2. Обрати реєстр Запис на прийом (список) (мал. 1, позначка [2]).

Image RemovedImage Added

Мал. 1 - Реєстр Запис на прийом (список), приклад

3. Для створення запису на прийом необхідно відкрити Планувальник (Календар) запису на прийом (мал. 1, позначка [2]). Натиснути на кнопку Image Removed Image Added [Створити] відкривається календар запису на прийом.

Предупреждение
titleУВАГА!

В залежності від налаштувань конкретного лікувального закладу, зовнішній вигляд, назва та кількість підреєстрів Запису на прийом може відрізнятися.

Передумовами створення коректного запису на прийом є:

  1. В системі MedEir корректно створено (всі дані відповідають дійсності) спеціаліста (лікаря) до якого планується створення запису.
  2. Для спеціаліста корректно створено розклад (детально в розділі Розклад).
  3. Розклад є діючим на момент створення запису.
  4. Спеціаліст прив'язаний в системі до відповідної послуги (послуг), що вказується в записі на прийом (детально в інструкціях Послуги в МІС (Керівник ПМД/СМД) та Послуги та ролі в eHealth (СМД)).
    • ПМД - в картці Спеціаліста (реєстр Спеціалісти закладу) в полі "Спеціальність" та на вкладці Послуги (реєстр та картка Лікувальний заклад) в полі "Спеціальність" повинно ОБОВ'ЯЗКОВО бути вказано однакову спеціальність.
    • СМД - в картці Спеціаліст в системі "eHealth " (реєстр Спеціалісти закладу, картка Спеціаліста, спеціальна дія [Реєстрація в системі "eHealth "]) в полі "Спеціальність" повинно ОБОВ'ЯЗКОВО бути вказано однакову спеціальність.
  5. Проведено пошук та ідентифікацію пацієнта/направлення (детально в інструкціях Пошук пацієнта в системіПошук пацієнта ("eHealth")Пошук направлення ("eHealth")).
  6. Створено відділення та кабінет ЛЗ (детально в інструкціях Відділення (Керівник ПМД/СМД) та Кабінети (Керівник ПМД/СМД)).
  7.  Корректно створено розклад кабінету (детально в розділі Розкладу кабінету).
  8. Спеціаліст та кабінет зв'зані (детально в розділі Розклад).

Запис може бути сформований як для певного спеціаліста так і для групи спеціалістів, а також до певного кабінету в якому приймає спеціаліст.

Запис до спеціаліста

Після виконання операції створення, відкривається календар запису на прийом (Планувальник, мал. 2). Детально опис атрибутів картки наведено в інструкції Запис на прийом розділу Загальні реєстри.

Image RemovedImage Added

Мал. 2 - Планувальник

Після створення (за замовчуванням) заповнені відповідні поля:

  • "Ресурс*" - значення "Спеціаліст" (або "Кабінет")
  • "Лікувальний заклад" - значення, назва ЛЗ, в якому працює користувач, що увійшов до системи.


Предупреждение
titleЗаміна ресурсу "Спеціаліст" на "Кабінет"

Ресурс " Спеціаліст" зазначено за замовчуванням. При потребі запису в кабінет, необхідно видалити ресурс "Спеціаліст"  та обрати "Кабінет" або натиснути  кнопку «Переключити ресурс»

Для використання ресурсу кабінет, необхідно попередньо зареєструвати неохідні кабінети.зареєструвати неохідні кабінети.

Image AddedImage Removed

  • Обрати лікувальний заклад для запису (якщо необхідний ЛЗ не вказано за замовчуванням)
  • При потребі обрати послугу, на яку буде здійснено запис
  • Обрати кабінет
  • Натиснути кнопку «Відобразити розклад»

Система відобразить сітку розкладу Кабінету.


Image RemovedImage Added

Мал. - Заповнення картки Планувальник

Для запису на прийом слід виконати такі дії в Планувальнику (мал. 3):

  1. За потреби обрати відповідний ресурс (мал. 3, позначка [1]), прив'язка створенного запису до Спеціаліста або Кабінету (в даному випадку розглядаємо значення Спеціаліст).
Предупреждение
titleУВАГА!

За замовчуванням, в картці Планувальника системи відображається розклад лише тих спеціалістів (мал. 4, позначка [1]), в яких на дату формування запису на прийом існує робочий час (дата в календарі входить до періоду розкладу).

Для відображення в Планувальнику всіх спеціалістів, необхідно проставити логічну позначку "Всі спеціалісти" (мал. 4, позначка [2]).


