Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

Оглавление
maxLevel1

Огляд картки Замовлення

Загальна інформація:

Примечание
iconfalse

Кнопки спеціальних дій картки "Замовлення"

  •   "Сплатити замовлення"  - ініціює сплату замовлення;
  • "Сплатити частину замовлення" - відкриває вікно в якому можливо обрати послуги і форму оплати для часткової сплати замовлення;
  • "Створення результатів аналізів та друк штрих кодів"  - друкує штрих код для аналізу, за умови наявності в замовлені послуг-аналізів та підключеного/налаштованого принтеру штрих кодів, створює картки результатів аналізів для лабораторії (детальніше див .тут);
  •  "Каталог цін" - відкриває вікно каталогу цін (детальніше див. тут);
  • "Друк замовлення"  - друкує документ, що підтверджує факт отримання послуг (друкована форма залежить від налаштувань конкретного лікувального закладу);
  • "Сформувати aкт списання" - для ЛЗ, що працюють з ТМЦ
  • "Надрукувати останній чек" - друк останньго чеку з локального або мережевого фіскального реєстратору

...

Подсказка
iconfalse

Секція "Оплата" (мал. 4)

Мал. 4 - Секція "Оплата"

  • За умови використання джерела коштів "Власний кошт" містить:
  1. Інформаційний напис "Всього за замовлення" - сума усіх послуг в Замовленні з урахуванням знижки. Інформаційний напис: "Залишилось до сплати" - сума до сплати: сума неоплачених послуг за замовленням з урахуванням знижки;
  2. Інформаційний напис "Часткова оплата" (відображається за умови часткової сплати замовлення, детальніше див. тут). Містить інформацію про суму сплати: "Сплачено" та суму боргу: "Борг";
  3. Поле "Джерело коштів" - довідник, вибір зі списку. За замовчуванням автоматично заповнюється джерелом "Власний кошт", якщо інше не вказано у вкладці "Фінансове покриття" конкретного Пацієнта (детальніше див. тут). Поле доступне для редагування поки в замовлення не додано жодної послуги;
  4. Поле "Прайс-лист" - довідник, вибір зі списку. За замовчуванням автоматично заповнюється прайс-листом який є основним для лікувального закладу. Поле доступне для редагування поки в замовлення не додано жодної послуги;
  • За умови використання джерела коштів "Контрагент" секція "Оплата" містить таку інформацію:
  1. Поле "Джерело коштів" - довідник, вибір зі списку;
  2. Поле "Поліс" - довідник, вибір зі списку. Поряд з полем кнопка "Створити" - дає можливість створити страховий поліс для пацієнта (детальніше див. тут);
  3. Поле "Представник" - довідник, вибір зі списку (за умови заповнення інформації про представника у картці Контрагента, детальніше див. тут);
  4. Інформаційний напис "Договір" - містить інформацію про номер договору, дату укладання та назву контрагента.
  5. Інформаційний напис "Прайс-лист страхової компанії" - назва прайс-листа, який вказано у договорі з даним контрагентом (стразовою, інше);


Вкладка "Послуги"


Примечание
iconfalse

Секція "Додати послуги (Кількість доданих послуг – "n" ( загагла кількість послуг, що додано ))" (мал. 5)

Мал. 5 - Секція"Додати послуги (Кількість доданих послуг – "n" )"

Предупреждение
titleУВАГА!
Форма оплати послуги залежить від попередньо обраного значення поля "Джерело коштів*" (секції "Оплата).  Якщо обране джерело коштів "Контрагент" (мал. 6, позначка [1]), то форма оплати послуги по замовчуванню - "Гарантовано"(мал. 6, позначка [2])

Мал. 6 - Джерело коштів "Контрагент"/Форма оплати "Гарантовано"

  1. Поле "Форма оплати" - довідник, вибір зі списку.

