№ | Варіант | Зображення | Значення | Дії |
---|
1. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth | Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші. Мал. 5 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth Знайдено пацієнта Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.
| Даний результат свідчить про те, що пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в eHealth або має декларацію (позначка [2]). | В такому випадку, Ви одразу переходите до наступного етапу, зазначеного в розділі відповідного спеціаліста: робота з ЕК, ЕМК, Епізодом, Консультацією, Направленням та ін.(за необхідності). Відкрити картку пацієнта, натиснути на кнопку [Відкрити] |
2. | Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth |
Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.Мал.6 -Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth Знайдено пацієнта Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.
| Даний пацієнт має картку в МedEir (позначка [1] - присутня), в eHealth - не зареєстрований або відсутня декларація (позначка [2] - відсутня). | Зареєструвати пацієнта в eHealth. У випадку відсутності дублючих ЕК пацієнта в системі (перевіряється пошуком по МedEir), відкрити картку пацієнта, натиснути на кнопку [Відкрити] та скористатися спеціальними діями [Редагування в системі "eHealth"], (детальніше тут...) або [Неідентифікований пацієнт в системі "eHealth"]. Використовується лише в крайніх випадках, в основному функція для стаціонару СМД, (детальніше тут...). Не реєструвати пацієнта в eHealth, спочатку Переглянути алгоритм дій.
Предупреждение |
---|
| Зареєструвати (підписати реєстрацію своїм ЕЦП) пацієнта в Ehealth може лише лікар. Внести попередні дані для реєстрації (підготувати реєстрацію) може спеціаліст який не має особистого ЕЦП, але зареєстрований в Ehealth. |
Раскрыть |
---|
| Попередньо, перед реєстрацією радимо провести наступні дії: - Перейти в реєстр Пацієнти.
- Провести пошук пацієнта на наявність інших записів (дубль) в системі МedEir за допомогою спеціальної дії [Загальний пошук], (детальніше тут...).
- Якщо дубль знайдено:
- відкрити ЕК, ЕМК пацієнта МedEir, перевірити дані.;
- визначити правильну картку пацієнта;
- внести зміни за потреби, зберегти;
- закрити раніше відкриту Вами картку пацієнта без збереження (якщо обрану іншу ЕК пацієнта);
- перейти до реєстрації знайденої правильної ЕК пацієнта в eHealth.
Предупреждение |
---|
| Якщо виникають питання з приводу інформації в дублюючих ЕК пацієнта або помилки, звертатися до технічної підтримки. |
4. У випадку, якщо дублів не знайдено, переходимо до реєстрації відкритої раніше ЕК пацієнта в eHealth. Реєстрація пацієнта.
Для реєстрації пацієнта необхідно відкрити ЕК пацієнта (детально тут...) перейти до спеціальних дій ЕК та обрати один з варіантів реєстрації: по документах та без документів. - Реєстрація пацієнта по документах - спеціальна дія [Редагування в системі "eHealth"], (детальніше тут...).
- Реєстрація пацієнта без документів - спеціальна дія [Неідентифікований пацієнт в системі "eHealth"], використовується лише в крайніх випадках, в основному функція для стаціонару СМД, (детальніше тут...).
Предупреждение |
---|
| Неідентифікований пацієнт може бути створений лише за необхідності внесення медичних записів, якщо: - пацієнт залишається на момент виписки зі стаціонарного лікування в непритомному стані або в стані амнезії;
- пацієнт є новонародженою дитиною без свідоцтва про народження;
- пацієнт до моменту виписки не має документів, що підтверджують його особу, внаслідок їх втрати;
- зафіксована смерть неідентифікованого пацієнта.
