Автоматизацію лікувально-діагностичних процесів лікувального закладу.
Підвищення доступності та якості надання Пацієнтам медичних послуг.
Надання безперервної допомоги Пацієнту.
Раціональне використання ресурсів лікувального закладу (кабінетів, ліжкового фонду, медикаментів тощо).
Зниження рівня адміністративного навантаження на працівників лікувального закладу.
Раціональне використання робочого часу лікарів шляхом спрощення ведення медичних облікових форм, зменшення роботи з записами на папері, забезпечення повною та систематизованою інформацією про хворого, що матиме наслідком підвищення ефективності взаємодії з Пацієнтом.
Організацію ефективних інформаційних потоків між усіма учасниками лікувально- діагностичного процесу.
История страницы
Обзор
Инструменты контента