Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.



ЗмістОписВідео




Оглавление

Дана інструкція містить опис функції спеціальних дій [Редагування пацієнта в системі "eHealth"]. Що дає змогу користувачу за допомогою МІС використовуючи функціонал eHealth:

Зареєструвати пацієнта в системі eHealth який не реєстрував Декларацію та відсутні в системі eHealth.

Оновити інформацію зареєстрованого пацієнта (ідентифікована персона/особа) в системі eHealth.

Зазначена інструкція містить посилання на відеоматеріал, текстова версія знаходиться в процесі актуалізації

Створення та реєстрація пацієнта в системі eHealth для пацієнтів, які не реєстрували декларацію та відсутні в системі eHealth.

Для перегляду натисніть тут...

Реєстрація дитини в системі eHealth. 

Для перегляду натисніть тут...


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Доступ до функцій в системі eHealth мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth, здійснили Авторизацію (детально тут...) та від системних прав конкретного користувача в МІС.

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ  є обов'язковими для заповнення.

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системиЗагальні реєстриПошук та перехід до інформаціїРобота з пацієнтом в МІС.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).


Предупреждение
titleУВАГА!

Реєстрація пацієнта в системі eHealth є обов'язковою умовою для надання медичних послуг, які реєструються в eHealth та фінансуються НСЗУ. Що є окремим процесом в системі eHealth та не замінює декларування пацієнта, а лише є умовою та складовою частиною заключення Декларації. Проведення реєстрації або оновлення може здійснюватися будь-яким медичним працівником, що є зареєстрований в системі eHealth будь-якої ланки медичних закладів та з відповідними правами, що надають право на реєстрацію, а також при наявності власного КЕП (ЕЦП) для підпису даних реєстрації. 

Перед здійсненням реєстрації або редагуванні даних пацієнта в системі eHealth, користувач повинен ОБОВ'ЯЗКОВО провести пошук пацієнта.

Пошук реєстрації пацієнта в системі eHealth є важливою складовою роботи спеціаліста ЛЗ та первинним етапом всіх алгоритмів роботи в системі МedEir.

Для уникнення помилок при проведенні реєстрації або редагуванні даних, пошук пацієнта потрібно проводити максимально інформативно (пошук за всіма відомими персональними даними). Пошуку в eHealth без документів, що посвідчують особу пацієнта, невиконання рекомендацій зазначених в інструкціях, призводить до виникнення проблем в роботі користувача та системи (помилки при відправці даних до ЦК eHealth, порушення алгоритму роботи системи МІС МedEir), що в свою чергу, призводить до втрати часу на вирішення проблеми та усунення наслідків помилок.

У випадку помилок та незрозумілих ситуацій, що виходять за межі зазначених в інструкціях користувача, необхідно звертатися до Технічної підтримки MedEir (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуру !!!

Визначення

Реєстрація пацієнта в eHealth є функціоналом eHealth (ДП "Електронне здоров’я"), що реалізовано в МІС MedEir відповідно вимог та технічного завдання. 

Даний функціонал (Реєстрація пацієнта в eHealth) виконує збір, збереження (реєстрацію) та оновлення персональної інформації про пацієнта на Центральному компоненті (база даних).  Інформацію про зареєстрованого пацієнта може використовувати будь який медичний спеціаліст (зареєстрованим в eHealth  та з відповідними правами), будь якого ЛЗ (зареєстрованого в eHealth) при внесенні медичної інформації про пацієнта до Центральної бази даних (ЦБД). Зібрана та збережена персональна інформація про пацієнта ідентифікується на центральному сховищі eHealth та є унікальним записом в базі даних (БД). Реєстрація пацієнта в eHealth не замінює декларування пацієнта, а лише є умовою та складовою частиною заключення декларації, а також надання медичних послуг. Проведення реєстрації або оновлення може здійснюватися будь-яким медичним працівником, що є зареєстрований в системі eHealth будь-якої ланки медичних закладів та з відповідними правами, що надають право на реєстрацію/оновлення, а також при наявності власного КЕП (ЕЦП) для підпису даних реєстрації/оновлення

Алгоритм відкриття/створення картки реєстрації в eHealth

Функціонал Реєстрація пацієнта в eHealth в МІС MedEir знаходиться у ЕК пацієнта на стрічці команд в блоці Спеціальні дії (детально про кнопки спеціальних дії тут...). За допомогою кнопки спеціальної дії [Редагування пацієнта системі "eHealth"] (мал. 1) користувач створює, реєструє або оновлює дані про пацієнта в системі eHealth.

