Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.



ЗмістПризначенняОпис

Оглавление

Робота з карткою ЛЗ. Розклад кабінету.

(Створення розкладу).

Основний алгоритм дій, необхідних при налаштуванні та редагуванні інформації щодо розкладу та його конфігурацій, для кабінету лікувального закладу.



Умови створення розкладу для кабінету

Предупреждение
titleУВАГА!

Передумовою створення розкладу для кабінету є:

  • наявність відповідних відділень і кабінетів у лікувальному закладі користувача;

  • відповідне право у поточного користувача на їх редагування.

Дії які необхідно виконати для створення розкладу:

  1. Відкрити картку ЛЗ;

  2. Створити розклад:

    • обрати кабінет,

    • створити розклад.

Вибір кабінету

Для того, щоб створити розклад для кабінету в системі MedEir, необхідно:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні" (детально про модуль тут...).
  2. Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад" (детально про реєстр тут...).
  3. Відкрити картку лікувального закладу (детально про картку тут...).
  4. Обрати вкладку "Кабінети" (мал. 1, позначка [1]).
  5. Обрати потрібний створений раніше кабінет (мал. 1, позначка [2]).

Мал. 1 Відкрити картку кабінет

6. Відкриється картка кабінету (мал. 1, позначка [3]).


Информация

Опис картки кабінету, картки створення розкладу для кабінету та їх елементів, наведено в інструкції Опис ЕК закладу (Лікувальний заклад), розділ Загальні реєстри.

Створення розкладу

Після того, як відкриється картка кабінету (мал. 2), необхідно виконати наступні дії:

1. Натиснути кнопку [Cтворити] поряд з таблицею розкладу (мал. 2).

Мал. 2 - Створення запису розклад для кабінету

3. З'явиться вікно "Конфігурація розкладу (Створення)" (мал. 3).

Мал. 3 - Заповнення картки розклад для кабінету

4. У вікні конфігурації розкладу обрати наступні параметри (мал. 3, позначка [1 та 5]):

  • форма обслуговування встановлено за замовчуванням ("Прийом в лікувальному закладі"мал. 3, позначка [1]),
  • конфігурацію повторень (мал. 3, позначка [2]), з варіантів випадаючого списку (мал. 4),

Мал. 4 - Вибір конфігурації повторень розкладу

  • дату та час дії розкладу (мал. 3, позначка [4 та 5]),
  • за необхідності проставити логічну позначку "Тільки будні" (мал. 3, позначка [3]). 

5. Натиснути кнопку [Ок] (мал. 3, позначка [6]).

Продовження або редагування розкладу для кабінету

Розклад для кабінету створюється на певний період часу (мал. 3, позначка [4]), тому його потрібно продовжувати або якщо відбулися певні зміни вносити корективи (редагування) в існуючий розклад. Для продовження або редагування розкладу для кабінету, потрібно:

  1. Обрати ЕК ЛЗ, перейти на вкладку "Кабінети" та відкрити картку потрібного кабінету (детально в пункті Вибір кабінету).
  2. В залежності від того, що саме потрібно виконати продовження/редагування розкладу спеціаліста, обираємо наступні дії:
ПРОДОВЖЕННЯ:РЕДАГУВАННЯ:
  • Обрати попередній запис розкладу для кабінету в таблиці на вкладці "Розклад".
  • Скористатися функціональною кнопкою [Створити] та внести відповідні параметри до нового розкладу (детально Створення розкладу)
Примечание
titleВАЖЛИВО!

В полі "Діє*" система автоматично проставляє поточну дату при створенні запису розкладу (мал. 3, позначка [4]). 

Система також проводить перевірку періодів дії розкладу. У випадку вже створеного розкладу на певний період, система не дозволить створити новий запис який буде накладатися на період дії попереднього. Потрібно вносити корективи до попереднього запису і тільки після цього встановлювати новий період дії розкладу.


  • Обрати попередній запис розкладу спеціаліста в таблиці на вкладці "Розклад".
  • Відкрити запис та внести необхідні зміни (функціональні кнопки таблиці).
Примечание
titleВАЖЛИВО!

При внесенні змін до діючого розкладу, якщо різні періоди дії розкладу накладаються один на одного (приклад наведено нижче), потрібно спочатку змінити період дії розкладу (мал. 3, позначка [4]), вказати дату закінчення ("по") дії попереднього розкладу, на яку та після якої відсутні записи на прийом до лікаря. Тільки після цього вказати дату дії наступного розкладу з дати наступної після закінчення дії попереднього запису.




Подсказка
titleПРИКЛАД:

Попередній розклад спеціаліста дії з 01.01.2020 по 30.09.2020 (Період 1)Наступний період розкладу діє з 01.09.2020 по 31.12.2020 (Період 2)

Потрібно в Періоді 1 змінити дату дії "по" на 31.08.2020, тоді Періоді 2 буде діяти з 01.09.2020.


3. Зберегти внесені дані до картки "Конфігурація розкладу".