- Автоматизацію лікувально-діагностичних процесів лікувального закладу.
- Підвищення доступності та якості надання Пацієнтам медичних послуг.
- Надання безперервної допомоги Пацієнту.
- Раціональне використання ресурсів лікувального закладу (кабінетів, ліжкового фонду, медикаментів тощо).
- Зниження рівня адміністративного навантаження на працівників лікувального закладу.
- Раціональне використання робочого часу лікарів шляхом спрощення ведення медичних облікових форм, зменшення роботи з записами на папері, забезпечення повною та систематизованою інформацією про хворого, що матиме наслідком підвищення ефективності взаємодії з Пацієнтом.
- Організацію ефективних інформаційних потоків між усіма учасниками лікувально- діагностичного процесу.
История страницы
Обзор
Инструменты контента