Image RemovedImage Added

Мал. 4 - Вибір спеціалістів, розклад яких буде відображатися

2. За потреби, обрати/змінити лікувальний заклад для запису (мал. 3, позначка [2]), якщо Реєстратор здійснює записи більш ніж в один заклад або спеціаліст працює в підпорядкованих структурних одиницях ЛЗ, що зареєстровані в системі.

3. Обрати, за потреби, дільницю обслуговування (мал. 3, позначка [3]).

4. Обрати спеціальність лікаря до якого потрібно створити запис (мал. 3, позначка [4]). Потрібно прописувати назву спеціальності.

5. Обрати послугу для запису на прийом (мал. 3, позначка [5]). Потрібно прописувати назву послуги (мал. 5, варіант а).

Image RemovedImage Added

а) Вибір послуги відповідно спеціальності лікаряспеціальності лікаря

Image AddedImage Removed

б) Для ПМД - співпадіння спеціальності лікаря в картці спеціаліста та послуги 

Image RemovedImage Added

в) Для СМД - співпадіння спеціальності лікаря в картці спеціаліста eHealth та послуги 

Для збільшення, натисніть на малюнок

Мал. 5 - Вибір послуги

Предупреждение
titleУВАГА!

В системі спеціаліст прив'язаний до відповідної послуги (послуг), що вказується в записі на прийом:

  • ПМД - в картці Спеціаліста (реєстр Спеціалісти закладу) в полі "Спеціальність" та на вкладці Послуги (реєстр та картка Лікувальний заклад) в полі "Спеціальність" повинно ОБОВ'ЯЗКОВО бути вказано однакову спеціальність (мал. 5, варіант б).
  • СМД - в картці Спеціаліст в системі "eHealth " (реєстр Спеціалісти закладу, картка Спеціаліста, спеціальна дія [Реєстрація в системі "eHealth"]) в полі "Спеціальність" повинно ОБОВ'ЯЗКОВО бути вказано однакову спеціальність (мал. 5, варіант в).

6. Обрати "Спеціаліста" до якого необхідно здійснити запис (мал. 3, позначка [6]), вказавши його ПІБ.


Предупреждение
titleУВАГА!

Обрати відповідний варіант відображення спеціалістів (мал. 4, позначка [2]). На дату створення відображаються лише ті спеціалісти, в яких є робочий час в цей день.

7. Натиснути кнопку [Відобразити розклад] (мал. 3, позначка [7]).

8. Після виконання вищезазначених дій, внизу відкриється сітка розкладу спеціаліста  (мал. 6), де необхідно обрати час і двічі натиснути лівою кнопкою миші (мал. 7).

Image RemovedImage Added

Мал. 6 - Відображення розкладу спеціаліста для створення запису на прийом

Image RemovedImage Added

Мал. 7 - Вибір часу спеціаліста для створення запису на прийом

9. У вікні, що відкриється (мал. 8) внести зміни (за потреби).зміни (за потреби).

Image AddedImage Removed

Мал. 8 - Картка "Запис на прийом (Створення)", внесення змін

10. За потреби (подвійна послуга, пацієнт повернеться повторно на прийом, наприклад, після сдачі клінічних аналізів) можливо додати або видалити послугу в записі на прийом (мал. 9, позначка [1]). При додаванні ще однієї послуги, потрібно обрати необхідну в полі "Послуга". Система автоматично формує час прийому (мал. 9, позначка [3]) пацієнта (відповідно шкали прийому) зазначеним спеціалістом в картці прийому. За замовчуванням, час початку прийому автоматично проставляється на наступний вільний у спеціаліста. Після вибору послуги, час завершення прийому (мал. 9, позначка [3]) автоматично формується відповідно до шкали прийому. 

Image RemovedImage Added

Мал. 9 - Картка "Запис на прийом (Створення)", додати видалити послугу

Після цього, в сітці розкладу спеціаліста за даним пацієнтом буде заброньовано подвійний час прийому (мал. 10).

Image RemovedImage Added

Мал. 10 - Сітка розкладу спеціаліста із записами на прийом

11. В картці "Запис на прийом (Створення)" необхідно обрати пацієнта (мал. 11) в полі "Пацієнт" (пошук можливо здійснювати за прізвищем або за номером телефону). Якщо пацієнта не знайдено, його необхідно створити (мал. 12), натиснувши кнопку [Створити] (детальніше Робота з ЕК пацієнтаСтворення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")Неідентифікований пацієнт ("eHealth")Імпорт пацієнта з "eHealth").