Перш ніж виконувати реєстрацію неідентифікованого пацієнта, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО ознайомитися з розділом Неідентифікований пацієнт ("eHealth"). |
|
|
3. | Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth | Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.Мал.7 - Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth Знайдено пацієнта Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. | Даний пацієнт не має картки в МedEir (позначка [1] - відсутня), в eHealth - зареєстрований або є декларація (позначка [2] - присутня). | Створити картку пацієнта в МedEir та об'єднати дані, натиснути на кнопку [Відкрити] в результаті автоматично буде створено ЕК пацієнта з даними із eHealth (ПІБ, дата народження та стать). Не зберігати створену ЕК пацієнта, спочатку Переглянути алгоритм дій. Раскрыть |
---|
| Попередньо, перед створенням картки пацієнта в системі МedEir радимо: - Перейти в реєстр Пацієнти.
- Провести пошук пацієнта на наявність інших записів (дубль) в системі МedEir за допомогою спеціальної дії [Загальний пошук], (детальніше тут...).
- Якщо дубль знайдено:
Предупреждение |
---|
| Якщо виникають питання з приводу інформації в дублюючих ЕК пацієнта або помилки, звертатися до технічної підтримки. |
4. У випадку, якщо дублів не знайдено переходимо до створення пацієнта в МedEir. Створення картки пацієнта. Процес створення ЕК описано в розділі Робота з ЕК пацієнта. Предупреждение |
---|
| Якщо при створенні картки пацієнта з'являються наступні повідомлення системи (при збереженні ЕК): 1. В Системі вже зареєстровано пацієнта з вказаним контактним номером телефону. Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 11 - Номер телефону пацієнта внесено до системи Ваші дії: - Перейти до реєстру Пацієнти;
- ОБОВ'ЯЗКОВО провести пошук по системі за вказаним номером телефону;
- Звірити персональні дані пацієнта занесеного до системи та пацієнта що створюється;
- Якщо Ви ВПЕВНЕНІ, що це той самий пацієнт, але є деякі відмінності:
- внести зміни, зберегти та закрити;
- перейти до раніше створеної ЕК;
- натиснути [Ні], закрити без збереження;
- перейти до пошуку пацієнта в eHealth, після редагування пошук відобразить дві картки пацієнта МedEir та eHealth;
- перейти до імпорту даних, пункту 4 таблиці;
- Якщо це ІНШИЙ пацієнт, переходите до ЕК створеного раніше пацієнта та натискаєте [Так], далі продовжуєте створення картки.
2. За внесеними персональними даними знайдено наступних пацієнтів. Система знайшла повне співпадіння внесених даних пацієнта з існуючим пацієнтом в системі. Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 12 - Знайдено дублюючий запис Ваші дії: - перейти до знайденої в системі картки пацієнта (натиснути у вікні дублючих записів кнопку [Відкрити] або двічі лівою кнопкою миші на записі у таблиці пошуку);
- переглянути дані пацієнта;
- внести зміни за потреби, зберегти та закрити;
- закрити створену Вами картку пацієнта без збереження;
- перейти до пошуку пацієнта в eHealth, пошук відобразить дві картки пацієнта МedEir та eHealth;
- виконати процедуру імпорту, пункт 4 таблиці.
|
|
|
4. | Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи) | Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші. Мал.8 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи) Знайдено два записи про пацієнта (дві строки) Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.
| Даний пацієнт має картку в МedEir (позначка [1] - присутня), в eHealth - зареєстрований або є декларація (позначка [2] - присутня). | Імпортувати дані пацієнта з eHealth, за умови, якщо всі дані про пацієнта вірні. Для того, щоб впевнитися в достовірності записів пацієнта в системі та провести імпорт, потрібно Переглянути алгоритм дій. Предупреждение |
---|
| В даному випадку варіанту пошуку, Вам необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО звертати увагу на поле "Ідентифікатор в системі "eHealth".
Якщо ідентифікатор має два записи і вони є різними - переходите до пункту 6 даної таблиці |
Раскрыть |
---|
| Попередньо, перед імпортом картки пацієнта в систему МedEir радимо: Перевірити дані запису про пацієнта в системі МedEir. Для цього необхідно: - Натиснути кнопку [Відкрити] на формі пошуку або двічі лівою кнопкою миші на записі пацієнта в МedEir у таблиці пошуку;
- Перевірити дані ЕК пацієнта та ЕМК;
- Якщо дані про пацієнта не відповідають дійсності не потрібно одразу редагувати, радимо провести пошук інших записів (дубль) пацієнта в системі МedEir.
