Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

 Створення персонального кабінету пацієнта на медичному порталі

Информация

На порталі medportal.ua зареєстровані виключно заклади, які співпрацюють з нашими МІС.
medportal.ua - це розробка ТОВ "Ілайф", що є власником МІС "МедЕйр".
Інші ресурси тут не відображаються!

На медичному порталі в особистому кабінеті користувача додано кнопку переходу на  YouTube канал "Patient Portal" 

(розміщена інформація по роботі з порталом пацієнта та особливостями налаштування).

А також кнопки з посиланням на застосунок для App Store та Google Play


Раскрыть
titleРеєстрація на порталі

Для реєстрації на порталі, необхідно перейти за посиланням (у зручному для пацієнта браузері): medportal.ua

  • У правому верхньому куті натиснути "Увійти"  та  натиснути "Зареєструватись" (мал. 1).

Мал. 1 - Виклик форми реєстрації

  • Для друку згоди на обробку персональних даних натиснути "Згода на обробку персональних даних"
  • Вказати номер телефону для реєстрації, а також задати пароль (від 6 символів) та натиснути "Продовжити реєстрацію" (мал. 2). 

Мал. 2 - Реєстрація

  • У формі ідентифікації необхідно обрати спосіб ідентифікації: телефоном або за кодом МІС (мал. 3).

Мал. 3 - Спосіб ідентифікації

Подсказка

Для отримання доступу до особистих медичних даних зареєструйтеся за кодом МІС (мал. 4). Код МІС надає ЛІКАР (або  реєстратура), який має можливість ідентифікувати пацієнта.

Код порталу можливо знайти у вкладці "Друк", в картці пацієнта МІС.

Мал. 4 - Код порталу (приклад)

 Якщо пацієнт раніше був зареєстрований на порталі та використає повторно телефон реєстрації, система попередить, що цей телефон уже використовується (мал. 5). 

Мал. 5 - Телефон пацієнта уже зареєстрованого на порталі 

Предупреждение

Код доступу до особистих  медичних даних необхідно отримати  у лікаря  (або в реєстратурі) та ввести його на сторінці "Профіль користувача" та натиснути "Зберегти"

 Реєстрація за телефоном:

  1. Вказати ПІБ, дату народження, стать та електронну адресу.
  2. Натиснути клавішу "Зареєструватись".

Мал. 6 - Реєстрація через телефон

3. На вказаний мобільний телефон піде виклик, для підтвердження реєстрації необхідно натиснути "1".

Мал. 7- Підтвердження реєстрації

Реєстрація за кодом:

  1. Отримайте у свого лікаря (або в реєстратурі) код доступу для порталу та введіть його на сторінці "Увійти до персонального кабінету"
  2. вкажіть адресу Вашої персональної електронної скриньки
  3. натисніть кнопку "Зареєструватись"

Мал. 8 - Реєстрація за кодом МІС

 Після успішної реєстрації Ви матимете доступ до особистого кабінету (мал. 9).

Мал. 9 - Приклад зареєстрованого пацієнта

 
Раскрыть
titleПрофіль пацієнта

Кнопка "Мій профіль" знаходиться у правому верхньому куті сторінки (де вказано Ваше ім'я та прізвище та зображення "чоловічка"). Якщо натиснути на прізвище, ім'я або на "чоловічка", відкривається вікно (мал. 10), у якому можна обрати необхідну дію:

  1. Сторінку "Мій профіль";
  2. Вийти зі свого кабінету на порталі.

Мал. 10 - Приклад відображення даних профілю користувача


Сторінка "Мій профіль"  містить інформацію, яка вказана при реєстрації кабінету пацієнта (мал. 11). 

 Для перегляду своєї медичної інформації в розділах: візити, направлення, імунізації, рецепти аналізи тощо, необхідно додати Код доступу до порталу (мал. 11).

Мал. 11 - Приклад сторінки "Мій профіль" (приклад)

 
Раскрыть
titleПриєднані до мого кабінету особи

У пацієнта, зареєстрованого на порталі, є можливість до свого кабінету додати іншого пацієнта (родичів, дітей тощо), він має можливість записати їх на прийом та спостерігати зі свого персонального кабінету за відвідуваннями лікаря та наданими консультаціями тощо.

Для цього потрібно зайти в "Мій профіль" (мал. 10) (Див. розділ "Профіль пацієнта") та в розділі "Пов'язані особи" натиснути кнопку "Додати особу" (мал. 12), можна почергово додавати декількох осіб.