Image RemovedImage Added

Мал. 11 - Картка "Запис на прийом (Створення)", заповнення поля "Пацієнт*"


Предупреждение
titleУВАГА!

Перед вибором або створенням пацієнта ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно провести пошук пацієнта в системі та ідентифікувати його (детально в інструкціях Пошук пацієнта в системіПошук пацієнта ("eHealth")Пошук направлення ("eHealth")).

Image RemovedImage Added

Мал. 12 - Поле "Пацієнт*", створення у випадку відсутності пацієнта

12. Для перегляду та редагування картки пацієнта можливо скористатися кнопкою [Відкрити картку пацієнта] (мал. 13)..

Image AddedImage Removed

Мал. 13 - Поле "Пацієнт*", перегляд даних пацієнта

13. За потреби, заповнити поля "Хто записав" і "Телефон особи, яка записує" (мал. 14).

Image RemovedImage Added

Мал. 14 - Заповнення полів 

14. Після внесення та редагування (за потреби) всіх даних, натиснути кнопку [ОК]. Картка автоматично буде збережена та доступна в сітці розкладу спеціаліста (мал. 10)

Внесення змін та редагування картки 

До картки (поки вона в стані "Дійсний" )(мал. 15, позначка [1]) можливо внести зміни, відкривши потрібну картку запису на прийом (подвійним кліком миші). Також можливо роздрукувати (за потреби) талон запису на прийом  (мал. 15, позначка [2]). Формується шаблон талону в програмі Microsoft Word (мал. 16), який потрібно роздрукувати (повинен бути підключений та налаштований принтер, детально тут...). Натиснути кнопку  [ОК].

Image RemovedImage Added

Мал. 15 - Сформована картка "Запис на прийом"

Image RemovedImage Added

Мал. 16 - Шаблон талону прийому пацієнта

Зміна шкали розкладу

Шкалу розкладу можливо регулювати. Для цього необхідно натиснути кнопку [Шкала розкладу] вгорі ліворуч на панелі задач і обрати потрібне значення з випадаючого списку (мал. 17).

Image RemovedImage Added

Мал. 17 - Зміна шкали розкладу


Сітка розкладу також відповідно змінить свій вигляд (мал. 18, а, б)..

Image AddedImage Removed

а) до зміни шкали

Image RemovedImage Added

б) після зміни шкали

Мал. 18 - Варіанти зміни шкали розкладу

За потреби, тривалість послуги можливо редагувати безпосередньо в картці запису на прийом, для цього перейдіть в поле "по" праворуч від поля "Послуга" і відредагуйте значення (мал. 19)

Image RemovedImage Added

Мал. 19 - Зміна тривалості послуги

Створення копії запису на прийом

Для того, щоб зекономити час спеціаліста та не створювати повторно запис на прийом з одними і тими самими даними (або з часткововими), є можливість створити копію запису. Створити копії можливо двома способами:

1. Під час створення запису (до збереження картки) відмітити чек бокс "Повторити прийом" (мал. 20) або додати послугу (мал. 9, позначка [1]) у відкритій картці запису на прийом і натиснути кнопку [Ок].

Image RemovedImage Added

Мал. 20 - Створення копії запису на прийом до збереження

2. Після збереження картки запис на прийом, можливо створити копію двома способами:

  • натиснути кнопку спеціальної дії [Копія] вгорі вікна реєстру записів на прийом (мал. 21);
  • відкрити картку запису на прийом (через реєстр або з Планувальника) та натиснути кнопку [Копія] (мал. 22).

Image RemovedImage Added

Мал. 21 - Створення копії запису на прийом після збереження через кнопку спеціальної дії

Image RemovedImage Added

Мал. 22 - Створення копії запису на прийом після збереження через картку

3. Після виконання одного з вищеописаних способів, відкриється сітка розкладу, де необхідно обрати час і здійснити запис подвійним натисканням лівої кнопки миші, при цьому послуга і пацієнт будуть аналогічні запису, що копіюється, іншою буде тільки дата.

Предупреждение
titleУВАГА!

Запис можливо скопіювати безліч разів. Перед створенням останнього примірника копії необхідно зняти відмітку з чек боксу "Повторити прийом" (мал. 20).

