Зміст | Опис | Відео | ||
| Дана інструкція містить опис функції спеціальних дій [Редагування пацієнта в системі "eHealth"]. Що дає змогу користувачу за допомогою МІС використовуючи функціонал eHealth: Зареєструвати пацієнта в системі eHealth який не реєстрував Декларацію та відсутні в системі eHealth. Оновити інформацію зареєстрованого пацієнта (ідентифікована персона/особа) в системі eHealth. Зазначена інструкція містить посилання на відеоматеріал, текстова версія знаходиться в процесі актуалізації | Для перегляду натисніть тут... | ||
Реєстрація дитини в системі eHealth. Для перегляду натисніть тут... |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Доступ до функцій в системі eHealth мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth, здійснили Авторизацію (детально тут...) та від системних прав конкретного користувача в МІС. Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ є обов'язковими для заповнення. Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системи, Загальні реєстри, Пошук та перехід до інформації, Робота з пацієнтом в МІС. Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Реєстрація пацієнта в системі eHealth є обов'язковою умовою для надання медичних послуг, які реєструються в eHealth та фінансуються НСЗУ. Що є окремим процесом в системі eHealth та не замінює декларування пацієнта, а лише є умовою та складовою частиною заключення Декларації. Проведення реєстрації або оновлення може здійснюватися будь-яким медичним працівником, що є зареєстрований в системі eHealth будь-якої ланки медичних закладів та з відповідними правами, що надають право на реєстрацію, а також при наявності власного КЕП (ЕЦП) для підпису даних реєстрації. Перед здійсненням реєстрації або редагуванні даних пацієнта в системі eHealth, користувач повинен ОБОВ'ЯЗКОВО провести пошук пацієнта. Пошук реєстрації пацієнта в системі eHealth є важливою складовою роботи спеціаліста ЛЗ та первинним етапом всіх алгоритмів роботи в системі МedEir. Для уникнення помилок при проведенні реєстрації або редагуванні даних, пошук пацієнта потрібно проводити максимально інформативно (пошук за всіма відомими персональними даними). Пошуку в eHealth без документів, що посвідчують особу пацієнта, невиконання рекомендацій зазначених в інструкціях, призводить до виникнення проблем в роботі користувача та системи (помилки при відправці даних до ЦК eHealth, порушення алгоритму роботи системи МІС МedEir), що в свою чергу, призводить до втрати часу на вирішення проблеми та усунення наслідків помилок. У випадку помилок та незрозумілих ситуацій, що виходять за межі зазначених в інструкціях користувача, необхідно звертатися до Технічної підтримки MedEir (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуру !!! |
Визначення
Реєстрація пацієнта в eHealth - є функціоналом eHealth (ДП "Електронне здоров’я"), що реалізовано в МІС MedEir відповідно вимог та технічного завдання.
Даний функціонал (Реєстрація пацієнта в eHealth) виконує збір, збереження (реєстрацію) та оновлення персональної інформації про пацієнта на Центральному компоненті (база даних). Інформацію про зареєстрованого пацієнта може використовувати будь який медичний спеціаліст (зареєстрованим в eHealth та з відповідними правами), будь якого ЛЗ (зареєстрованого в eHealth) при внесенні медичної інформації про пацієнта до Центральної бази даних (ЦБД). Зібрана та збережена персональна інформація про пацієнта ідентифікується на центральному сховищі eHealth та є унікальним записом в базі даних (БД). Реєстрація пацієнта в eHealth не замінює декларування пацієнта, а лише є умовою та складовою частиною заключення декларації, а також надання медичних послуг. Проведення реєстрації або оновлення може здійснюватися будь-яким медичним працівником, що є зареєстрований в системі eHealth будь-якої ланки медичних закладів та з відповідними правами, що надають право на реєстрацію/оновлення, а також при наявності власного КЕП (ЕЦП) для підпису даних реєстрації/оновлення.
