Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

Заплановані оновлення МІС «МедЕйр» до версії 51.0.0 та проведення вебінару

Image Added

14.01.2021

Увага! Шановні користувачі!

З 15 січня заплановані оновлення «МедЕйр» до версії 51.0.0

Після оновлень програми, з 18.01.2021 року командою МІС «Медейр» завбачено проведення вебінарів на тему: "Основні правила роботи з карткою пацієнта в МедЕйр та eHealth. Правила редагування та оновлення карток".

Вебінар буде проводитись для  медичних спеціалістів ПМД та СМД. В рамках даного вебінару буде розглянуто основні моменти оновлення 51-ї версії та питанням по веденню картки пацієнта:

  • Пошук пацієнта в системі eHealth
  • Імпорт картки пацієнта
  • Робота з картою пацієнта в системі «МедЕйр»
  • Робота з пацієнтом при зміні персональних даних та документів
  • Робота з пацієнтами до 14-річного віку
  • Етапи оновлення пацієнта в системі eHealth

Для участі у вебінарі, Ви можете подати заявку за посиланням…

Детальна інформація по оновленнях МІС «МедЕйр» за посианнням…

Ми раді нашій співпраці та сподіваємось, що разом з вами ми станемо краще! +


Регламентні роботи на сервері "eHealth" 

Image Added

14.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "Сьогодні 14.01.2021 о 20:00 планується проведення технічного обслуговування середовища eHealth. Очікувана тривалість робіт: 3 години".
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр” +



Image AddedУвага! Збій роботи електронних підписів від АЦСК “Україна”

14.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
Сервіс електронних підписів від АЦСК “Україна” не працює, тому при використанні їх ЕЦП можуть виникати помилки.
Рекомендуємо зв'язуватися з технічною підтримкою АЦСК “Україна”, для уточнення ситуації роботи ЕЦП або дочекатися відновлення роботи сервісу.
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”! +



Image AddedПояснення по нестабільній реєстрації ЕМЗ до системи eHealth

13.01.2021

Шановні користувачі!
З 04.01.2021 МІС «МедЕйр» фіксує затримки при реєстрації ЕМЗ до системи eHealth, а також отримує інформацію від медичних співробітників про нестабільну роботу програми «МедЕйр» та реєстрацію ЕМЗ в системі eHealth, основна причина полягає саме в роботі ЦК eHealth.
Алгоритм передачі ЕМЗ такий:
- Створення електронного медичного запису в системі «МедЕйр» без затримок.
- Відправка медичного запису та накладання КЕП (кваліфікаційного електронного підпису) лікаря/спеціаліста на ЕМЗ та відправка до eHealth. Саме на цьому етапі, система eHealth, працює зі значними затримками.
В системі eHealth є внутрішня черга, згідно якої обробляються ЕМЗ, в момент пікового навантаження: з 08:00 до 14:00, черга eHealth не встигає вчасно обробити ЕМЗ, через що, лікарі не можуть швидко передати ЕМЗ до системи eHealth.
Ми, разом з іншими МІС, щоденно створюємо письмові запити та інформуємо НСЗУ та ДП “Електронне здоров`я”, про дану ситуацію.
Керівництво НСЗУ та ДП “Електронне здоров`я” визнають наявність такої проблеми та працюють над вирішенням цього критичного питання.
Зафіксований факт наявних проблем в системі eHealth на офіційній сторінці Facebooc https://www.facebook.com/ezdorovya/

В свою чергу НСЗУ запевнило нас, що з їх сторони відбувається інформування ЗОЗ про тимчасові проблеми при роботі з ЦК eHealth, та кол-центр НСЗУ 1677 також інформує медичних співробітників про наявні технічні проблеми ЦК eHealth.
Додатково інформуємо, що в системі «МедЕйр» можливо створити ЕМЗ (епізод, консультацію, виписку, діагностичний звіт, процедуру), накласти КЕП та далі працювати, навіть якщо ЕМЗ потрапив в чергу eHealth та не обробляється, його автоматично буде зареєстровано, як тільки черга eHealth відновить свою роботу, тобто медичному працівнику не потрібно очікувати, а переходити до обробки наступного ЕМЗ.
Просимо Вас з розумінням поставитися до даної ситуації, про відновлення стабільної роботи далі будемо інформувати. +


Image AddedПроблеми з відправкою СМС 

13.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"На даний час спостерігається нестабільна робота компонента по відправці SMS, причини з'ясовуються."

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”. +

Image AddedЗатримки та регламентні роботи на сервері eHealth

13.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!
Спостерігаються затримки в роботі МІС "Медейр" та при передачі даних в eHealth через перевантаження роботи серверів.
Від ДП "Електронне здоров'я" надійшла інформація про технічні роботи, які мають покращити ситуацію з передачею ЕМЗ в eHealth:
"13.01.2021 о 20:00 год. планується проведення технічного обслуговування серверу. Очієнтований час робіт - 2 години".
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр” +


Image AddedЗатримки в роботі "eHealth" та  в системі "МедЕйр"

12.01.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!
Спостерігаються затримки в роботі  МІС "Медейр" та при передачі даних в eHealth.
Команда технічної підптимки вже вирішує дане питання.
Про зміни в МІС "МедЕйр" додатково проінформуємо.

Просимо вибачення за тимчасові неручності!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр»

Image AddedЗатримки в роботі МІС "МедЕйр" та при передачі даних В ЕСОЗ

11.01.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!
Спостерігаються затримки в роботі  МІС "Медейр" та при передачі даних в eHealth.
Команда технічної підптимки вже вирішує дане питання.
Про зміни в МІС "МедЕйр" додатково проінформуємо.

Просимо вибачення за тимчасові неручності!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр»


Image AddedРеліз середовища "eHealth" 8.20

05.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "Сьогодні 05.01.2021 о 20:00 планується проведеннярелізу середовища eHealth версії 8.20. Очікувана тривалість робіт: 2 години".
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Image Added

Проблеми електромережі МІС "МедЕйр" Донецької області

05.01.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
До 14:00 спостерігались проблеми електромережі  МІС "МедЕйр" Донецької області.
В цей час був відсутній доступ до системи.

Просимо вибачення за тимчасові незручності!

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр»


Image AddedТехнічні роботи на сервері «МедЕйр» Волинської області

29.12.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
Відсутній доступ до серверу "МедЕйр" Волинської області.

Наразі вирішуємо дане питання.

Просимо вибачення за тимчасові незручності!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр»


Image AddedРегламентні роботи на серверах "eHealth"

28.12.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "Сьогодні 28.12.2020 о 21:00 планується проведення технічного обслуговування середовища eHealth. Очікувана тривалість робіт: 1 година".
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”



Оглавление