Пошук дублів: - Перейти в реєстр Пацієнти та закрити картку пошуку eHealth.
- Провести пошук пацієнта на наявність дублів в системі МedEir за допомогою спеціальної дії [Загальний пошук], (детальніше тут...).
- Якщо дубль знайдено:
- відкрити ЕК, ЕМК пацієнта МedEir, перевірити дані;
- визначити правильну картку пацієнта;
- внести зміни за потреби;
- перейти до пошуку пацієнта в eHealth;
- виконати імпорт.
- Якщо дубль не знайдено:
- потрібно створити ЕК пацієнта (детально тут...);
- перейти до пошук пацієнта в eHealth;
- виконати імпорт.
Предупреждение |
---|
| Якщо виникають питання з приводу інформації в дублюючих ЕК пацієнта або помилки, звертатися до технічної підтримки. |
Імпорт даних картки пацієнта з eHealth. - Відкрити картку пацієнта в eHealth.
- Погодитись в повідомленні про те, що буде розпочато процедуру імпорту.
- Перевірити дані про пацієнта.
- Поставити позначку про те, що дані дійсно перевірено та відповідають дійсності.
- Провести імпорт.
Детально про процедуру імпорту, умови та рекомендації в інструкції Імпорт пацієнта з "eHealth". Предупреждение |
---|
| У випадку якщо не впевнені в певній ситуації, що виходить за межі описані у відповідних інструкцій та виникнення помилок не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. |
|
|
5. | Пацієнта не знайдено в МІС та eHealth | Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші. Мал.9 - Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС та eHealth Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.
| Даний пацієнт не має даних в МedEir та eHealth, дані пошуку внесено не правильно або помилка в персональних даних. | Можливо, при реєстрації або при внесені даних до пошуку пацієнта допустили помилку. Пацієнт дійсно відсутній в системі. Для підтвердження або спростування одного з варіантів, необхідно: - Перевірити достовірність даних пошуку;
- З'ясувати, як саме пацієнта зареєстровано до eHealth та МedEir;
- Повторити пошук в eHealth.
Подсказка |
---|
| Для пошуку в eHealth: - якщо пацієнт жіночої статі та заміжня перевірити реєстрацію в системі за Дівочим прізвищем
- потрібні точні дані реєстрації пацієнта в eHealth
Для пошук в МedEir: - Провести пошук по системі за різними варіантами вводу персональних даних
|
Якщо всі варіанти перевірки та пошук не дали позитивного рішення (пацієнта не знайдено), необхідно перейти до створення картки пацієнта (лише за документами, що посвідчують особу) в МedEir (Робота з ЕК пацієнта) та/або реєстрації в eHealth (Редагування даних пацієнта ("eHealth")) в залежності від ситуації.
|
6. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth) | Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші. а)
б) Мал.10 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи та ідентифікатори) Знайдено пацієнта з помилкою! Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. | Даний пацієнт має картку в МedEir (позначка присутня), в eHealth - зареєстрований або є декларація (позначка присутня). Але в системі eHealth присутні два ідентифікатори пацієнта, позначка [1] на мал.10, а. Та знайдено три записи пацієнта (2 в системі eHealth, 1 в МedEir) на мал.10, б. | Дана ситуація потребує аналізу кожного запису пацієнта в системі eHealth та МedEir. Визначення правильного запису пацієнта (відповідає всім персональним даним відповідно документів). Предупреждение |
---|
| Дана ситуація є не ординарною та вимагає в деяких випадках перевірки додаткової інформації про пацієнта. У випадку не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. Як зв'язатися з технічною підтримкою описано у розділі Технічна підтримка та Система eHelp. |
|