Алгоритм відкриття/створення картки реєстрації в eHealth
Функціонал Реєстрація пацієнта в eHealth в МІС MedEir знаходиться у ЕК пацієнта на стрічці команд в блоці Спеціальні дії (детально про кнопки спеціальних дії тут...). За допомогою кнопки спеціальної дії [Редагування пацієнта системі "eHealth"] (мал. 1) користувач створює, реєструє або оновлює дані про пацієнта в системі eHealth.
Перед створенням, реєстрацією або оновленням даних про пацієнта повинні бути виконані певні вимоги та передумови:
- Спеціаліст, що проводить створення, реєстрацією або оновлення даних пацієнта в eHealth, повинен бути авторизований в системі eHealth (детально тут...);
- Попередньо проведено пошук пацієнта в системі eHealth (детально тут...);
- Пацієнта ідентифіковано або не ідентифіковано за документами;
- У випадку невпевненості або невідповідності усіх даних пацієнта персональним та уникнення створення дублікатів проведено:
- Лише після цього користувач може перейти до ЕК пацієнта знайденого або створеного в MedEir та провести реєстрацію персони в системі eHealth (мал. 1, позначка [1]) заповнивши поля форми реєстрації (мал. 2).
Мал. 1 - Кнопка спеціальної дії [Редагування пацієнта системі "eHealth"]
Опис картки редагування пацієнта в системі eHealth
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Даний пункт інструкції доопрацьовується |
Мал. 2 - Картки редагування пацієнта в системі eHealth
Створення та реєстрація пацієнта в системі eHealth
Передумовою реєстрації пацієнта має бути:
- Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth.
- Проведена ідентифікація пацієнта за документом, що підтверджує особу.
- Пошук пацієнта в системі (для впевненості, що пацієнт не має декларації в eHealth та МedEir).
Алгоритм дій наступний:
- Створюємо карту пацієнта в системі МedEir (якщо відсутня).
- Заповнюємо карту пацієнта eHealth та реєструємо в системі eHealth.
Пошук пацієнта в системі Ehealth та МedEir
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Перед початком реєстрації або внесенні змін до даних пацієнта в системі eHealth для впевненості, що пацієнт не має декларації в eHealth та в МedEir є в наявності актуальна ЕК, а також відсутні дублюючі записи. Необхідно провести пошук пацієнта. |
Пошук реєстрації пацієнта в системі eHealth здійснюється в реєстрі Пацієнти за допомогою кнопки Пошук пацієнта ("eHealth"). [Пошук персони в системі "eHealth"], детально
Алгоритм дій наведено нижче, (мал.3):
- Переходимо до реєстру, позначка [1] на мал.3.
- Натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі eHealth], позначка [2] на мал.3.
- Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку, позначка [3] на мал.3. Ввести "ПІБ", "Дату народження" згідно паспортних даних. Рекомендовано також застосовувати для більшої впевненості у правильності пошуку даних пацієнта або його відсутності в системі eHealth, додаткові параметри:
- "РНОКПП" - для дорослої особи;
- "Номер свідоцтва про народження" - для дітей.
- "Номер телефону" - для всіх пацієнтів.
- Натискаємо кнопку [Пошук], позначка [4] на мал.3.
Мал. 3 - Алгоритм дій пошук пацієнта в eHealth
5. Результати пошуку система наддасть в таблиці (мал.3, позначка [5]). Результати можуть мати різні варіанти пошуку пацієнта в залежності від наявності або відсутності тієї чи іншої інформації в МІС МedEir та/або eHealth. Варіанти результату пошуку, скорочено зазначені нижче в табл. 1, детальніше про варіанти пошуку тут...