Подсказка

ПІДКАЗКА!

При потребі під одним профілем користувача є можливість реєстрації декількох пов'язаних осіб.

Мал. 12 - Додати особу через особистий профіль користувача (приклад)

Заповнити картку пов'язаної особи та натиснути  кнопку "Зберегти" (мал. 13). 

Предупреждение

Код доступу до особистих  медичних даних для ПОВ'ЯЗАНОЇ ОСОБИ  можливо зберегти після реєстації додаткового профілю для цієї особи.

Код можливо отримати  у лікаря  (або в реєстратурі) та ввести його на сторінці "Профіль користувача" та натиснути "Зберегти"

Мал. 13 -  Реєстрація пов'язаної особи (приклад)

  • Для того, щоб додати наступну пов'язану особу, натисніть "Додати особу" (мал. 14).

Мал. 14 - Робота з даними пов'язаної особи

Подсказка
Після реєстрації пов'язаної особи (осіб), у Вашому профілі з'явиться можливість перейти на її сторінку (мал. 15) і вести записи до лікаря, записи на послуги, переглядати медичні дані тощо.

Мал. 15- Додана пов'язана особа (приклад)

Раскрыть
titleВідновлення паролю до порталу

Алгоритм відновлення паролю входу в особистий кабінет:

Якщо при попередній реєстрації пароль був втрачений необхідно на стрінці входу до персонального кабінету натисніть кнопку "Забули пароль" (мал. 16) та оберіть зручний спосіб відновлення паролю.

  • ТЕЛЕФОН
  • EMAIL

Мал. 16- Відновлення паролю

Для відновлення через телефон (також використовується пошта)

Обрати спосіб відновлення: "Телефон" (мал. 17).

Мал. 17 - Спосіб скидання паролю  через телефон та ел. скриньку

У формі, що з'явиться, вказати новий пароль та кож підтвердження, що надійшов на Вашу ел. скриньку (мал. 18) і натиснути "Відновити пароль" (мал. 19).

 Мал. 18  - Лист про відновлення паролю

 Мал. 19 - Відновити пароль

Для відновлення через електронну скриньку:

Вкажіть скриньку, та натисніть "Надіслати код підтвердження на пошту" (мал. 20).

 Мал. 20  - Відновити пароль (пошта)

Внести новий пароль, та код, що надійшов на електронну скриньку (мал. 21) і натиснути "Відновити пароль" (мал. 22).

 Мал. 21  - Лист про відновлення паролю

 Мал. 22  - Відновлення паролю (пошта)

 Після відновлення паролю (будь яким способом), з'явиться можливість увійти до персонального кабінету (мал. 23). 

Мал. 23  - Увійти до персонального кабінету



Запис на прийом

Раскрыть
titleВаріанти запису на прийом (до дікаря або на окремі послуги)
Подсказка

ПІДКАЗКА!

На порталі пацієнта є можливість створити запис до лікарів та окремі послуги.

На вкладці "Запис на прийом" необхідно здійснити пошук лікувального закладу та лікаря.

Примечание

ВАЖЛИВО!

Пошук лікаря чи лікувального закладу здійснюється по частині назви ЛЗ або по частині ПІБ БЕЗ ПРОБІЛУ!!!

Наприклад: Лікар "Григоровський"  - шукаємо по частині прізвища "Григор".


 Натиснувши на кнопку "Записатись на прийом", Ви зможете записатись до нього на прийом обравши зручний алгоритм пошуку через дані лікаря (мал. 24) або через пошук лікувального закладу (мал. 25).

Мал. 24 - Пошук лікаря


Мал. 24.1 - Пошук лікаря

Мал. 25 - Пошук закладу та послуги

Мал. 25.1 - Пошук закладу та послуги


Пошук даних для запису наприйом

  • Вкажіть потрібну організацію та послугу (пошук через кнопку "Лікувальний заклад" (мал. 25)) та натиснути "Знайти заклад" ;
  • Для пошуку конктетних лікарів, можливо вказати ПІБ лікаря  та /або його спеціальність (пошук через кнопку "Лікар" (мал. 24)) та натиснути "Знайти заклад".
Раскрыть
titleЗапис на прийом через пошук лікаря

Пошук лікаря:

  • Пошук через ПІБ (частину прізвища, або імені, по батокові БЕЗ ПРОБІЛУ)
  • Пошук через спеціальність лікаря, якщо не маєте окремо обраного лікаря (акушер-гінеколог, гастроентеролог, отоларинголог, сімейний лікар тощо)

При виборі алгоритму запису "Лікар" здійснюємо пошук необхідно голікаря (по ПІБ) або  окремо обираємо необхідну спеціальність та натискаємо кнопку "Знайти лікаря" (мал. 26).

