Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


Оглавление
styleЗаголовок 2

Загальна інформація по роботі з медичними подіями «eHealth»

  1. Тепер лікарі працюють з МЕДИЧНИМИ ПОДІЯМИ, тобто не лише з оглядами (візитами) пацієнта, а й з епізодами медичної допомоги;
  2. Епізод медичної допомоги – це взаємодія пацієнта з медичним працівником від першого його звернення по медичну допомогу до останнього (включно) з цією самою проблемою. Епізод може включати одне або кілька звернень пацієнта (візитів), кожне окреме звернення може включати оцінювання більше ніж одного епізоду (кілька проблем). За допомогою ІСРС лікар може розподіляти проблеми пацієнта на різні епізоди. Це дозволить структурувати медичні записи про пацієнта в розрізі його окремих хронічних захворювань
  3. Візит (звернення) – це контакт пацієнта з медичним працівником. Візити можуть бути прямі (амбулаторно, вдома) і непрямі (телефоном, електронною поштою тощо). Під час одного візиту пацієнт може вказувати на декілька проблем.

...

  1. Працювати з епізодами пацієнта може тільки той лікар, в якого є діюча декларація з цим пацієнтом.

Відкриття епізоду

Для того, щоб відкрити/створити Епізод:

...


Після перевірки стану повинне з'явитись повідомлення, що епізод створено в системі «eHealth».

Епізод переходить у стан Діючий

Натиснувши двічі на потрібний нам епізод, бачимо інформацію про:

  • назву епізоду,
  • відповідальних спеціаліста та лікувальний заклад,
  • тип, стан та дату відкриття епізоду,

...

Всі консультації, створені до даного епізоду, будуть відображатися в таблиці в блоці «Взаємодії».

Відміна помилково внесеного епізоду

Якщо помилково внесений епізод:

...


Так само вказуємо причину, підписуємо

Оновлюємо стан


Стан в системі eHealth має змінитись на «Внесений помилково»

Оновлення епізоду

Якщо потрібно передати епізод пацієнта іншому лікарю (щоб він мав змогу заносити консультації по даному епізоду) або змінити назву епізоду, тоді:

Натискаємо кнопку Оновити епізод

Обираємо зі списку, якому лікарю передаємо пацієнта, або змінюємо назву епізоду, натискаємо Ок та оновлюємо стан епізоду.


Працює дана функція в рамках організації.

Закриття епізоду

Якщо потрібно Закрити епізод:

  1. Обираємо потрібний епізод
  2. Натискаємо на кнопку Закрити епізод

Оновлюємо стан, натиснувши кнопку Image Modified «Оновити стан».