Таблиця 1 - Варіанти пошуку пацієнта
№ | Варіант | Значення | Дії | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Пацієнт знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня) та в eHealth (позначка [2] - присутня). | Пацієнт зареєстрований або має декларацію в eHealth. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 4 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth | Реєстрації в eHealth не підлягає! Оновлення в системі eHealth. Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній). | |||||
2. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня). Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Пацієнт не зареєстрований або не має декларації в eHealth. Можлива помилка в даних пошуку або реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.5 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth | Оновленню в eHealth не підлягає! Реєстрація пацієнта в eHealth. Виконати алгоритм дій пов'язаних з реєстрацією в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).
| |||||
3. | Пацієнта не знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - відсутня), але знайдено в eHealth (позначка [2] - присутня). Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Пацієнт зареєстрований або має декларації в eHealth через іншу МІС або не опрацьовувався в даному ЛЗ. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir, що вплинуло на результат. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.6 - Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth | Реєстрації в eHealth не підлягає! Оновлення в системі eHealth. Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).
| |||||
4. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), в eHealth (позначка [2] - присутня). Два окремих записи. Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Пацієнт зареєстрований або має декларації в eHealth. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir та реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.7 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи) | Реєстрації в eHealth не підлягає! Оновлення в системі eHealth. Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).
| |||||
5. | Пацієнта не знайдено в МІС МedEir та в eHealth. Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Пацієнт не зареєстрований або не має декларації в eHealth та не створено в МedEir. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir та реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.8 - Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth (записи відсутні) | Реєстрація пацієнта в eHealth. Виконати алгоритм дій пов'язаних з реєстрацією в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній). Оновлення в системі eHealth. Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).
| |||||
6. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth). Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Помилка! Дані пацієнта внесено до системи МedEir та eHealth неправильно або помилка в персональних даних. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.9 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи та ідентифікатори | Дана ситуація потребує аналізу кожного запису пацієнта в системі eHealth та МedEir. Визначення правильного запису пацієнта проведенням повторного пошуку в системі eHealth та МedEir за додатковими параметрами (відповідає всім персональним даним відповідно документів). Лише потім потрібно переходити до реєстрації/оновлення в eHealth або створення ЕК пацієнта в МedEir.
|
Алгоритм
реєстраціїреєстрації в eHealth Якорь реєстрація реєстрація
реєстрація | |
реєстрація |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Даний пункт інструкції доопрацьовується |
Реєстрація пацієнта в системі - це процес створення та внесення персональних даних про пацієнта/законного представника/третю особу згідно документів, до системи eHealth лише у випадку відсутності даної реєстрації.
В даному пункті розглянуто основний алгоритм реєстрації пацієнта в системі eHealth в залежності від результатів пошуку пацієнта (табл. 1). Реєстрація пацієнта проводиться у випадку коли результат пошуку відповідають варіанту 2 та 5 або у випадку вирішення помилки варіант 6 згідно табл. 1. В залежності від категорії пацієнта алгоритм реєстрації має відмінності тому нижче наведено два варіанти реєстрації для пацієнта, що є повнолітньою або неповнолітньою особою.
Після виконання всіх вимог та передумов, що передують алгоритму реєстрації, а саме:
- Медичний працівник ЛЗ (спеціаліст) авторизований в системі eHealth (детально тут...).
- Попередньо проведено пошук пацієнта в системі eHealth (детально тут...) та MedEir (детально тут...).
- Проведено пошук за всіма додатковими даними пошуку. Для впевненості у відсутності реєстрації пацієнта та виключення наявності інших дублюючих записів.
- Отримано результат пошуку, що відповідає одному з варіантів 2; 5 та 6 (детально тут...). Результат пошуку - Реєстрація пацієнта відсутня в eHealth.
- Проведено усі додаткові дії, що пов'язані з результатом пошуку (детально тут...).
Користувач переходить до картки пацієнти в системі МedEir та виконує дії алгоритму реєстрації в залежності від категорії пацієнта.
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуру!!! |
Повнолітній пацієнт
- Відкрити форму реєстрації за допомогою кнопки спеціальної дії [Редагування пацієнта системі "eHealth"] (мал. 10, позначка [1]).