Мал. 26 - Запис до лікаря  (приклад)

Система сформує список лікарів з відповідним заданим параметром,  якщо у обраного лікаря є вільний час кнопка "Записатись на прийом" буде активна (мал. 27).

Мал. 27  -Записатись на прийом (приклад)

Для запису натискаємо  кнопку "Записатись на прийом"  та обираємо послугу, яку надає спеціаліст (мал. 28).

Мал. 28 - Вибір послуги (для запису на прийом)

Обираємо дату прийому (мал. 29).

Мал. 29 - Дата прийому (приклад)

Вказуємо частину дня для прийому (мал. 30).

 

Мал. 30 - Частина дня для запису на прийом до лікаря (приклад)

Вказуємо зручний сам прийому та натискаємо "Підтвердити запис" (мал. 31).

Мал. 31 - Години для запису на прийом до лікаря (приклад)


Система повідомить про успішний запис до лікаря: "ВИ ЗАПИСАНІ НА ПРИЙОМ ДО ЛІКАРЯ ПІБ" (мал. 32).

Мал. 32 - Повідомлення про запис на прийом до лікаря  (приклад)

Вся інформація про записи на прийом пацієнта через медпортал зберігатиметься у вкладці кабінету "Мої записи" (мал. 33).

Мал. 33 -  Вкладка "Мої записи"


Предупреждение

ВАЖЛИВО!

Інформація про запис на прийом автоматично буде відправлена на Вашу персональну електронну  скриньку  (мал. 34).


Мал. 34 - Повідомлення про запис на прийом на персональну пошту (приклад)


Предупреждение

ВАЖЛИВО!

Для скасування помилково внесеного запису необхідно обрати вкладку "Мої записи" (Актуальні записи) натиснути кнопку "Скасувати" (мал. 35).


Мал. 35 - Скасування запису на прийом (приклад)


Підтрердити скасування, вказавши причину та натиснути "Так"  (мал. 36).

 Мал. 36 - Підтвердження скасування запису на прийом (приклад)

Раскрыть
titleЗапис на прийом через пошук лікувального закладу

Для запису на прийом в лікувальний заклад, необхідно перейти в розділ "Запис на прийом" та обрати "Лікувальний заклад" - цей пошук  відбувається по назві лікувального закладу або, назві підрозділу, після введення назви (частини назви) натиснуути "Знайти заклад" (мал. 37).

Мал. 37 - Пошук лікувального закладу (приклад)

Після вдалого пошуку натиснути кнопку "Переглянути лікарів" (мал. 38).

Мал. 38 - Переглянути лікарів обраного ЛЗ (приклад)

Пошук лікар

  • Пошук через ПІБ (частину прізвища, або імені, по батокові БЕЗ ПРОБІЛУ)
  • Пошук через спеціальність лікаря, якщо не маєте окремо обраного лікаря (кушер-гінеколог, гастроентеролог, отоларинголог, сімейний лікар, інфекціоніст тощо)

Після заданих параметрів необхідно натиснути кнопку "Знайти лікаря" (мал. 39).

Мал. 39 - Пошук лікаря по спеціальності (приклад)

Після пошуку необхідного спеціаліста провести запис наприйом до лікаря.

Раскрыть
titleЗапис на процедуру (або інші послуги)

Оберіть  запис на прийом через лікувальний заклад, в обраному ЛЗ необхідно обрати вкладку "Послуга" (мал. 40).

Мал. 40 - Вкладка "Послуги"

Система відкриє список послуг зареєстрованих у закладі.  Необхідно обрати послугу і натиснути на неї (мал. 41).

Для  зручного пошуку потрібної послуги пропишіть частину її назви наприклад "сімейн" - сиситема знаходить послуги, що пов'язані з буквосполученням "сімейн" (Консультація сімейного лікаря (первинна)
Консультація сімейного лікаря (повторна)) (мал. 41).

Мал. 41 - Вибір послуги (приклад)

У формі, що з'явиться, необхідно обрати дату для запису на прийом та частину дня, коли зручно звернутися до лікаря (мал. 42).