Множинний вибір спеціалістів

Для більш зручного вибору вільного для запису часу різних спеціалістів, можливо відобразити сітку розкладу для кількох спеціалістів одночасно. Для цього необхідно виконати дії, описані в пункті Запис до спеціаліста даної інструкції, до моменту вибору спеціаліста (пункт 9), натомість після пункту 8 слід:

1. Натиснути кнопку переключення у множинний режим вибору спеціалістів, поряд з полем "Спеціаліст" (мал. 23).

Image RemovedImage Added

Мал. 23 - Переключення у множинний режим вибору

2. Відмітити чек бокси (мал. 23) поряд з необхідними спеціалістами (множинний вибір), натиснути кнопку [Ок]..

Image AddedImage Removed

Мал. 24 - Множинний вибір спеціалістів

3. Далі, дії аналогічні із записом після вибору спеціаліста пункту Запис до спеціаліста.

Запис у кабінет

Крім запису на прийом до конкретного спеціаліста, можливо створити запис до кабінету.

Предупреждение
titleУВАГА!

Передумови для створення запису:

  1. Створено відділення та кабінет ЛЗ (детально в інструкціях Відділення (Керівник ПМД/СМД) та Кабінети (Керівник ПМД/СМД)).
  2. Створено корректно розклад кабінету Розкладу кабінету.
  3. Спеціаліст та кабінет зв'зані (детально в розділі Розклад).

Для створення запису на прийом до певного кабінетунеобхідно виконати такі дії:

1. Натиснути кнопку [Переключити ресурс] (мал. 25).

Image RemovedImage Added

Мал. 25 - Переключення ресурсу

2. Обрати лікувальний заклад для запису (якщо Реєстратор здійснює записи біль ніж в один заклад), так само як в пункті 2 (Запис до спеціаліста).

3. Обрати відділення лікувального закладу в якому знаходиться кабінет (детально пункт інструкції Запис до спеціаліста [4]).

4. Обрати послугу на яку буде здійснено запис (детально пункт інструкції Запис до спеціаліста [5]).

5. Обрати номер кабінету (мал. 26).


Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Пошук номеру кабінету відпрацьовує по параметру "містить".

Наприклад: номер кабінету "425" - шукаємо через цифру "5". Система відсортує всі номери з цифрою "5".

Image RemovedImage Added

Мал. 26 - Вибір номеру кабінету

6. Натиснути кнопку [Відобразити розклад] (детально пункт інструкції Запис до спеціаліста [7]). Система відобразить сітку розкладу кабінету (мал. 27).

Image RemovedImage Added

Мал. 27 - Відображення розкладу кабінету

7. В картці запису на прийом необхідно обрати спеціаліста (мал. 28).

Image RemovedImage Added

Мал. 28 - вибір спеціаліста в картці запис на прийом

8. Далі дії для запису проводяться за аналогією із пунктом інструкції Запис до спеціаліста.

Зміни в записі на прийом та переходи станів

Всі записи на прийом створюються зі станом "Дійсний" (мал.29), він є початковим і означає, що із записом ніяких дій не відбувалося.

Image RemovedImage Added

а) стан в картці запису на прийом

Image RemovedImage Added

б) стан в реєстрві запису на прийом

Мал. 29 - Відображення стану картки запису на прийом

Нижче в таблиці наведено можливі зміни стану картки запису на прийом.

Таблиця 1. Можливі переходи станів

Початковий стан

Дія

Стан в який відбудеться перехід

1

"Дійсний"

[Скасувати за ініціативи пацієнта]

"Скасовано за ініціативи пацієнта"

2

"Дійсний"

[Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу]

"Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу"

3

"Дійсний"

[Перенести запис на прийом]

"Перенесено"

4

"Дійсний"

[Пацієнт в клініці]

"Пацієнт в клініці"

5

"Дійсний"

[Запрошуємо]

"Спеціаліст очікує"

6

"Дійсний"

[Прийом відбувся]

"Прийом відбувся"

7

"Скасовано за ініціативи пацієнта"

[Повернути скасований]

"Дійсний"

8

"Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу"

[Повернути скасований]

"Дійсний"

9

"Перенесено"

Не існує

Не існує

10

"Пацієнт в клініці"

[Запрошуємо]

"Спеціаліст очікує"

11

"Пацієнт в клініці"

[Прийом відбувся]

"Прийом відбувся"

12

"Спеціаліст очікує"

[Іде прийом]

"Іде прийом"

13

"Іде прийом"

[Прийом відбувся]

"Прийом відбувся"

14

"Іде прийом"

[Скасувати за ініціативи пацієнта]

"Скасовано за ініціативи пацієнта"

15

"Іде прийом"

[Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу]

"Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу"

16

"Прийом відбувся"

[Повернути скасований]

"Дійсний"

Скасування запису на прийом

Дії над записами на прийом необхідно виконувати в реєстрі Запис на прийом або в його підреєстрах.