Якорь М10 М10
Мал. 10 - Спеціальна дія [Редагування пацієнта системі "eHealth"]
2. Заповнити карту пацієнта в системі eHealth (мал. 10, позначка [2]), детально заповнення картки наведено у відео тут...
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Проведення заповнення та підтвердження картки реєстрації може здійснюватися будь-яким медичним працівником ЛЗ, що є зареєстрований в системі eHealth з відповідними правами на реєстрацію/оновлення. Остаточну реєстрацію пацієнта може провести лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) для підпису даних реєстрації/оновлення. |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуру !!! |
Якорь | ||||
---|---|---|---|---|
|
Мал. 11 - Повідомлення про відсутність РНОКПП (ІПН) у пацієнта
Якорь | ||||
---|---|---|---|---|
|
а) Через документи
б) Через іншу особу
Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші
Мал. 12 - Методу автентифікації пацієнта
Якорь | ||||
---|---|---|---|---|
|
Мал. 13 - Законний представник пацієнта
3. Після внесення даних, натискаємо кнопку зареєструвати та друкуємо пам’ятку у 2 екземплярах.
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Медичний працівник ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати пацієнту для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису пацієнта. Ознайомившись з документами пацієнт надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі його персональні дані внесено до системи вірно. |
4. Проставляєм відмітку "Інформація з пам’ятки повідомлена пацієнту" та натискаємо [Продовжити].
5. В залежності від вибраного Методу автентифікації пацієнту/законному представнику/третій особі буде надіслано код верифікації в системі eHealth (мал. 14, варіант а) або з'явиться вікно системи для підкріплення електронних копій документів (мал. 14, варіант б). Якщо повідомлення з першого разу не приходить, є можливість натиснути 1 раз [Повторити СМС]. Після введення коду або підкріплення документів натискаємо кнопку [Підтвердити]. Якорь М14 М14
а) Через СМС
б) Через документи
Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші
Мал. 14 - Повідомлення про підтвердження факту реєстрації пацієнта
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Підписати реєстрацію в eHealth може лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) чим остаточно завершує процес реєстрації пацієнта. Медичний працівник ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати пацієнту для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису пацієнта. Ознайомившись з документами пацієнт надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі його персональні дані внесено до системи вірно. |
6. З’являється інформаційна пам’ятка про реєстрацію пацієнта, яку лікар має роздрукувати, а пацієнт підписати. Після підписання, проставляється відмітка "Інформаційна пам’ятка підписана пацієнтом" натискаємо [Продовжити] та накладаємо ЕЦП лікаря (детально про процедуру підпису в інструкції Накладання ЕЦП).
Мал. 15 - Інформаційне повідомлення
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
У випадку, якщо реєстрацію проводить медсестра приймального покою чи реєстратури, є можливість накласти ЕЦП лікаря пізніше. |
7. Після накладання ЕЦП лікарем з’являється інформаційне повідомлення про успішну реєстрацію.
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
У разі успішної реєстрації підтягується ідентифікатор пацієнта в системі eHealth, після чого можна далі працювати з епізодами, консультаціями та виписками eHealth. У випадку появи помилки:
|
Неповнолітній пацієнт (дитина)
1. Відкрити форму реєстрації за допомогою кнопки спеціальної дії [Редагування пацієнта системі "eHealth"] (мал. 10, позначка [1], тут...).
2. Заповнюємо карту пацієнта в системі eHealth (мал. 10, позначка [2], тут...), детально заповнення картки наведено у відео тут...
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Проведення заповнення та підтвердження картки реєстрації може здійснюватися будь-яким медичним працівником ЛЗ, що є зареєстрований в системі eHealth з відповідними правами на реєстрацію/оновлення. Остаточну реєстрацію пацієнта може провести лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) для підпису даних реєстрації/оновлення. |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуру !!! |
3. Заповнити блок картки реєстрації "Законний представник" (мал. 16).