Перед створенням, реєстрацією або оновленням даних про пацієнта повинні бути виконані певні вимоги та передумови:

  1. Спеціаліст, що проводить створення, реєстрацією або оновлення даних пацієнта в eHealth, повинен бути авторизований в системі eHealth  (детально тут...);
  2. Попередньо проведено пошук пацієнта в системі eHealth (детально тут...);
  3. Пацієнта ідентифіковано або не ідентифіковано за документами;
  4. У випадку невпевненості або невідповідності усіх даних пацієнта персональним та уникнення створення дублікатів проведено: 
    • пошук пацієнта в системі eHealth  за додатковими параметрами пошуку (детально тут...)
    • пошук пацієнта в системі MedEir  (детально тут...)
    • відредаговано або створено, за необхідності, дані пацієнта в MedEir (детально тут...)
  5. Лише після цього користувач може перейти до ЕК пацієнта знайденого або створеного в MedEir та провести реєстрацію персони в системі eHealth (мал. 1, позначка [1]) заповнивши поля форми реєстрації (мал. 2).

Мал. 1 - Кнопка спеціальної дії [Редагування пацієнта системі "eHealth"]

Опис картки редагування пацієнта в системі eHealth

Предупреждение
titleУВАГА!

Даний пункт інструкції доопрацьовується

Мал. 2 - Картки редагування пацієнта в системі eHealth

Створення та реєстрація пацієнта в системі eHealth

Передумовою реєстрації пацієнта має бути:

  1. Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth.
  2. Проведена ідентифікація пацієнта за документом, що підтверджує особу.
  3. Пошук пацієнта в системі (для впевненості, що пацієнт не має декларації в eHealth та МedEir).

Алгоритм дій наступний:

  1. Створюємо карту пацієнта в системі МedEir (якщо відсутня).
  2. Заповнюємо карту пацієнта eHealth та реєструємо в системі eHealth.

Пошук пацієнта в системі Ehealth та МedEir

Предупреждение
titleУВАГА!

Перед початком реєстрації або внесенні змін до даних пацієнта в системі eHealth для впевненості, що пацієнт не має декларації в eHealth та в МedEir є в наявності актуальна ЕК, а також відсутні дублюючі записи. Необхідно провести пошук пацієнта.

Пошук реєстрації пацієнта в системі eHealth здійснюється в реєстрі Пацієнти за допомогою кнопки  [Пошук персони в системі "eHealth"], детально Пошук пацієнта ("eHealth").

 Алгоритм дій наведено нижче, (мал.3):

  1. Переходимо до реєстру, позначка [1] на мал.3.
  2. Натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі eHealth], позначка [2] на мал.3.
  3. Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку, позначка [3] на мал.3. Ввести "ПІБ", "Дату народження" згідно паспортних даних. Рекомендовано також застосовувати для більшої впевненості у правильності пошуку даних пацієнта або його відсутності в системі eHealth,  додаткові параметри:
    • "РНОКПП" - для дорослої особи;
    • "Номер свідоцтва про народження" - для  дітей.
    • "Номер телефону"  - для всіх пацієнтів.
  4. Натискаємо кнопку [Пошук], позначка [4] на мал.3.

Мал. 3 - Алгоритм дій пошук пацієнта в eHealth


5. Результати пошуку система наддасть в таблиці (мал.3, позначка [5]). Результати можуть мати різні варіанти пошуку пацієнта в залежності від наявності або відсутності тієї чи іншої інформації в МІС МedEir та/або eHealth. Варіанти результату пошуку, скорочено зазначені нижче в табл. 1, детальніше про варіанти пошуку тут...

Таблиця 1 - Варіанти пошуку пацієнта

ВаріантЗначенняДії
1.

Пацієнт знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня) та в eHealth (позначка [2] - присутня).

Пацієнт зареєстрований або має декларацію в eHealth.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 4 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth



Реєстрації в eHealth не підлягає!

Оновлення в системі eHealth.

Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).

2.

