Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


Оглавление

Створення огляду (візиту, звернення)

Створити консультацію до епізоду можна як з відкритої картки Епізоду (1), натиснувши кнопку «Додати консультацію» у лівому нижньому куті картки епізоду, так і з бокової панелі таблиці епізодів (2), натиснувши кнопку «Додати консультацію»

Відкривається вікно створення консультації, в якому ми бачимо № амбулаторної картки та тип консультації і натискаємо Ок.

У вкладці Медичні документи створюється наша консультація. При цьому епізод, до якого ми віднесли дану консультацію, підтягується автоматично.

Опис блоків картки огляду (візиту, звернення)

Тепер картка складається з декількох блоків: 1)Загальне; 2)Скарги; 3)eHealth; 4)Заключення.
У блоці «Загальне» міститься інформація про:

  • Випадок обслуговування (первинний, повторний, завершення епізоду),
  • Дату консультації,
  • Мету обслуговування (лікувально-діагностична, консультативна, диспансерний нагляд, профілактичний огляд, медико-соціальна, інша),
  • Тип (передача біоматеріалу, не за місцем проживання пацієнта, візит до пацієнта за місцем проживання, візит пацієнта в заклад, консультація пацієнта засобами зв'язку),
  • Направлення (поле призначене для прикріплення № направлення пацієнта, якщо огляд створено з реєстру Направлень пацієнта).


У блоці «Скарги» міститься інформація про:

  • Скарги хворого,
  • Огляд хворого,
  • Анамнез життя,
  • Анамнез хвороби.


У блоці «eHealth» міститься інформація про:

  • Епізод,
  • Причини звернення,
  • Діагнози,
  • Процеси медичної допомоги,
  • Стан в «eHealth»
  • Кнопки роботи з «eHealth» (Відправити в «eHealth», Помилково внесена, Перевірити стан)


У блоці «Заключення» міститься інформація про:

  • Рекомендації,
  • Заключення,
  • Дата наступного візиту
  • Спеціаліст
  • Статистичний талон,
  • Консультаційний висновок (форма 028/о)


Робота з блоком «eHealth» картки

Таблиця «Причини звернення»

Для внесення Причин звернення натиснути кнопку «Додати».

Відкриється картка Причини звернення, в якій лікар:

  • В полі Причина звернення обирає причини звернення за довідником ICPC-2,
  • В полі Опис, може описати деталізацію до обраної за довідником ICPC-2 причини звернення,

Після вибору причини звернення з'являється блок Додаткова інформація, в якому лікар може бачити відповідність між обраною причиною звернення за довідником ICPC-2 та кодами довідника МКХ-10.

Якщо причина звернення одна – натискаємо кнопку «Ок», якщо причин звернення декілька – натискаємо «Додати іншу». Відкриється картка для вибору іншої причини звернення по даному епізоду.
Зверніть увагу! Якщо лікар створить консультацію без епізоду, при занесенні причини звернення, система автоматично буде шукати, чи є в цього пацієнта відкритий епізод по даній проблемі. Лікар може обрати, до якого з них віднести дану консультацію.

Таблиця «Діагнози»

Діагноз за довідниками ICPC-2 та MKX-10 тепер знаходяться в одній картці. При виборі діагнозу за довідником ICPC-2 автоматично відкривається блок картки Діагноз, в якому лікар може бачити відповідність діагнозу ICPC-2 коду чи кодам довідника МКХ-10. Це є певною підказкою для лікаря, але в полі «Код МКХ-10» лікар, якщо вважає за необхідне, може обрати й інший код діагнозу.
Зверніть увагу! Діагноз, який внесено першим в картку, має роль основний. Інші діагнози, додані в картки будуть або з роллю супутній або з роллю ускладнення.

Таблиця «Процеси медичної допомоги»

Картка Процес медичної допомоги

Передача огляду (візиту) в eHealth

  1. Після заповнення картки огляду натискаємо на кнопку Відправити в eHealth

  1. З'являється картка для підписання ЕЦП. Обираємо ключ, вводимо пароль ключа і натискаємо кнопку «Підписати»

  1. Система видає повідомлення, що Консультація очікує обробки в системі eHealth. Натискаємо Ок.

  1. Консультація перейшла у стан Очікує обробки, далі необхідно перевірити її стан. Натискаємо кнопку «Перевірити стан»

  1. Консультація переходить у стан Завершена і система видає повідомлення, що Консультацію створено в системі eHealth.


Редагувати консультацію після відправлення у eHealth неможливо!!!

Відміна огляду (візиту), який внесено помилково.

Якщо лікар допустив помилку, натискаємо на кнопку «Помилково внесена»

Обираємо причину і заносимо обгрунтування.

Підписуємо ключем

Робимо перевірку стану

Отримуємо повідомлення, що Консультація позначена як помилково внесена в системі eHealth.