1. Для скасування запису на прийом з ініціативи пацієнта, необхідно обрати запис (поставити на нього курсор миші одинарним натисканням лівої кнопки миші) і натиснути кнопку [Скасувати з ініціативи пацієнта] (мал. 30).

Image RemovedImage Added

Мал. 30 - Вибір кнопки спеціальної дії [Скасувати з ініціативи пацієнта]

2. Щоб скасувати запис на прийом у зв'язку зі зміною розкладу, необхідно обрати запис і натиснути кнопку [Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу] (мал. 31).

Image RemovedImage Added

Мал. 31 - Вибір кнопки спеціальної дії [Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу]

Після виконання операції скасування, запис перейде у відповідний стан "Скасовано з ініціативи пацієнта" або "Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу". Час в Планувальнику розкладу звільниться для здійснення інших записів.

3. Якщо запис було скасовано помилково його можливо повернути в стан "Дійсний", натиснувши кнопку [Повернути скасований] (мал. 32).

Image RemovedImage Added

Мал. 32 - Вибір кнопки спеціальної дії [Повернути скасований]

Перенесення запису на прийом

Для перенесення запису на прийом, необхідно:

1. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку [Перенести запис на прийом] (мал. 33).

Image RemovedImage Added

Мал. 33 - Вибір кнопки спеціальної дії [Перенести запис на прийом] 

Система перенаправить в Планувальник запису на прийом, при цьому спеціальність і послугу уже буде обрано з випадаючих списків відповідних полів. В сітці розкладу за таких умов будуть відображені спеціалісти відповідної спеціальності (мал. 34).

Image RemovedImage Added

Мал. 34 - Відображення розкладу спеціалістів

2. Подвійним натисканням лівої кнопки миші обрати новий час запису.

3. Переконатися в коректності інформації і натиснути кнопку [ОК].

Після виконання вищенаведених дій запис, що переносився, змінить свій стан на "Перенесено", новий запис створиться в стані "Дійсний" (мал. 35).

Image RemovedImage Added

Для збільшення, натисніть на малюнок

Мал. 35 - Відображення зміни станів при перенесенні запису на прийом

Пацієнт в клініці

Опціонально, використовується не у всіх конфігураціях системи. Дозволяє перевести запис у стан "Пацієнт в клініці", відповідно лікар в якого присутній реєстр Пацієнти в клініці (Мої пацієнти в клініці) може бачити коли пацієнт прибув до клініки. Потребує додаткових налаштувань. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку [Пацієнт в клініці] (мал. 36).

Image RemovedImage Added

Мал. 36 -  Вибір кнопки спеціальної дії  [Пацієнт в клініці] 

Image RemovedImage Added

Мал. 37 - Відображення зміни стану коли пацієнт в клініці

Запрошуємо

Опціонально, дає змогу перевести в стан "Спеціаліст очікує", тим самим показати пацієнтові, що спеціаліст вільний і готовий прийняти його. Використовується для взаємодії з електронними чергами. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку [Запрошуємо] (мал. 38).

Image RemovedImage Added

Мал. 38 -  Вибір кнопки спеціальної дії  [Запрошуємо] 

Image RemovedImage Added

Мал. 39 - Відображення зміни стану коли пацієнт очікує спеціаліста

Іде прийом

Опціонально, дає змогу перевести в стан "Іде прийом", таким чином на пристрої, що відображає електронну чергу, буде показано, що в даний момент спеціаліст проводить прийом. Використовується для взаємодії з електронними чергами. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку [Іде прийом] (мал. 40).

Image RemovedImage Added

Мал. 40 -  Вибір кнопки спеціальної дії  [Іде прийом] 

Image RemovedImage Added

Мал. 41 - Відображення зміни стану коли спеціаліст веде прийом

Прийом відбувся

Переводить запис у стан "Прийом відбувся". Може використовуватися як окремо так і для взаємодії з електронною чергою. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку [Прийом відбувся] (мал. 42).

Image RemovedImage Added

Мал. 42 -  Вибір кнопки спеціальної дії  [Прийом відбувся] 

Image RemovedImage Added

Мал. 43 - Відображення зміни стану коли прийом відбувся