Мал. 16 - Блок Законний представник
4. Попередньо перед створенням:
- проводимо пошук законного представника в eHealth;
- за відсутності потрібно створити та зареєструвати;
- відредагувати або додати метод автентифікації.
5. Заповнити створену картку представника (мал. 17) та зберегти дані про законного представника.
Мал. 17 - Картка Законний представник
6. Після внесення даних, натискаємо кнопку зареєструвати та друкуємо пам’ятку у 2 екземплярах.
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Медичний працівник ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати законному представнику пацієнта для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису. Ознайомившись з документами законному представнику надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі персональні дані дитини внесено до системи вірно. |
7. Проставляєм відмітку "Інформація з пам’ятки повідомлена пацієнту" та натискаємо [Продовжити].
8. Якщо дитина зареєстрована із законним представником спочатку потрібно у вікні системи, що з'явиться підкріпити електронні копії документів що посвідчують факт представництва (свідоцтво про народження інші документи згідно законодавства України) та підтверджують особу представника (паспорт) (мал. 14, варіант б, тут...).
Подсказка |
---|
Документи, що підтверджують законне представництво, вважаються:
|
9. Далі в залежності від вибраного Методу автентифікації у законного представника буде надіслано код верифікації в системі eHealth (мал. 14, варіант а, тут...) або з'явиться вікно системи для підкріплення електронних копій документів (мал. 14, варіант б, тут...). Якщо повідомлення з першого разу не приходить, є можливість натиснути 1 раз [Повторити СМС]. Після введення коду або підкріплення документів натискаємо кнопку [Підтвердити].
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Підписати реєстрацію в eHealth може лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) чим остаточно завершує процес реєстрації пацієнта. Медичний працівник ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати законному представнику для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису. Ознайомившись з документами законний представник надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі персональні дані внесено до системи вірно. |
10. З’являється інформаційна пам’ятка про реєстрацію пацієнта, яку лікар має роздрукувати, а пацієнт підписати. Після підписання, проставляється відмітка "Інформаційна пам’ятка підписана пацієнтом" натискаємо [Продовжити] та накладаємо ЕЦП лікаря (детально про процедуру підпису в інструкції Накладання ЕЦП).
Мал. 18 - Інформаційне повідомлення
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
У випадку, якщо реєстрацію проводить медсестра приймального покою чи реєстратури, є можливість накласти ЕЦП лікаря пізніше. |
11. Після накладання ЕЦП лікарем з’являється інформаційне повідомлення про успішну реєстрацію.
Мал. 19 - Інформаційне повідомлення про успішну реєстрцію
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
У разі успішної реєстрації підтягується ідентифікатор пацієнта в системі eHealth, після чого можна далі працювати з епізодами, консультаціями та виписками eHealth. У випадку появи помилки:
|
Алгоритм оновлення інформації в eHealth Якорьоновлення оновлення
оновлення | |
оновлення |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Даний пункт інструкції доопрацьовується |
Оновлення інформації пацієнта в системі - це процес внесення оновленої або зміненої інформації про пацієнта/законного представника/третю особу згідно документів, до системи eHealth лише у випадку наявності реєстрації.
В даному пункті розглянуто основний алгоритм оновлення інформації про пацієнта в системі eHealth в залежності від результатів пошуку пацієнта (табл. 1). Оновлення пацієнта проводиться у випадку коли результат пошуку відповідають варіанту 1; 3 та 4 або у випадку вирішення помилки варіант 6 згідно табл. 1. В залежності від категорії пацієнта алгоритм реєстрації має відмінності, тому нижче наведено два варіанти реєстрації для пацієнта, що є повнолітньою або неповнолітньою особою.
Після виконання всіх вимог та передумов, що передують алгоритму реєстрації, а саме:
- Медичний працівник ЛЗ (спеціаліст) авторизований в системі eHealth (детально тут...).
- Попередньо проведено пошук пацієнта в системі eHealth (детально тут...) та MedEir (детально тут...).
