Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

Оглавление

Метод автентифікації  автентифікації пацієнта після 14-ти років


Для перевірки (додавання) методу автентифікації, необхідно натиснути на кнопку спецдії "Метод автентифікації в системі "eHealth""        в електронній карті пацієнта (мал. 1).


Мал. 1 - Перевірка (додавання) методу автентифікації

При потребі додати метод автентифікації, необхідно натиснути   кнопку кнопку "Створити" в таблиці "Методи автентифікації в системі "eHealth"".


Предупреждение
titleУВАГА!

Пацієнти, які не зареєстровані в eHealth, не можуть мати метод автентифікації. При спробі додати метод автентифікації, система видасть помику.

Обрати необхідний тип автентифікації, по замовчуванню вказаний тип "Автентифікація через СМС", заповнити картку та натиснути "Ок".

Атентифікації

Атентифікація через СМС

В таблиці "Метод автентифікації в системі "eHealth"", обрати тип "Автентифікація через СМС" 

та заповнити табличку, що з'явиться і натиснути "Ок" (мал. 2).

Мал. 2 - Створення (редагування) автентифікації

Якщо  в методі автентифікації був зазначений ПОПЕРЕДНІЙ номер телефону, необхідно мати доступ до нього для отримання СМС:

Вносимо НОВИЙ номер телефону та натискаємо "Ок" (мал. 3).

Мал. 3 - Створення автентифікації через СМС (на новий  новий мобільний номер)

Перша СМС надходить для верифікації НОВОГО номеру телефону (мал. 4) .

Якщо все вірно внесено, необхідно натиснути  кнопкунатиснути кнопку "Підтвердити" (при помилці номеру - "Скасувати"

Мал. 4 - Верифінація номеру тулефонателефона

Наступна СМС прийде на ПОПЕРЕДНІЙ номер телефону для підтвердження змін у методах автентифікації пацієнта (мал. 5).

Мал. 5 - Підтвердження змін автентифікації (на ПОПЕРЕДНІЙ номер)

При успішному проведенні зміни номеру автентифікації, система видасть повідомлення (мал. 6).

Мал. 6 - Успішна зміна методу автентифікації

Поточний метод автентифікації буде успішно змінено на НОВИЙ номер.

Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо пацієнт втратив  втратив доступ до ПОПЕРЕДНЬОГО номеру телефону автентифікації, для зміни методу автентифікації, необхідно подати заявку через форму НСЗУ.

Детально  Детально в розділі  розділі "Електронне зверення для зміни методу автентифікації через НСЗУ" та за посиланням... 


Автентифікація через іншу особу 

Примечание
iconfalse
Автентентифікація Автентифікація через іншу особу може проводитися пацієнтам будь-якого віку.

Предупреждение
titleУВАГА!

Дітям до 14-ти років автентифікація проводиться виключно через іншу особу - законного представника (матір. , батька, опікуна).

Має бути попередньо зареєстрований законний представник (інша особа) в системі еHealth, якого також необхідно вносити в блоці "законний представник" при реєстрації ЕК дитини.

Передумови реєстрації методу автентифікації через іншу особу:

  • Необхідно здійснити пошук законного представника (іншої особи) в системі eHealth (мал. 7).

Мал. 7 - Пошук третої особи в системі eHealth

  • Перевірити наявність методу автентифікації законного представника або іншої особи (та при потребі додати його) (мал. 8).

Мал. 8 - Перевірка методу автентифікації третої особи в системі eHealth

Для створення автентифікації через документи, видаляємо метод, що вказаний по замовчуванню, та вказуємо"Автентифікація через іншу особу" (мал. 9).

Мал. 9 - Пошук третої особи для додавання до методу автентифікації

Здійснюємо пошук третьої особи в системі eHealth (мал. 10).

Мал. 10 - Пошук третої особи в системі eHealth

Після успішного пошуку, поле "Третя персона" буде автоматично заповнено. Необхідно перевірити дані  дані та натиснути "Ок" (мал. 11). 

Мал. 11 - Третя особа додана до методу автентифікації

Третій особі (законному представнику) має надійти підтвердження на номер телефону (який вказаний в його методі автентифікації, як пацієнта) (мал. 12). 

