|
---|
...
Загальна інформація по роботі з медичними подіями «eHealth»
...
- Працювати з епізодами пацієнта може тільки той лікар, в якого є діюча декларація з цим пацієнтом.
...
Відкриття епізоду
Для того, щоб відкрити/створити Епізод:
...
Всі консультації, створені до даного епізоду, будуть відображатися в таблиці в блоці «Взаємодії».
...
Створити консультацію до епізоду можна як з відкритої картки Епізоду (1), натиснувши кнопку «Додати консультацію» у лівому нижньому куті картки епізоду, так і з бокової панелі таблиці епізодів (2), натиснувши кнопку «Додати консультацію»
Відкривається вікно створення консультації, в якому ми бачимо № амбулаторної картки та тип консультації і натискаємо Ок.
У вкладці Медичні документи створюється наша консультація. При цьому епізод, до якого ми віднесли дану консультацію, підтягується автоматично.
...
Тепер картка складається з декількох блоків: 1)Загальне; 2)Скарги; 3)eHealth; 4)Заключення.
У блоці «Загальне» міститься інформація про:
- Випадок обслуговування (первинний, повторний, завершення епізоду),
- Дату консультації,
- Мету обслуговування (лікувально-діагностична, консультативна, диспансерний нагляд, профілактичний огляд, медико-соціальна, інша),
- Тип (передача біоматеріалу, не за місцем проживання пацієнта, візит до пацієнта за місцем проживання, візит пацієнта в заклад, консультація пацієнта засобами зв'язку),
- Направлення (поле призначене для прикріплення № направлення пацієнта, якщо огляд створено з реєстру Направлень пацієнта).
...
- Скарги хворого,
- Огляд хворого,
- Анамнез життя,
- Анамнез хвороби.
...
- Епізод,
- Причини звернення,
- Діагнози,
- Процеси медичної допомоги,
- Стан в «eHealth»
- Кнопки роботи з «eHealth» (Відправити в «eHealth», Помилково внесена, Перевірити стан)
...
- Рекомендації,
- Заключення,
- Дата наступного візиту
- Спеціаліст
- Статистичний талон,
- Консультаційний висновок (форма 028/о)
...
Для внесення Причин звернення натиснути кнопку «Додати».
Відкриється картка Причини звернення, в якій лікар:
- В полі Причина звернення обирає причини звернення за довідником ICPC-2,
- В полі Опис, може описати деталізацію до обраної за довідником ICPC-2 причини звернення,
Після вибору причини звернення з'являється блок Додаткова інформація, в якому лікар може бачити відповідність між обраною причиною звернення за довідником ICPC-2 та кодами довідника МКХ-10.
Якщо причина звернення одна – натискаємо кнопку «Ок», якщо причин звернення декілька – натискаємо «Додати іншу». Відкриється картка для вибору іншої причини звернення по даному епізоду.
Зверніть увагу! Якщо лікар створить консультацію без епізоду, при занесенні причини звернення, система автоматично буде шукати, чи є в цього пацієнта відкритий епізод по даній проблемі. Лікар може обрати, до якого з них віднести дану консультацію.
...
Діагноз за довідниками ICPC-2 та MKX-10 тепер знаходяться в одній картці. При виборі діагнозу за довідником ICPC-2 автоматично відкривається блок картки Діагноз, в якому лікар може бачити відповідність діагнозу ICPC-2 коду чи кодам довідника МКХ-10. Це є певною підказкою для лікаря, але в полі «Код МКХ-10» лікар, якщо вважає за необхідне, може обрати й інший код діагнозу. Зверніть увагу! Діагноз, який внесено першим в картку, має роль основний. Інші діагнози, додані в картки будуть або з роллю супутній або з роллю ускладнення.
...
Картка Процес медичної допомоги
...
- Після заповнення картки огляду натискаємо на кнопку Відправити в eHealth
- З'являється картка для підписання ЕЦП. Обираємо ключ, вводимо пароль ключа і натискаємо кнопку «Підписати»
- Система видає повідомлення, що Консультація очікує обробки в системі eHealth. Натискаємо Ок.
- Консультація перейшла у стан Очікує обробки, далі необхідно перевірити її стан. Натискаємо кнопку «Перевірити стан»
- Консультація переходить у стан Завершена і система видає повідомлення, що Консультацію створено в системі eHealth.
Редагувати консультацію після відправлення у eHealth неможливо!!!
...
Відміна
...
помилково
...
Якщо лікар допустив помилку, натискаємо на кнопку «Помилково внесена»
Обираємо причину і заносимо обгрунтування.
Підписуємо ключем
Робимо перевірку стану
Отримуємо повідомлення, що Консультація позначена як помилково внесена в системі eHealth.
...
внесеного епізоду
Якщо помилково внесений епізод:
...
Стан в системі eHealth має змінитись на «Внесений помилково»
...
Оновлення епізоду
Якщо потрібно передати епізод пацієнта іншому лікарю (щоб він мав змогу заносити консультації по даному епізоду) або змінити назву епізоду, тоді:
...
Працює дана функція в рамках організації.
...
Закриття епізоду
Якщо потрібно Закрити епізод:
...