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Пацієнт не зареєстрований або не має декларації в eHealth. Можлива помилка в даних пошуку або реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.5 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth

Оновленню в eHealth не підлягає!

Реєстрація пацієнта в eHealth. 

Виконати алгоритм дій пов'язаних з реєстрацією в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).

Предупреждение
titleУВАГА!

Перш ніж виконати реєстрацію необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО виконати рекомендації по перевірці результату пошуку, наведені тут...


3. 

Пацієнта не знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - відсутня), але знайдено в eHealth (позначка [2] - присутня).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Пацієнт зареєстрований або має декларації в eHealth через іншу МІС або не опрацьовувався в даному ЛЗ. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir, що вплинуло на результат.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.6 - Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth


Реєстрації в eHealth не підлягає!

Оновлення в системі eHealth.

Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).

Предупреждение
titleУВАГА!

Перш ніж виконати оновлення необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО створити картку пацієнта в МedEir та об'єднати дані. Перед імпортом даних виконати ОБОВ'ЯЗКОВО рекомендації по перевірці результату пошуку, наведені тут...


4. 

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня),  в eHealth (позначка [2] - присутня).  Два окремих записи.

Детальніше про варіант пошуку (тут...).


Пацієнт зареєстрований або має декларації в eHealth. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir та реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.7 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи)


Реєстрації в eHealth не підлягає!

Оновлення в системі eHealth.

Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).

Предупреждение
titleУВАГА!

Перш ніж виконати оновлення необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО об'єднати дані (імпорт, детально тут...). Перед імпортом даних виконати ОБОВ'ЯЗКОВО рекомендації по перевірці результату пошуку, наведені тут...


5.

Пацієнта не знайдено в МІС МedEir та в eHealth.

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Пацієнт не зареєстрований або не має декларації в eHealth та не створено в МedEir. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir та реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.8 - Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth (записи відсутні)

Реєстрація пацієнта в eHealth. 

Виконати алгоритм дій пов'язаних з реєстрацією в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).

Оновлення в системі eHealth.

Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).

Предупреждение
titleУВАГА!

Перш ніж виконати реєстрацію необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО створити картку пацієнта в МedEir. Перед створенням даних виконати ОБОВ'ЯЗКОВО перевірити данні пошуку в eHealth, детальніше тут...


6.

Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Помилка! Дані пацієнта внесено до системи МedEir та eHealth неправильно або помилка в персональних даних.

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.9 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи та ідентифікатори

Дана ситуація потребує аналізу кожного запису пацієнта в системі eHealth та МedEir. Визначення правильного запису пацієнта проведенням повторного пошуку в системі eHealth та МedEir за додатковими параметрами (відповідає всім персональним даним відповідно документів). Лише потім потрібно переходити до реєстрації/оновлення в eHealth або створення ЕК пацієнта в МedEir.

Предупреждение
titleУВАГА!

У випадку не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. Як зв'язатися з технічною підтримкою описано у розділі Технічна підтримка.



Алгоритм реєстрації
Якорь
реєстрація
реєстрація

Предупреждение
titleУВАГА!

Даний пункт інструкції доопрацьовується

В даному пункті розглянуто основний алгоритм реєстрації пацієнта в системі eHealth в залежності від результатів пошуку пацієнта (табл. 1). Реєстрація пацієнта проводиться у випадку коли результат пошуку відповідають варіанту та або у випадку вирішення помилки варіант згідно табл. 1. В залежності від категорії пацієнта алгоритм реєстрації має відмінності тому нижче наведено два варіанти реєстрації, для пацієнта що є повнолітнім та для не повнолітньогонеповнолітнього.

Після виконання всіх вимог та передумов що передують алгоритму реєстрації:

  1.  Медичний працівник ЛЗ (спеціаліст) авторизований в системі eHealth  (детально тут...).
  2. Попередньо проведено пошук пацієнта в системі eHealth (детально тут...) та  MedEir  (детально тут...).
  3. Проведено пошук за всіма додатковими даними пошуку. Для впевненості у відсутності реєстрації пацієнта та наявності інших дублюючих записів.
  4. Отримано варіанти 2; 5 та 6 (детально тут...), результат пошуку - Реєстрація пацієнта відсутня в eHealth.
  5. Проведено усі додаткові дії, що пов'язані з результатом пошуку (детально тут...):

Користувач переходить до картки пацієнти в системі МedEir та виконує дії алгоритму реєстрації в залежності від категорії пацієнта.

