|
---|
Створення огляду (візиту, звернення)
Створити консультацію до епізоду можна як з відкритої картки Епізоду (1), натиснувши кнопку «Додати консультацію» у лівому нижньому куті картки епізоду, так і з бокової панелі таблиці епізодів (2), натиснувши кнопку «Додати консультацію»
Відкривається вікно створення консультації, в якому ми бачимо № амбулаторної картки та тип консультації і натискаємо Ок.
У вкладці Медичні документи створюється наша консультація. При цьому епізод, до якого ми віднесли дану консультацію, підтягується автоматично.
Опис блоків картки огляду (візиту, звернення)
Тепер картка складається з декількох блоків: 1)Загальне; 2)Скарги; 3)eHealth; 4)Заключення.
У блоці «Загальне» міститься інформація про:
- Випадок обслуговування (первинний, повторний, завершення епізоду),
- Дату консультації,
- Мету обслуговування (лікувально-діагностична, консультативна, диспансерний нагляд, профілактичний огляд, медико-соціальна, інша),
- Тип (передача біоматеріалу, не за місцем проживання пацієнта, візит до пацієнта за місцем проживання, візит пацієнта в заклад, консультація пацієнта засобами зв'язку),
- Направлення (поле призначене для прикріплення № направлення пацієнта, якщо огляд створено з реєстру Направлень пацієнта).
У блоці «Скарги» міститься інформація про:
- Скарги хворого,
- Огляд хворого,
- Анамнез життя,
- Анамнез хвороби.
У блоці «eHealth» міститься інформація про:
- Епізод,
- Причини звернення,
- Діагнози,
- Процеси медичної допомоги,
- Стан в «eHealth»
- Кнопки роботи з «eHealth» (Відправити в «eHealth», Помилково внесена, Перевірити стан)
У блоці «Заключення» міститься інформація про:
- Рекомендації,
- Заключення,
- Дата наступного візиту
- Спеціаліст
- Статистичний талон,
- Консультаційний висновок (форма 028/о)
Робота з блоком «eHealth» картки
Таблиця «Причини звернення»
Для внесення Причин звернення натиснути кнопку «Додати».
Відкриється картка Причини звернення, в якій лікар:
- В полі Причина звернення обирає причини звернення за довідником ICPC-2,
- В полі Опис, може описати деталізацію до обраної за довідником ICPC-2 причини звернення,
Після вибору причини звернення з'являється блок Додаткова інформація, в якому лікар може бачити відповідність між обраною причиною звернення за довідником ICPC-2 та кодами довідника МКХ-10.
Якщо причина звернення одна – натискаємо кнопку «Ок», якщо причин звернення декілька – натискаємо «Додати іншу». Відкриється картка для вибору іншої причини звернення по даному епізоду.
Зверніть увагу! Якщо лікар створить консультацію без епізоду, при занесенні причини звернення, система автоматично буде шукати, чи є в цього пацієнта відкритий епізод по даній проблемі. Лікар може обрати, до якого з них віднести дану консультацію.
Таблиця «Діагнози»
Діагноз за довідниками ICPC-2 та MKX-10 тепер знаходяться в одній картці. При виборі діагнозу за довідником ICPC-2 автоматично відкривається блок картки Діагноз, в якому лікар може бачити відповідність діагнозу ICPC-2 коду чи кодам довідника МКХ-10. Це є певною підказкою для лікаря, але в полі «Код МКХ-10» лікар, якщо вважає за необхідне, може обрати й інший код діагнозу.
Зверніть увагу! Діагноз, який внесено першим в картку, має роль основний. Інші діагнози, додані в картки будуть або з роллю супутній або з роллю ускладнення.
Таблиця «Процеси медичної допомоги»
Картка Процес медичної допомоги
Передача огляду (візиту) в eHealth
- Після заповнення картки огляду натискаємо на кнопку Відправити в eHealth
- З'являється картка для підписання ЕЦП. Обираємо ключ, вводимо пароль ключа і натискаємо кнопку «Підписати»
- Система видає повідомлення, що Консультація очікує обробки в системі eHealth. Натискаємо Ок.
- Консультація перейшла у стан Очікує обробки, далі необхідно перевірити її стан. Натискаємо кнопку «Перевірити стан»
- Консультація переходить у стан Завершена і система видає повідомлення, що Консультацію створено в системі eHealth.
Редагувати консультацію після відправлення у eHealth неможливо!!!
Відміна огляду (візиту), який внесено помилково.
Якщо лікар допустив помилку, натискаємо на кнопку «Помилково внесена»
Обираємо причину і заносимо обгрунтування.
Підписуємо ключем
Робимо перевірку стану
Отримуємо повідомлення, що Консультація позначена як помилково внесена в системі eHealth.