- Проведено пошук за всіма додатковими даними пошуку. Для впевненості у наявності реєстрації пацієнта та відсутності інших дублюючих записів.
- Отримано варіанти 1; 3; 4 та 6 (детально тут...), результат пошуку - Пацієнт зареєстрований в eHealth.
- Проведено усі додаткові дії, що пов'язані з результатом пошуку (детально тут...):
- у випадку відсутності ЕК пацієнта в МedEir - створити (детально Робота з ЕК пацієнта (варіант 3).
- проведено імпорт даних.
- змінено або внесено метод автентифікації (детально тут...).
Користувач переходить до картки пацієнти в системі МedEir та виконує дії алгоритму оновлення в залежності від категорії пацієнта.
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуру!!! |
Повнолітній пацієнт
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Даний пункт інструкції доопрацьовується |
- Відкрити форму реєстрації за допомогою кнопки спеціальної дії [Редагування пацієнта системі "eHealth"] (мал. 20, позначка [1]).
Якорь М20 М20
Мал. 20- Спеціальна дія [Редагування пацієнта системі "eHealth"]
2. Заповнюємо карту пацієнта в системі eHealth (мал. 20, позначка [2]), детально заповнення картки наведено у відео тут...
3. Оновлення інформації проводиться лише для зареєстрованого пацієнта, про що свідчить ідентифікатор у відповідному полі форми реєстрації (мал. 20, позначка [3]).
4. Обираємо метод автентифікації пацієнта (повинен бути актуальний та діючий), за потреби відкоригувати (мал. 20, позначка [4]).
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Проведення заповнення та підтвердження картки реєстрації може здійснюватися будь-яким медичним працівником ЛЗ, що є зареєстрований в системі eHealth з відповідними правами на реєстрацію/оновлення. Остаточну реєстрацію пацієнта може провести лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) для підпису даних реєстрації/оновлення. |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуру !!! |
3. Заповнити той же набір даних, що і при створенні пацієнта у повному обсязі, за виключенням блоку методами аутентифікації. Після внесення даних, натискаємо кнопку оновити та друкуємо пам’ятку у 2 екземплярах.
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Медичний працівник ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати пацієнту для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису пацієнта. Ознайомившись з документами пацієнт надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі його персональні дані внесено до системи вірно. |
4. Проставляєм відмітку "Інформація з пам’ятки повідомлена пацієнту" та натискаємо [Продовжити].
5. В залежності від вибраного Методу автентифікації пацієнту/законному представнику/третій особі буде надіслано код верифікації в системі eHealth (мал. 14, варіант а, тут...) або з'явиться вікно системи для підкріплення електронних копій документів (мал. 14, варіант б, тут...). Якщо повідомлення з першого разу не приходить, є можливість натиснути 1 раз [Повторити СМС]. Після введення коду або підкріплення документів натискаємо кнопку [Підтвердити].
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Підписати реєстрацію в eHealth може лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) чим остаточно завершує процес реєстрації пацієнта. Медичний працівник ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати пацієнту для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису пацієнта. Ознайомившись з документами пацієнт надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі його персональні дані внесено до системи вірно. |
6. З’являється інформаційна пам’ятка про реєстрацію пацієнта (мал. 15, тут...), яку лікар має роздрукувати, а пацієнт підписати. Після підписання, проставляється відмітка "Інформаційна пам’ятка підписана пацієнтом" натискаємо [Продовжити] та накладаємо ЕЦП лікаря (детально про процедуру підпису в інструкції Накладання ЕЦП).
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
У випадку, якщо реєстрацію проводить медсестра приймального покою чи реєстратури, є можливість накласти ЕЦП лікаря пізніше. |
7. Після накладання ЕЦП лікарем з’являється інформаційне повідомлення про успішну реєстрацію (оновлення).