Містить таку інформацію:

  • "Банківські реквізити" використовується для фіксації факту отримання коштів на банківський рахунок лікувального закладу.
  • "Гарантовано" використовується для проведення замовлення, яке буде сплачено контрагентом (страховою компанією, детальніше див. тут);
  • "Готівкою без чека" - оплата замовлення готівкою без друку фіскального чеку. Може використовуватися для тестових замовлень.
  • "Готівкою (фіскалізувати)" - фіксує факт оплати готівковими коштами, під час сплати відправляє команду для друку чеку на касовий апарат.
  • "Карткою" - фіксує факт оплати банківською карткою, під час сплати відправляє команду для друку чеку на касовий апарат.
  1. Поле "Виконавець" - довідник, вибір зі списку. Містить перелік усіх спеціалістів (зовнішні і внутрішні), які можуть надавати послуги у даному лікувальному закладі. Для швидкого пошуку в даному полі необхідно почати писати прізвище спеціаліста. За умови створення замовлення з картки чи реєстру "Запис на прийом" поле автоматично заповнюється інформацією про спеціаліста із запису до котрого замовлення створюється (детальніше див. тут).
  2. Поле "Спеціаліст, що направив" - довідник, вибір зі списку. Містить перелік усіх спеціалістів (зовнішні і внутрішні), які можуть направляти на послуги у даному лікувальному закладі. Для швидкого пошуку в даному полі необхідно почати писати прізвище спеціаліста.

Зверніть увагу! Вищеописані поля секції додавання послуг застосовуються до всіх послуг, які буде додано до замовлення, якщо ці поля заповнені. Поля "Виконавець" і "Спеціаліст, що направив" мають бути обов'язково заповнені для нарахування комісійної винагороди відповідним спеціалістам (детальніше про комісійну винагороду див. тут).

  1. Поле "Коди послуг" – поле для швидкого пошуку і додавання послуг у замовлення за кодами. Коди можливо додавати через кому, після натиснення кнопки "Enter" (мал. 7) послуги буде додано у замовлення.

Мал. 7 - Додавання коду послуги через "Enter"

  1. Поле "Назва послуги" - довідник, вибір зі списку. Пошук можливо здійснювати по будь-якій частині назви послуги. Після вибору необхідно натиснути "Додати", послугу буде додано до замовлення, для додавання кількох послуг повторити описані дії.

Мал. 8 - Додавання коду послуги по назві послуги

...

Якорь
_Вкладка_«Пакет_послуг»
_Вкладка_«Пакет_послуг»
Вкладка "Пакет послуг"


Примечание
iconfalse

Вкладка "Пакет послуг" (мал. 11)Присутня у замовленні за умови додавання до нього пакету послуг (мал. 11) (про створення пакетних послуг див. тут).

Мал. 11 - Створення замовлення "Пакет послуг" (приклад)

Містить такі елементи:

  • Секція "Основна інформація" (мал. 12) - дозволяє вносити/редагувати основну інформацію пакету послуг

Мал. 12 - Секція "Основна інформація"

Містить наступні поля:

  1. Поле "Назва пакету" - не редагується, містить назву обраного пакету (про вибір і створення див. тут);
  2. Поле "Форма оплати" - довідник, вибір зі списку (аналогічно з формою оплати послуг);
  3. Поле "Спеціаліст, що направив" - довідник, вибір зі списку (аналогічно довіднику "Спеціаліст, що направив" з вкладки послуг);
  4. Поле "Дата початку пакету" - вибір дати в календаря, з можливістю внесення з клавіатури;
  5. Кнопка "Згенерувати планові дати"  - дозволяє згенерувати планові дати виконання послуг з пакету, розраховуються згідно дати початку пакету і кількості днів від початку для кожної з послуг (про налаштування послуг див. тут);
  6. Поле "Вартість пакету" - не редаговане, містить вартість пакету вказану у відповідному прайс-листі;
  7. Поле "Вартість, грн" - доступне для редагування числове поле.