Мал. 12 - Верифікація номеру телефону третьої особи

Якщо в пацієнта попередньо була зареєстрована ІНША третя персона для автентифікації автентифікації, то для підтвердження прийде 2 смс: перша на номер поточної персони, інша - на номер попередньо вказаної персони.

Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо виникла потреба подати новий метод автентифікації, але відсутній доступ  доступ до телефону попередньо зареєстрованої третої персони, необхідно  подати електроне звернення через НСЗУ для зміни методу автентифікації.

Детально за посиланням... 

Після підтвердження всіх СМС, в таблицю таблиці "Поточні методи автентифікації" з'явиться додана третя персона (мал. 13).

Мал. 13 - Доданий метод автентифікації через іншу особу

Заповнення блоку "Метод автентифікації" при редагуванні пацієнтів до 14-ти років в еНealth

При створенні/редагуванні ЕК дитини, необхідно коректно заповнити вкладку "Дані контактних осіб", для позначення законного представника, який буде внесений при редагуванні в системі eHealth, установити прапорець "Основний для eHealth".


Примечание
iconfalse
Також в картці редагування пацієнта в системі eHealth до 14-ти років по замовчуванню вказаний  вказаний тип методу автентифікації "Автентифікація через іншу особу"


  • Для додавання законного представника  представника, здійснюємо його пошук (мал. 14).

Мал. 14 - "Метод автентифікації" при редагуванні пацієнта в eHealth

  •  В картці, що з'явиться, вносимо дані третьої особи  особи та натискаємо "Пошук" (мал. 15).

Мал. 15 - Пошук пацієнта в системі eHealth


  • Після попередньо пройдених дій у блоці "Метод автентифікації", буде додана третя персона (законний представник) (мал. 16).

Мал. 16 - Додана третя персона 

Поле "Назва" - довільне поле, де можна вказати дані про законного представника дитини.

 Автентифікація через документи

Для створення автентифікації через документи, видаляємо метод, що вказаний по замовчуванню, та вказуємо "Автентифікація через документи" та натискаємо "Ок".

Завантажити скан-копії документів.

Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо у пацієнта був вказаний попередній метод автентифікаці через СМС  СМС і виникла потреба подати новий метод автентифікації через документи,

система не дає можливості автоматичної зміни методу автентифікації!

Для зміни методу автентифікації з "Автентифікація через документи" на "Автентифікацію через смс" - пацієнту надійде смс для верифікації номеру, а також система запросить сканкопію документа, який був доданий у попередню верифікацію.

Для зміни мето

Електронне звернення для зміни методу автентифікації через НСЗУ

Примечание
iconfalse
НСЗУ радить використовувати дану on-line online форму:
- якщо при переукладанні декларації про вибір при виборі лікаря, що надає первинну медичну допомогу, смс з кодом підтвердження надсилається на невідомий номер телефону;
- якщо при виписуванні рецепту за програмою «Доступні ліки» "Доступні ліки" смс з кодом підтвердження надсилається на невідомий номер телефону;
- у випадку втрати та зміні зміни попереднього номеру телефону;
- у випадку виправлення некоректно внесеного номеру телефону;
- з метою зміни методу автентифікації - без використання номеру телефону, що передбачає обов’язкове підвантаження документів для верифікації даних пацієнта.

Для зміни методу автентифікації, подаємо електронне зверення за адресою: https://nszu.gov.ua/gromadyanam/koristuvacham-ecoz/authentication-form

Заповнити запропоновану форму (мал. 17; 18) та натиснути кнопку "Надіслати".

Мал. 17 - Приклад заповнення електронного зверення на зміну методу автентифікації 

Мал. 18 -Приклад заповнення електронного зверення на зміну методу автентифікації (2 частина)


Стан Після надсилання електронного зверення на зміну методу автентифікації, система видасть повідомлення (мал. 19).

Мал. 19 - Номер запиту на зміну методу автентифікації

Для перевірки стану запиту, необхідно зайти за посиланням https://nszu.gov.ua/gromadyanam/koristuvacham-ecoz/responseid та   та внести номер  номер у форму перевірки (мал. 20) та натиснути кнопку "Надіслати".


Мал. 20 - Перевірка стану запиту (по номеру)

Предупреждение
titleУВАГА!

Стан запиту - "Запит виконано" дає змогу змінити метод автентифікації.

В стані - "Запит опрацьовується" зміна методу автентифікації НЕМОЖЛИВА!!!