Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

Предупреждение
titleУВАГА!

Інструкція знаходиться на стадії наповнення актуальною інформацією.

Оглавление
maxLevel1

Огляд картки Замовлення

...

Подсказка
iconfalse

Секція «Інформація про замовлення»  (мал. 1)

Мал. 1 - Секція «Інформація про замовлення»

Містить такі елементи:

  1. Інформаційний напис: «Номер замовлення, дата та час створення» (мал. 1, позначка [1]);
  2. «Пацієнт» мал. 1, позначка [2]) – вибір серед Пацієнтів, що існують в Системі .

Поряд з полем кнопки:

  • «Відкрити»  - відкриває картку пацієнта для редагування (детальніше див. тут);
  • «Додати»  - відкриває не заповнену картку пацієнта для створення (детальніше див. тут);
  • «Коментар» - з'являється, якщо є коментар у картці Пацієнта, при наведенні з'являється спливаюча підказка з вмістом коментаря, при натисненні відкриває коментар для редагування;
  • "Замовлення пацієнта" - відкриває картку, що містить вкладки "Замовлення" - всі попередні замовлення пацієнта, "Платежі "всі попередні платежі пацієнта" 

"Направлення" - всі попередні направлення пацієнта.


  1. «Статус клієнта» (мал. 1, позначка [5]), якщо інформацію заповнено в картці Пацієнта (детальніше див. тут);
  2. Інформаційний напис «Стан» (мал. 1, позначка [3])- стан замовлення, залежить від етапу роботи із замовленням, можливі варіанти:
  • «Нове» – до додавання хоча б однієї послуги;
  • «В роботі» - замовлення набуває цього стану після додавання хоча б однієї послуги у замовлення;
  • «Закрито» – залежить від процесів у конкретному лікувальному закладі;
  1. Інформаційний напис «Статус оплати» (мал. 1, позначка [4]) - відображає статус оплати по замовленню, можливі варіанти:
  • «Немає платежу» - замовлення не сплачено, або використовується джерело коштів «Контрагент»;
  • «Створено платіж» - створено, але не проведено платіж;
  • «Сплачено» - замовлення сплачено;
  • «Фіскалізовано» - замовлення сплачено з фіскалізацією через касовий регістратор;
  • «Змішана оплата» - свідчить про те, що в замовленні є більше однієї послуги і в них не однакова форма оплати (детальніше про форму оплати див. тут);
  • «Скасовано» - відбулося скасування фіскалізованого платежу;
  • «Частково сплачено» - замовлення сплачено не повністю (внесена частина загальної суми);

...

Примечание
iconfalse

Секція «Направлення на послуги»послуги» (мал. 2)

Мал. 2 - Секція «Інформація про замовлення»


 Дана секція присутня у замовленні тільки, якщо медичний спеціаліст створив направлення на послугу з електронної медичної картки пацієнта (мал. 2) (детальніше про створення направлення на послуги див. тут).

Мал. 3 - Картка "Направлення на послуги" (приклад)


Містить такі колонки:

  • «Дата» (мал. 2, позначка [1]) - дата направлення;
  • «Направив» (мал. 2, позначка [2]) - ПІБ спеціаліста що направив на послугу;
  • «Послуга» (мал. 2, позначка [3])- назва послуги на яку направлено;
  • «Рекомендована дата» (мал. 2, позначка [4]) - дата рекомендована направляючим лікарем;
  • «Спеціаліст» (мал. 2, позначка [5])- спеціаліст до якого направлено;
  • «Коментар» (мал. 2, позначка [6]) - коментар спеціаліста, що направив;
  • «Стан» (мал. 2, позначка [7]) - стан відносно замовлення;
  • «Надано поточним спеціалістом» (мал. 2, позначка [8])- логічна ознака, спеціаліст що направив послугу в замовлення фактично послугу надав (якщо послуга надани відмічено чекбокс ☑ - "так");
  • «Примітка виконання» (мал. 2, позначка [9]) - запис додається автоматично, якщо дане направлення на посгуги переміщено у "Послуги Замовлення".
Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Для роботи з таблицею "Направлення на послуги", обираємо кнопку, яка відповідає за потрібну дію:

