Якорь | ||||
---|---|---|---|---|
|
Якорь | ||||
---|---|---|---|---|
|
Загальна інформація по роботі з медичними подіями «eHealth»
Відкриття епізоду
Створення огляду (візиту, звернення)
Опис блоків картки огляду (візиту, звернення)
Робота з блоком «eHealth» картки
Таблиця «Причини звернення»
Таблиця «Діагнози»
Таблиця «Процеси медичної допомоги»
Передача огляду (візиту) в eHealth
Відміна огляду (візиту), який внесено помилково.
Відміна помилково внесеного епізоду
Оновлення епізоду
Закриття епізоду.
...
Загальна інформація по роботі з медичними подіями «eHealth»
- Тепер лікарі працюють з МЕДИЧНИМИ ПОДІЯМИ, тобто не лише з оглядами (візитами) пацієнта, а й з епізодами медичної допомоги;
- Епізод медичної допомоги – це взаємодія пацієнта з медичним працівником від першого його звернення по медичну допомогу до останнього (включно) з цією самою проблемою. Епізод може включати одне або кілька звернень пацієнта (візитів), кожне окреме звернення може включати оцінювання більше ніж одного епізоду (кілька проблем). За допомогою ІСРС лікар може розподіляти проблеми пацієнта на різні епізоди. Це дозволить структурувати медичні записи про пацієнта в розрізі його окремих хронічних захворювань
- Візит (звернення) – це контакт пацієнта з медичним працівником. Візити можуть бути прямі (амбулаторно, вдома) і непрямі (телефоном, електронною поштою тощо). Під час одного візиту пацієнт може вказувати на декілька проблем.
...
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Кожна взаємодія пацієнта з медичним працівником, навіть впродовж одного й того самого дня, – це різні візити. |
- З детальними рекомендаціями роботи з медичними подіями з практичними прикладами кодування можна ознайомитись на сайті НСЗУ (https://nszu.gov.ua/novini/icpc-2-dlya-likariv-pmd-komanda-regionalnih-treneriv-pidgotu-92)
- І епізоди, і візити передаються на сервер ДП «eHealth» і звідки вже ніколи не видаляються;
- Якщо після передачі епізоду чи звернення в «eHealth» було виявлено помилку, то:
...
- Працювати з епізодами пацієнта може тільки той лікар, в якого є діюча декларація з цим пацієнтом.
Якорь | ||||
---|---|---|---|---|
|
Для того, щоб відкрити/створити Епізод:
- Обираємо потрібного пацієнта та переходимо в ЕМК
- Переходимо на вкладку Ключова інформація пацієнта
- У даній вкладці створюємо епізод, натиснувши кнопку Створити епізод
- При створенні обираємо назву для даного епізоду. Є 2 варіанти:
- Використати довідник ICPC2
- Прописати зручну вам назву вручну
...
Всі консультації, створені до даного епізоду, будуть відображатися в таблиці в блоці «Взаємодії».
Якорь | ||||
---|---|---|---|---|
|
Створити консультацію до епізоду можна як з відкритої картки Епізоду (1), натиснувши кнопку «Додати консультацію» у лівому нижньому куті картки епізоду, так і з бокової панелі таблиці епізодів (2), натиснувши кнопку «Додати консультацію»
Відкривається вікно створення консультації, в якому ми бачимо № амбулаторної картки та тип консультації і натискаємо Ок.
У вкладці Медичні документи створюється наша консультація. При цьому епізод, до якого ми віднесли дану консультацію, підтягується автоматично.
Якорь | ||||
---|---|---|---|---|
|
Тепер картка складається з декількох блоків: 1)Загальне; 2)Скарги; 3)eHealth; 4)Заключення.
У блоці «Загальне» міститься інформація про:
...
- Рекомендації,
- Заключення,
- Дата наступного візиту
- Спеціаліст
- Статистичний талон,
- Консультаційний висновок (форма 028/о)
Якорь | ||||
---|---|---|---|---|
|
Якорь | ||||
---|---|---|---|---|
|
Для внесення Причин звернення натиснути кнопку «Додати».
Відкриється картка Причини звернення, в якій лікар:
...
Після вибору причини звернення з'являється блок Додаткова інформація, в якому лікар може бачити відповідність між обраною причиною звернення за довідником ICPC-2 та кодами довідника МКХ-10.
Якщо причина звернення одна – натискаємо кнопку «Ок», якщо причин звернення декілька – натискаємо «Додати іншу». Відкриється картка для вибору іншої причини звернення по даному епізоду.
Зверніть увагу! Якщо лікар створить консультацію без епізоду, при занесенні причини звернення, система автоматично буде шукати, чи є в цього пацієнта відкритий епізод по даній проблемі. Лікар може обрати, до якого з них віднести дану консультацію.
Якорь | ||||
---|---|---|---|---|
|
Діагноз за довідниками ICPC-2 та MKX-10 тепер знаходяться в одній картці. При виборі діагнозу за довідником ICPC-2 автоматично відкривається блок картки Діагноз, в якому лікар може бачити відповідність діагнозу ICPC-2 коду чи кодам довідника МКХ-10. Це є певною підказкою для лікаря, але в полі «Код МКХ-10» лікар, якщо вважає за необхідне, може обрати й інший код діагнозу.
Зверніть увагу! Діагноз, який внесено першим в картку, має роль основний. Інші діагнози, додані в картки будуть або з роллю супутній або з роллю ускладнення.
Якорь | ||||
---|---|---|---|---|
|
Картка Процес медичної допомоги
Якорь | ||||
---|---|---|---|---|
|
- Після заповнення картки огляду натискаємо на кнопку Відправити в eHealth
...
Редагувати консультацію після відправлення у eHealth неможливо!!!
Якорь | ||||
---|---|---|---|---|
|
Якщо лікар допустив помилку, натискаємо на кнопку «Помилково внесена»
Обираємо причину і заносимо обгрунтування.
Підписуємо ключем
Робимо перевірку стану
Отримуємо повідомлення, що Консультація позначена як помилково внесена в системі eHealth.
Якорь | ||||
---|---|---|---|---|
|
Якщо помилково внесений епізод:
...
Стан в системі eHealth має змінитись на «Внесений помилково»
Якорь | ||||
---|---|---|---|---|
|
Якщо потрібно передати епізод пацієнта іншому лікарю (щоб він мав змогу заносити консультації по даному епізоду) або змінити назву епізоду, тоді:
...
Працює дана функція в рамках організації.
Якорь | ||||
---|---|---|---|---|
|
Якщо потрібно Закрити епізод:
...