Предупреждение
titleУВАГА!

Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуру!!!

Повнолітній пацієнт

  1. Відкрити форму реєстрації за допомогою кнопки спеціальної дії [Редагування пацієнта системі "eHealth"] (мал. 10, позначка [1]).
    Якорь
    М10
    М10

Мал. 10 - Спеціальна дія [Редагування пацієнта системі "eHealth"] 


2. Заповнюємо карту пацієнта в системі eHealth (мал. 10, позначка [2]), детально заповнення картки наведено у відео тут...

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Проведення заповнення та підтвердження картки реєстрації може здійснюватися будь-яким медичним працівником ЛЗ, що є зареєстрований в системі eHealth з відповідними правами на реєстрацію/оновлення.

Остаточну реєстрацію пацієнта може провести лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) для підпису даних реєстрації/оновлення


Предупреждение
titleУВАГА!
  1. Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ  є обов'язковими для заповнення.
  2. Всі повнолітні та не повнолітні пацієнти (які вже отримали) повинні реєструватися з РНОКПП (ІПН) (мал. 11).
  3. У випадку вибору позначки про відмову від РНОКПП (ІПН) потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО вказати в системі електронну копію документів, що підтверджують відмову.
  4. Позначка про відмову від РНОКПП (ІПН) для не повнолітніх неповнолітніх (дітей) не ставиться.
  5. Кодове слово пацієнт зобов'язаний знати, а також повідомляє лікарю.
  6. У випадку вибору Методу автентифікації пацієнта через документи (мал. 12, варіант а) потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО переконатися в наявності електронних копій документів, що посвідчують пацієнта. Без наявності електронних копій документів при виборі даного методу зареєструвати пацієнта НЕ МОЖЛИВО! У випадку підкріплення недостовірної інформації (не документи пацієнта) як мінімум реєстрацію буде скасовано.
  7. Пацієнта в якого відсутній мобільний телефон (з будь яких причин) можливо зареєструвати за допомогою вибору Методу автентифікації пацієнта через іншу особу (мал. 12, варіант б). Як що звісно така особа є та зареєстрована в системі eHealth (обов'язково провести пошук третьої особи в системі), а також пацієнт надав згоду. 
  8. При вибору Методу автентифікації пацієнта за СМС телефон повинен бути вказаний пацієнта, а також актуальний. Кількість реєстрацій на один номер пацієнта допускається не більше 10 активних реєстрацій.
  9. У випадку встановленого факту (документально) недієздатності пацієнта ОБОВ'ЯЗКОВО вказується Законний представник який повинен бути зареєстрований в системі eHealth (обов'язково провести пошук законного представника в системі). У випадку наявності законного представника Методу автентифікації пацієнта обирається, як через іншу особу (мал. 12, варіант б). ОБОВ'ЯЗКОВО повинні бути в наявності електронних копій документів, що посвідчують факт опікунства або представництва (згідно законодавства України), а також підтверджують особу представника. Без наявності електронних копій документів зареєструвати пацієнта НЕ МОЖЛИВО! У випадку підкріплення недостовірної інформації (не документів) як мінімум реєстрацію буде скасовано.

Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуру !!!

Якорь
М11
М11

Мал. 11 - Повідомлення про відсутність РНОКПП (ІПН) у пацієнта

Якорь
М12
М12

а) Через документи

б) Через іншу особу

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

Мал. 12 - Методу автентифікації пацієнта 

Якорь
М13
М13

Мал. 13 - Законний представник пацієнта


3. Після внесення даних, натискаємо кнопку зареєструвати та друкуємо пам’ятку у 2 екземплярах.

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Медичним працівником ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати пацієнту для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису пацієнта. 

Ознайомившись з документами пацієнт надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі його персональні дані внесено до системи вірно.

4. Проставляєм відмітку "Інформація з пам’ятки повідомлена пацієнту" та натискаємо [Продовжити].

5. В залежності від вибраного Методу автентифікації пацієнту/третій особі буде надіслано код верифікації в системі eHealth (мал. 14, варіант а) або з'явиться вікно системи для підкріплення електронних копій документів (мал. 14, варіант б). Якщо повідомлення з першого разу не приходить, є можливість  натиснути 1 раз [Повторити СМС]. Після введення коду або підкріплення документів натискаємо кнопку [Підтвердити].