  • Скасувати - скасовує відмічену послугу (після скасування послуга в намправені на послуги має стан "Скасовано"; 
  • Додати в замовлення  - додає запис виділеного направлення на послуги в таблицю "Послуги замовлення" (вкладки "Послуги");
  • Замінити і додати в замовлення  - дозволя створити заміну виділеної послуги та переносить запис заміненого направлення на послуги в таблицю "Послуги замовлення" 

(запис про початкову послугу лишається в таблиці "Направлення на послуги");

  • Нагадати наступного разу  - виділений запис з таблиці "Направлення на послуги" не буде з'являтися  в замовленнях пацієнта добу. 
  • Налагодження колонок  - додаємо або знімаємо необхідні колонки таблиці "Направлення на послуги";
  • Скинути налагодження колонок - скидаємо налагодження колонок до автоматичних;
  • Експорт в Excel  - експортуємо дані таблиці в документ Excel.


...

Подсказка
iconfalse

Секція «Оплата» (мал. 4)

Мал. 4 - Секція «Оплата»

  • За умови використання джерела коштів «Власний кошт» містить:
  1. Інформаційний напис «Всього за замовлення» - сума усіх послуг в Замовленні з урахуванням знижки. Інформаційний напис: «Залишилось до сплати» - сума до сплати: сума неоплачених послуг за замовленням з урахуванням знижки;
  2. Інформаційний напис «Часткова оплата» (відображається за умови часткової сплати замовлення, детальніше див. тут). Містить інформацію про суму сплати: «Сплачено» та суму боргу: «Борг»;
  3. Поле «Джерело коштів» - довідник, вибір зі списку. За замовчуванням автоматично заповнюється джерелом «Власний кошт», якщо інше не вказано у вкладці «Фінансове покриття» конкретного Пацієнта (детальніше див. тут). Поле доступне для редагування поки в замовлення не додано жодної послуги;
  4. Поле «Прайс-лист» - довідник, вибір зі списку. За замовчуванням автоматично заповнюється прайс-листом який є основним для лікувального закладу. Поле доступне для редагування поки в замовлення не додано жодної послуги;
  • За умови використання джерела коштів «Контрагент» секція «Оплата» містить таку інформацію:
  1. Поле «Джерело коштів» - довідник, вибір зі списку;
  2. Поле «Поліс» - довідник, вибір зі списку. Поряд з полем кнопка «Створити» - дає можливість створити страховий поліс для пацієнта (детальніше див. тут);
  3. Поле «Представник» - довідник, вибір зі списку (за умови заповнення інформації про представника у картці Контрагента, детальніше див. тут);
  4. Інформаційний напис «Договір» - містить інформацію про номер договору, дату укладання та назву контрагента.
  5. Інформаційний напис «Прайс-лист страхової компанії» - назва прайс-листа, який вказано у договорі з даним контрагентом (стразовою, інше);


...

Примечание
iconfalse

Секція «Додати послуги (Кількість доданих послуг – "n" ( загагла кількість послуг, що додано ))» (мал. 5)»

Мал. 5 - Секція«Додати послуги (Кількість доданих послуг – "n" )»

Предупреждение
titleУВАГА!
Форма оплати послуги залежить від попередньо обраного значення поля "Джерело коштів*" (секції "Оплата).  Якщо обране джерело коштів "Контрагент" (мал. 6, позначка [1]), то форма оплати послуги по замовчуванню - "Гарантовано"(мал. 6, позначка [2])

Мал. 6 - Джерело коштів "Контрагент"/Форма оплати "Гарантовано"

  1. Поле «Форма оплати» - довідник, вибір зі списку.

Містить таку інформацію:

  • «Банківські реквізити» використовується для фіксації факту отримання коштів на банківський рахунок лікувального закладу.
  • «Гарантовано» використовується для проведення замовлення, яке буде сплачено контрагентом (страховою компанією, детальніше див. тут);
  • «Готівкою без чека» - оплата замовлення готівкою без друку фіскального чеку. Може використовуватися для тестових замовлень.
  • «Готівкою (фіскалізувати)» - фіксує факт оплати готівковими коштами, під час сплати відправляє команду для друку чеку на касовий апарат.
  • «Карткою» - фіксує факт оплати банківською карткою, під час сплати відправляє команду для друку чеку на касовий апарат.
  1. Поле «Виконавець» - довідник, вибір зі списку. Містить перелік усіх спеціалістів (зовнішні і внутрішні), які можуть надавати послуги у даному лікувальному закладі. Для швидкого пошуку в даному полі необхідно почати писати прізвище спеціаліста. За умови створення замовлення з картки чи реєстру «Запис на прийом» поле автоматично заповнюється інформацією про спеціаліста із запису до котрого замовлення створюється (детальніше див. тут).
  2. Поле «Спеціаліст, що направив» - довідник, вибір зі списку. Містить перелік усіх спеціалістів (зовнішні і внутрішні), які можуть направляти на послуги у даному лікувальному закладі. Для швидкого пошуку в даному полі необхідно почати писати прізвище спеціаліста.