Мал. 42 - Підбір дати і частини дня задля запису на прийом (приклад)


Далі необхідно вказати потрібний час і натиснути кнопку "Підтвердити запис" (мал. 43).

Мал. 43 -Підтвердження запису на обрану послугу (приклад)


Предупреждение

УВАГА!

Якщо запис на обрану дату та час неможливий, сиситема видасть повідомлення: "Неможливо підтвердити запис. Тривалість послуги більша за вільний час. Спробуйте обрати інший час"


За умови успішного запису на пролугу, система видасть повідомлення(мал. 44), доданий запис з'явиться у вкладці "Мої записи"(мал. 45), а також на пошту надійде лист про запис на обрану полугу на Вашу електронну адресу зазначену у профілі.

Мал. 44 - Успішний запис на послугу (приклад)

Мал. 45 - Мої записи (приклад)

Мал. 46 - Лист-підтвердження (приклад)



Перегляд медичної інформації  на порталі


Раскрыть
titleПерегляд медичної інформації
Предупреждение

Зауважуємо, що на нашому порталі зареєстровані виключно заклади, які співпрацюють з нашим МІС, а отже і медична інформація відображається лише та, щ передана через МІС "Медейр".
https://medportal.ua/#/ - це розробка ТОВ "Ілайф", що є власником МІС "МедЕйр".
Інші ресурси тут не відображаються!


Особистий кабінет на медпорталі також надає можливість переглядати ві інформацію про ваші огляди, аналізи та дослідження (мал. 47).

Також цю ж інформацію ви можете бачити і по приєднаним до вашого кабінету особам, для цього перейдіть на сторінку приєднаної особи та оберіть потрібний розділ.

Мал. 47 - Приклад перегляду розділів з медичними даними


Раскрыть
titleМій лікар

Надає можливість переглянути підписану декларацію з лікарем (за умови, що у пацієнта додано код порталу) (мал. 48).

Мал. 48 - Вкладка "Мій лікар"

Раскрыть
titleМої записи

Надає можливість переглянути актуальні та всі записи пацієнта на прийом (мал. 49).

Мал. 49 - Вкладка "Мої записи"

Раскрыть
titleВізити

Надає можливість перегляну всі проведені та зареєстровані консультації (мал. 50).

 

Мал. 50 - Вкладка "Візити"

Подсказка

Для зручного пошуку медичного запису про консультацію, є можливість скористатися пошуком. Пошук можливо здійснити по слову, наприклад "Сімейного", система відфільтрує всі огляди сімейного лікаря. Також пошук можливо здійснити по потрібному періоді, обравши необхідний період, або вказавши "Обрати період" та обравши відповідну дату. Після заданої необхідної фільтрації, необхідно натиснути "Пошук" (мал. 51).

Мал. 51 - Пошук даних у вкладці "Візити"

Раскрыть
titleІмунізації

Надає можливість переглянути виконані та передані імунізації  (мал. 52).

Мал. 52 - Вкладка "Імунізації"

Подсказка

Для зручного пошуку медичного запису про імунізацію, є можливість скористатися пошуком. Пошук можливо здійснити по слову, наприклад "Правець", система відфільтрує всі імунізації з даною назвою. Також пошук можливо здійснити по потрібному періоді, обравши необхідний період, або вказавши "Обрати період" та обравши відповідну дату. Після заданої необхідної фільтрації, необхідно натиснути "Пошук" (мал. 53).

Мал. 53 - Пошук даних у вкладці "Імунізації"

Раскрыть
titleРецепти

Надає можливість перегляду сформованих рецептів (мал. 54).

Мал. 54 - Вкладка "Рецепти"

Подсказка

Для зручного пошуку медичного запису про рецепт, є можливість скористатися пошуком. Пошук можливо здійснити по слову, наприклад "Цефдинір", система відфільтрує всі рецепти з даною назвою. Також пошук можливо здійснити по потрібному періоді, обравши необхідний період, або вказавши "Обрати період" та обравши відповідну дату. Після заданої необхідної фільтрації, необхідно натиснути "Пошук" (мал. 55).

Мал. 55 - Пошук даних у вкладці "Рецепти"

Раскрыть
titleАналізи

Надає можливість перегляду виконаних аналізів (мал. 56).