Якорь
М14
М14

а) Через СМС

б) Через документи

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

Мал. 14 - Повідомлення про підтвердження факту реєстрації пацієнта


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Підписати реєстрацію в eHealth може лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) чим остаточно завершує процес реєстрації пацієнта. 

Медичним працівником ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати пацієнту для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису пацієнта. 

Ознайомившись з документами пацієнт надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі його персональні внесено до системи вірно.

6. З’являється інформаційна пам’ятка про реєстрацію пацієнта, яку лікар має роздрукувати, а пацієнт підписати. Після підписання, проставляється відмітка "Інформаційна пам’ятка підписана пацієнтом" натискаємо [Продовжити] та накладаємо ЕЦП лікаря (детально про процедуру підпису в інструкції Накладання ЕЦП).

Мал. 15 - Інформаційне повідомлення


Примечание
titleВАЖЛИВО!

У випадку, якщо реєстрацію проводить медсестра приймального покою чи реєстратури, є можливість накласти ЕЦП лікаря пізніше.

7. Після накладання ЕЦП лікарем з’являється інформаційне повідомлення про успішну реєстрацію.

Примечание
titleВАЖЛИВО!

У разі успішної реєстрації підтягується ідентифікатор пацієнта в системі eHealth, після чого можна далі працювати з епізодами, консультаціями та виписками eHealth.

У випадку появи помилки:

  • провести ідентифікацію причини виникнення помилки (детально тут...) та виконати рекомендації по її усуненню;
  • у разі не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій, зв'яжіться з технічною підтримкою.
Для неповнолітнього

Неповнолітній пацієнт (дитина)

1. Відкрити форму реєстрації за допомогою кнопки спеціальної дії [Редагування пацієнта системі "eHealth"] (мал. 10, позначка [1], тут...).

2. Заповнюємо карту пацієнта в системі eHealth (мал. 10, позначка [2], тут...), детально заповнення картки наведено у відео тут...

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Проведення заповнення та підтвердження картки реєстрації може здійснюватися будь-яким медичним працівником ЛЗ, що є зареєстрований в системі eHealth з відповідними правами на реєстрацію/оновлення.

Остаточну реєстрацію пацієнта може провести лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) для підпису даних реєстрації/оновлення


Предупреждение
titleУВАГА!
  1. Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ  є обов'язковими для заповнення.
  2. Всі неповнолітні пацієнти (діти) реєструються в системі eHealth із законним представником (документально підтверджено згідно законодавства України). 
  3. Не повнолітні Неповнолітні пацієнти, які вже отримали код платника податків повинні реєструватися з РНОКПП (ІПН) (мал. 11, тут...).
  4. Позначка про відмову від РНОКПП (ІПН) для не повнолітніх неповнолітніх пацієнтів (дітей) не ставиться.
  5. Кодове слово представник пацієнта зобов'язаний знати, а також повідомляє лікарю.
  6. Методу автентифікації пацієнта (дитина) обирається через іншу особу (мал. 12, варіант б, тут...) - Законний представник.
  7. Законний представник повинен ОБОВ'ЯЗКОВО бути зареєстрований в системі eHealth.
  8. Провести пошук законного представника в системі.
  9. У випадку Методу автентифікації законного представника пацієнта через документи (мал. 12, варіант а, тут...) такий сами метод буде і у дитини (потрібно підтвердження через підкріплення електронних документів). 
  10. При виборі методу автентифікації через документи (мал. 12, варіант а, тут...) потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО переконатися в наявності електронних копій документів, що посвідчують пацієнта. Без наявності електронних копій документів зареєструвати пацієнта НЕ МОЖЛИВО! У випадку підкріплення недостовірної інформації (не документи пацієнта) як мінімум реєстрацію буде скасовано.
  11. ОБОВ'ЯЗКОВО перевірити метод автентифікації законного представника та впевнитися в тому, що він є актуальним та діючим. За необхідності провести зміну методу автентифікації (детально тут...). 
  12. У законного представника відсутній мобільний телефон (з будь яких причин) можливо зареєструвати за допомогою вибору Методу автентифікації пацієнта через іншу особу (мал. 12, варіант б). Як що звісно така особа є та зареєстрована в системі eHealth (обов'язково провести пошук третьої особи в системі), а також пацієнт надав згоду. 
  13. Кількість реєстрацій на один номер пацієнта допускається не більше 10 активних реєстрацій.
  14. У випадку наявності законного представника ОБОВ'ЯЗКОВО повинні бути в наявності електронних копій документів, що посвідчують факт опікунства або представництва (згідно законодавства України), а також підтверджують особу представника. Без наявності електронних копій документів зареєструвати пацієнта НЕ МОЖЛИВО! У випадку підкріплення недостовірної інформації (не документів) як мінімум реєстрацію буде скасовано.

Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуру !!!

3. Заповнити блок картки реєстрації "Законний представник(мал. 16). 

Мал. 16 - Блок Законний представник


4. Попередньо перед створенням:

  • проводимо пошук законного представника в eHealth;
  • за відсутності потрібно створити та зареєструвати;
  • відредагувати або додати метод автентифікації.

5. Заповнити створену картку представника (мал. 17) та зберігти дані зберегти дані про законного представника.

Мал. 17 - Картка Законний представник


4. Після внесення даних, натискаємо кнопку зареєструвати та друкуємо пам’ятку у 2 екземплярах.

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Медичним працівником ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати законному представнику пацієнта для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису. 

Ознайомившись з документами законному представнику надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі персональні дані дитини внесено до системи вірно.

5. Проставляєм відмітку "Інформація з пам’ятки повідомлена пацієнту" та натискаємо [Продовжити].

6. Так як дитина зареєстрована із законним представником спочатку потрібно у вікні системи, що з'явиться підкріпити електронні копії документів що посвідчують факт представництва (свідоцтво про народження інші докуенти згідно законодавства України) та підтверджують особу представника (паспорт) (мал. 14, варіант б, тут...)  

7. Далі в залежності від вибраного Методу автентифікації у законного представника буде надіслано код верифікації в системі eHealth (мал. 14, варіант а, тут...) або з'явиться вікно системи для підкріплення електронних копій документів (мал. 14, варіант б, тут...). Якщо повідомлення з першого разу не приходить, є можливість  натиснути 1 раз [Повторити СМС]. Після введення коду або підкріплення документів натискаємо кнопку [Підтвердити].


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Підписати реєстрацію в eHealth може лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) чим остаточно завершує процес реєстрації пацієнта. 

Медичним працівником ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати законному представнику для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису. 

Ознайомившись з документами законний представник надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі персональні дані внесено до системи вірно.

8. З’являється інформаційна пам’ятка про реєстрацію пацієнта, яку лікар має роздрукувати, а пацієнт підписати. Після підписання, проставляється відмітка "Інформаційна пам’ятка підписана пацієнтом" натискаємо [Продовжити] та накладаємо ЕЦП лікаря (детально про процедуру підпису в інструкції Накладання ЕЦП).

Мал. 18 - Інформаційне повідомлення


Примечание
titleВАЖЛИВО!

У випадку, якщо реєстрацію проводить медсестра приймального покою чи реєстратури, є можливість накласти ЕЦП лікаря пізніше.

7. Після накладання ЕЦП лікарем з’являється інформаційне повідомлення про успішну реєстрацію.

Примечание
titleВАЖЛИВО!

У разі успішної реєстрації підтягується ідентифікатор пацієнта в системі eHealth, після чого можна далі працювати з епізодами, консультаціями та виписками eHealth.

У випадку появи помилки:

  • провести ідентифікацію причини виникнення помилки (детально тут...) та виконати рекомендації по її усуненню;
  • у разі не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій, зв'яжіться з технічною підтримкою.

Алгоритм оновлення інформації в eHealth 
Якорь
оновлення
оновлення

Предупреждение
titleУВАГА!

Даний пункт інструкції доопрацьовується

  1. Створюємо карту пацієнта в системі МedEir (якщо відсутня), детально Створення та робота з ЕК (варіант 2).

Звичайний

Предупреждение
titleУВАГА!

Даний пункт інструкції доопрацьовується

Для неповнолітнього

Предупреждение
titleУВАГА!

Даний пункт інструкції доопрацьовується