Зверніть увагу! Вищеописані поля секції додавання послуг застосовуються до всіх послуг, які буде додано до замовлення, якщо ці поля заповнені. Поля «Виконавець» і «Спеціаліст, що направив» мають бути обов'язково заповнені для нарахування комісійної винагороди відповідним спеціалістам (детальніше про комісійну винагороду див. тут).

  1. Поле «Коди послуг» – поле для швидкого пошуку і додавання послуг у замовлення за кодами. Коди можливо додавати через кому, після натиснення кнопки «Enter» (мал. 7) послуги буде додано у замовлення.

Image AddedМал. 7 - Додавання коду послуги через "Enter"

  1. Поле «Назва послуги» - довідник, вибір зі списку. Пошук можливо здійснювати по будь-якій частині назви послуги. Після вибору необхідно натиснути «Додати», послугу буде додано до замовлення, для додавання кількох послуг повторити описані дії.

Image AddedМал.

Image Removed

- Додавання коду послуги по назві послуги



Подсказка
iconfalse
  • Таблиця послуг доданих у замовлення – містить усі послуги додані у замовлення, та інформацію по ним (яка розміщується у відповідних колонках таблиці

...

  • ) (мал. 9).

Image Added

Мал. 9 - Таблиця послуг

  1. «Назва» - назва послуги;
  2. «Виконавець» - спеціаліст, якого обрано виконавцем в однойменному полі;
  3. «Форма оплати» - інформація про форму оплати;
  4. «Сума без ПДВ» - сума до сплати за конкретну послуги без врахування податку на додану вартість;
  5. «ПДВ, %» - відсоток податку на додану вартість для вказаної послуги;
  6. «ПДВ,

...

  1. грн» - сума податку на додану вартість в гривнях;
  2. «Знижка, %» - інформація про знижку, якщо така є;
  3. «Кількість» - кількість послуг конкретного найменування у замовленні;
  4. «Гарантовано,

...

  1. грн» - сума коштів для відшкодування контрагентом (заповнюється за умови використання джерела коштів «Контрагент»);
  2. «До сплати, грн» - сума до сплати (детальніше тут);
  3. «Сплачено, грн» - фактично сплачені кошти за послугу (за наявності платежу);
  4. «Платіж» - інформація про платіж, за умови що замовлення було сплачено;
  5. «Діагноз» - використовується для послуг із джерелом коштів «Контрагент»;
  6. «Собівартість» - собівартість послуги, за умови її вказання у відповідному прайс-листі;
  7. «Дата виконання» - дата виконання послуги;

...


Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Для роботи з таблицею "Послуги Замовлення", обираємо кнопку, яка відповідає за потрібну дію:

  • Видалити Image Added - видаляємо попередньо додану обрану послугу
  • Друкувати штрих-код обраному аналізу Image Added- для друку штрих-коду

...

  • обраної послуги-аналізу, та створює картку «Результату дослідження» для спеціалістів лабораторії

...

  • Налагодження колонок Image Added - додаємо або знімаємо необхідні колонки таблиці "Направлення на послуги";
  • Скинути налагодження колонок Image Added- скидаємо налагодження колонок до автоматичних;
  • Експорт в Excel Image Added - експортуємо дані таблиці в документ Excel.
  • Редагувати Image Added - редагуємо попередньо додану  та виділену послугу (мал. 10)

Image Added

Мал. 10 - Редагування послуги

Image Removed

  • Кнопка «Видалити» видаляє обрану послугу (видалення можливе до сплати замовлення)

...