Мал. 56 - Вкладка "Аналізи"

Подсказка

Для зручного пошуку медичного запису про аналізи, є можливість скористатися пошуком. Пошук можливо здійснити по слову, наприклад "Біохімія", система відфільтрує всі аналізи з даною назвою. Також пошук можливо здійснити по потрібному періоді, обравши необхідний період, або вказавши "Обрати період" та обравши відповідну дату. Після заданої необхідної фільтрації, необхідно натиснути "Пошук" (мал. 57).

Мал. 57 - Пошук даних у вкладці "Аналізи"

Раскрыть
titleДослідження

Надає можливість перегляду виконаних досліджень (мал. 58).


Мал. 58 - Вкладка "Дослідження"

Подсказка

Для зручного пошуку медичного запису про дослідження, є можливість скористатися пошуком. Пошук можливо здійснити по слову, наприклад "Рентгенографія", система відфільтрує всі дослідження з даною назвою. Також пошук можливо здійснити по потрібному періоді, обравши необхідний період, або вказавши "Обрати період" та обравши відповідну дату. Після заданої необхідної фільтрації, необхідно натиснути "Пошук" (мал. 59).


Мал. 59 - Пошук даних у вкладці "Дослідження"

Раскрыть
titleНаправлення

Надає можливість перегляду сформованих направлень (мал. 60).

Мал. 60 - Вкладка "Направлення"

Подсказка

Для зручного пошуку направлень, є можливість скористатися пошуком. Пошук можливо здійснити по слову, наприклад "аналіз сечі", система відфільтрує всі аналізи з даною назвою. Також пошук можливо здійснити по потрібному періоді, обравши необхідний період, або вказавши "Обрати період" та обравши відповідну дату. Після заданої необхідної фільтрації, необхідно натиснути "Пошук" (мал. 61).

Мал. 61 - Пошук даних у вкладці "Аналізи"



Телемедицина

Раскрыть
titleТелемеличні консультації з лікарем

Вкладка призначена для проведення онлайн-консультацій з вашим лікарем та для відображення талонів запису на такі консультації.

Предупреждение

Зверніть увагу! Про можливість проведення таких консультацій дізнавайтесь у вашому закладі, адже для їх проведення, робоче місце лікаря повинно мати відповідне оснащення.

Відображення вкладки у кабінеті користувача залежить від налаштувань системи.

Для створення запису на телеконсультацію, необхідно перейти у вкладку "Запис на прийом" та здійснити пошук лікаря та відповідної послуги (мал. 62).

Мал. 62 - Пошук лікаря та послуги

Після пошуку відповідного спеціаліста і послуги необхідно здійснити запис на прийом (мал. 63).

Мал. 63 - Записатись на пийом

Обрати відповідну посугу (мал. 64; мал. 65).

Мал. 64 - Дія "Обрати послугу"

Мал. 65 - Послуга "Онлайн консультація (телемедецина)"

Далі необхідно обрати дату, частину дня та годину для прийому натиснути "Підтвердити запис" (мал. 66).

Мал. 66 - Підтвердження запису на телеконсультацію

Після вдалого запису з'явиться відповідне повідомлення  (мал. 67).

Мал. 67 - Повідомлення про запис на прийом

Запис з'явиться у вкладці "Телемедицина", за потреби, його можливо скасувати. натиснувши "Скасувати" (мал. 68).

Мал. 68 - Повідомлення про запис на прийом

Підключення до телеконсультації

В обраний день та час прийому, за декілька хвилин до його початку, необхідно перейти у вкладку "Телемедицина" та натиснути "Підключитись до телеконсультації" (мал. 69). 

Мал. 69  - Кнопка "Підключитись до телеконсультації"

Очікуйте на включення вашого лікаря для проведення прийому (мал. 70). Прийом відбувається на платформі Jitsi.

Jitsi — комунікаційний клієнт, що підтримує здійснення голосових викликів, відеодзвінків і обмін миттєвими повідомленнями. 

Мал. 70  - Телеконсультація

На комунікаційній платформі Jitsi є можливість: 

  • Увімкнути/вимкнути мікрофон
  • Увімкнути/вимкнути камеру
  • Увімкнути спільний перегляд екрана
  • Увімкнути панель чату
  • Підняти/опустити руку
  • Запросити учасників
  • Також запустити додаткові функції: відслідкувати статистику спілкування, встановити фон, придушити шум, поділитися аудіо та відео, почати запис, виконати налаштування безпеки, запросити на зустріч тощо.

Мал. 71  - Проведення телеконсультації