Мал. 21 - Інформаційне повідомлення про успішну реєстрцію
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
У разі успішного оновлення можливо далі працювати з епізодами, консультаціями та виписками eHealth. У випадку появи помилки:
|
Неповнолітній пацієнт
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Даний пункт інструкції доопрацьовується |
1. Відкрити форму реєстрації за допомогою кнопки спеціальної дії [Редагування пацієнта системі "eHealth"] (мал. 20, позначка [1], тут...).
2. Заповнюємо карту пацієнта в системі eHealth (мал. 20, позначка [2], тут...), детально заповнення картки наведено у відео тут...
3. Оновлення інформації проводиться лише для зареєстрованого пацієнта, про що свідчить ідентифікатор у відповідному полі форми реєстрації (мал. 20, позначка [3], тут...).
4. Обираємо метод автентифікації пацієнта (повинен бути актуальний та діючий), за потреби відкоригувати (мал. 20, позначка [4], тут...).
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Проведення заповнення та підтвердження картки реєстрації може здійснюватися будь-яким медичним працівником ЛЗ, що є зареєстрований в системі eHealth з відповідними правами на реєстрацію/оновлення. Остаточну реєстрацію пацієнта може провести лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) для підпису даних реєстрації/оновлення. |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуру !!! |
3. Заповнити/оновити блок картки реєстрації "Законний представник" (мал. 16, тут...).
4. Попередньо перед оновленням або додованням нового представника:
- проводимо пошук законного представника в eHealth;
- за відсутності (при додавнні нового представника) потрібно створити та зареєструвати;
- відредагувати або додати метод автентифікації.
5. Заповнити створену картку представника (мал. 17, тут...) та зберегти дані про законного представника.
6. Після внесення даних, натискаємо кнопку зареєструвати та друкуємо пам’ятку у 2 екземплярах.
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Медичний працівник ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати законному представнику пацієнта для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису. Ознайомившись з документами законному представнику надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі персональні дані дитини внесено до системи вірно. |
7. Проставляєм відмітку "Інформація з пам’ятки повідомлена пацієнту" та натискаємо [Продовжити].
8. Якщо дитина зареєстрована із законним представником спочатку потрібно у вікні системи, що з'явиться підкріпити електронні копії документів що посвідчують факт представництва (свідоцтво про народження інші документи згідно законодавства України) та підтверджують особу представника (паспорт) (мал. 14, варіант б, тут...).
Подсказка |
---|
Документи, що підтверджують законне представництво, вважаються:
|
9. Далі в залежності від вибраного Методу автентифікації у законного представника буде надіслано код верифікації в системі eHealth (мал. 14, варіант а, тут...) або з'явиться вікно системи для підкріплення електронних копій документів (мал. 14, варіант б, тут...). Якщо повідомлення з першого разу не приходить, є можливість натиснути 1 раз [Повторити СМС]. Після введення коду або підкріплення документів натискаємо кнопку [Підтвердити].
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Підписати реєстрацію в eHealth може лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) чим остаточно завершує процес реєстрації пацієнта. Медичний працівник ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати законному представнику для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису. Ознайомившись з документами законний представник надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі персональні дані внесено до системи вірно. |
10. З’являється інформаційна пам’ятка про реєстрацію пацієнта (мал. 15, тут...), яку лікар має роздрукувати, а пацієнт підписати. Після підписання, проставляється відмітка "Інформаційна пам’ятка підписана пацієнтом" натискаємо [Продовжити] та накладаємо ЕЦП лікаря (детально про процедуру підпису в інструкції Накладання ЕЦП).
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
У випадку, якщо реєстрацію проводить медсестра приймального покою чи реєстратури, є можливість накласти ЕЦП лікаря пізніше. |
7. Після накладання ЕЦП лікарем з’являється інформаційне повідомлення про успішну реєстрацію (оновлення).
Мал. 22 - Інформаційне повідомлення про успішну реєстрцію
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
У разі успішного оновлення можливо далі працювати з епізодами, консультаціями та виписками eHealth. У випадку появи помилки:
|