Спливаюче вікно редагування послуги – містить поля, за допомого яких можливо вносити /редагувати інформацію по конкретній послузі (для вибору послуги необхідно двічі натиснути на неї лівою кнопкою миші, або стати на неї курсором і натиснути кнопку «Редагувати»):

...

1. Інформаційний напис «Назва послуги» - назва послуги, яка в даний момент обрана;

2. Поле «Форма оплати» - довідник (аналогічно довіднику «Форма оплати» секції «Додати послуги»). Доступне для редагування до сплати замовлення;

3. Поле «Вартість, грн» - вартість послуги (автоматично заповнюється згідно вартості в обраному прайс-листі). Доступне для редагування до сплати замовлення;

4. Поле «Кількість» - кількість послуг конкретного найменування у замовленні, можливо змінити до сплати замовлення;

5. Поле «Знижка, %» - надає можливість вказати знижку у %. Доступне для редагування до сплати замовлення;

6. Поле «До сплати, грн» - сума до сплати по обраному найменуванню послуги з урахуванням кількості і знижки;

7. Поле «Лабораторія» - довідник, вибір зі списку. Автоматично заповнюється лабораторією яка вказана в налаштуваннях послуги (детальніше див. тут);

8. Поле «Відділення» - довідник, вибір зі списку відділень лікувального закладу. Використовується для списання товарно-матеріальних цінностей використаних для надання конкретної послуги (детальніше див. тут);

9. Поле «Кабінет» - довідник, вибір зі списку кабінетів відділення вказаного у п.8. Використовується для списання товарно-матеріальних цінностей використаних для надання конкретної послуги (детальніше див. тут);

10. Поле «Виконавець» - довідник, вибір зі списку спеціалістів лікувального закладу, що можуть надавати конкретну послугу (детальніше про налаштування послуг див. тут)

11. Поле «Спеціаліст, що направив» - аналогічно полю «Спеціаліст, що направив» секції додавання послуг;

12. Поле «Додатковий персонал» - довідник, множинний вибір зі списку спеціалістів лікувального закладу;

13. Чек бокс «Гарантовано» - ознака гарантованості оплати послуги контрагентом (присутня за умови використання джерела коштів «Контрагент», детальніше див. тут);

14. Поле «Франшиза, грн» - числове поле для вказування розміру франшизи у гривнях (присутнє за умови використання джерела коштів «Контрагент», детальніше див. тут);

15. Поле «Франшиза, грн» - числове поле для вказування розміру франшизи у % (присутнє за умови використання джерела коштів «Контрагент», детальніше див. тут);

16. Поле «Діагноз» - довідник, вибір зі списку діагнозів «МКХ-10». Автоматично заповнюється діагнозом з консультації спеціаліста який є виконавцем по даній послузі. Дата встановлення діагнозу має співпадати з датою замовлення (присутнє за умови використання джерела коштів «Контрагент», детальніше див. тут);

Важливо! Вибір/зміна значень в пунктах 10-12 безпосередньо впливає на нарахування комісійної винагороди для спеціалістів (про налаштування комісійної винагороди див. тут).

  • Кнопка «Ок» - зберігає внесені зміни;
  • Кнопка «Скасувати» - скасовує внесені зміни, згортає поле редагування;
  • Кнопка «Видалити» - видаляє поточну послугу;
  • Поле «Дата виконання» - вибір з календаря, автоматично заповнюється поточною датою.

    «Категорія послуги» - значення типу послуги з довідника «Тип послуги» (детальніше див. тут);


Якорь
_Вкладка_«Пакет_послуг»
_Вкладка_«Пакет_послуг»
Вкладка «Пакет послуг»


Примечание
iconfalse

Вкладка "Пакет послуг" (мал. 11)Присутня у замовленні за умови додавання до нього пакету послуг (мал. 11) (про створення пакетних послуг див. тут).

Image Added

Мал. 11 - Створення замовлення "Пакет послуг" (приклад)

Містить такі елементи:

  • Секція «Основна інформація» (мал. 12) - дозволяє вносити/редагувати основну інформацію пакету послуг

...

Image Added

Мал. 12 - Секція "Основна інформація"

Містить наступні поля:

  1. Поле «Назва пакету» - не

...