Взаємо пов'язане з полем "Знижка, %". За умови зменшення значення поля "Вартість, грн" Система перераховує значення поля "Знижка, %" відносно вартості пакету в обраному прайс-листі;

8. Поле "Знижка, %" - доступне для редагування числове поле. Взаємо пов'язане з полем "Вартість, грн". За умови зміни значення поля "Знижка, %" перераховується значення поля "Вартість, грн";

9. Поле "Франшиза, грн" (мал. 12, позначка [1]) - сума франшизи у гривнях. Поле доступне, якщо джерело коштів "Контрагент" та вказаний поліс.

 Також пов'язане з полем "До сплати, грн", останнє по замовчуванню приймає значення першого у перерахунку у гривнях, якщо воно не пусте;

10. Поле "Франшиза, %"  (мал. 12, позначка [1]- сума франшизи у відсотках. Поле доступне, якщо джерело коштів "Контрагент" та вказаний поліс.

Пов'язане з полем "До сплати, грн", останнє по замовчуванню приймає значення першого, якщо воно не пусте;

11. Чек бокс "Гарантовано"  (мал. 12, позначка [2])- логічна ознака, гарантованості сплати пакету Контрагентом.

Обов'язково потрібно відмічати, для коректної роботи з Контрагентом по відшкодуванню;

13. Поле "Гарантовано, грн" - сума коштів гарантованих Контрагентом, за відсутності франшизи дорівнює вартості пакету послуг;

14. Поле "До сплати, грн" - сума до сплати з урахуванням знижки та/або франшизи. Не доступне для редагування за умови джерела коштів "Контрагент" і відсутності франшизи;

...

Подсказка
iconfalse
  • Секція "Послуги в пакеті" - таблиця з послугами, що містяться у пакеті та елементи виконання дій над записами в таблиці:

Мал. 13 - Секція "Послуги в пакеті"

Містить таку інформацію:

  1. Колонка "Категорія послуги" містить інформацію про категорію (тип послуги) до якої належить послуга з пакету;
  2. Колонка "Назва" - назва послуги пакету;
  3. Колонка "Вартість, грн" - вартість послуги в пакеті (вказується у прайс листі, детальніше див. тут);
  4. Колонка "Виконавець" - містить комірки для вибору Виконавця послуги
Предупреждение
titleУВАГА!

Вибір виконавця безпосередньо впливає на комісійну винагороду спеціаліста, що обирається виконавцем

6. Колонка "Лабораторія" - містить комірки для вибору лабораторії, за умови, що послуга пакету є аналізом, по замовчуванню автоматично заповнюється лабораторією, що вказана у послузі-аналізі у довіднику стандартних послуг (детальніше див. тут);

7. Колонка "Відділення" використовується для списання товарно-матеріальних цінностей по послузі (детальніше див. тут);

8. Колонка "Кабінет" використовується для списання товарно-матеріальних цінностей по послузі (детальніше див. тут);

9. Колонка "Планова дата виконання" - містить комірки для вибору планової дати виконання послуги. За умови внесення інформації про кількість днів від початку пакету, вибору дати початку пакету та натиснення кнопки "Згенерувати планові дати" заповнюється автоматично відповідними датами;

10. Колонка "Дата виконання" - містить комірки для вибору дати фактичного виконання послуги;

11. Колонка "Коментар" - містить текстові комірки для внесення коментаря щодо послуги пакету.


Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Для роботи з секцією "Послуги в пакеті", обираємо кнопку, яка відповідає за потрібну дію:

  • Виконано сьогодні - проставляє для обраної послуги поточну дату виконання (опис інших кнопок поряд з таблицею можливо переглянути у загальній інформації);
  • Друкувати штрих код обраному аналізу  - для друку штрих-коду обраної послуги-аналізу, та створює картку "Результату дослідження" для спеціалістів лабораторії;
  • Налагодження колонок  - додаємо або знімаємо необхідні колонки таблиці "Послуги впакеті"
  • Скинути налагодження колонок - скидаємо налагодження колонок до автоматичних
  • Експорт в Excel  - експортуємо дані таблиці в документ Excel


Вкладка "Платежі"

У вкладці "Платежі" відображаються усі платежі конкретного замовлення в табличному вигляді.

...