  1. редагується, містить назву обраного пакету (про вибір і створення див. тут);
  2. Поле «Форма оплати» - довідник, вибір зі списку (аналогічно з формою оплати послуг);
  3. Поле «Спеціаліст, що направив» - довідник, вибір зі списку (аналогічно довіднику «Спеціаліст, що направив» з вкладки послуг);
  4. Поле «Дата початку пакету» - вибір дати в календаря, з можливістю внесення з клавіатури;
  5. Кнопка «Згенерувати планові

...

  1. дати» Image Added - дозволяє згенерувати планові дати виконання послуг з пакету, розраховуються згідно дати початку пакету і кількості днів від початку для кожної з послуг (про налаштування послуг див. тут);
  2. Поле «Вартість пакету» - не редаговане, містить вартість пакету вказану у відповідному прайс-листі;
  3. Поле «Вартість, грн» - доступне для редагування числове поле.

Взаємо пов'язане з полем «Знижка, %». За умови зменшення значення поля «Вартість, грн» Система перераховує значення поля «Знижка, %» відносно вартості пакету в обраному прайс-листі;

8. Поле «Знижка, %» - доступне для редагування числове поле. Взаємо пов'язане з полем «Вартість, грн». За умови зміни значення поля «Знижка, %» перераховується значення поля «Вартість, грн»;

9. Поле «Франшиза, грн» - сума франшизи у гривнях.

...

Поле доступне, якщо джерело коштів "Контрагент" та вказаний поліс.

 Також пов'язане з полем «До сплати, грн», останнє по замовчуванню приймає значення першого у перерахунку у гривнях, якщо воно не пусте;

  1. Поле «Франшиза, %» - сума франшизи у відсотках. Поле доступне, якщо джерело коштів "Контрагент" та вказаний поліс.

Пов'язане з полем «До сплати, грн», останнє по замовчуванню приймає значення першого, якщо воно не пусте;

  1. Чек бокс «Гарантовано» - логічна ознака, гарантованості сплати пакету Контрагентом. Обов'язково потрібно відмічати, для коректної роботи з Контрагентом по відшкодуванню;
  2. Поле «Гарантовано, грн» - сума коштів гарантованих Контрагентом, за відсутності франшизи дорівнює вартості пакету послуг;
  3. Поле «До сплати, грн» - сума до сплати з урахуванням знижки та/або франшизи. Не доступне для редагування за умови джерела коштів «Контрагент» і відсутності франшизи;
  • Секція «Послуги в пакеті» - таблиця з послугами, що містяться у пакеті та елементи виконання дій над записами в таблиці:
  1. Колонка «Категорія послуги» містить інформацію про категорію (тип послуги) до якої належить послуга з пакету;
  2. Колонка «Назва» - назва послуги пакету;
  3. Колонка «Вартість, грн» - вартість послуги в пакеті (вказується у прайс листі, детальніше див. тут);
  4. Колонка «Виконавець» - містить комірки для вибору Виконавця послуги (Увага! Вибір виконавця безпосередньо впливає на комісійну винагороду спеціаліста, що обирається виконавцем);
  5. Колонка «Лабораторія» - містить комірки для вибору лабораторії, за умови що послуга пакету є аналізом, по замовчуванню автоматично заповнюється лабораторією, що вказана у послузі-аналізі у довіднику стандартних послуг (детальніше див. тут);
  6. Колонка «Відділення» використовується для списання товарно-матеріальних цінностей по послузі (детальніше див. тут);
  7. Колонка «Кабінет» використовується для списання товарно-матеріальних цінностей по послузі (детальніше див. тут);
  8. Колонка «Планова дата виконання» - містить комірки для вибору планової дати виконання послуги. За умови внесення інформації про кількість днів від початку пакету, вибору дати початку пакету та натиснення кнопки «Згенерувати планові дати» заповнюється автоматично відповідними датами;
  9. Колонка «Дата виконання» - містить комірки для вибору дати фактичного виконання послуги;
  10. Кнопка «Виконано сьогодні» поряд з таблицею послуг пакету – проставляє для обраної послуги поточну дату виконання (опис інших кнопок поряд з таблицею можливо переглянути у загальній інформації);
  11. Колонка «Коментар» - містить текстові комірки для внесення коментаря щодо послуги пакету;

Вкладка «Платежі»

У вкладці «Платежі» відображаються усі платежі конкретного замовлення в табличному вигляді.

...